Bitcoin Forum
May 07, 2024, 02:18:38 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Slim en strategisch traden  (Read 444 times)
LiGuBi (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 316
Merit: 250


View Profile WWW
November 23, 2017, 07:45:31 PM
Last edit: November 24, 2017, 01:18:15 AM by LiGuBi
 #1

Lieve mensen,

Ik ben een ervaren trader, sinds 7 maanden heb ik al heel wat trades achter de rug gehad, met veel winst gelukkig. Voor mijn whatsapp groep vrienden heb ik een bijzonder filmpje gemaakt, hierin heb ik een aantal belangrijke factoren van trading uitgelegd, waar je precies op moet letten.

Ik deel dit ook graag met jullie. Als je er wat van hebt geleerd geef dan een like en abonneer op mij Smiley. https://youtu.be/XbNSXWxxxwI gemaakt in het Nederlands.


Momenteel ben ik ook bezig met een besloten groep te maken, met een team van 5 mensen zijn we constant op zoek naar cruciale, nuttige en belangrijke informatie. Deze informatie kunnen we gebruiken om juiste keuzes te maken voor trading. Ik zal naarmate de tijd verstrekt ook wat enkele tradings strategies plaatsen.

Tot 100 members zal het gratis zijn, hierna zal ik het betaald maken, dit om de moeite van mijn team te compenseren.

Hierbij zijn jullie dus van harte welkom in mijn besloten facebook groep - Crypto Premium Nieuws NL&BE
https://www.facebook.com/groups/1797851623845460/

1715091518
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715091518

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715091518
Reply with quote  #2

1715091518
Report to moderator
"Governments are good at cutting off the heads of a centrally controlled networks like Napster, but pure P2P networks like Gnutella and Tor seem to be holding their own." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715091518
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715091518

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715091518
Reply with quote  #2

1715091518
Report to moderator
Blackwrench
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
November 23, 2017, 08:36:48 PM
 #2

Goed filmpje.
Aan het einde zeg je dat traders die goed op de hoogte waren een verlies hebben kunnen voorkomen bij een delisting. Maar hoe kom je op tijd aan dit soort informatie dan? Dat is toch gewoon enkel beschikbaar voor insiders lijkt me?
toob
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
November 23, 2017, 09:05:49 PM
 #3

Leuk en duidelijk filmpje!

Welke kanalen gebruik jij om op de hoogte te zijn van zo veel mogelijk belangrijk nieuws?

peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 23, 2017, 11:30:38 PM
 #4

Lieve mensen,

Ik ben een ervaren trader, sinds 7 maanden heb ik al heel wat trades achter de rug gehad, met veel winst gelukkig. Voor mijn whatsapp groep vrienden heb ik een bijzonder filmpje gemaakt, hierin heb ik een aantal belangrijke factoren van trading uitgelegd, waar je precies op moet letten.

Ik deel dit ook graag met jullie. Als je er wat van hebt geleerd geef dan een like en abonneer op mij Smiley. https://youtu.be/XbNSXWxxxwI gemaakt in het Nederlands.


Momenteel ben ik ook bezig met een besloten groep te maken, met een team van 5 mensen zijn we constant op zoek naar cruciale, nuttige en belangrijke informatie. Deze informatie kunnen we gebruiken om juiste keuzes te maken voor trading. Ik zal naarmate de tijd verstrekt ook wat enkele tradings strategies plaatsen.

Tot 200 members zal het gratis zijn, hierna zal ik het betaald maken, dit om de moeite van mijn team te compenseren.

Hierbij dus zijn jullie van harte welkom in mijn besloten facebook groep - Crypto Premium Nieuws NL&BE
https://www.facebook.com/groups/1797851623845460/





interessant onderwerp, goed filmpje

mag ik mee?

koreemx
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
November 24, 2017, 09:16:58 AM
 #5

Paar goede punten komen in je filmpje naar voren. Ook leuk gebracht. Ben ook wel benieuwd hoe jij al het nieuws volgt. Ik zal kijken of ik je fb groep kan joinen.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!