Bitcoin Forum
June 22, 2024, 02:55:06 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: WIJ KUNNEN NU JE AVALON CHIPS OMZETTEN IN KANT EN KLARE AVALON UNITS  (Read 1158 times)
BitminerNL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
June 16, 2013, 04:17:19 PM
Last edit: June 28, 2013, 06:47:37 PM by BitminerNL
 #1

Momenteel lopen er veel group buys ,ook wij zijn er 1 gestart. naar alle waarschijnlijkheid ontstaan er dadelijk wanneer alle chips geleverd zijn veel wachtrijen voor de assemblage. Mensen zoals Burnin vanuit Hamburg zullen overspoeld worden met aanvragen. Tijd is geld in de bitcoinwereld, dus na weken wachten op je chips is het zonde om ook nog weken te wachten op de assemblage. Iedere week wachten praat je momenteel (afhankelijk van je hardware) over honderden tot duizenden dollars per maand die men misloopt.

om deze reden hebben wij een tijd geleden contact gelegd met een assemblage partij. Met goed resultaat hebben wij een goede prijs kunnen bedingen voor het laten maken van een complete Avalon unit. Deze unit zal een 1 op 1 kopie worden van de originele unit. Beschikbare varianten zullen de 22, 44, 65 en 85+ ghash/s zijn.
Op onze Site bitminer.nl zijn de prijzen per variant zien. betalen in dollars/euros en BTCbitcoins is mogelijk

Wij hebben  afgelopen week nog een bezoek geleverd aan onze assemblage partner. Zij zijn inmiddels nagenoeg klaar om de chips te ontvangen.
Afgelopen donderdag hebben zij hun 30 sample chips ontvangen en zijn momenteel aan het proefdraaien met de hardware.
Alle componenten zoals controllerboard, powerboard usb to ethernet module, avalon modules, voeding en bekabeling waren reeds al klaar, het was voor hun kwestie van wachten op de chips.

Het was afgelopen week een kippevel moment voor ons om alle benodigde Avalon hardware in handen te hebben.
We plaatsen binnenkort  foto`s van hetgeen we gezien hebben..

Je kan komende weken contact met ons op opnemen via de site, indien je een order plaats,dien je aan te geven hoeveel chips je aanlevert. De chip hoeveelheid gaat per 80 chips per module. met een totaal van 320 per unit( 4x module).Vervolgens krijg je een ordernummer wat je ranking in de orderlist bepaalt.

met vriendelijke groet,

jeroen
www.bitminer.nl
info@bitminer.nl

http://www.picamatic.com/show/2013/06/28/10/31/9394357_bigthumb.JPG http://www.picamatic.com/show/2013/06/28/10/31/9394358_bigthumb.jpeg http://www.picamatic.com/show/2013/06/28/10/32/9394361_bigthumb.jpg

BitminerNL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
June 16, 2013, 04:43:16 PM
 #2

NOTE:  je hoeft niet vooraf te betalen. Er hoeft pas betaald te worden wanneer de units klaar zijn
td204
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 31
Merit: 0



View Profile
June 16, 2013, 09:49:26 PM
 #3

Ik hou hem even in de gaten, maar ik moet er wel bij zeggen dat met zo weinig posts het een groot verschil zou uitmaken als je wat foto's o.i.d. kan posten van de boards die je reeds gezien hebt, en de ontvangen sample-chips (of transactie-id + signature posten van je sample-order).
Is het mogelijk om een bezoekje te brengen tzt?
BitminerNL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
June 16, 2013, 10:01:45 PM
 #4

Ik hou hem even in de gaten, maar ik moet er wel bij zeggen dat met zo weinig posts het een groot verschil zou uitmaken als je wat foto's o.i.d. kan posten van de boards die je reeds gezien hebt, en de ontvangen sample-chips (of transactie-id + signature posten van je sample-order).
Is het mogelijk om een bezoekje te brengen tzt?


We zijn net begonnen op dit forum, vandaar het aantal post.
Ik probeer de komende dagen wat foto`s te plaatsen van de avalon modules etc..

Je kan altijd langskomen voor een gesprek. Wij zijn gevestigd in Spijkenisse

Hoeveel chips heb je in bestelling staan of moet je nog bestellen?

met vriendelijke groet,

jeroen
Bitminer.nl
Humax
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 203
Merit: 100


The law of the universe!


View Profile
June 28, 2013, 02:00:26 AM
 #5

Beetje laat, want Avalon chips zijn reeds uitverkocht en ik heb al mijn bitcoins en euros al uitgegeven aan ASICMINER.
Jaja, aan die dure USB sticks.... ipv een batch chips.... Undecided

Voor juni had je moeten aangeven dat je dit kon. Zonde....

Help me feed my hamster! Donate sunflower seeds!
BitminerNL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
June 28, 2013, 05:11:11 AM
Last edit: June 28, 2013, 05:31:57 AM by BitminerNL
 #6

Onze doelgroep is voornamelijk mensen met chips.
Wat betreft de avalon chips zijn momenteel door de grote aanvraag tijdelijk niet op voorraad. De out of stock status neemt ie wel vaker aan als ze de aanvragen even niet meer kunnen behappen. Zoek maar op google.
Beschikbaarheid wordt binnenkort weer verwacht
irritant
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 473
Merit: 250


Sodium hypochlorite, acetone, ethanol


View Profile
June 30, 2013, 03:08:11 AM
 #7

kunnen jullie ook met BFL chips omgaan?
BitminerNL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
June 30, 2013, 09:14:53 AM
 #8

dat zijn we momenteel aan het onderzoeken, we zijn echter wel wat terughoudend aangaande butterfly labs, maar de meeste zullen wel begrijpen waarom Wink
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
June 30, 2013, 07:39:01 PM
 #9

Heb je nu al een werkend product? Graag zie ik daar dan een foto van (hashing).

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
stfnnn
Member
**
Offline Offline

Activity: 75
Merit: 10


View Profile
July 26, 2013, 05:31:02 PM
 #10

$5.760 voor een 3 module kloon, terwijl ik voor de originele maar $1.500 betaald heb?! Dat is bijna 4x zo duur!! Met alle 400+ Ghash miners die komende maanden uitkomen verdien je nooit je geld terug.

BTC send to 1DZK7skHmfLYgu1ZvfiVTRTKGhwfkQn6xH are lost in /dev/null !!
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!