Bitcoin Forum
May 04, 2024, 11:44:08 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: 🔥 ANN 💠 BOUNTY🚀 FUNDARIA : Idea Development Part V0.7░Stakes Sale Nov 22 2017  (Read 446 times)
grendel25 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2282
Merit: 1031



View Profile
November 07, 2017, 06:29:44 AM
Last edit: November 12, 2017, 06:47:30 PM by grendel25
 #1

Stakes salg starter 22 of November
Internetside











Flere dias..
Hold




Hvidtpapir
Planlægning

Roadmap

Internetside (pre alpha)
Facebook gruppe
Twitter
Chatik
Slack
Telegram
Medium
Steemit
Fordele

Risici

Fortjeneste kilder

Bounty (10 flere opgaver)
Idé eksempel: Chatik
Chatik ANN tråd


Hej damer og dudes!

Jeg har forberedt bounty program for bounty hunters. Alle bounty opgaver opført her https://fundaria.com/bounty

Jeg har udarbejdet pre-alfa version af Idea Development Part of Fundaria. Du kan tjekke det ved at besøge https://fundaria.com. Webstedet er kun tilpasset Chrome, Firefox / Mozilla og smartphones. Brugere af Microsoft og Apple-browsere, undskyld - prøv at installere Chrome. Jeg lover at tilpasse det til Edge og Safari senere.

Hvis du stadig ikke er klikket på linket, fortæller jeg, hvad jeg også har udviklet:
- Forberedelse af forretningsidé til yderligere endelig udstationering (ideen hedder "Fundaria" i øjeblikket, den har allerede indsendt og enhver forretningsidé kan bogføres på samme måde) * 1
- Gem oplysninger om interessent: For- og efternavn, info 'om', færdigheder, sociale links, profilbillede, avatar.

-  Upload logo, navn og slogan og design dem med mange skrifttyper til at vælge og skrifttype effekter og tekstskygge (du kan se, hvordan det fungerer på "Fundaria" ide eksempel).
- Avanceret chat system med muligheder for at oprette tema, gruppe og private chats, med tilpassede svar streame og funktion til at oprette messaging filialer ved at besvare solo meddelelser. Praktisk set kan det være den første i verden kombineret chat og trælignende kommentar. Derudover er der 23 kommandoer, som kan implementeres ved hjælp af # symbol. For eksempel #private, #create chat eller endda #message baggrund (ja, tæppe i kommandoen - hvorfor ikke?). Hver multi-tema chat relateret til hver modsat forretningsidé og alle private og gruppechats tilgængelige fra overalt. Virkelig, bør du estimere det - jeg tænkte på alt i det mindste https://fundaria.com/chat
- Sammenlægge forretningsidéholdet som en holdkammerat eller en rådgiver, se holdene https://fundaria.com/team
- Som det allerede er set, oprette bounty opgaver, registrere for dem, indsende beviser for arbejde, acceptere og faldende af afsluttede opgaver https://fundaria.com/bounty
- Udstationering af profitkilder, fordele, risici, spørgsmål og svar om forretningsidéen (alt dette kan du finde ved at navigere på siden)
- Uploading whitepaper (med evnen til at udvide til uploading af ethvert dokument) https://fundaria.com/documents
- Opret 'ideekonkurrence', når du kan sende ideer relateret til udviklingen af de vigtigste forretningsidéer og vinde indsatser, hvis din ide vil tilfredsstille konkurrencesituationen.
- Rating system, som nu består af fire satser: rentabilitet, udsigter, aktualitet, unikhed. Jeg planlægger at implementere evnen til at udvide antallet af satser til et vilkårligt antal, når du kan foreslå din sats, og alle kan stemme på nye satser, og højstemte vil blive brugt i rating system for alle forretningsidéer. Lad os kalde det 'evolving rating system' https://fundaria.com/rating
- Udstationering dias https://fundaria.com/slides
- Indsamling af investeringsintentioner. Dette er moderne funktion ikke implementeret overalt. Jeg finder det nyttigt og håber, at fællesskabet vil forstå sin fordel. Især ideen forfatteren ville være nyttigt at kende folks hensigt at investere i ideen og se krav, som investorer ønsker at indstille https://fundaria.com/show-investment-intent
- Planlægning. Denne funktionalitet er den anden del af Fundaria selv. Dette er meget mere end hvert køreplan, du kan se med projektet. Beskrevet ovenfor er ideudviklingsdelen. Planlægning er den funktionalitet, der tilhører Business Development Part. Dette er stedet, hvor du kan: sende midler, projekter og opgaver, definere omkostninger og tidspunkter (med downtimes!). Du kan se, hvordan det ser ud her: https://business.fundaria.com. Forresten for enhver forretningsudvikling baseret på en investeret ide vil der blive oprettet underdomæne your_company_name.fundaria.com (mens ideen er oprettet sådan adresse: fundaria.com/your_idea_name).

Forretningsudvikling. Fundaria er ikke kun ideen om at forberede og udvikle service. Fundaria har allerede haft en første version af forretningsudviklingen. "Fundaria" som ideen er allerede planlagt ved hjælp af disse værktøjer: https://fundaria.com/planning. Selvom vi kan planlægge vores forretningsaktivitet, bliver alle softwareværktøjer i forretningsudvikling version 1.0 kun udført på 5%. Hvis du vil se alle påtænkte værker på denne store del af hele Fundaria-projektet, er der her et billede: http://fundaria.com/images/business_development_tools_scheme.png

* 1 I øjeblikket kan du forberede din forretningsidé til udstationering og få link til at sende det til fremme. Jeg splittede handlinger 'forbereder ideen' og 'udstationering af ideen', fordi når du endelig sender indstillet ide, oprettes der to databaser for hver ide. På nuværende tidspunkt er "post ide" kun implementeret af mig fot han "Fundaria" ide. Hvis du vil sende din velforberedte ide, skal du vise din ide til mig, og jeg vil acceptere det eller bede om at tilføje flere detaljer. I den næste måned vil der blive implementeret automatisk udstationering af ideen uden håndfuld accept.


Jeg håber alt dette arbejde viser min kompetence. Forestil dig, hvor cool det vil være, når Fundaria vil være på det endelige 1.0-versionsfase. På nuværende tidspunkt er alfa-versionen af ideudviklingsdelen afsluttet på 70% af 1.0-versionen. Jeg har ventet på at starte udstationering på Fundaria mindst 5 af mine forretningsidéer og indlede Stakes salg på hver af dem. Men nu skal jeg passe på nogle nødvendige muligheder for alfa-versionen, som vil være klar før Stakes salget starter. Og de vigtigste selvfølgelig tilpassede genererede smarte kontrakter. Det vil være cool, når folk, der ikke ved, hvordan man indgår kontrakt med Solidity, kan oprette deres egne brugerdefinerede kontrakter ved at vælge fra mange muligheder i formularen.
Først vil jeg indrømme, at ved at bruge 'Stakes' ord i denne sammenhæng er det ikke tilfældigt. Alle tokens i Fundaria er Stakes for virksomheder skabt her.
På nuværende tidspunkt foreslår jeg, at sådanne muligheder for genereret kontrakt udvælges fra:
- Navn og symbol
- Ejeradresse

- Mængden af levering af Stakes
- Andel af indsatser til hold (kan blive frosset)
- Andel af indsatser for gevinst og rådgivere (skal altid overføres efter stakes-salget)
- Startdato for Stakes salg
- Slutdato for Stakes salg
- Fryseperiode for holdets Stakes
- Er kurset (sats) for Stake under Stakes salg defineret, hvis ja - definer det (i ether)
- Perioder under Stakes salg har forskellige Stake kurser (sæt tidsstempler og kurser)
- Max cap ifølge planlagte opgaver (valgfrit). Hvis ja:
- Tillad eller ej at acceptere ether til overlejrede indsatser. Hvis du tillader det:
- Indstil periode, hvorunder en ideforfatter og holdet skal foretage yderligere planlægning af disse ekstra ether. I løbet af denne periode kan denne ether trækkes tilbage. Dette giver idéforfatteren mulighed for at lave yderligere planlægning og vise den til offentligheden. Hvis ingen planlægning vil blive vist eller planlægning er dårlig - kan investorer trække deres overkapitalinvesterede wei (i defineret periode).

Hvis max cap ikke er defineret, så:
- Spred alle leverede Stakes blandt ether-afsendere proportionalt (hvis løbet er ikke defineret)
- Udsted flere Stakes præcis i overensstemmelse med defineret kursus

Der vil også være nogle ekstra muligheder (valgfrit):
- Minimum cap. Hvis afgjort så i slutperioden, hvis der sendes eter mindre end minimum cap - åben evne til at trække dem tilbage
- Begrænsningstid for tilbagetrækning af ether. For den ikke-tilbagetrukne ether giver Stakes. Denne mulighed gav holdet en chance for at bevise deres magt med en lille mængde penge og give samfundet mulighed for at se på holdet og på projektet fra forskellige vinkler, hvordan de kan bruge begrænsede penge til at opnå gode resultater.

Hvis max cap ikke opnås, og min cap ikke er defineret, er der to muligheder:
- Alle usolgte indsatser forbliver for holdet
- Alle usolgte indsatser brændes
- Alle usolgte stakes er delvist brændt og forbliver delvist til postsalget

Postsalg er den kontinuerlige periode (kan være ubegrænset), under hvilken særlige regler for Stakes salg er sat. Først sættes højere pris for Stake (for eksempel X2 til almindelig salgspris). Og denne pris kan ændres, men kan ikke sænkes. Et hold kan vise deres evne til at udvikle forretninger, der kan føre til bedre opfattelse af deres projekt af investorer og offentligheden. Endelig kan disse postsalg Stakes med succes sælges. Samtidig har investorer, der har købt Stakes under almindeligt salg, altid haft en prisfordel.

Fundaria skaber imponerende beskyttelse af investorernes interesser. Kontraktskonfigurationsværktøjet vil have mulighed for at indstille evnen for investorer til at trække en del af investerede penge i den første forretningsudviklingsperiode. Men det burde være den første investor, der købte Stakes i løbet af præ-, bonus- eller regelmæssig salgsperiode, og hun returnerer Stakes tilbage. Investor kan trække et beløb, der beregnes med fradrag af den faktiske forretningsudviklingstidsovergangsperiode overførsler til Pool (tidligere udlodninger) og den næste måned planlagte investeringsudgifter (se regel nedenfor).

Det kan også fastsættes i kontrakt, at projektansvarlig leder (eller kontraktsejer) kun kan overføre begrænset mængde penge fra Salgskontrakt til Pool Wallet hver gang. Hvis forretningsudvikling f.eks. Starter den 1. januar og varer 1 år, vil de næste 365/12 dage (næsten hele januar) ikke mere end 1/12 af den nuværende investeringsloft blive overført til Pool Contract. Denne mulighed beskytter investorer mod fidus eller dårlige projekter og giver mulighed for at spare mindst en del af investeringen, hvis holdet ikke retfærdiggør forventningerne.

Jeg foreslår at implementere disse muligheder for at skabe kontrakt for at gøre investeringer i nye virksomheder mere rationelle og ansvarlige både for forretningsudviklere og investorer.

Alle drøftelser om disse forslag er velkomne. Det ville være dejligt at modtage flere forskellige muligheder, der skulle implementeres for kontraktens tilpasning. Jeg vil forsøge at gennemføre dem alle.

Jeg ser klart evne til at færdiggøre mindst 'light' (men funktionelt nok) beta-version af Fundaria, der kun bruger min arbejdsstyrke. Så Fundaras kontrakt har ikke minimal cap. Planlægningen vil blive rettet, afhængigt af de involverede investeringer.

Selvfølgelig bør der lægges stor vægt på forfremmelse. Nu ser jeg flere måder at fremme Fundaria på. For eksempel:
- Betal artikler artikler ejere og kvalificerede forfattere med bounty Stakes eller med modtaget fiat penge til udstationering meget af originale promo artikler
- Opret en flot udseende fysisk promo brochure hvor Fundaria essens vil blive forklaret på den bedste måde og sende breve med sådanne hæfter til mange idéforfattere, for eksempel patenthavere rundt om i verden
- Forbered og skriv flere mine egne forretningsidéer (mindst 5 af dem)

Jeg har sådanne praktiske opgaver, der skal gennemføres i nærmeste fremtid:
- Implementer decentraliseret SQL-database på blockchain-lignende arkitekturnetværk og gem alt DB-indhold der
- Gennemfør lokalt program om Meteor eller lignende rammer for Fundaria. Så vi vil ikke være afhængige af central administration af Fundaria-udviklere og vil hurtigt kunne udvide udviklingsprocessen

- Gennemfør alle tilgængelige kryptokurser, der skal bruges til transaktioner på Fundaria's forretningsudviklingsdel
- Implementere AI integration til forretningsudvikling for at øge kvaliteten af accepterede forretningsbeslutninger af deres hold

Jeg har reserveret omkring 134000 $ til et særligt formål: Disse finansieringsressourcer kan fordeles af Fundaria Stake-indehavere! Disse er omkring 20% af alle planlagte midler til brug. Du vil kunne oprette dit projekt og din opgave under Fundaria forretningsudviklingsprocessen. Hele dette beløb er delt mellem Stakes-indehavere, og alle vil kunne bruge dem til de mål, de ønsker. Selvfølgelig vil al distribution og brug være synlig for alle observatører af Fundaria-forretningsprocessen.

Med hensyn til forretningsforarbejdning vil Fundaria åbnes for alle mennesker til at observere, hvordan pengene vil blive brugt. Alle vil spore hvert cent. Bevis i form af dokumenter, checks scans, fotos eller videoer eller i det mindste kvalificeret og retfærdig, let-check forklaring vil blive udarbejdet på hver eller de vigtigste opgaver.

Heldigvis er vi i stand til at vise offentligheden alle pengeoverførsler og alle årsager til disse overførsler til alle interessenter eller til alle offentligheden. Hver ideals (business) team kan vælge sin egen politik for at vise deres forretningsaktiviteter til offentligheden. Du vil kunne finde sådan information i menuens menu: "intentioner".

Jeg er, Ayaho Olexiy, forberedte på gennemførelsen af Fundaria i meget, meget lang tid. Og jeg ved hvad jeg skal gøre og hvordan man gør det på den mest effektive måde. Jeg ønsker at nå sådanne mål og se fremtidige tider, når alle vil kunne poste forretningsidé, og alle andre vil kunne implementere det og ideepung - ideen forfatter og hans medforfattergruppe, hvis de er - modtager 5-10% af alle fremtidige overskud i virksomheden, som vil blive bygget på denne ide.

Der er udkast til dias af den næste idé på Fundaria: https://fundaria.com/Chatik/slides. Du kan også læse om fordelene ved denne interessante forretningsidé her: https://fundaria.com/Chatik/advantages. Stakes salg snart!

_________________Contract Spec V0.93 __________

Navn................................................. ................... "Fundaria Token"
Symbol................................................. ................. "RI"
Ejeradresse ................................................ ....... 0x4CD1E64149F3540796AC2a6c2Fc801DcDD0df24F
Beløb for leveringsbeløb .................................... 1'230'300
Andel af indsatser for bounty og rådgivere ................... 5%
Andel af indsatser for hold ........................................ 40%
Andel af indsatser for bonussalgspartnere ............... 10%
Andel af stakes for stakes Sale Deltagere ............... 45%
Startdato for stakes salg ........................................ 2017 Nov 22, 18:00 PM GMT00
Slutdato for stakes salg .......................................... 2017 Dec 22, 18:00 PM GMT00
Er kurset af indsats defineret på stakes salg Start ..... ja
Indledende kursus af indsats ............................................. USD $ 1
Bonus Periode Insatspris .......................................... USD $ 0,5
Har Max Cap ifølge planlagte opgaver ................... ja
Tillad accept af Ether for Over Max Capped Stakes ..... ja
Indstil periode med yderligere planlægning .............................. 1 måned
Minimal Hætte ................................................ ........... nej
Usolgte Stakes Paritalt Brændt Og Bliv For Post Salg Ja
Post Salg Minimum Stake Pris ................................. Salgspris X 2

..EPICENTRAL .....
..EPIC: Epic Private Internet Cash..
.
.
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄████████████████▀▀█████▄
▄████████████▀▀▀    ██████▄
████████▀▀▀   ▄▀   ████████
█████▄     ▄█▀     ████████
████████▄ █▀      █████████
▀████████▌▐       ████████▀
▀████████ ▄██▄  ████████▀
▀█████████████▄███████▀
▀█████████████████▀
▀▀█████████▀▀
.
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄████████▀█████▀████████▄
▄██████▀  ▀     ▀  ▀██████▄
██████▌             ▐██████
██████    ██   ██    ██████
█████▌    ▀▀   ▀▀    ▐█████
▀█████▄  ▄▄     ▄▄  ▄█████▀
▀██████▄▄███████▄▄██████▀
▀█████████████████████▀
▀█████████████████▀
▀▀█████████▀▀
.
.
[/center]
1714866248
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714866248

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714866248
Reply with quote  #2

1714866248
Report to moderator
You get merit points when someone likes your post enough to give you some. And for every 2 merit points you receive, you can send 1 merit point to someone else!
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714866248
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714866248

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714866248
Reply with quote  #2

1714866248
Report to moderator
1714866248
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714866248

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714866248
Reply with quote  #2

1714866248
Report to moderator
Fundaria
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 153
Merit: 100


Every business idea desires a chance


View Profile WWW
November 12, 2017, 10:01:42 AM
 #2


bounty · whitepaper · team · advantages · roadmap · telegram  · twitter  · facebook
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!