Ik heb 2 van m'n bestelde orders geupgrade, daarbij heb ik ook met Bitcoins betaald... netjes op de groene knop geklikt na betaling. Tot op dit moment staat bij de orders nog steeds de regel "Amount due"; lijkt erop dat de betaling niet verwerkt is. @Tjopper is dit bij jou ook het geval?
Ik heb BFL gemaild maar nog geen reactie ontvangen... Ik kijk dus nog even de kat uit de boom v.w.b. het upgraden van m'n resterende orders.
Ik heb mijn upgrade met bitcoins betaald. Deze waren direct verwerkt.
De originele order was wel gewoon in dollars.
hebben nog meer die upgrade gedaan? ik las trouwens dat het eerst van 5 Ghash naar 7 Ghash was, maar het is nu van 4.5 Ghash
Als ik het goed begrepen heb waren alle jalapeno's al naar 5 gegaan, dit is echter wat ik uit de discussies denk te begrijpen. Als ik er even logisch over nadenk zeg ik dat hij de 7 Gh waarschijnlijk altijd wel zou halen en dat hij op 7.2 a 7.3 zal uitkomen.
Ik hoop dat ze er een 3e chip aan toevoegen zodat je er in de toekomst misschien nog iets meer mee kan halen (firmware upgrade o.i.d).
Ik denk echter dat ze huidige 2 iets hoger zullen laten draaien.
Tevens weer slechte communicatie van BFL. Er staat opeens een upgrade zonder informatie.