Bitcoin Forum
June 22, 2024, 06:40:07 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
  Print  
Author Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg!  (Read 54785 times)
BTstarter
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 55
Merit: 0


View Profile
September 03, 2013, 07:35:36 AM
 #641

Het lijkt er op dat de Bitfury's ook veel minder warm worden!
De chips zijn nog koeler dan de regulators als ik de berichten hier zo lees.
demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
September 05, 2013, 02:11:57 PM
 #642

Nice!
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 05, 2013, 04:25:40 PM
 #643

laten we hopen dat de onze ook asap toekomen Smiley

als ze volgende week toekomen hebben we onze miners in de 3de of 4de week, dat is nog aanvaardbaar...
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 07, 2013, 01:13:27 PM
 #644

marto74 heeft aangegeven dat hij een refund zal aanvragen, zodra een meerderheid op 16 september een chip refund wil.

Ik denk dat we er dus bijna zeker vanuit kunnen gaan dat er een refund zal plaatsvinden, tenminste zo komt op mij de animo van de gemiddelde 'avalon groupbuy chipkoper' over.

We zullen hier dus rekening mee moeten houden.

Dit brengt mij tot de volgende vragen voor marto74:

Is het misschien mogelijk om alsnog aan chips te komen, eventueel met discount van een andere groupbuy of Yifu?
Is het misschien mogelijk om een partial chip re-fund van Yifu te krijgen?
En wat is de intentie van marto74 is ten opzichte van de betaalde hardware. Gaat hij deze re-funden en tegen welk percentage, als er geen chips meer komen?

Zijn er nog andere vragen voor marto74?

En misschien het beste als jij, dnaleor, dit aan marto74 vraagt.
Volgens mij heb jij wel goed contact met hem, toch?



ik heb niet veel meer contact dan jullie, maar ik zal hem maandag deze vragen voorleggen. Heb dit weekend echt niet veel tijd.
Ik zal blijven doorvragen tot ik op elke vraag een antwoord heb.

Als er een volledige refund komt hoop ik dat we nog ergens chips met discount op de kop kunnen tikken. Als iemand meer info hieromtrent heeft, laat dat dan zeker in dit topic weten!

Ik zal maandag ook iedereen een PM sturen om te vragen wat zijn mening is, en zodoende de stemmen voor refund kan bepalen van deze groepsaankoop (zodat we ons antwoord al klaar hebben op 16 september)
demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
September 07, 2013, 02:34:04 PM
 #645

1. Refund op chips
2. Refund op boards
3. Refund op Shipping
4. Wat is percentage die eraf gaat ivm fee en moeite
quest
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
September 07, 2013, 03:04:26 PM
 #646

Marto heeft een mail gestuurd om te vragen of partial refund mogelijk is.
demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
September 07, 2013, 05:25:32 PM
 #647

Mooi!
alwind
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 155
Merit: 100


View Profile
September 07, 2013, 07:07:46 PM
 #648

marto74
Quote
If your order is confirmed paid it is in the first batch pcb so all components are bought.

Gelijk maar gevraagd of er een partial refund mogelijk is, en wat er met de shipping cost gebeurt als ik de parts niet wil ontvangen.

Ik snap dat wel maar dan is het raar als hij de groupbuy refund en mensen toch nog de rest wil verkopen. Als mensen er bewust voor kiezen maakt het niet uit. Alleen als je geen keuze krijgt wel.

Rep thread: https://bitcointalk.org/index.php?topic=208568.0
LTC LeboFnm6UvSmVHSstgJighbJR35omAqwpU
BTC 1CNHhHJ36uApsjB9gMCKw3eYaGKw9qRgqS
Bobba
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
September 08, 2013, 08:10:13 AM
 #649

marto74
Quote
If your order is confirmed paid it is in the first batch pcb so all components are bought.

Gelijk maar gevraagd of er een partial refund mogelijk is, en wat er met de shipping cost gebeurt als ik de parts niet wil ontvangen.

Ik snap dat wel maar dan is het raar als hij de groupbuy refund en mensen toch nog de rest wil verkopen. Als mensen er bewust voor kiezen maakt het niet uit. Alleen als je geen keuze krijgt wel.

Zoals ik zelf al eerder aangaf wil ik persoonlijk gewoon de miner geleverd krijgen.
En zeker geen refund.

Aangezien ik het geld al heb afgeschreven  en als we de miner pas in oktober krijgen, ben ik nog steets niet bang dat ik er geen roi mee haal. en anders moet je gewoon de BTC ff stacken tot ze meer waard zijn en dan pas inwisselen,

NLCoin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
September 08, 2013, 09:29:37 AM
 #650

marto74
Quote
If your order is confirmed paid it is in the first batch pcb so all components are bought.

Gelijk maar gevraagd of er een partial refund mogelijk is, en wat er met de shipping cost gebeurt als ik de parts niet wil ontvangen.

Ik snap dat wel maar dan is het raar als hij de groupbuy refund en mensen toch nog de rest wil verkopen. Als mensen er bewust voor kiezen maakt het niet uit. Alleen als je geen keuze krijgt wel.

Zoals ik zelf al eerder aangaf wil ik persoonlijk gewoon de miner geleverd krijgen.
En zeker geen refund.

Aangezien ik het geld al heb afgeschreven  en als we de miner pas in oktober krijgen, ben ik nog steets niet bang dat ik er geen roi mee haal. en anders moet je gewoon de BTC ff stacken tot ze meer waard zijn en dan pas inwisselen,



Probleem is dat er op 16 september een stemming is voor een chip refund van de hele groupbuy.
En zoals het er nu naar uitziet zijn de meeste stemmen voor een refund.

Dus je krijgt wel de miner hardware, maar zonder chips!!!


En hoe komen we dan aan de chips? En hoe krijgen we dan de miner compleet? Ik neem even aan dat het grootste deel van de mensen hier, die een complete miner hebben besteld, niet in staat zijn om die dingen zelf in elkaar te solderen...
Stuk hardware zonder chips is dan waardeloos voor hen...
demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
September 08, 2013, 09:30:07 AM
 #651

Hmmz GP van ons of van marto zelf?

Ik geloof nooit dat marto zegt van; Ik lever je wel de miner hardware maar ik ga me eigen GP chips laten refunden..
Of alles of niets toch? qua refund.. Ik bedoel wat heb je aan een printplaat zonder chips?
demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
September 08, 2013, 09:33:08 AM
 #652

Desnoods full refund en dan houd hij een halve bitcoin per order voor de moeite.. heb die toch nog wat..
Bobba
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
September 08, 2013, 02:26:59 PM
 #653

laat zo zeggen ik vind niet dat de mensen die geen refund willen maar een werkende product zoals besteld.
niet benadeeld moeten worden door mensen die wel een refund willen omdat ze achteraf spijt hebben.

Dan heb ik zoiets van als door die mensen het geheel niet kan doorgaan dan moeten de kosten ook maar door deze mensen gedragen worden. aangezien zij de koop willen ontbinden.
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 08, 2013, 02:44:45 PM
 #654

laat zo zeggen ik vind niet dat de mensen die geen refund willen maar een werkende product zoals besteld.
niet benadeeld moeten worden door mensen die wel een refund willen omdat ze achteraf spijt hebben.

Dan heb ik zoiets van als door die mensen het geheel niet kan doorgaan dan moeten de kosten ook maar door deze mensen gedragen worden. aangezien zij de koop willen ontbinden.


het grote probleem is dat er blijkbaar geen partial refunds van de chips mogelijk zijn. Anders kon gewoon iedereen zelf beslissen.
Ik vind het een heel vervelende situatie.  Undecided
NLCoin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
September 08, 2013, 03:49:49 PM
 #655

Net een antwoord van marto74 op de vraag hoe het straks zit met evt. refunds e.d.:

Dear Customer,

Generally more than 5000 chips from batch 1 did an order for assembly, being aware of the Avalon situation last week.
So I do not expect majority to go for refund.
Let's wait another week.

Regards,
Customer service
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 08, 2013, 03:57:02 PM
 #656

Net een antwoord van marto74 op de vraag hoe het straks zit met evt. refunds e.d.:

Dear Customer,

Generally more than 5000 chips from batch 1 did an order for assembly, being aware of the Avalon situation last week.
So I do not expect majority to go for refund.
Let's wait another week.

Regards,
Customer service

als je echt een deel van je geld terug wil (dus als de refund niet zou doorgaan) kan je altijd proberen je miner te verkopen eens je hem "in hand" hebt.
Ik denk dat, zoals bij alle miners, de prijs wel boven de ROI zal liggen. Dus als je hem verkoopt (bvb op ebay en/of een veilig hierop het forum, waarbij je de beste prijs neemt) kan je je verlies grotendeels beperken Smiley
Bobba
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
September 08, 2013, 06:49:16 PM
 #657

en bij 45 watt gebruik   kost de miner slechts 90.666 euro op jaarbasis.    bij mij dan XD

en plus dat ik al een server heb draaien 24/7  waar ik hem bij aan hang. kom je dus vanzelf een keer aan de roi.

maar het gaat mij meer om de fun van minen + support aan BTC.  

en wat DNA. al zij verkoop je miner als je hem hebt dan maak je zeker winst Tongue

dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 08, 2013, 07:25:21 PM
 #658

Ik zal morgen iedereen een bericht sturen, maar ik stel voor dat als je miners te koop hebt (als de refund dus NIET zou doorgaan) dat je ze hier te koop aanbiedt (en je kan ze natuurlkijk ook ergens anders nog porberen verkopen).
Maar op zich ben ik ook nog wel geïnteresseerd in een extra miner tegen een goede prijs Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 09, 2013, 05:41:15 PM
 #659

Ik heb de vragen duidelijuk geformuleerd voor marto.
Ik stel voor dat ik wacht op antwoord vooraleer ik iedereen een bericht stuur met de vraag of jullie een refund wensen.

Het is aangeraden te wachten tot 14 of 15 september om te antwooden, zodat je zelf de situatie kan inschatten. als je echter al zeker bent van je antwoord mag je onmiddellijk antwoorden.
Mensen die niet op tijd antwoorden worden in géén van beide "kampen" ingedeeld.
alwind
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 155
Merit: 100


View Profile
September 09, 2013, 08:40:18 PM
 #660

Avalon ASIC
Now accepting refunds from any and all order dates
Due to delays we are now offering full refund in bitcoin for all the Avalon Generation One orders made on any date, It is advise for people to request refunds due to the delay and raise of bitcoin difficulty.

The update refund form can be found on the main store site, linked here.
Due to phishing attempts and spam, any refund request not made containing the original order email and phone number will be automatically rejected by the system and marked as spam, so please bear this in mind.

Avalon Generation Two Chips 55nm
Those who have invested in time and money on Avalon Generation One based devices and clones can rejoice in the fact we had the foresight to make Avalon Generation Two chips completely backward compatible in every way with 110nm generation one chips, which can be expect to go on sale Late October 2013 for immediate shipping. Avalon will no longer participate in any kind of pre-ordering.

Developers and Hobbyists should keep an close eye on our github account as we will be releasing the 55nm chip specification and reference design soon!

Copyright © 2013 BitSyncom LLC, All rights reserved.
You are receiving this email because you have expressed interests in the Avalon ASIC Bitcoin Miner

Our mailing address is:
BitSyncom LLC
187 Wolf Road, Suite 101
Albany, NY 12205

Rep thread: https://bitcointalk.org/index.php?topic=208568.0
LTC LeboFnm6UvSmVHSstgJighbJR35omAqwpU
BTC 1CNHhHJ36uApsjB9gMCKw3eYaGKw9qRgqS
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!