Bitcoin Forum
May 22, 2024, 02:03:01 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Ztex Fpga 1.15y boards te koop.  (Read 897 times)
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
June 04, 2013, 05:03:26 PM
 #1

Ons investeer clubke ( http://www.ddmining.com ) is misschien geïnteresseerd in het verkopen van 3 Ztex FPGA 1.15y boards (quad cores). Wie zou ze eventueel willen overnemen en voor hoeveel?
Momenteel minen we met 2.7GHash/s onder Ubuntu, garanties bij Ztex loopt nog tot augustus 2013. Foto's zijn te zien op http://www.ddmining.com/fotos/
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
June 04, 2013, 06:08:25 PM
 #2

Wat vraag je voor de 3ztex quad boards?

PM sturen mag ook Wink
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
June 04, 2013, 06:17:48 PM
 #3

Wat vraag je voor de 3ztex quad boards?

PM sturen mag ook Wink

Het is puur een interesse vraag vanuit de groep. Ik beheer ze dan wel, echter zijn het niet mijn boards (althans niet helemaal).
Ik stuur je een pm morgen ochtend Psycho. Even wat eten en mijn vriendin wat aandacht geven Smiley,.,.,.,.,Ja! In die volgorden, dat dan weer wel.
pro-bitcoin
Member
**
Offline Offline

Activity: 64
Merit: 10


View Profile
June 04, 2013, 06:32:29 PM
 #4

Kun je mij ook laten weten wat je ervoor wilt hebben? Ik heb ook interesse. Stuur maar PM als je wilt!

BTC address: 1FVaqniSgLgDcTAzXm9jKcBphskWhiz6T1
patr
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
June 06, 2013, 06:26:08 PM
 #5

Wat vraag je voor de 3ztex quad boards?

PM sturen mag ook Wink

Het is puur een interesse vraag vanuit de groep. Ik beheer ze dan wel, echter zijn het niet mijn boards (althans niet helemaal).
Ik stuur je een pm morgen ochtend Psycho. Even wat eten en mijn vriendin wat aandacht geven Smiley,.,.,.,.,Ja! In die volgorden, dat dan weer wel.

Als ik goed begrijp zijn de boards niet te koop, of is er bij een goed bod toch de mogelijkheid tot verkoop ?

Zo ja dan wil ik een bod doen.
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
June 07, 2013, 06:24:57 AM
 #6

Wat vraag je voor de 3ztex quad boards?

PM sturen mag ook Wink

Het is puur een interesse vraag vanuit de groep. Ik beheer ze dan wel, echter zijn het niet mijn boards (althans niet helemaal).
Ik stuur je een pm morgen ochtend Psycho. Even wat eten en mijn vriendin wat aandacht geven Smiley,.,.,.,.,Ja! In die volgorden, dat dan weer wel.

Als ik goed begrijp zijn de boards niet te koop, of is er bij een goed bod toch de mogelijkheid tot verkoop ?

Zo ja dan wil ik een bod doen.

Ons clubke wilt ze nu inderdaad verkopen. Komend weekend staan ze ook op ebay in een veiling. Ik zie liever dat ze in Nederland blijven vandaar mijn oproep hier. Stuur maar een bod, mag ook per PM Smiley
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
June 07, 2013, 10:14:40 PM
 #7

vergeet het ebay linkje niet te vermelden, wellicht dat ik mijn geluk ga beproeven op ebay ;-)

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!