Bitcoin Forum
June 23, 2024, 08:24:35 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
Author Topic: ⚡ [ANN] ⚡ DeepOnion TOR integratie ⚡ Geen ICO 🚀 Free Airdrops 🚀 28 van 40 Ronden  (Read 2240 times)
mitserdt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile
November 20, 2017, 09:31:37 PM
 #41

Ja het farm gehalte op het forum is flink gestegen de laatste tijd. Ik zag net dat er zelfs deeppoints te verdienen zijn als je farmers aangeeft bij een moderator. Het forum wordt er niet echt beter van maar de publiciteit van onions natuurlijk wel.
Inderdaad. Tikkeltje hoog NSB gehalte, maar ik snap het op zich wel. Ik ga me maar focussen op de Linux builds van de Wallet, dan doe ik wat constructiefs.
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
November 21, 2017, 09:59:34 PM
 #42

Dat is altijd het nadeel als je goed gedrag gaat belonen met "geld".
ipv de echte fans te belonen, trekt het een hele horde mensen die er van alles aan doen om maar wat munten te verzamelen om snel uit te cashen.

ik zag dit vandaag op mijn timeline in facebook, dus het werkt wel...:
 Grin Grin

EMWEE
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 102


View Profile
November 22, 2017, 11:49:15 AM
 #43

Ja met betrekking tot de populariteit is het natuurlijk top dat het volume omhoog gaat, hoe meer hoe beter. Het forum gaat er wel wat op achteruit veel posts zonder daadwerkelijk inhoud. Ik zag gisteren iemand die had meer dan 200 posts gemaakt in 4 dagen. Pure deeppoints farm.

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project  ☞ Best privacy crypto-market! █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ───────────────── WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June][Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ Windows  |  macOS  |  Linux
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
November 22, 2017, 07:52:16 PM
 #44

Koers reageert ook positief, ondertussen al bijna 14k satoshi.
In dit tempo en huidig markt sentiment voor alts is dit een zeer positieve ontwikkeling!

EMWEE
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 102


View Profile
November 22, 2017, 08:05:06 PM
 #45

Blijkbaar is DeepOnion erg populair in Nederland, er wordt steeds meer naar "gegoogled" Ik zag het inderdaad ook op facebook voorbij komen vandaag.

https://trends.google.nl/trends/explore?q=deeponion

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project  ☞ Best privacy crypto-market! █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ───────────────── WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June][Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ Windows  |  macOS  |  Linux
rodyw
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 102


View Profile
November 23, 2017, 05:56:07 PM
 #46

Waarom heeft deze thread nog steeds in de titel "17 van 40 ronden" staan? We gaan morgen naar de 19e airdrop  Smiley. Ik kijk er nu al naar uit!

youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
November 23, 2017, 10:39:21 PM
 #47

Waarom heeft deze thread nog steeds in de titel "17 van 40 ronden" staan? We gaan morgen naar de 19e airdrop  Smiley. Ik kijk er nu al naar uit!

tijd voor een update inderdaad. tevens alweer een hoop gebeurd in de afgelopen 2 weken!
Ben ook beniewd naar de airdrop morgen. Kijken of er flink wat leden bij zij gekomen (uiteindelijk beter voor de waarde van de coin)

niklasmato (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 263


View Profile
November 25, 2017, 07:59:57 AM
 #48

Waarom heeft deze thread nog steeds in de titel "17 van 40 ronden" staan? We gaan morgen naar de 19e airdrop  Smiley. Ik kijk er nu al naar uit!

Sorry jongens een beetje te druk Smiley
mitserdt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile
November 25, 2017, 01:07:36 PM
 #49

Ja met betrekking tot de populariteit is het natuurlijk top dat het volume omhoog gaat, hoe meer hoe beter. Het forum gaat er wel wat op achteruit veel posts zonder daadwerkelijk inhoud. Ik zag gisteren iemand die had meer dan 200 posts gemaakt in 4 dagen. Pure deeppoints farm.
Zou je daar is wat over willen uitbreiden? Een volume dat omhoog gaat kan ik begrijpen, aangezien er dan meer in omloop is om "te gebruiken". Overigens zou ik verwachten dat dat de prijs zou drukken, omdat 1 coin daarmee minder waard is geworden (net als bijdrukken van geld). Ik zie verder allemaal mensen druk doende over de market cap en "verhoudingen" (die ik qua termen even niet meer terug kan vinden op het forum van DO). Kan je jouw visie hierop geven?
EMWEE
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 102


View Profile
November 25, 2017, 10:09:30 PM
 #50

Ja met betrekking tot de populariteit is het natuurlijk top dat het volume omhoog gaat, hoe meer hoe beter. Het forum gaat er wel wat op achteruit veel posts zonder daadwerkelijk inhoud. Ik zag gisteren iemand die had meer dan 200 posts gemaakt in 4 dagen. Pure deeppoints farm.
Zou je daar is wat over willen uitbreiden? Een volume dat omhoog gaat kan ik begrijpen, aangezien er dan meer in omloop is om "te gebruiken". Overigens zou ik verwachten dat dat de prijs zou drukken, omdat 1 coin daarmee minder waard is geworden (net als bijdrukken van geld). Ik zie verder allemaal mensen druk doende over de market cap en "verhoudingen" (die ik qua termen even niet meer terug kan vinden op het forum van DO). Kan je jouw visie hierop geven?
Het grotere volume geeft in dit geval een sterk signaal af voor Onion. De prijs gaat omhoog en het volume ook. De sterkte van de stijging is hierbij dus groter. Er is altijd een verband tussen prijs en volume. Er is veel informatie hierover te vinden, bijvoorbeeld: http://www.rediff.com/money/special/trading-volume-what-it-reveals-about-the-market/20090703.htm

De marktcap is de totale waarde van de markt. Dit kun je zien op coinmarketcap.com. Er wordt hier vaak naar gerefereerd in de vorm van de totale waarde van een coin of alle coins bij elkaar. Dit dient als indicator hoeveel geld ergens wordt ingepomp. Als voorbeeld 2 weken geleden daalde de marketcap van BTC en steeg de marketcap van BCH. Hieruit zou je dus kunnen concluderen dat investeerders kun BTC inruilde voor BCH.

https://coinmarketcap.com/currencies/deeponion/

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project  ☞ Best privacy crypto-market! █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ───────────────── WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June][Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ Windows  |  macOS  |  Linux
rodyw
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 102


View Profile
November 25, 2017, 10:27:50 PM
 #51

En ondertussen is de prijs van ONION al de $1.50 gepasseerd. Dat gaat de goede kant op, hopen dat er nu een bodem gelegd is.

niklasmato (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 263


View Profile
November 26, 2017, 09:48:14 AM
 #52

En ondertussen is de prijs van ONION al de $1.50 gepasseerd. Dat gaat de goede kant op, hopen dat er nu een bodem gelegd is.

We zijn bijna aan de helft van de airdrop dus logischerwijze zou de prijs wat moeten stijgen tot de 40ste week.. dan verwacht ik wel een grote dump (of het zou moeten zijn dat de ontwikkeling de coin superieur heeft gemaakt ten aanzien van anderen, dan zou de prijs kunnen blijven stijgen)
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
November 26, 2017, 12:39:58 PM
 #53

En ondertussen is de prijs van ONION al de $1.50 gepasseerd. Dat gaat de goede kant op, hopen dat er nu een bodem gelegd is.

We zijn bijna aan de helft van de airdrop dus logischerwijze zou de prijs wat moeten stijgen tot de 40ste week.. dan verwacht ik wel een grote dump (of het zou moeten zijn dat de ontwikkeling de coin superieur heeft gemaakt ten aanzien van anderen, dan zou de prijs kunnen blijven stijgen)

de 90% regel is al een aantal airdrops geleden verwijderd. Daarmee is de deur opengezet om coins massaal te dumpen indien mensen dat willen. Ondanks dat stijgt de koers. Na 40 ronden is een saldo geen reden meer om airdrops te onvangen en haken mensen ongetwijfeld af.
Echter:
- na 40 ronden krijg je nog steeds 10% POS rewards
- na 40 ronden heb je alleen founder status zolang je de 90% airdrop behoud (whales dumpen vermoedelijk daarom niet)
- wie weet hoe populair de coin dan is, houden kan dan tot veel meer winst lijden dan dumpen.

m.a.w. niemand weet hoe het er precies uit gaat zien..  Grin

EMWEE
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 102


View Profile
November 27, 2017, 07:23:38 PM
 #54

Ik ben nog enigszins verbaasd dat de prijs netjes blijft stijgen. Er zijn veel mensen op het forum actief om er puur een slaatje uit te slaan dmv de deeponions airdrop. Gisteren zakte de prijs ook enigszins in dus kon het niet weerstaan om nog maar wat onions erbij te kopen.

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project  ☞ Best privacy crypto-market! █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ───────────────── WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June][Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ Windows  |  macOS  |  Linux
mitserdt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile
November 28, 2017, 02:42:41 PM
 #55

Ja met betrekking tot de populariteit is het natuurlijk top dat het volume omhoog gaat, hoe meer hoe beter. Het forum gaat er wel wat op achteruit veel posts zonder daadwerkelijk inhoud. Ik zag gisteren iemand die had meer dan 200 posts gemaakt in 4 dagen. Pure deeppoints farm.
Zou je daar is wat over willen uitbreiden? Een volume dat omhoog gaat kan ik begrijpen, aangezien er dan meer in omloop is om "te gebruiken". Overigens zou ik verwachten dat dat de prijs zou drukken, omdat 1 coin daarmee minder waard is geworden (net als bijdrukken van geld). Ik zie verder allemaal mensen druk doende over de market cap en "verhoudingen" (die ik qua termen even niet meer terug kan vinden op het forum van DO). Kan je jouw visie hierop geven?
Het grotere volume geeft in dit geval een sterk signaal af voor Onion. De prijs gaat omhoog en het volume ook. De sterkte van de stijging is hierbij dus groter. Er is altijd een verband tussen prijs en volume. Er is veel informatie hierover te vinden, bijvoorbeeld: http://www.rediff.com/money/special/trading-volume-what-it-reveals-about-the-market/20090703.htm

De marktcap is de totale waarde van de markt. Dit kun je zien op coinmarketcap.com. Er wordt hier vaak naar gerefereerd in de vorm van de totale waarde van een coin of alle coins bij elkaar. Dit dient als indicator hoeveel geld ergens wordt ingepomp. Als voorbeeld 2 weken geleden daalde de marketcap van BTC en steeg de marketcap van BCH. Hieruit zou je dus kunnen concluderen dat investeerders kun BTC inruilde voor BCH.

https://coinmarketcap.com/currencies/deeponion/
Top, dat adresseert inderdaad een aantal van de termen die ik voorbij heb zien komen. Het lijkt simpel als je het zo uitlegt, maar er zal ongetwijfeld nog een hele wereld achter zitten. Zeker met complicerende factoren als de huidige Airdrops. Ik ga dit met grote interesse volgen rondom DO.
rodyw
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 102


View Profile
November 28, 2017, 06:41:58 PM
 #56

Ik ben nog enigszins verbaasd dat de prijs netjes blijft stijgen. Er zijn veel mensen op het forum actief om er puur een slaatje uit te slaan dmv de deeponions airdrop. Gisteren zakte de prijs ook enigszins in dus kon het niet weerstaan om nog maar wat onions erbij te kopen.

Voorheen was de hoeveelheid Onions die je kreeg tijdens de airdrops afhankelijk van je status op dit forum. Tegenwoordig is het afhankelijk van de hoeveelheid Onions die je bezit. Je ziet dus nu steeds meer dat mensen hun Onions niet verkopen, maar juist bijkopen om de eerstvolgende airdrop meer gratis Onions te krijgen (immers 5% van 10000 is meer dan 5% van 5000). Daarnaast wordt er door de Deep Domination tasks op allerlei populaire plekken als Youtube, Twitter etc aandacht gevraagd voor DO en dat trekt meer en meer mensen aan die gratis geld ruiken. Met de voorwaarde dat je minimaal 100 Onions moet bezitten om in aanmerking te komen voor de airdrops zullen ook die de markt op moeten om te kopen. Al met al zorgt dat ervoor dat de prijs stijgt.

EMWEE
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 102


View Profile
November 30, 2017, 08:37:05 AM
 #57

DeepOnion hersteld zich ook weer top na gisteren. Had eigenlijk nog wat bij moeten kopen voor de airdrop van morgen. Opzich vindt ik het idee dat de hoeveelheid onions die je krijgt afhankelijk is van de hoeveelheid die je bezit goed. Het hele deeppoints gebeuren loopt naar mijn idee een beetje uit de hand.

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project  ☞ Best privacy crypto-market! █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ───────────────── WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June][Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ Windows  |  macOS  |  Linux
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
November 30, 2017, 09:26:22 PM
 #58

Koers stijgt nog steeds, veel meer mensen will Onions hebben voor de Airdrop van morgen.

Deeppoints effect is heel goed merkbaar, de coin wordt op diverse facebook groepen steeds zichtbaarder. Het aantal scam roepers neemt ook steeds meer af.. Smiley
Happy Aidrop dag morgen!

EMWEE
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 102


View Profile
November 30, 2017, 09:38:24 PM
 #59

De prijs ziet er inderdaad weer goed uit! Heb helaas de laatste dagen niet echt kunnen profiteren van de schommelingen op de markt. Enkele trades gedaan maar niet bijzonder veel uit gehaald. Ben benieuwd hoe de prijzen zich houden komend weekend na de airdrop.

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project  ☞ Best privacy crypto-market! █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ───────────────── WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June][Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ Windows  |  macOS  |  Linux
mitserdt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile
December 02, 2017, 02:31:53 PM
 #60

De prijs ziet er inderdaad weer goed uit! Heb helaas de laatste dagen niet echt kunnen profiteren van de schommelingen op de markt. Enkele trades gedaan maar niet bijzonder veel uit gehaald. Ben benieuwd hoe de prijzen zich houden komend weekend na de airdrop.
Inderdaad, de tasks lijken een behoorlijke invloed op de prijs te hebben. Maandag maar is even in de gaten houden of er nog mensen zijn die meteen dumpen. Ik zit klaar achter mijn scherm Wink
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!