Bitcoin Forum
May 01, 2024, 11:08:55 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Review van Bitpetite: rente op je crypto's  (Read 2495 times)
DeKoning93 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
October 21, 2017, 10:11:43 PM
 #21

Goedeavond allemaal,

Ben ik weer. Ik snap de commotie rondom HYIP, maar ik moet zeggen: so far so good.
Bitpetite keert nog steeds ieder uur uit, ook aan de mensen om mij heen.

https://i.imgur.com/HQc3wc7.png

Gr Davey
1714604935
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714604935

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714604935
Reply with quote  #2

1714604935
Report to moderator
1714604935
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714604935

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714604935
Reply with quote  #2

1714604935
Report to moderator
The Bitcoin network protocol was designed to be extremely flexible. It can be used to create timed transactions, escrow transactions, multi-signature transactions, etc. The current features of the client only hint at what will be possible in the future.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
October 21, 2017, 10:30:47 PM
 #22

Ja nu wel maar dat is het hele probleem wat mensen dus niet snappen. Door er gebruik van te maken en andere mensen er bij te betrekken rek je tijd en dat is 't...
En heel veel mensen hebben die insteek; ''Als het me nu wat oplevert ja dan is het toch legit?'' Er zijn ponzi's geweest die tientallen jaren hebben geduurd voordat ze omvielen.
Maar uiteindelijk is 97% de penarie.

Zie jij ING/RABO of ABN comissie geven op ieder persoon die jij zover kunt krijgen een lening bij hen af te sluiten? Nee.. en waarom? Omdat het absurd is.
Zij willen dat jij zoveel mogelijk mensen betrekt in hun spelletje en dat die mensen zoveel mogelijk anderen betrekken en uiteindelijk wanneer het hen uitkomt *froetsj* weg geld.

JessicaG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 343
Merit: 252



View Profile
October 22, 2017, 02:57:27 PM
 #23

Zie jij ING/RABO of ABN comissie geven op ieder persoon die jij zover kunt krijgen een lening bij hen af te sluiten?

Well, actually, banks do give out commissions on certain type of loans. Though the commission is not for the customers, but for the employee who concludes the deal  Wink

      ░▓██████████████░
    ░▒██            ▒██▒░         ▓█████▓                               ░█████▒               ███                   
█████▓░     ██████░   ▒▓████      ██░░░▓█▓                             ▒███▒▓███              ███                     
██        █▓▒▒▒▒▒▓▓█▓▒    ██     ▒█▓    ██                             ███   ▒██▒                                 
▓█      ░█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█░  █▓     ▓█▒   ▒█▓  ░████▓    █████   ░█████▓  ██▓    ██▓  ███████▓   ▓██   ▒█████▓   ███████▓
░█░    ░█▓▒▒░░░░░▒ ░▒██  ░█░     ██    ██░  ██  ▓█▒  ██░ ▒█▓  ▓█▓  ██  ██▓    ██▓  ███▒ ▓███  ███  ▒██▓ ▒██▒  ███▒ ▓███
 ██    ██▒░░░▒▒ ░░▒▒▓█▒  ██     ▒█▓    ██  ██   ▒█▒ ▓█░   █▓  ██   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ██▓  ███   ███
 ▒█░ ░▒█▒▒▒░░░░░▒▒▒▒▒▒█ ░█▒     ▓█░   ▒█▓  ███████  ███████░ ░█▓   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
  ██ ░██▓▒▒░░░▒▒▒▒░░░█░ ██      ██    ██░ ▒█▓░▒░░  ░█▓░▒░░░  ▓█░  ▒█▒  ██▓    ██▓  ███  ░███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
   ██  █▓██▓▒▒▒▒░▒▒▓█▒ ██      ▒█▓   ░██  ██       ▓█░       ██   ██   ███   ▒██▒  ███  ░███  ███  ▓██   ██▓  ███  ░███
    ██    ▒▓███████▓  ██       ██▒  ▒██   ██  ░██  ▓█░  ██░ ░██  ▓█▓   ▓██▓▒▒███   ███  ░███  ███  ░██▓░▓██▒  ███  ░███
     ██░       ░    ░██        ██████▓    ▒█████   ░█████░  ▓█████▓     ▒█████▓    ███  ░███  ███   ▒█████▒   ███  ░███
      ▒██          ██▒                                      ██                                                   
        ▒██░     ▓██                                       ▒█▓                                                         
          ▓██░ ▓██░                                        ██░                                                         
            ▒██▓
Tor Integrated & Secured
JessicaG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 343
Merit: 252



View Profile
October 25, 2017, 01:39:24 AM
 #24

Volgens mij ook een HYIP scam maar toch een klein bedrag ingestoken om even te testen, als het uitbetaald stop ik gewoon de winst er weer in en laat dat draaien voor hoe lang het loopt. Je kan afhankelijk van je investering dagelijk of 2dagelijks geld afhalen wat het risico op grote verliezen mindert. No risk no fun  Wink




You might want to edit your post and remove your ref links from them, as such is not allowed on this forum  Wink

      ░▓██████████████░
    ░▒██            ▒██▒░         ▓█████▓                               ░█████▒               ███                   
█████▓░     ██████░   ▒▓████      ██░░░▓█▓                             ▒███▒▓███              ███                     
██        █▓▒▒▒▒▒▓▓█▓▒    ██     ▒█▓    ██                             ███   ▒██▒                                 
▓█      ░█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█░  █▓     ▓█▒   ▒█▓  ░████▓    █████   ░█████▓  ██▓    ██▓  ███████▓   ▓██   ▒█████▓   ███████▓
░█░    ░█▓▒▒░░░░░▒ ░▒██  ░█░     ██    ██░  ██  ▓█▒  ██░ ▒█▓  ▓█▓  ██  ██▓    ██▓  ███▒ ▓███  ███  ▒██▓ ▒██▒  ███▒ ▓███
 ██    ██▒░░░▒▒ ░░▒▒▓█▒  ██     ▒█▓    ██  ██   ▒█▒ ▓█░   █▓  ██   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ██▓  ███   ███
 ▒█░ ░▒█▒▒▒░░░░░▒▒▒▒▒▒█ ░█▒     ▓█░   ▒█▓  ███████  ███████░ ░█▓   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
  ██ ░██▓▒▒░░░▒▒▒▒░░░█░ ██      ██    ██░ ▒█▓░▒░░  ░█▓░▒░░░  ▓█░  ▒█▒  ██▓    ██▓  ███  ░███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
   ██  █▓██▓▒▒▒▒░▒▒▓█▒ ██      ▒█▓   ░██  ██       ▓█░       ██   ██   ███   ▒██▒  ███  ░███  ███  ▓██   ██▓  ███  ░███
    ██    ▒▓███████▓  ██       ██▒  ▒██   ██  ░██  ▓█░  ██░ ░██  ▓█▓   ▓██▓▒▒███   ███  ░███  ███  ░██▓░▓██▒  ███  ░███
     ██░       ░    ░██        ██████▓    ▒█████   ░█████░  ▓█████▓     ▒█████▓    ███  ░███  ███   ▒█████▒   ███  ░███
      ▒██          ██▒                                      ██                                                   
        ▒██░     ▓██                                       ▒█▓                                                         
          ▓██░ ▓██░                                        ██░                                                         
            ▒██▓
Tor Integrated & Secured
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
October 31, 2017, 06:46:40 PM
 #25

Ik hoor geruchten dat bitpetite met het geld ervandoor is? Is dit waar?

peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 01, 2017, 05:34:01 PM
 #26

ik kan niet inloggen

lijkt me te voorbarig dat ze met de centen er vandoor zijn, want als ze even gewacht hadden, hadden ze MEEER kunnen pakken


het was allemaal te mooi om waar te zijn, eigenlijk...
ik ga morgen weer proberen

peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 02, 2017, 12:59:58 PM
 #27

hahaha, nee hoor, volgens mij zitten ze op de Malediven

jammer, toch geprobeerd, leergeld betaald, goedkope les (50 dollar: 1 Litecoin)
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
November 02, 2017, 02:21:05 PM
 #28

hahaha, nee hoor, volgens mij zitten ze op de Malediven [...]

Goh, wie had dat gedacht...  Roll Eyes

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
November 03, 2017, 02:27:08 PM
 #29

ik kan niet inloggen

lijkt me te voorbarig dat ze met de centen er vandoor zijn, want als ze even gewacht hadden, hadden ze MEEER kunnen pakken


het was allemaal te mooi om waar te zijn, eigenlijk...
ik ga morgen weer proberen



Een paar mensen hebben gezamenlijk voor meer als een paar ton ingelegd 2-3 dagen later sloten ze. Ze zijn er sowieso vandoor nu.

peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 03, 2017, 06:00:31 PM
 #30

och, all in the game....


dit is weer zo'n lesje (50 dollartjes)
.... anders had ik er toch maar stoute dingen mee gedaan..


neenee, niet huilen hier, hoewel, van de 50 dollar had ik een paar dagen geleden
39 dollar aan rente kunnen opnemen

ik had niet gedacht dat ze ZOOO snel zouden gaan vliegen.


svennnny
Member
**
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 17


View Profile
November 05, 2017, 05:08:23 PM
 #31

Dan had je beter Bitconnect kunnen proberen. Dat is ook zo iets, die beloven hoge rentes en die hebben ook van die referral spam shit. Vroeg of laat lopen zij ook weg met het geld van anderen. Er komen steeds meer en meer scamsites/coins op de markt. Wees een gewaarschuwd mens. Jammer genoeg doet het forum hier weinig tegen dit soort scammers..
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 05, 2017, 06:06:46 PM
 #32

svennnny

het is allemaal voor mij niet zo´n probleem, ik heb ervan geleerd, inderdaad
en had deze site er iets aan moeten doen dan=

DeKoning93 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
November 05, 2017, 06:13:08 PM
 #33

Hier ook de klos.

Het liep zo lekker met de betalingen en was afgelopen week nog goed geholpen door hun klantenservice nadat een transactie niet was verwerkt. Dat i.c.m. het toevoegen van Monero gaf mij het idee dat dit voorlopig nog wel goed zou gaan, dus heb wat Ethers en Litecoins overgemaakt.

Nu al dagen offline, en vrees dat ze niet meer terug gaan komen ja..
svennnny
Member
**
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 17


View Profile
November 05, 2017, 06:15:18 PM
 #34

svennnny

het is allemaal voor mij niet zo´n probleem, ik heb ervan geleerd, inderdaad
en had deze site er iets aan moeten doen dan=



"en had deze site er iets aan moeten doen dan=" lees ff heel mijn bericht en dan snap je misschien wat ik bedoel..
Jopie
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
November 07, 2017, 03:07:23 AM
 #35

Yep ze zijn er met het geld vandoor. Ik wist wel dat deze site niet "eeuwigdurdend" kon zijn vandaar dat ik er ook niet zoveel op ingelegd had maar dat het zo snel zou gaan had ik eigenlijk niet verwacht. Er zijn inderdaad sites die langer bestaan hebben. Ach ja weer wat geleerd hierover. Ik begrijp alleen niet dat er mensen zijn die er bijv meer dan 1000 euro in stoppen, tenzij ze het echt kunnen missen natuurlijk.

Bitconnect heb ik me bij aangemeld maar nog niks mee gedaan. Vertrouw het toch niet helemaal, ook al hebben ze een eigen coin.

Nick Crypto
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile WWW
November 07, 2017, 03:53:28 PM
 #36

Helaas, het was leuk voor even. Gelukkig is het andere bedrijf waar ik investeer legit, transparant en krijg ik iedere dag netjes betaald in Bitcoins.
svennnny
Member
**
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 17


View Profile
November 07, 2017, 04:23:12 PM
 #37

Yep ze zijn er met het geld vandoor. Ik wist wel dat deze site niet "eeuwigdurdend" kon zijn vandaar dat ik er ook niet zoveel op ingelegd had maar dat het zo snel zou gaan had ik eigenlijk niet verwacht. Er zijn inderdaad sites die langer bestaan hebben. Ach ja weer wat geleerd hierover. Ik begrijp alleen niet dat er mensen zijn die er bijv meer dan 1000 euro in stoppen, tenzij ze het echt kunnen missen natuurlijk.

Bitconnect heb ik me bij aangemeld maar nog niks mee gedaan. Vertrouw het toch niet helemaal, ook al hebben ze een eigen coin.



Lees dit ff door voordat je meedoet aan Bitconnect. https://nl.wikipedia.org/wiki/Ponzifraude. Lijkt veel op elkaar he.
Geloof je het dan nog niet kijk even naar dit :


With 1% daily profit (that you keep reinvesting every day), you would become a BILLIONAIRE after 5 years with a $100 investment. You would have $7.7 billion to be exact.

Initial investment : $100

Daily return on investment : 1.01

Days : 1825

Value at the end of investment : 77000291277

After 10 years the $100 investment would have grown to.. and hold on to your hat... $592.944.857.206.943.000.

That is 592 quadrillion dollars from just a $100 investment, or around 3.000 times as much money as the approximately 200 trillion dollars we have in circulation in the world today. This is obviously not sustainable, and if you can't see that, then you deserve to get scammed.

Het is slechts een kwestie van tijd voordat ze er van doorgaan met het geld van anderen en niemand weet precies wanneer. Het kan morgen zijn het kan nog een jaar duren. Maar wees gewoon slim en ga die oplichters niet supporten.

peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 07, 2017, 07:01:38 PM
 #38

Yep ze zijn er met het geld vandoor. Ik wist wel dat deze site niet "eeuwigdurdend" kon zijn vandaar dat ik er ook niet zoveel op ingelegd had maar dat het zo snel zou gaan had ik eigenlijk niet verwacht. Er zijn inderdaad sites die langer bestaan hebben. Ach ja weer wat geleerd hierover. Ik begrijp alleen niet dat er mensen zijn die er bijv meer dan 1000 euro in stoppen, tenzij ze het echt kunnen missen natuurlijk.

Bitconnect heb ik me bij aangemeld maar nog niks mee gedaan. Vertrouw het toch niet helemaal, ook al hebben ze een eigen coin.





zo'n beetje het zelfde idee hier....
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
November 14, 2017, 02:38:00 PM
 #39

Dan had je beter Bitconnect kunnen proberen. Dat is ook zo iets, die beloven hoge rentes en die hebben ook van die referral spam shit. Vroeg of laat lopen zij ook weg met het geld van anderen. Er komen steeds meer en meer scamsites/coins op de markt. Wees een gewaarschuwd mens. Jammer genoeg doet het forum hier weinig tegen dit soort scammers..

Joh, ze houden zelfs ICOs om hun scams te lanceren (Ethconnect) en het is nog razendpopulair ook want iedereen hoopt dat die coins dezelfde groei krijgen als Bitconnect..


koreemx
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
November 14, 2017, 03:25:00 PM
 #40

Lekker op andermans inleg geld verdienen en dan quashi nonchalant doen wanneer toch blijkt dat het een Ponzi scheme is. Chapeau OP.
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!