Bitcoin Forum
June 17, 2024, 01:45:21 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: CLOSED [Groupbuy] Jupiter KNCMiner (0.5 BTC shares) -> GESLOTEN  (Read 3474 times)
tyrion70 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 934
Merit: 1000



View Profile
June 10, 2013, 12:21:26 PM
 #21

We gaan "door" zolang we nog miners kunnen kopen bij KNC (vanavond dus) maar onze aanwezigheid is momenteel wat beperkt dus als we het niet redden storten we alle overgemaakte bedragen voor deze miner weer terug. Zoals het er nu uitziet moeten we de 11e nog wel redden.. Smiley

tyrion70 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 934
Merit: 1000



View Profile
June 10, 2013, 05:58:18 PM
 #22

Okay, de 11e miner is inmiddels betaald! Cheesy

We gaan proberen nog een 12e te kopen. Nu zijn onze eigen financien inmiddels behoorlijk naar een dieptepunt gedaald dus we moeten bijna alle shares verkopen willen we in staat zijn hem te betalen. Mocht het niet lukken storten we de betalingen natuurlijk gewoon terug.

Grt,

dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
June 10, 2013, 07:23:26 PM
Last edit: June 10, 2013, 08:40:30 PM by dnaleor
 #23

leuk! dit betekent gewoon extra zekerheid (als er één het opgeeft zal er gemiddeld minder verlies zijn) Smiley

edit:
 12 miners = 4,2 Th  (Terrahash!)  Cheesy
ter vergelijking: huidig bitcoinnetwerk 140,41 Th

edit: heb zonet hier nog eens gekeken: https://bitcointalk.org/index.php?topic=209750.0
Stel dat de slechtse voorspelling klopt, met nog wat extra kosten af enz kom ik op MINSTENS 0.2 BTC per share winst in het eerste jaar Smiley

we zullen zien wat het geeft Wink
tyrion70 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 934
Merit: 1000



View Profile
June 10, 2013, 09:16:18 PM
 #24

En de 12e en tevens laatste miner is ook een feit!

Voel je vrij om in dit topic je NL vragen te stellen. Op de blog (p2pool.nl/blog/) zullen regelmatig updates gestuurd worden evenals in het "hoofd" topic. Sowieso ontvangen alle deelnemers deze week nog een PM met wat meer details.


Groet!
Tyrion70 & Blastbob

tyrion70 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 934
Merit: 1000



View Profile
June 10, 2013, 09:17:32 PM
 #25

edit: heb zonet hier nog eens gekeken: https://bitcointalk.org/index.php?topic=209750.0
Stel dat de slechtse voorspelling klopt, met nog wat extra kosten af enz kom ik op MINSTENS 0.2 BTC per share winst in het eerste jaar Smiley

we zullen zien wat het geeft Wink
Ja idd, met de 21% difficulty toename.. Ik ben ook erg benieuwd en heb er veel zin in!

pro-bitcoin
Member
**
Offline Offline

Activity: 64
Merit: 10


View Profile
June 11, 2013, 05:54:46 PM
 #26

Toch knap gedaan, zo "even" 12 van die apparaten in shares verkocht krijgen.


BTC address: 1FVaqniSgLgDcTAzXm9jKcBphskWhiz6T1
patr
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
June 12, 2013, 08:50:39 AM
 #27

Toch knap gedaan, zo "even" 12 van die apparaten in shares verkocht krijgen.



Zeker als je bedenkt dat die machines geen eens bestaan.
tyrion70 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 934
Merit: 1000



View Profile
June 12, 2013, 09:00:59 PM
 #28

Toch knap gedaan, zo "even" 12 van die apparaten in shares verkocht krijgen.



Zeker als je bedenkt dat die machines geen eens bestaan.

Kleine nuance, we hebben er van die 12 zelf 5 gekocht.. Maar inderdaad, moet zeggen dat het zelfs mij wat verbaasd Smiley

dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
June 27, 2013, 07:19:04 AM
 #29

Ik heb 2 aandelen gekocht voor 1 BTC. Nu zijn ze al 3 keer zoveel waard! Een winst van 2 BTC !!  Cheesy Cheesy Cheesy

Ik had er méér moeten kopen :/

edit: ze zijn zelfs even x10 gegaan blijkbaar!
Ik had toen moeten verkopen, 9 BTC winst  Shocked Shocked Shocked
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
June 27, 2013, 08:16:41 AM
 #30

Laat ze nou eerst maar eens die miners leveren.
Tot nog toe enkelt speculatie Wink
Share output is 0 atm, ik had de shares verkocht mits ik ze had gekocht.
tyrion70 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 934
Merit: 1000



View Profile
June 27, 2013, 08:21:32 AM
 #31

Zo denken er nu meer over idd. Wel bijzonder dat aandelen van een nog niet geleverd apparaat als warme broodjes over de toonbank gaan.. Als KNC een ding blijkbaar voor elkaar krijgt tot nu toe is het vertrouwen uitstralen..

dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
June 27, 2013, 08:39:40 AM
 #32

Laat ze nou eerst maar eens die miners leveren.
Tot nog toe enkelt speculatie Wink
Share output is 0 atm, ik had de shares verkocht mits ik ze had gekocht.

jij hebt al meer bitcoin-ervaring.
Zou jij je aandelen nu cashen aan 3x de aankoopprijs?

Ze staan ongeveer 0.015 BTC voor 28.23 Mhash/share

Smiley


edit: als ik vergelijk met de K16 die ik besteld heb: ongeveer 2 BTC voor 4.5 Gh
=> 0.0125 BTC/28.23 Mhash

Uitdie redenering zou volgens dat ze nu redelijk overpriced zijn.

Maar die KNCminers zijn wel dubbel zo efficiënt...
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
June 27, 2013, 09:27:22 PM
 #33

Laat ze nou eerst maar eens die miners leveren.
Tot nog toe enkelt speculatie Wink
Share output is 0 atm, ik had de shares verkocht mits ik ze had gekocht.

jij hebt al meer bitcoin-ervaring.
Zou jij je aandelen nu cashen aan 3x de aankoopprijs?

Ze staan ongeveer 0.015 BTC voor 28.23 Mhash/share

Smiley


edit: als ik vergelijk met de K16 die ik besteld heb: ongeveer 2 BTC voor 4.5 Gh
=> 0.0125 BTC/28.23 Mhash

Uitdie redenering zou volgens dat ze nu redelijk overpriced zijn.

Maar die KNCminers zijn wel dubbel zo efficiënt...

Heb zelf de helft van mijn shares verkocht tegen een mooie prijs.
Mijn investment in ADDICTION heb ik dus nu al terug verdient en al een klein winstje in btc te pakken ook, alle shares die ik nog over heb dan is dus pure profit.
Als ze straks ook nog dividend gaan opleveren dan ben ik helemaal een happy camper

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
tyrion70 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 934
Merit: 1000



View Profile
June 27, 2013, 09:31:10 PM
 #34

Goed gedaan Cheesy

De helft lukt me niet, denk dat de markt dan een beetje instort :p Maar vind het wel wonderbaarlijk te zien hoe dit zo allemaal gaat.. Ik had al wel een goed gevoel over onze groupbuy, maar dit is ook voor ons wel boven verwachting..

dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
June 27, 2013, 09:33:57 PM
 #35

ben ook stilaan aan het verkopen, al 0.25 BTC ongeveer.
Heb 2 "forumshares" gekocht voor 1BTC, dus ik ga gewoon nog proberen enkele shares te verkopen voor een totaal van 0.75 BTC en dan stop ik.
De overschot van mn shares ga ik tegen een belachelijk hoge prijs listen, je weet immers nooit of ineens de prijs omhoog gaat  Tongue
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
June 27, 2013, 09:34:13 PM
 #36

Goed gedaan Cheesy

De helft lukt me niet, denk dat de markt dan een beetje instort :p Maar vind het wel wonderbaarlijk te zien hoe dit zo allemaal gaat.. Ik had al wel een goed gevoel over onze groupbuy, maar dit is ook voor ons wel boven verwachting..

Prijs welke betaald wordt momenteel is inderdaad ongekend, persoonlijk denk ik dat de prijs nog wel naar beneden gaat. Ondanks dat KNC wellicht bij velen een goed gevoel geeft heb ik toch wel de verwachting dat er ergens de komende weken een delay zal komen. Dit zal direct van invloed zijn op de shareprijs en ik zie dus zeker mogelijkheid om weer wat share tegen een lagere prijs terug te kopen.

Bottomline heb ik namelijk wel het geloof erin dat die miners geleverd gaan worden en er dividend uitbetaald gaat worden.

Maar zoals gezegd, mijn exposure heb ik nu dus afgebouwd en ga de komende tijd het in de gaten houden.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
Stark-Fujikawa
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 150
Merit: 100



View Profile
June 27, 2013, 11:12:46 PM
 #37

Goed gedaan Cheesy

De helft lukt me niet, denk dat de markt dan een beetje instort :p Maar vind het wel wonderbaarlijk te zien hoe dit zo allemaal gaat.. Ik had al wel een goed gevoel over onze groupbuy, maar dit is ook voor ons wel boven verwachting..

Prijs welke betaald wordt momenteel is inderdaad ongekend, persoonlijk denk ik dat de prijs nog wel naar beneden gaat. Ondanks dat KNC wellicht bij velen een goed gevoel geeft heb ik toch wel de verwachting dat er ergens de komende weken een delay zal komen. Dit zal direct van invloed zijn op de shareprijs en ik zie dus zeker mogelijkheid om weer wat share tegen een lagere prijs terug te kopen.

Bottomline heb ik namelijk wel het geloof erin dat die miners geleverd gaan worden en er dividend uitbetaald gaat worden.

Maar zoals gezegd, mijn exposure heb ik nu dus afgebouwd en ga de komende tijd het in de gaten houden.

Echt aan het vloeken dat ik gisteren de trekker niet over heb gehaald toen ze nog makkelijk aan 0.017 konden verkocht worden. Vrees dat het race to the bottom aan het worden is nu.

NL/EN Translator. Will work for crypto.
NXT:13307336450726014831
tyrion70 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 934
Merit: 1000



View Profile
June 29, 2013, 08:37:15 AM
 #38

Goedemorgen!

Ik wilde nog even aandacht vestigen op het feit dat we een tweede groupbuy zijn gestart voor hen die het nog niet wisten:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=238336

Deze zal uiteindelijk ook op Bitfunder terecht komen, maar zolang de levertijd langer is dan de originele GB blijven ze nog even apart. We proberen overigens wel bij KNC voor elkaar te krijgen dat ze met de eerste batch meegeleverd worden natuurlijk..

Dit weekend een speciale actie, we organiseren een loterij! Iedereen die shares koopt van de tweede groupbuy dingt mee naar shares van ADDICTION op bitfunder Cheesy

Groet

tyrion70 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 934
Merit: 1000



View Profile
July 01, 2013, 05:53:36 PM
 #39

Upje! Inmiddels alweer 5 miners compleet verkocht. De 6e is inmiddels aangeschaft en in delen verkrijgbaar Smiley

dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 01, 2013, 06:44:10 PM
 #40

Upje! Inmiddels alweer 5 miners compleet verkocht. De 6e is inmiddels aangeschaft en in delen verkrijgbaar Smiley

Ik zal het eens checken, misschien schaf ik me nog wat aandelen aan. De BTC prijs is toch gezakt, beter ergens in investeren mét rendement Wink
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!