Bitcoin Forum
May 01, 2024, 01:40:25 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: BitcoinGold  (Read 583 times)
MoonIsBlue (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
November 02, 2017, 11:08:34 AM
Last edit: November 02, 2017, 11:28:41 AM by MoonIsBlue
 #1

Ik snap dat de BTG gekte voorbij is en dat B2X nu op het programma staat maar eigenlijk weet ik nog steeds niet hoe ik bij die BTG kom? Iemand wat advies over een wallet waar ik de private keys naar kan importeren zodat ik ze kan claimen? Wil ze eigenlijk gewoon zo snel mogelijk verkopen aangezien dit gewoon het lachertje is van alle forks.

Zou iemand mij ook een wallet willen aanraden voor BitcoinCash? Ik heb me wat erin verdiept en vind toch wel dat Roger Ver wat punten maakt.

Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714570825
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714570825

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714570825
Reply with quote  #2

1714570825
Report to moderator
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 02, 2017, 01:01:28 PM
 #2

voor bitcoin cash gebruikte ik coinomi, werkt zeer goed
voor bitcoin gold weet ik nog niet wat te gebruiken
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
November 02, 2017, 03:47:19 PM
 #3

Ik snap dat de BTG gekte voorbij is en dat B2X nu op het programma staat maar eigenlijk weet ik nog steeds niet hoe ik bij die BTG kom? Iemand wat advies over een wallet waar ik de private keys naar kan importeren zodat ik ze kan claimen? Wil ze eigenlijk gewoon zo snel mogelijk verkopen aangezien dit gewoon het lachertje is van alle forks.

Zou iemand mij ook een wallet willen aanraden voor BitcoinCash? Ik heb me wat erin verdiept en vind toch wel dat Roger Ver wat punten maakt.

Inmiddels zijn er diverse wallets voor BitcoinCash, ik weet niet welke wallet je voor Bitcoin gebruikt? Veel bitcoin-wallets hebben inmiddels ook een bitcoin-cash-variant gemaakt.

Zelf gebruik ik Trezor, die ondersteunt beide.

Voor BTG: heel simpel, de ontwikkeling hiervan is nog gaande. Er bestaat dus simpelweg nog geen wallet voor.
MoonIsBlue (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
November 03, 2017, 02:01:16 AM
 #4

Ik snap dat de BTG gekte voorbij is en dat B2X nu op het programma staat maar eigenlijk weet ik nog steeds niet hoe ik bij die BTG kom? Iemand wat advies over een wallet waar ik de private keys naar kan importeren zodat ik ze kan claimen? Wil ze eigenlijk gewoon zo snel mogelijk verkopen aangezien dit gewoon het lachertje is van alle forks.

Zou iemand mij ook een wallet willen aanraden voor BitcoinCash? Ik heb me wat erin verdiept en vind toch wel dat Roger Ver wat punten maakt.

Inmiddels zijn er diverse wallets voor BitcoinCash, ik weet niet welke wallet je voor Bitcoin gebruikt? Veel bitcoin-wallets hebben inmiddels ook een bitcoin-cash-variant gemaakt.

Zelf gebruik ik Trezor, die ondersteunt beide.

Voor BTG: heel simpel, de ontwikkeling hiervan is nog gaande. Er bestaat dus simpelweg nog geen wallet voor.

Gebruik momenteel Electrum voor BTC en Nano ledger maar moet 'm nog uit de verpakking halen.

klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
November 03, 2017, 01:51:17 PM
 #5

bitcoingold zit nog in de test fase.
https://bitcoingold.org/day-1-testnet/

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!