Bitcoin Forum
September 24, 2018, 06:34:05 PM *
News: ♦♦ New info! Bitcoin Core users absolutely must upgrade to previously-announced 0.16.3 [Torrent]. All Bitcoin users should temporarily trust confirmations slightly less. More info.
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [UNSOLVED] WEX.NZ IS RESETING YOUR ACCOUNT TO 0 BALANCE AFTER VERIFIED  (Read 385 times)
Steven009
Member
**
Offline Offline

Activity: 95
Merit: 10


View Profile
October 27, 2017, 12:09:13 AM
 #1

Hello everyone,

As of some days ago, If your account has been locked before 2016 due to inactivity, after you unlock it, your balance will be reduced to 0. You'll have to send them an actual screenshot of when you could see your balance to restore the funds to your account. There has been numerous reports both on reddit and on their own Telegram group chat.

What I'm trying to figure is if that is deliberate or an unknown/accidental bug in their system. Either way they haven't made any proper announcement.

Source: https://www.reddit.com/r/wex/comments/74iam6/wex_verified_now_account_empty/


This is what they will reply to you:


"Thank you for contacting the WEX Exchange Support Service. We do not have data on deposits and deductions from the previous site only on current balances. If you have any further questions, please feel free to contact us."
"We informed in the news that we don't possess historical data on transaction and orders of the old platform, that's why we cannot approve or deny your words about funds deposit. The funds were credited to the new platform WEX.nz in the amount shown in your profile. During the period after BTCE closing and before WEX opening, all transactions were fulfilled out of control of the old platform as well out of control of the new one."



This case only happens if you had an account prior to 2016 suspended, and now activated again (through the verification process).

 *Image Removed*
1537814045
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1537814045

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1537814045
Reply with quote  #2

1537814045
Report to moderator
1537814045
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1537814045

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1537814045
Reply with quote  #2

1537814045
Report to moderator
1537814045
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1537814045

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1537814045
Reply with quote  #2

1537814045
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1537814045
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1537814045

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1537814045
Reply with quote  #2

1537814045
Report to moderator
1537814045
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1537814045

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1537814045
Reply with quote  #2

1537814045
Report to moderator
Steven009
Member
**
Offline Offline

Activity: 95
Merit: 10


View Profile
October 29, 2017, 02:55:11 PM
 #2

Keeping this up. Let us know if you also have a problem like this.

 *Image Removed*
mathbrand
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 10
Merit: 0


View Profile
October 29, 2017, 04:34:34 PM
 #3

WEX is scamming in other situations as well:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2315148.msg23725718#msg23725718

Join us.
Elwar
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2590
Merit: 1251


www.varyon.io


View Profile WWW
February 22, 2018, 04:56:16 AM
 #4

Hello everyone,

As of some days ago, If your account has been locked before 2016 due to inactivity, after you unlock it, your balance will be reduced to 0. You'll have to send them an actual screenshot of when you could see your balance to restore the funds to your account. There has been numerous reports both on reddit and on their own Telegram group chat.

What I'm trying to figure is if that is deliberate or an unknown/accidental bug in their system. Either way they haven't made any proper announcement.

Source: https://www.reddit.com/r/wex/comments/74iam6/wex_verified_now_account_empty/


This is what they will reply to you:


"Thank you for contacting the WEX Exchange Support Service. We do not have data on deposits and deductions from the previous site only on current balances. If you have any further questions, please feel free to contact us."
"We informed in the news that we don't possess historical data on transaction and orders of the old platform, that's why we cannot approve or deny your words about funds deposit. The funds were credited to the new platform WEX.nz in the amount shown in your profile. During the period after BTCE closing and before WEX opening, all transactions were fulfilled out of control of the old platform as well out of control of the new one."



This case only happens if you had an account prior to 2016 suspended, and now activated again (through the verification process).

I've been waiting to be verified for 6 months (actually about a year since I started on the old site). How the hell does one get verified?

                     ▄▓▓▓▓    ▄▓█▓▄
                  ▄▓██████    ██████▓▄
                ▐████████▓    ▓████████▌
            ▄▓▓▄ ▀██▓▀▀▀         ▀▀▓██▓ ▄▓▓▄
         ▄▓█████▌ ▄▄▓▓██▓▌     ▓██▓▓▄▄ ▐█████▓▄
       ▓███████▀▄▓███████▌    ▐███████▓▄▀▓██████▓
       ▓█████▓ ▓█████████▌     █████████▓ ▓█████▓
               ▀▓████████      █████████▓
     ▄▄             ▀▀▀▀▀       ▀▀▀▀             ▄▄
    ▓████▓▓                                  ▄▓█████
    ▐██████ ▄▓█▓▓▄▄                   ▄▄▓▓▓▓ ██████▌
     ▓█████ ████████▓▓            ▄▓████████ █████▓
      ▓███▓ █████████▓            ▓█████████ ▓████
            ▀███████▀               ▓██████▀
        ▓███▓ ▓███▓      ▄▓██▓▄      ▓███▓ ▓███▓
        ▓█████▄        ▄▓██████▓▄        ▄▓████▓
         ██████▓      ▓██████████▓      ▐██████
         ▐████▓       ▀▓████████▓▀       ▓████▌
           ▀▀▀    ▄▓██▓▓▄▄ ▀▀ ▄▄▓▓███▓     ▀▀▀
                 ▓█████████  ██████████▄
                 ▓▓██████▓▓  ▀▓██████▓▓
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
.......Social Media.......
██▄▓█████████████████████▓▓▄
▓██████████████████████████▌
███████████████████▓▓▀  ▓██▌
██████████████▓▀▀       ▓██▌
████████▓▀▀      ▄█    ▐███▌
███▓▀        ▄▄▓▀      ▓███▌
███▓▄▄▄   ▄▓█▓         ████▌
████████▓ ▓▌          ▓████▌
█████████▓    ▄       █████▌
██████████▌ ▄▓██▓▄   ▐█████▌
███████████████████▓▓██████▌
▐██████████████████████████
  ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
▄███████████████████▄
██████████████████████▌
██████████████████████▌
████████████     █▀███▌
███   █████        ▐██▌
███               ▐███▌
███               ████▌
████             █████▌
█████▄▄         ██████▌
████         ▄████████▌
██████████████████████▌
██████████████████████▌
██
██
██
██
██
██
██
██
JollyGood
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 267


View Profile
September 18, 2018, 07:37:14 PM
 #5

Hello everyone,

As of some days ago, If your account has been locked before 2016 due to inactivity, after you unlock it, your balance will be reduced to 0. You'll have to send them an actual screenshot of when you could see your balance to restore the funds to your account. There has been numerous reports both on reddit and on their own Telegram group chat.

What I'm trying to figure is if that is deliberate or an unknown/accidental bug in their system. Either way they haven't made any proper announcement.

Source: https://www.reddit.com/r/wex/comments/74iam6/wex_verified_now_account_empty/


This is what they will reply to you:


"Thank you for contacting the WEX Exchange Support Service. We do not have data on deposits and deductions from the previous site only on current balances. If you have any further questions, please feel free to contact us."
"We informed in the news that we don't possess historical data on transaction and orders of the old platform, that's why we cannot approve or deny your words about funds deposit. The funds were credited to the new platform WEX.nz in the amount shown in your profile. During the period after BTCE closing and before WEX opening, all transactions were fulfilled out of control of the old platform as well out of control of the new one."



This case only happens if you had an account prior to 2016 suspended, and now activated again (through the verification process).

They sounds like a bunch of scammers to me that gave you unnecessary hassle. Probably no bug in their system just pathetic ways to scam people.

BEWARE OF BETKING AND ITS OWNER DEAN NOLAN
BETKING HAS A DISASTROUS REPUTATION. AVOID BETKING AND ITS OWNER OPERATOR DEAN NOLAN. ICO INVESTORS SHOULD CONSIDER A LAWSUIT TO RECOVER THEIR INVESTMENT. Thread: https://bitcointalk.org/index.php?topic=4751127.0
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!