Bitcoin Forum
June 14, 2024, 04:48:02 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: Waar kan ik goedkoop bitcoin kopen met euro's?  (Read 1731 times)
drfugazi
Member
**
Offline Offline

Activity: 207
Merit: 10


View Profile
May 30, 2018, 09:06:44 AM
 #21

WEL
Bitrush
Bitmymoney
Anycoindirect
Bitonic
GDAX
KRAKEN

NIET
Litebit


BINNENKORT
Capdax exchange
ElKo68
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
June 04, 2018, 12:26:33 PM
 #22

Ik vind Bitvavo erg fijn. Ze vragen wel 1,5 % commissie voor bitcoin en 2,5% voor altcoins.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 04, 2018, 12:45:56 PM
 #23

Ik vind Bitvavo erg fijn. Ze vragen wel 1,5 % commissie voor bitcoin en 2,5% voor altcoins.


En waarom is deze fijner dan de eerder genoemde sites? Vind de commissie wel behoorlijk hoog...
ICO-CryptoFan
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile WWW
June 06, 2018, 01:50:44 PM
 #24

Hoi hoi,

Ik ben zelf een trouw gebruiker van Litebit, veel keuze en hele fijne Nederlandse support. Echter zijn ze ietsjes duurder dan de sommigen anderen. Maar ik vindt dat het waard vergeleken met als er is wat mis gaat dat alles alsnog goed komt. Terwijl bij een buitenlandse exchange daar je iets drukker mee wordt. En met een beetje handelskennis pak je die fee er makkelijk weer uit!

Groet,

ICO-CryptoFan
ICO-CryptoFan
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile WWW
June 06, 2018, 01:59:31 PM
 #25

WEL
Bitrush
Bitmymoney
Anycoindirect
Bitonic
GDAX
KRAKEN

NIET
Litebit


BINNENKORT
Capdax exchange
Waarom Litebit zo overduidelijk niet? De service heeft mij een boel geld gescheelt, ben op kraken wel is geld kwijt geraakt. Maar nooit terug gekregen. Op litebit wel.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 06, 2018, 02:47:57 PM
 #26

WEL
Bitrush
Bitmymoney
Anycoindirect
Bitonic
GDAX
KRAKEN

NIET
Litebit


BINNENKORT
Capdax exchange
Waarom Litebit zo overduidelijk niet? De service heeft mij een boel geld gescheelt, ben op kraken wel is geld kwijt geraakt. Maar nooit terug gekregen. Op litebit wel.

Hoi hoi,

Ik ben zelf een trouw gebruiker van Litebit, veel keuze en hele fijne Nederlandse support. Echter zijn ze ietsjes duurder dan de sommigen anderen. Maar ik vindt dat het waard vergeleken met als er is wat mis gaat dat alles alsnog goed komt. Terwijl bij een buitenlandse exchange daar je iets drukker mee wordt. En met een beetje handelskennis pak je die fee er makkelijk weer uit!

Groet,

ICO-CryptoFan

In je beide berichtjes spreek je jezelf enerzijds tegen en anderzijds geef je antwoord op je eigen vraag.

Alleen zou ik zelf de nuance wijzigen: Litebit is niet "ietsje" duurder, maar aanzienlijk duurder. Wel hebben ze een breed assortiment en goede ondersteuning - maar daar betaal je dan ook voor.
ICO-CryptoFan
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile WWW
June 06, 2018, 02:57:48 PM
 #27

Inderdaad, je betaal meer.

Heb het net misschien wat onduidelijk neergezet. Ik heb kraken een tijdje gebruikt, echter ging er toen wat mis met een trade van een paar honderd euro. Alleen vanwege matige support niet gelukt om terug te krijgen.

Terwijl bij Litebit, destijds in de drukke periode rondom kerst ook een aantal dingen fout gegaan. Heb ik alles netjes vergoed gekregen en zelfs als koers was gestegen dat geld extra (andersom ook, als het minder was gewoon verkoop prijs). Dus daarom ben ik een groot aanhanger van Litebit. Want je wilt niet dat opeens je geld weg is, door een foutje. En natuurlijk een grote keus. Met veel altcoins waar veel winst op te behalen valt.
Peot
Member
**
Offline Offline

Activity: 185
Merit: 11


View Profile
June 06, 2018, 07:39:19 PM
 #28

hallo allemaal

Ik wil voor een paar honderd euro aan bitcoin kopen binnenkort maar de fees die online gevraagd worden vind ik vaak wel erg hoog (4-8%). weten jullie wat goedkope (maar ook veilige) manieren om bitcoin te kopen?

bedankt voor de moeite!
best een duidelijke organisatie, met bitmymoney kun je gratis bitcoin inwisselen via e-mail met andere bitmymoney-accounthouders, zonder kosten
kan ook worden geruild via GDAX.com - dat wil zeggen dat de exchange die is verbonden met Coinbase ook goed, goedkoop en snel werkt.
kevinofcourse
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 18
Merit: 2


View Profile WWW
June 08, 2018, 05:55:17 PM
 #29

hallo allemaal

Ik wil voor een paar honderd euro aan bitcoin kopen binnenkort maar de fees die online gevraagd worden vind ik vaak wel erg hoog (4-8%). weten jullie wat goedkope (maar ook veilige) manieren om bitcoin te kopen?

bedankt voor de moeite!

Bitonic
Bitvavo
Bitrush
Bitkassa

Allemaal wel fijn om te kopen, maar Bitonic is vaak wel 1 van de goedkopere keuzes.

Weet niet of je al vaker gekocht hebt, maar hier heb ik eventueel een uitleg met video's van hoe het allemaal werkt https://www.crypto-gids.nl/crypto-handleiding/bitcoin-cryptocurrency-kopen-ideal-en-op-wallet-zetten/

Succes!
CoinMarcel
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
June 18, 2018, 10:13:37 PM
 #30

Ga in ieder geval niet naar een bitcoin atm. Ik heb van de week als een soort test wat BTC gekocht voor cash in Rotterdam. HELE hoge kosten!
CurrentCrypto
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 62
Merit: 1


View Profile WWW
June 19, 2018, 01:31:20 PM
 #31

hallo allemaal

Ik wil voor een paar honderd euro aan bitcoin kopen binnenkort maar de fees die online gevraagd worden vind ik vaak wel erg hoog (4-8%). weten jullie wat goedkope (maar ook veilige) manieren om bitcoin te kopen?

bedankt voor de moeite!
Bitvavo is hiervoor zeer geschikt. Op die exchange kun je makkelijk geld storten en weer laten overboeken op je bankrekening. https://currentcrypto.nl/wat-is-bitvavo/
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 20, 2018, 05:50:46 AM
 #32

hallo allemaal

Ik wil voor een paar honderd euro aan bitcoin kopen binnenkort maar de fees die online gevraagd worden vind ik vaak wel erg hoog (4-8%). weten jullie wat goedkope (maar ook veilige) manieren om bitcoin te kopen?

bedankt voor de moeite!
Bitvavo is hiervoor zeer geschikt. Op die exchange kun je makkelijk geld storten en weer laten overboeken op je bankrekening. https://currentcrypto.nl/wat-is-bitvavo/

Is litebit dan niet goedkoper, stel ik koop voor 1000 euro bitcoin dat kost me dan 15 euro bij bitvavo en als ik ze weer verkoop ook. bij litebit betaal je maar 42 cent of heb ik het nu mis. ik ga ook graag voor het goedkoopste natuurlijk maar ik gebruik nu litebit voornamelijk ook omdat je gelijk door kan sturen naar bv binance.

Tja, iedereen verkondigt zijn mening en ervaring, maar niemand leest wast er al eerder over is geschreven.

Prachtig dat jullie goede ervaringen hebben met Litebit, Bitvavo e.d. maar het zijn bepaald niet de goedkoopste oplossingen. En die goede en goedkopere oplossingen zijn toch echt al genoemd.
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
June 21, 2018, 08:00:25 AM
 #33

Als je je een beetje inleest in de wereld van crypto, dan weet je ook hoe je moet handelen zonder fouten en kans dat je door een domme fout alles kwijtraakt. Bitonic icm een goede exchange is veel lucratiever dan Litebit.

Litebit is echt voor beginners en daar richten ze zich ook op volgens mij en het is voor mensen die geen zin hebben om iets te leren over crypto en gewoon zonder poespas willen kopen, maar dan ben je wel een dief van je eigen portemonnee, zeker als je wat grotere aankopen doet.

Neem anders eens een kijkje op https://meesterbitcoin.nl en join eventueel de Telegram of Slack daar zitten genoeg leden die je wel het e.e.a willen leren en helpen.

Patrol2.8
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
June 22, 2018, 10:24:32 PM
 #34

Ik had SATOS op het oog en dan op een eigen hardware wallet zetten, lijkt me een veilige oplossing en betaalbaar. Correct me I`m wrong.
Patrol2.8
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
June 23, 2018, 09:40:54 AM
 #35

Een exchange is niet het veiligst, maar met een druk op de knop is het gekocht of verkocht. Revolut is zo`n app bijv. maar toch niet goedkoop en het zal maar gehacked worden  Sad

Een wallet op je PC installeren, waar download je die en vervolgens zit er een hack gratis bij, android app. op een mobieltje erg gelikt maar kwetsbaar. Mobieltjes vallen en worden helaas ook gepikt.

Daarom heb ik besloten om een usb wallet te nemen, offline transactie`s, pin code, back-up en je hebt je eigen geld (crypto) in beheer. Je kan rustig jouw tijd afwachten totdat de valuta weer aantrekt, en verkopen die handel of koop er leuke dingen voor.

Ik ben ook een newbie maar ik ga voor veiligheid en daarna stap voor stap de materie uitdiepen, er is genoeg keuze op de markt en heel veel in te doen. De bitcoin blijft nu nagenoeg rond de 6k dollar, dus een herstelpunt lijkt mij.
Cryptomania843
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 2

Staker.network - POS Smart Contract ETH Token


View Profile
June 28, 2018, 11:38:57 AM
 #36

Hallo allemaal,

Het is natuurlijk altijd even puzzelen waar kun je bitcoin kopen, wat de fee kosten zijn en vooral zijn ze betrouwbaar ?
Ik gebruik zelf bitvavo.com, die is betrouwbaar. Ik heb ook een account aangemaakt bij Kraken die een exchange is en kun met SEPA direct op hun site met je bank euro in doen en daarna ze omwisselen in Bitcoin.
Litebit is ook bekend en interessant.

STAKER.network ] ━━ [ The Next Proof-of-Stake Smart Contract Token
] ⚁ 100% 1st Year Interest [ ━━ ] ⚀ Free Airdrops [
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 29, 2018, 08:52:37 AM
 #37

Hallo allemaal,

Het is natuurlijk altijd even puzzelen waar kun je bitcoin kopen, wat de fee kosten zijn en vooral zijn ze betrouwbaar ?
Ik gebruik zelf bitvavo.com, die is betrouwbaar. Ik heb ook een account aangemaakt bij Kraken die een exchange is en kun met SEPA direct op hun site met je bank euro in doen en daarna ze omwisselen in Bitcoin.
Litebit is ook bekend en interessant.

De vraag was waar goedkoop bitcoin kon worden gekocht. De opties die jij noemt zijn bepaald niet goedkoop.
Ludootje
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
June 29, 2018, 01:15:14 PM
 #38

In mijn ogen zou een (kleine) fee geen probleem moeten zijn, zeker als je weet dat het een betrouwbaar bedrijf is. Met name iDEAL en SEPA aankopen zijn goedkoop, ben je doorgaans minder dan een euro aan fee voor kwijt.

Mijn voorkeur gaat uit naar Anycoin, maar ik vind Coinbase een prima tweede optie.
CoinCompare.cc
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15
Merit: 0


View Profile WWW
July 16, 2018, 01:05:12 PM
Last edit: August 05, 2021, 09:51:18 AM by CoinCompare.cc
 #39

coincompare.eu heeft een prijsoverzicht van alle bitcoin aanbiedende wisselkantoren. (uitgebreider dan de eerder genoemde vergelijker). Neem een kijkje  Wink.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
July 17, 2018, 08:01:28 AM
 #40

www.coincompare.cc heeft een prijsoverzicht van alle bitcoin aanbiedende wisselkantoren. (uitgebreider dan de eerder genoemde vergelijker). Neem een kijkje  Wink.

Ziet er inderdaad leuk en uitgebreid uit!
Je noemt Knaken - alleen die ken ik niet, en die werkt ook niet. Misschien bedoel je kraken.com?

En de goedkoopste opties (via de diverse exchanges) zie ik er niet bij staan - is inderdaad wat omslachtiger, maar ook zeker goedkoper!
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!