Bitcoin Forum
April 26, 2024, 05:58:54 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Universa-treff i Bergen?  (Read 2086 times)
Smokey Bob (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 106
Merit: 100


View Profile
October 12, 2017, 09:28:41 AM
 #1

Hei!

Jeg vurderer å arrangere et treff for å diskutere Universa og deres kommende ICO i Bergen. Tenkte derfor først å sjekke interessen her. Orker jo ikke stelle i stand noe om det er helt dødfødt Smiley

Så, er det noen her som kunne tenke seg å være med? Møtes på en pub, ta noen øl og snakke om Universa (og crypto generelt)? Jeg er svært åpen for nye bekjentskaper som interesserer seg for temaet, så dette må vel være plassen for å finne likesinnede.
Om noen har erfaringer fra liknende treff, gjerne del dem. Jeg har ikke deltatt på noe slikt før, men synes det høres gøy ut.


EDIT: bør vel nesten legge ved link til mynten. https://www.universa.io/

★ ★ ★ ★ ★   DeepOnion  ✔  Anonymous and Untraceable Cryptocurrency  ✔  TOR INTEGRATED & SECURED   ★ ★ ★ ★ ★
› › › › ›  JOIN THE NEW AIRDROP ✈️    ★    ✔ VERIFIED WITH DEEPVAULT  ‹ ‹ ‹ ‹ ‹
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬   ANN  WHITEPAPER  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  FORUM   ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
1714111134
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714111134

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714111134
Reply with quote  #2

1714111134
Report to moderator
1714111134
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714111134

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714111134
Reply with quote  #2

1714111134
Report to moderator
1714111134
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714111134

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714111134
Reply with quote  #2

1714111134
Report to moderator
Bitcoin mining is now a specialized and very risky industry, just like gold mining. Amateur miners are unlikely to make much money, and may even lose money. Bitcoin is much more than just mining, though!
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714111134
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714111134

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714111134
Reply with quote  #2

1714111134
Report to moderator
Kimarild1
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
October 12, 2017, 01:07:10 PM
 #2

Jeg bor ikke i Bergen, men har lenge tenkt på å bli med i en ICO, om bare med noen få euro.
Mest for å forstå hvordan det fungerer.

Hva er din tilknyttning til prosjektet? Er det ikke et Russisk oppstarts firma?
Smokey Bob (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 106
Merit: 100


View Profile
October 14, 2017, 08:20:29 AM
 #3

ICO kan være spennende, men det virker som det er mye scams ute og går. Noe som ikke er så rart, da det ligger mye penger i det, og folk virker å være ganske raske på avtrekkeren med å investere.

Jeg har ikke noe konkret tilknytning til prosjektet annet enn at jeg synes det er spennende. Dersom de faktisk har så lave transaksjonskostnader som de påstår vil Universa være mye mer anvendelig enn andre kryptovalutaer. I tillegg har jeg tro på at grunnleggeren deres, Alexander Borodich, er dyktig nok til å gjøre prosjektet levedyktig.

★ ★ ★ ★ ★   DeepOnion  ✔  Anonymous and Untraceable Cryptocurrency  ✔  TOR INTEGRATED & SECURED   ★ ★ ★ ★ ★
› › › › ›  JOIN THE NEW AIRDROP ✈️    ★    ✔ VERIFIED WITH DEEPVAULT  ‹ ‹ ‹ ‹ ‹
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬   ANN  WHITEPAPER  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  FORUM   ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Kimarild1
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
October 14, 2017, 10:58:02 AM
 #4

Har Alexander Borodich gjort noe annet innen krypto?

Er ikke det litt av problemet til mange ICO, de får et navn med på laget for å selge mest mulig, også ender alt opp i luft?
erlnd
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 24
Merit: 0


View Profile
October 27, 2017, 03:40:37 PM
 #5

Når tenkte du dette?
forusen
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
November 09, 2017, 09:36:43 PM
 #6

Dette hørtes veldig interresant ut hvis det som påstås virkelig stemmer. Kan ærlig innrømme at jeg har nermere null erfaring fra annet enn Bitcoin men synes fremtidsplanene ser mørkere og mørkere ut med tanke på alle alternativene som virker mye mer innovative og brukervennlige slik Universa ser ut til å være.

Selv ønsker jeg å gå lengre enn å bare spytte inn kapital i en nettbasert valuta som krever flere led/tjenester/aktører hvor alle skal ha en liten profit for at jeg til slutt har pengene i hånden igjen. Både på grunn av risikoen for valutaens overlevelse samt spørsmålet om jeg har puttet pengene mine i "riktig" valuta med tanke på avkastning.

For å komme til poenget så synes jeg Universa virker interresant. Et møte i Bergen blir vanskelig da jeg befinner meg i stavanger. Om skype kunne vært et alternativ er jeg tilgjengelig for det. Men er du/dere åpen for mer enn samtaler om universa?

Til den som evt. leser dette og er i oppstartsfasen eller ønsker å være med starte en bedrift innen kryptovaluta!
Mitt eget nettverk består av personer med kompetanse innen de fleste kategorier som kan være relevant for deg eller oss.
Selv kan jeg tilby mine forretningsideer, omstillinger som kan bidra til å nå flere/nye kunder i tillegg til å etablere/implementere mine egne forretningsplaner der det lar seg gjøre.
Jeg har kapitalen og tiden det kreves for å starte min egen eller hjelpe din bedrift.
JanEmil
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 2282
Merit: 668


Community management 24/7 for hire


View Profile WWW
November 12, 2017, 02:52:25 PM
 #7

Hvis nogen laver noget lignende i Malmø eller København vil jeg meget gerne inviteres.

Steffosn
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 44
Merit: 0


View Profile
November 13, 2017, 01:12:04 AM
 #8

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på et treff, men ikke for kun å diskutere en spesifikk ICO. Men et treff der man kan utveksle erfaringer, diskutere coins og ICO kunne vært spennende.
FAB_coin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile
December 02, 2017, 03:55:35 PM
 #9

Hade varit kul att träffa lite Skandinavier och prata blockchain tech!
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!