Bitcoin Forum
October 19, 2018, 04:03:37 AM *
News: Make sure you are not using versions of Bitcoin Core other than 0.17.0 [Torrent], 0.16.3, 0.15.2, or 0.14.3. More info.
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Minexcoin Scam  (Read 1503 times)
death013
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 14, 2017, 05:11:54 AM
 #1

Hello Dear People

The User: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=894070

has started a ico project , ive how many other invested in it
but the owner scammed , to late payouts, or no payouts
ridiculously low amounts of coin get for Invests 34-44€ Invest | I Got in panel (never Recieved)= 2.52946848 MNX
that value: $6.60 / 1 Coin

and he tell me No Refunds ... , on his website is a box there stand :  I agree with withdraw amount

i dont click them behind i dont agree!

Be aware From this ripper , Ban his account here , he rip the people! , thats cant going on!

many other people had the self problems ..


Quotes of the Website chatbox:

Quote
hollahugo 22:16:25
Does it take forever to complete a simple token transfer?

Quote
contact.andre1m 04:04:59
Are you f*ckin kidding me?! I need my mnx!

Quote
tyronvwhittaker 18:01:41
Hi support.
I received a email and responded. Still nothing.#XXXX

Quote
asturias112 14:35:33
I received the email and I replied, some weeks ago...Can you solve it please? Order #XXXX

Quote
investor85 14:32:15
im waiting since weeks for the withdraw Order #XXX.. whats wrong ??

Quote
tyronvwhittaker 00:46:53
Order #XXXX — gosh why is this taking forever!!! I’ve lost out on the pump!

Want Ban for this user or Refund my Money!
1539921817
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1539921817

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1539921817
Reply with quote  #2

1539921817
Report to moderator
1539921817
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1539921817

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1539921817
Reply with quote  #2

1539921817
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1539921817
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1539921817

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1539921817
Reply with quote  #2

1539921817
Report to moderator
1539921817
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1539921817

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1539921817
Reply with quote  #2

1539921817
Report to moderator
1539921817
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1539921817

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1539921817
Reply with quote  #2

1539921817
Report to moderator
MineCoin.org
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 728
Merit: 291


minexcoin.com


View Profile WWW
November 15, 2017, 09:46:19 AM
 #2

Hello death013,
We are really sorry that you have problems with the coins withdrawal.
We want to assure you that all investors and bounty campaign participants received their coins. Unconfirmed orders for withdrawal in the processing now.

We checked in our database your email address and here is result
You invested 0.0046695 BTC
And we have to send you 2.52946848 MNX.

But you didn't make order for withdrawing, so until you don't make order - we can't confirm withdrawing

How to withdraw MNX from ICO account https://medium.com/minecoin-blog/withdraw-mnx-from-the-ico-account-to-mnxcore-9014bc3a3b6b

If you have any questions, please, write to support@minexsystems.com


| Minexcoin | Trade. Park. Earn.
The low volatility cryptocurrency. Trade on exchanges from November 1

Site || Blog || Bounty
death013
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 16, 2017, 09:35:10 PM
 #3

Hello death013,
We are really sorry that you have problems with the coins withdrawal.
We want to assure you that all investors and bounty campaign participants received their coins. Unconfirmed orders for withdrawal in the processing now.

We checked in our database your email address and here is result
You invested 0.0046695 BTC
And we have to send you 2.52946848 MNX.

But you didn't make order for withdrawing, so until you don't make order - we can't confirm withdrawing

How to withdraw MNX from ICO account https://medium.com/minecoin-blog/withdraw-mnx-from-the-ico-account-to-mnxcore-9014bc3a3b6b

If you have any questions, please, write to support@minexsystems.com




have ask for withdrawel , please confirm
death013
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 19, 2017, 05:34:54 AM
 #4

push

looks like timewaste , no coins recieved

19.11.2017
death013
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 20, 2017, 05:00:50 AM
 #5


and no payout... , 20.11.2017
MineCoin.org
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 728
Merit: 291


minexcoin.com


View Profile WWW
November 20, 2017, 08:38:29 AM
 #6

Hello Kevin,
We sent you an email to your email address ve**ta**3@hotmail.de Nov 17 (1:51pm) and you replied us Nov 17 (10:52pm), via 8 hours ago.
Here is screenshot https://cdn1.savepice.ru/uploads/2017/11/20/d4d7fc40102d895006f1357b7014a4a2-full.png

We had weekend 2 days (Saturday, Sunday) and we couldn't confirm your order.
Today is Monday and your order confirmed. Check your wallet, please.
Here is transaction  https://minexexplorer.com/?r=explorer/address&hash=XVPVCMhdeWj6ZVwox6TvG477fkVpAd9yfz

| Minexcoin | Trade. Park. Earn.
The low volatility cryptocurrency. Trade on exchanges from November 1

Site || Blog || Bounty
revenant2017
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 252


Republia


View Profile
November 21, 2017, 05:55:56 PM
 #7

Bump. To OP, please respond if the issue has been resolved or not.

█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █
█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █
R  E  P  U  B  L  I  A
PRE-SALE :  23.08 - 23.09
█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █


█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
   █
   █
Highly Efficient Technology
Secure & Transparent
Full Democracy
█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █
LeGaulois
Copper Member
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 854
Merit: 877

Bitcoin Ninja Unregulated Banker Unbanking Folks


View Profile
November 21, 2017, 09:06:42 PM
 #8

I received my MNX without any problem within a couple of days. I didn't except them 30 minutes after asking, by the way. And I can say the same for people who I know having MNX payment in the queue. All got their due. There is no reason to call a project a scam because you received your coins 2-3 days after your request.

MintCondition
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1092
Merit: 1006


Look ARROUND!


View Profile
November 22, 2017, 03:22:22 AM
 #9

This is just an Isolated case, I experience too this problem on withdrawal for about 1 week but I still received it once I contact their support. Sometimes people are just losing their patience and forget the right process to get their coin. I always see this issue to noob investors which don't know what they invest. I'm happy for this coin because I'm having a good profit for mining in minexbank weekly.


.........................................
             █████████████████
         ███ ██     █     ██ ███
       ██ █████     █     █████ ██
     ███   █   █  █████  █   █   ███
   ███     █    ███ █ ███    █     ███
  ██  ███ ██ ███    █    ███ ██ ███  ██
  ██     ████       █      █████     ██
 ███   ██ █  ███    █    ███  █ ██   ███
 █ █ ██   █     ██  █  ██     █   ██ █ █
█████     █       █████       █     █████
 █ █ ██   █   ████  █  ████   █   ██ █ █
 ███   ████ ██      █      ██ ████   ███
  ██  █  █████      █      █████  █  ██
  ██ ██   ██ ████   █  ████  ██   ██ ██
   ██      █     ██████      █     ███
     ████  █   ██████████    █  ████
       ██ █████     █    ██████ ██
         ███  ██    █   ███  ███
            █████████████████
ARROUND









.









.
Telegram
ANN Thread
Bounty Thread
Whitepaper
dihari
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 686
Merit: 512

You'll Never Walk Alone


View Profile
November 22, 2017, 12:22:51 PM
 #10

Bump. To OP, please respond if the issue has been resolved or not.
Some people only come to this board if they have an issue or want to get response. After that, when the issue has been resolved, they disappear and never come back to their thread.
By the way I have received my mnx from bounty portal even it need few weeks to withdraw it to my wallet.

▄████████▄
▄████████████▄
████████████████
██████████████████
██████████████████
██████████████████
████████████████
▀████████████▀
▀████████▀

█ ███ ██ █
█ ██ ██ ██ █
█ ██ █ █ ██ █
▄ ▄█▀
██▄▀▀
▄ ▀▀▄█▀
██ ▀▄
▄ ▀▄█▀
▀██▀▀▄
▄▄▄ ██
▀▀▀▀▄█
▀██ █▀▄█
▄▄▄▄▀█ █▄
▀▄▄▄▄ ▀█ █▄▄
▀▀▀█▄▄▄ ▀▀▀ ▄
▀▀▀▀▄███▀ ▀
▀█▄ ▄
▀▀▄██
▀█▄▀▀ ▄
▄▀ ██
▀█▄▀ ▄
▄▀▀██▀
██ ▄▄▄
█▄▀▀▀▀
█▄▀█ ██▀
▄█ █▀▄▄▄▄
▄▄█ █▀ ▄▄▄▄▀
▄ ▀▀▀ ▄▄▄█▀▀▀
▀ ▀███▄▀▀▀▀
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄███████████████▀▀▀█████▄
▄████████████▀▀ ██████▄
█████████▀▀ ▄▄▀ ███████
██████▄ ▄▄█▀ ████████
█████████▄██▀ ████████
▀██████████▄▄ ████████▀
▀████████▄█████▄████████▀
▀█████████████████████▀
▀█████████████████▀
▀▀█████████▀▀
.
.......ADD.......
yahoo62278
▄▄█████▄▄▄▄▄▄▄
▄██████████████████▄
█████████▀▀▀ ▀▀▀█████
███████ ▀████▄
██████ █████▄ █████▄
█████▄ ▀▀▀▀██████████
███████▄ ▀██████
██████▀▀████▄▄▄▄ ▀█████
▀████ ▀██████ ██████
▀███▄ ▀▀▀▀ ███████
█████▄▄▄ ▄▄▄█████████
▀██████████████████▀
▀▀▀▀▀▀▀█████▀▀
Irlasos
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 116


EN -> FR Translator - PM me


View Profile WWW
November 22, 2017, 02:33:01 PM
 #11

Bump. To OP, please respond if the issue has been resolved or not.
Some people only come to this board if they have an issue or want to get response. After that, when the issue has been resolved, they disappear and never come back to their thread.
By the way I have received my mnx from bounty portal even it need few weeks to withdraw it to my wallet.

The fact is Minecoin.org get a red trust due to this thread (even if the issue was only due to the op). I hope the guy who put it will see the problem is solved...

「   B e a x y   」   THE ALL-IN-ONE CRYPTOCURRENCY EXCHANGE
[ WHITEPAPER ]              Instant Deposit                   24/7 Support                    Referral Program             [ LIGHTPAPER ]
ANN THREAD     ●     BOUNTY THREAD     ●     FACEBOOK     ●   TWITTER     ●     TELEGRAM
kobe24
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 546
Merit: 250


BITDEPOSITARY - Make ICO's , More Secure


View Profile
November 23, 2017, 10:09:01 AM
 #12

Why there is still a negative trust? Problem is solved and i can see OP didn't withdraw his coins on his ico account.


   ▄▄██▄▄
 ▄████████
▄██████████▄
████████████
▀██████████▀
 ▀████████▀
   ▀████▀
   ▄████▄       ▄▄██▄▄
 ▄████████▄   ▄████████▄
▄███████████▄███████████▄
█████████████████████████
▀██████████▀ ▀██████████▀
 ▀████████▀   ▀████████▀
   ▀████▀       ▀████▀
   ▄████▄       ▄████▄
 ▄████████▄   ▄████████▄
▄███████████▄███████████▄
█████████████████████████
▀███████████▀███████████▀
 ▀████████▀   ▀████████▀
   ▀▀██▀▀       ▀▀██▀▀
   
   
         Q-RATIO MARKET FUNDING COMMUNITY
   MAKE ICO'S MORE SECURE,
           STOP SCAMS
WITH BITDEPOSITARY       
/
 

                   ▄▄████
              ▄▄████████▌
         ▄▄█████████▀███
    ▄▄██████████▀▀ ▄███▌
▄████████████▀▀  ▄█████
▀▀▀███████▀   ▄███████▌
      ██    ▄█████████
       █  ▄██████████▌
       █  ███████████
       █ ██▀ ▀██████▌
       ██▀     ▀████
                 ▀█▌
 

    ▄█████
   ████▀▀▀
   ████
   ████
██████████
▀▀▀████▀▀
   ████
   ████
   ████
   ████
   ████
   ▀▀▀▀


             ▄████▄▄   ▄
█▄          ██████████▀▄
███        ███████████▀
▐████▄     ██████████▌
▄▄██████▄▄▄▄█████████▌
▀████████████████████
  ▀█████████████████
  ▄▄███████████████
   ▀█████████████▀
    ▄▄█████████▀
▀▀██████████▀
    ▀▀▀▀▀
 

             █▀▀▀▄▄▄██▄
             █     ▀██▀
            █
         ▄▄▄█▄▄▄
 ████▄▄███████████▄▄████
▐██████▀▀███████▀▀██████▌
 ▀████    █████    ████▀
  ████▄  ▄█████▄  ▄████
  ▀███████████████████▀
   ▀████▄▀█████▀▄████▀
     ▀▀███▄▄▄▄▄███▀▀
         ▀▀▀▀▀▀▀
 

   ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
 ▄█████████████████████████▄
 ███████████████████████████
▐███████████████████████████▌
▐███████████  ▀█████████████▌
▐███████████     ▀██████████▌
▐███████████     ▄██████████▌
▐███████████  ▄█████████████▌
▐███████████████████████████▌
 ███████████████████████████
 ▀█████████████████████████▀
   ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
 
in
Irlasos
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 116


EN -> FR Translator - PM me


View Profile WWW
November 23, 2017, 10:12:19 AM
 #13

But now we need to wait the guy who put the red trust remove it... I sent him a message, I think Minecoin.org did it too, but no answer.

「   B e a x y   」   THE ALL-IN-ONE CRYPTOCURRENCY EXCHANGE
[ WHITEPAPER ]              Instant Deposit                   24/7 Support                    Referral Program             [ LIGHTPAPER ]
ANN THREAD     ●     BOUNTY THREAD     ●     FACEBOOK     ●   TWITTER     ●     TELEGRAM
examplens
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1246
Merit: 1022



View Profile
November 23, 2017, 01:50:53 PM
 #14

But now we need to wait the guy who put the red trust remove it... I sent him a message, I think Minecoin.org did it too, but no answer.

Interesting. Minexcoin.org get red trust for scam accusation from Newbie and $6. Okay now is $23. Now they solved this problem but negative trust still on here. everything seems bizarre.
I expect it to be removed, I really believe they did not have a sense of deception.

███           ▄▄▄                          ███
███           ███    ▄█                    ███
███ ▄▄▄▄▄▄          ▄██▄▄▄▄      ▄▄▄▄▄     ███        ▄██▄    ▄▄▄         ▄▄▄
███████████▄  ███ ▐████████  ██▄███████▄   ███       ██████    ███       ███▀
███▀    ▀███▌ ███   ███      ███▀    ▀███  ███      ████████    ███     ███▀
███      ▐██▌ ███   ███      ███      ███  ███     ██▀    ▀██    ███   ███▀
███      ▐██▌ ███   ███      ███      ███  ███    ███      ███    ███ ███▀
███▄    ▄███▌ ███   ███▄     ███▄    ▄███  ███   ████▄    ▄████    █████▀
███████████▀  ███   ▀██████  ███████████▀  ███  ████████████████    ███▀
▀▀▀ ▀▀▀▀▀▀    ▀▀▀     ▀▀▀▀▀  ███ ▀▀▀▀▀▀    ▀▀▀   ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀    ███▀
                             ███       ▄▄▄ ▄   ▄  ▄ ▄▄▄          ▄███▀
                             ███      █    █   █  █ █▄▄▀      █████▀
                             ▀▀▀      ▀▄▄▄ █▄▄ ▀▄▄▀ █▄▄█      ▀▀▀















❱❱
❰❰

creativeeditors
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 501



View Profile
November 24, 2017, 01:39:16 AM
 #15

This is just an Isolated case, I experience too this problem on withdrawal for about 1 week but I still received it once I contact their support. Sometimes people are just losing their patience and forget the right process to get their coin. I always see this issue to noob investors which don't know what they invest. I'm happy for this coin because I'm having a good profit for mining in minexbank weekly.

yeah i'm sure minexcoin is not a scam.
There may be a mistake with communication.
and the minex team has provided information and clarification.
but the op has not responded to the understanding of the case.
by the way i am still following minexcoin development and i'm trying for parking some MNX on minexbank system. minexbank is very safe and still running stable.
hopefully this problem can be solved well.
cdtc
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


View Profile
November 24, 2017, 01:35:49 PM
 #16

Scam or not, always be careful when they are such delays, could be a flag!
death013
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
November 27, 2017, 12:53:41 PM
 #17

Scam or not, always be careful when they are such delays, could be a flag!


Now say they me i have to transfer the coins toa exchanger like livecoin.net

then i heave hear of they and try to cashout from livecoin.net : and no recieve the money ..., was clearly...
revenant2017
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 252


Republia


View Profile
November 27, 2017, 04:12:50 PM
 #18

Scam or not, always be careful when they are such delays, could be a flag!


Now say they me i have to transfer the coins toa exchanger like livecoin.net

then i heave hear of they and try to cashout from livecoin.net : and no recieve the money ..., was clearly...
1st : Where did you get your Minexcoin Address? From Livecoin or Minexwallet?
2nd : Please clear your statement. Have someone translate what you're going to say. I still can't understand what you were trying to say. Your MNX has been sent out on your provided Minexcoin address(Either Livecoin or Minexwallet). https://minexexplorer.com/?r=explorer/address&hash=XVPVCMhdeWj6ZVwox6TvG477fkVpAd9yfz

To cdtc,

Appreciate your concern but we all do experience the same. The transfer is being done manually. You can check the timestamps of these transaction here https://minexexplorer.com/?r=explorer/address&hash=XRBMTceL6dcktfuof9ZK7RRwqgnZpdSQnr

█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █
█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █
R  E  P  U  B  L  I  A
PRE-SALE :  23.08 - 23.09
█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █


█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
   █
   █
Highly Efficient Technology
Secure & Transparent
Full Democracy
█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █
HoyerBrandon3
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
November 27, 2017, 05:00:57 PM
 #19

Oh, guys, so much ICO projects are scams now. And i think we can fight with it through an adut reprots, I hope that this helps investors to understand an honest project or scam. What do you think?
revenant2017
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 252


Republia


View Profile
November 27, 2017, 05:04:22 PM
 #20

Oh, guys, so much ICO projects are scams now. And i think we can fight with it through an adut reprots, I hope that this helps investors to understand an honest project or scam. What do you think?
Classic shitpost.

█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █
█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █
R  E  P  U  B  L  I  A
PRE-SALE :  23.08 - 23.09
█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █


█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
█  █
   █
   █
Highly Efficient Technology
Secure & Transparent
Full Democracy
█  ▄▄▄  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ███  █
█  ▀▀▀  █
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!