Bitcoin Forum
May 03, 2024, 05:25:09 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Beginner in het spel.  (Read 926 times)
Jmmoney (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
October 23, 2017, 01:33:34 PM
 #1

Hey even voorstellen ik ben Jeffrey.

Ik ben pas op advies van vrienden me gaan verdiepen in bitcoins, omdat me gevoel meestal klopt en ik nogal goed ben met cijfers.
Ik eigende in me jongere jaren bitcoins maar deze zijn allemaal verloren gegaan zoals een hoop hebben meegemaakt, en hier ben ik dan klaar om te starten midden in het spel.

Heb me eerste grootschalige fout al gemaakt maar dat motiveerde me meer om het toch anders te doen.

Precies een maand geleden ben ik begonnen met een account aanmaken op poloniex, heb ervaringen gelezen en deze kwam het beste uit de test, ik maakte me wallet via Electrum en schafte voor 100 euro aan bitcoins aan om te starten.

Door privé omstandigheden heb ik de afgelopen maand de verhoging van 4k naar 6k gemist, balen als een stekker natuurlijk maar achja doe je eraan.
door veel positieve feedback van me vriendin ga ik toch maar door, met de gedachten dat die dalijk boven de 10k uitrijst.

Nou als een beginner loop ik tegen de volgende problemen aan,

1. Is het de bedoeling dat ik nu me wallet inhoud transfer naar me poloniex account?
Of is poloniex alleen om de status van de markt bij te houden?

2. Mochten me bitcoins stijgen in waarde, wat is ze beste manier om tegen marktwaarde deze te verkopen.

3.Mocht ik het spelletje op de manier Buy Low, Sell High willen spelen, hoe gaat dat precies in ze werk en met hoeveel % Transferkosten is er gemiddeld rekening te houden?


Bij voorbaat bedankt voor de informatie, ik ben benieuwd!

Groetjes Jeffrey Wink

1714713909
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714713909

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714713909
Reply with quote  #2

1714713909
Report to moderator
"Your bitcoin is secured in a way that is physically impossible for others to access, no matter for what reason, no matter how good the excuse, no matter a majority of miners, no matter what." -- Greg Maxwell
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714713909
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714713909

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714713909
Reply with quote  #2

1714713909
Report to moderator
1714713909
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714713909

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714713909
Reply with quote  #2

1714713909
Report to moderator
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
October 23, 2017, 01:56:04 PM
 #2

[...] Mocht ik het spelletje op de manier Buy Low, Sell High willen spelen, hoe gaat dat precies in ze werk en met hoeveel % Transferkosten is er gemiddeld rekening te houden? [...]

Hoi Jeffrey, ik gebruik zelf al jaren naar tevredenheid Bitstamp. De fees zijn daar 0,25% per transactie en de koers is realistisch.

Als je je serieus wilt verdiepen in het "Buy Low, Sell High" spelletje (en als je echt "nogal goed ben[-t] met cijfers") raad ik 'Technical Analysis, The Complete Resource for Financial Market Technicians' van Kirkpatrick et al aan...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
October 23, 2017, 06:32:40 PM
 #3

Quote
1. Is het de bedoeling dat ik nu me wallet inhoud transfer naar me poloniex account?
Of is poloniex alleen om de status van de markt bij te houden?

2. Mochten me bitcoins stijgen in waarde, wat is ze beste manier om tegen marktwaarde deze te verkopen.

3.Mocht ik het spelletje op de manier Buy Low, Sell High willen spelen, hoe gaat dat precies in ze werk en met hoeveel % Transferkosten is er gemiddeld rekening te houden?

1. Ja wel als je wilt verkopen, als je dat niet van plan bent kun je ze rustig in je electrum porto houden.

2. Elke exchange, Bittrex, poloniex, je kunt ook kijken bij handelaren zoals Bittonic - krijg je het op je bank rekening gestort.

3. Verschilt, zul je zelf even naar moeten kijken; ligt aan exchange, wallet etc.

ICO2TOP
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 20
Merit: 0


View Profile
October 25, 2017, 09:41:29 AM
 #4

Jeffrey, je hebt het over gevoel, mijn tip is om je gevoel uit te schakelen. Maak vooral keuzes op basis van informatie die
bijvoorbeeld beschikbaar is op dit forum. Probeer ook veel verschillende telegramgroepen uit en probeer terecht te komen in een groep
met betrouwbare personen (dat is overigens niet gemakkelijk, de beste groepen zijn vaak besloten).
AntSharing
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 32
Merit: 0


View Profile
October 31, 2017, 10:48:42 AM
 #5

Goed om te horen dat je gestart bent!

Ik weet het, het is altijd moeilijk als je net begint om dan te kopen omdat je op de all time high koopt. Maar dat gevoel had ik bij de 2800$ toen ik begon, was dus nergens voor nodig. Succes Smiley
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!