Bitcoin Forum
May 23, 2024, 09:10:52 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
Author Topic: [UITVERKOCHT] ASICMINER USB Block Erupters 334Mh/s @ 2.5w voor 0.55 btc  (Read 6204 times)
PsychoticBoy (OP)
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 16, 2013, 08:52:38 PM
 #41

leuk te horen dat je er uiteindelijk nog een goede prijs voor gekregen hebt Smiley

Want die daling van 2 naar 1 BTC was echt wel fors. Had zelf eerder een daling in stappen verwacht (bvb eerst naar 1.5 BTC)

In ieder geval, vrijdag komt mn erupter toe, op de kop getikt voor 1.22 BTC incl shipping Cheesy
Ja de prijs daling van 2 naar 1 btc heeft de markt de das omgedaan, moest dan ook wel zakken met mijn prijs om niet met miners te blijven "zitten"
90% van mijn gekochte miners (100+) is verkocht tegen 2.3 btc, alleen de laaste paar zijn verkocht voor 1.5 btc stuk.

Mooie prijs heb je betaald Smiley

Het is en blijft een leuk hebbedingetje.
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 16, 2013, 10:35:35 PM
 #42

Het is en blijft een leuk hebbedingetje.


vooral dit Smiley break even kan wel enkele jaren duren. Maar wil mn mining software uittesten vooraleer de Klondikes arriveren Wink
PsychoticBoy (OP)
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
August 02, 2013, 11:36:05 AM
 #43

Beste Bitcoinminers,

Ik heb weer een bestelling gedaan bij Friedcat Smiley
Helaas waren er nog maar 15, dus ik heb er 15 besteld.

De mensen die al eerder bij mij besteld hebben kunnen nieuwe USB Miners bestellen voor 0.35 btc stuk, mensen die nog niet bij mij besteld hebben betalen 0.55 btc.

Ik heb er maar 15 (zijn er volgende week) dus wie het eerst komt, eerst maalt (mensen die al bij mij besteld hebben hebben voorrang)

Groeten
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
August 02, 2013, 11:40:59 AM
Last edit: August 02, 2013, 11:49:20 AM by PsychoticBoy
 #44

Beste Bitcoinminers,

Ik heb weer een bestelling gedaan bij Friedcat Smiley
Helaas waren er nog maar 15, dus ik heb er 15 besteld.

De mensen die al eerder bij mij besteld hebben kunnen nieuwe USB Miners bestellen voor 0.35 btc stuk, mensen die nog niet bij mij besteld hebben betalen 0.55 btc.

Ik heb er maar 15 (zijn er volgende week) dus wie het eerst komt, eerst maalt (mensen die al bij mij besteld hebben hebben voorrang)

Groeten

mooie prijs!

Wat is de verzendkost naar België?

edit: openingspost gezien, ik laat je nog iets weten!
Ik wacht even af zodat uw voormalige klanten eerst een kans krijgen Wink


edit2: wanneer krijg je ze exact binnen volgende week?
PsychoticBoy (OP)
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
August 02, 2013, 11:56:43 AM
 #45

Beste Bitcoinminers,

Ik heb weer een bestelling gedaan bij Friedcat Smiley
Helaas waren er nog maar 15, dus ik heb er 15 besteld.

De mensen die al eerder bij mij besteld hebben kunnen nieuwe USB Miners bestellen voor 0.35 btc stuk, mensen die nog niet bij mij besteld hebben betalen 0.55 btc.

Ik heb er maar 15 (zijn er volgende week) dus wie het eerst komt, eerst maalt (mensen die al bij mij besteld hebben hebben voorrang)

Groeten

mooie prijs!

Wat is de verzendkost naar België?

edit: openingspost gezien, ik laat je nog iets weten!
Ik wacht even af zodat uw voormalige klanten eerst een kans krijgen Wink


edit2: wanneer krijg je ze exact binnen volgende week?

Ja die 15€ verzending naar België is voor verzending met pakket post (aangetekend/verzekerd) , briefpost (aangetekend/verzekerd) kost 7,50€ extra.

Ik heb er nog een paar in mijn eigen mining farm (dus heb er nog steeds een paar) maar als het goed is worden ze maandag verstuurd met DHL Express dus ik zal ze donderdag/vrijdag in huis hebben.
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
August 02, 2013, 12:03:06 PM
 #46

afhankelijk van of en hoeveel korting op mn vorige aankoop ik krijg in de Duitse groepsaankoop, zal ik bij u of daar bestellen. Shipping van duitsland naar BE is duurder blijkbaar. Als ik geen korting krijg in Duitsland bestel ik er 2 bij u. (Menig weet nog niet hoeveel hij kan geven) Maar zoals ik zei, ik laat de anderen voorgaan.
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
August 02, 2013, 12:55:31 PM
 #47

Ik koop graag 9 erupters tegen 0.35 btc (heb eerder tegen 2.3 gekocht)

Wil je mij nog even je btc adres doorgeven

PS: ik zal ook even pm naar je sturen.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
alwind
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 155
Merit: 100


View Profile
August 02, 2013, 02:50:33 PM
 #48

Dan wil ik de laatste 6 wel graag overnemen.

Rep thread: https://bitcointalk.org/index.php?topic=208568.0
LTC LeboFnm6UvSmVHSstgJighbJR35omAqwpU
BTC 1CNHhHJ36uApsjB9gMCKw3eYaGKw9qRgqS
PsychoticBoy (OP)
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
August 02, 2013, 04:35:06 PM
 #49

Iedereen die geintresseerd is kan zich melden via PM of in deze thread.

Ik heb meer geïnteresseerde dan dat er USB miners binnen komen, ik ga deze dus op een zo eerlijk mogelijk wijze verdelen.
Maar niet getreurd, na 10 augustus zijn er weer miners beschikbaar bij friedcat en mijn bestelling zou dan als eerste afgehandeld worden (85 extra miners)


Groeten
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
August 02, 2013, 05:30:55 PM
 #50

Iedereen die geintresseerd is kan zich melden via PM of in deze thread.

Ik heb meer geïnteresseerde dan dat er USB miners binnen komen, ik ga deze dus op een zo eerlijk mogelijk wijze verdelen.
Maar niet getreurd, na 10 augustus zijn er weer miners beschikbaar bij friedcat en mijn bestelling zou dan als eerste afgehandeld worden (85 extra miners)


Groeten

Graag wel 'eerlijk' verdelen naar rato van de bestel hoeveelheid. Immers was het wel "wie het eerst komt het eerst maalt".

Na 10 aug heb je voor nieuwe bestellingen weer meer erupters beschikbaar ;-)

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
mruiter
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 281
Merit: 250



View Profile
August 03, 2013, 07:35:05 AM
 #51

Voor richting die 0.175 + fee + wat er nog bij komt  wil ik er wel een stuk of 50 bestellen. Hoor graag.

❘|❘ ICONOMI  Fund Management Platform
  LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
August 03, 2013, 10:47:22 AM
 #52

Voor richting die 0.175 + fee + wat er nog bij komt  wil ik er wel een stuk of 50 bestellen. Hoor graag.

Volgens mij staat de prijs helder vermeld, beetje vreemde opmerking van je.

Anders gezegd, voor 0.10 btc wil ik er ook wel 100, sterker nog voor 0.01 wil ik er wel 1000.
Maar heeft weinig nut om een dergelijk statement te maken in een verkoop topic is het niet?

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
mruiter
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 281
Merit: 250



View Profile
August 03, 2013, 11:26:16 AM
 #53

Voor richting die 0.175 + fee + wat er nog bij komt  wil ik er wel een stuk of 50 bestellen. Hoor graag.

Volgens mij staat de prijs helder vermeld, beetje vreemde opmerking van je.

Anders gezegd, voor 0.10 btc wil ik er ook wel 100, sterker nog voor 0.01 wil ik er wel 1000.
Maar heeft weinig nut om een dergelijk statement te maken in een verkoop topic is het niet?

Zover ik berichten kreeg van de verkopers is 0.175 de inkoop prijs.
Dus wil graag weten wat de fee voor Psy en de import kosten bij 50 stuks voor een prijs geeft.
Want ik neem aan dat de nieuwe lichting van gebakken kat ook de nieuwe prijstelling zal hebben.
JOUW statement vindt ik van weinig nut !

http://thegenesisblock.com/asicminer-usb-bitcoin-miner-price-drops-80-to-0-175-btc/

En dan rekend deze hoofd verkopen boven op de inkoop van 0.1 dus 0.075 btc als fee.
Ligt een beetje aan hoe de keten van verkoop loopt en hoe groot de inkoop daar geweest is.

❘|❘ ICONOMI  Fund Management Platform
  LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
August 03, 2013, 12:16:03 PM
 #54

Voor richting die 0.175 + fee + wat er nog bij komt  wil ik er wel een stuk of 50 bestellen. Hoor graag.

Volgens mij staat de prijs helder vermeld, beetje vreemde opmerking van je.

Anders gezegd, voor 0.10 btc wil ik er ook wel 100, sterker nog voor 0.01 wil ik er wel 1000.
Maar heeft weinig nut om een dergelijk statement te maken in een verkoop topic is het niet?

Zover ik berichten kreeg van de verkopers is 0.175 de inkoop prijs.
Dus wil graag weten wat de fee voor Psy en de import kosten bij 50 stuks voor een prijs geeft.
Want ik neem aan dat de nieuwe lichting van gebakken kat ook de nieuwe prijstelling zal hebben.
JOUW statement vindt ik van weinig nut !

http://thegenesisblock.com/asicminer-usb-bitcoin-miner-price-drops-80-to-0-175-btc/

En dan rekend deze hoofd verkopen boven op de inkoop van 0.1 dus 0.075 btc als fee.
Ligt een beetje aan hoe de keten van verkoop loopt en hoe groot de inkoop daar geweest is.

Dan nog heeft je opmerking voor dit verkoop draadje geen toegevoegde waarde.

Hier worden nu erupters voor 0.35btc aangeboden zoals je kunt lezen.

Dat heel de keten er geld aan verdient lijkt me een logische. Iedereen weet dat ze voor psychoticboy geen 0.35btc per stuk zullen kosten. Hoeveel hij er dan ook exact aan verdient vind ik niet interessant, als je wilt kopen in dit draadje is alleen voor je van belang of je ze 0.35btc waard vind (levering eind volgende week danwel begin week daarop).


1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
mruiter
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 281
Merit: 250



View Profile
August 03, 2013, 01:10:49 PM
 #55

Enjoythis , jij voegt nog meer non waarde toe. Zelf vraag je in Mining subforum ook eenzelfde kortingsvraag.

Ik wacht netjes op een reactie van Psy. Heb al eerder een aantal van hem gekocht.
Snelle en nette service en als ik zijn reactie op jouw zelfde vraag in het andere forum zie gaat hij ook bij Frie vragen. Bij Friedcat gelden volgens het bericht 8 dagen deze lage prijs.
Jouw mening heeft voor mij geen enkele waarde anders dan zinloos

❘|❘ ICONOMI  Fund Management Platform
  LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION
PsychoticBoy (OP)
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
August 03, 2013, 01:19:07 PM
 #56

Enjoythis , jij voegt nog meer non waarde toe. Zelf vraag je in Mining subforum ook eenzelfde kortingsvraag.

Ik wacht netjes op een reactie van Psy. Heb al eerder een aantal van hem gekocht.
Snelle en nette service en als ik zijn reactie op jouw zelfde vraag in het andere forum zie gaat hij ook bij Frie vragen. Bij Friedcat gelden volgens het bericht 8 dagen deze lage prijs.
Jouw mening heeft voor mij geen enkele waarde anders dan zinloos
Voor richting die 0.175 + fee + wat er nog bij komt  wil ik er wel een stuk of 50 bestellen. Hoor graag.

Volgens mij staat de prijs helder vermeld, beetje vreemde opmerking van je.

Anders gezegd, voor 0.10 btc wil ik er ook wel 100, sterker nog voor 0.01 wil ik er wel 1000.
Maar heeft weinig nut om een dergelijk statement te maken in een verkoop topic is het niet?

Zover ik berichten kreeg van de verkopers is 0.175 de inkoop prijs.
Dus wil graag weten wat de fee voor Psy en de import kosten bij 50 stuks voor een prijs geeft.
Want ik neem aan dat de nieuwe lichting van gebakken kat ook de nieuwe prijstelling zal hebben.
JOUW statement vindt ik van weinig nut !

http://thegenesisblock.com/asicminer-usb-bitcoin-miner-price-drops-80-to-0-175-btc/

En dan rekend deze hoofd verkopen boven op de inkoop van 0.1 dus 0.075 btc als fee.
Ligt een beetje aan hoe de keten van verkoop loopt en hoe groot de inkoop daar geweest is.

Dan nog heeft je opmerking voor dit verkoop draadje geen toegevoegde waarde.

Hier worden nu erupters voor 0.35btc aangeboden zoals je kunt lezen.

Dat heel de keten er geld aan verdient lijkt me een logische. Iedereen weet dat ze voor psychoticboy geen 0.35btc per stuk zullen kosten. Hoeveel hij er dan ook exact aan verdient vind ik niet interessant, als je wilt kopen in dit draadje is alleen voor je van belang of je ze 0.35btc waard vind (levering eind volgende week danwel begin week daarop).



Relax Wink

Ik heb de prijs vastgesteld op 0.35 BTC voor mensen die al eerder bij mij besteld hebben (of je er toen 1 of 10 hebt besteld maakt niet uit) en op 0.55 BTC voor mensen die nu voor het eerst een bestellling plaatsen.
Je krijgt geen "kwantumkorting" atm omdat ik dan zelf de markt in laat storten.
Standaard verzending binnen Nederland is in de prijs inbegrepen.

Om terug te komen op mruiter, nee ik betaal geen 0.175 btc per stuk.
Ik bestel ze direct bij friedcat en omdat ik daar al meerdere bestellingen in het verleden heb geplaatst krijg ik de miners voor minder dan 0.175 per stuk, ik moet enkelt wel inklaringskosten etc betalen.



Groeten
letuslook
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 146
Merit: 100



View Profile
August 04, 2013, 11:21:57 PM
 #57

Mag ik vragen wat voor USB hub je gebruikt op de onderstaande foto?

PsychoticBoy (OP)
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
August 05, 2013, 04:23:01 AM
 #58

Mag ik vragen wat voor USB hub je gebruikt op de onderstaande foto?



Ja hoor, de hub op de foto is een Logilink 13 port USB 2.0 hub.

Groeten
makafeli
Member
**
Offline Offline

Activity: 60
Merit: 10


View Profile
August 05, 2013, 06:40:50 AM
 #59

Ben wel geintresseerd in 10 stuks @ 0.35 each.
PsychoticBoy (OP)
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
August 05, 2013, 11:16:49 AM
 #60

Ben wel geintresseerd in 10 stuks @ 0.35 each.

Wordt 10 stuks @ 0.55 na 10 augustus.
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!