Bitcoin Forum
May 22, 2024, 09:57:36 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Cairnsmore1 Quad FPGA 800+ MHash/s Bitcoin Miner  (Read 882 times)
patr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
June 18, 2013, 08:46:15 PM
 #1

Hierbij bied ik mijn Cairnsmore1 Quad FPGA 800+ MHash/s Bitcoin Miner te koop aan.

Alle informatie ovber deze miner is te vinden op :
http://www.enterpoint.co.uk/cairnsmore/cairnsmore1.html

Ik vraag er 6.2 BTC voor.

EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
June 18, 2013, 09:24:20 PM
 #2

Hoeveel rek zit er in je vraagprijs?

Als ik namelijk kijk naar erupters die voor zo'n 2.3 BTC een 334Mh/s geven zou ik omgerekend 5,5 BTC kwijt zijn om met erupters aan de 800Mh/s te geraken.

Daarbij mee wegende dat het algemeen bekend is dat je geen ROI gaat behalen op de erupters is het al met al dus een heftige vraagprijs. Zeker na de laatste twee difficulty changes van 20%+

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
patr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
June 18, 2013, 09:34:50 PM
 #3

Hoeveel rek zit er in je vraagprijs?

Als ik namelijk kijk naar erupters die voor zo'n 2.3 BTC een 334Mh/s geven zou ik omgerekend 5,5 BTC kwijt zijn om met erupters aan de 800Mh/s te geraken.

Daarbij mee wegende dat het algemeen bekend is dat je geen ROI gaat behalen op de erupters is het al met al dus een heftige vraagprijs. Zeker na de laatste twee difficulty changes van 20%+

Hij is 840M/s / 334 = 5,1.. x 2.3  =  5,7 BTC

De erupters hier op het forum zijn scherp geprijsd (straks niet mmer verkrijgbaar)

Maar goed als ik mee ga met die prijs is het 5,7 BTC
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
June 18, 2013, 09:55:50 PM
 #4

Hoeveel rek zit er in je vraagprijs?

Als ik namelijk kijk naar erupters die voor zo'n 2.3 BTC een 334Mh/s geven zou ik omgerekend 5,5 BTC kwijt zijn om met erupters aan de 800Mh/s te geraken.

Daarbij mee wegende dat het algemeen bekend is dat je geen ROI gaat behalen op de erupters is het al met al dus een heftige vraagprijs. Zeker na de laatste twee difficulty changes van 20%+

Hij is 840M/s / 334 = 5,1.. x 2.3  =  5,7 BTC

De erupters hier op het forum zijn scherp geprijsd (straks niet mmer verkrijgbaar)

Maar goed als ik mee ga met die prijs is het 5,7 BTC

Bij de huidige difficulty kan je met 840Mh/s 0.0218 BTC per dag minen.

In het geval de diff niet gaat veranderen de komende maanden zou ik bij een prijs van 5,7 BTC na 261 dagen mijn aankoop terug verdiend hebben. Dan houd ik nog niet eens rekening met het feit dat er electriciteit in moet. Zoals gezegd zijn de laatste diff changes 20%+ en mag er verwacht worden dat deze diff change niet ineens veel lager gaat worden.

Ik zal deze aan me voorbij laten gaan. Mocht je prijs nog drastisch wijzigen dan mag je uiteraard altijd een PM sturen.

Succes met de verkoop

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
patr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
June 18, 2013, 10:01:55 PM
 #5

Hoeveel rek zit er in je vraagprijs?

Als ik namelijk kijk naar erupters die voor zo'n 2.3 BTC een 334Mh/s geven zou ik omgerekend 5,5 BTC kwijt zijn om met erupters aan de 800Mh/s te geraken.

Daarbij mee wegende dat het algemeen bekend is dat je geen ROI gaat behalen op de erupters is het al met al dus een heftige vraagprijs. Zeker na de laatste twee difficulty changes van 20%+

Hij is 840M/s / 334 = 5,1.. x 2.3  =  5,7 BTC

De erupters hier op het forum zijn scherp geprijsd (straks niet mmer verkrijgbaar)

Maar goed als ik mee ga met die prijs is het 5,7 BTC

Bij de huidige difficulty kan je met 840Mh/s 0.0218 BTC per dag minen.

In het geval de diff niet gaat veranderen de komende maanden zou ik bij een prijs van 5,7 BTC na 261 dagen mijn aankoop terug verdiend hebben. Dan houd ik nog niet eens rekening met het feit dat er electriciteit in moet. Zoals gezegd zijn de laatste diff changes 20%+ en mag er verwacht worden dat deze diff change niet ineens veel lager gaat worden.

Ik zal deze aan me voorbij laten gaan. Mocht je prijs nog drastisch wijzigen dan mag je uiteraard altijd een PM sturen.

Succes met de verkoop


Bedankt voor de reactie, ik hou het in gedachte.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!