Bitcoin Forum
June 15, 2024, 07:41:31 PM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [WTB] Asic Chips  (Read 788 times)
mruiter (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 281
Merit: 250



View Profile
June 28, 2013, 12:09:19 PM
 #1

Op zoek naar iemand die mij Asic Chips kan leveren.

80 of 160 stuks.


❘|❘ ICONOMI  Fund Management Platform
  LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION
Coinmining
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 34
Merit: 0


View Profile
June 28, 2013, 04:24:15 PM
 #2

Wij verkopen zowel ASIC chips als werkende miners.
Onze batch zal rond midden juli worden geleverd. (besteld op 30 april)

neem gerust een kijkje op www.asic-chips.com
mruiter (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 281
Merit: 250



View Profile
June 28, 2013, 04:34:13 PM
 #3

Wij verkopen zowel ASIC chips als werkende miners.
Onze batch zal rond midden juli worden geleverd. (besteld op 30 april)

neem gerust een kijkje op www.asic-chips.com

Top, dank voor de reactie. Maar wel een beetje aan de prijs in verhouding tot de group buys waar ik natuurlijk weer net te laat voor was Cry

❘|❘ ICONOMI  Fund Management Platform
  LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
June 28, 2013, 04:36:04 PM
 #4

Wij verkopen zowel ASIC chips als werkende miners.
Onze batch zal rond midden juli worden geleverd. (besteld op 30 april)

neem gerust een kijkje op www.asic-chips.com

Top, dank voor de reactie. Maar wel een beetje aan de prijs in verhouding tot de group buys waar ik natuurlijk weer net te laat voor was Cry

welkom to the bitcoin wereld.
Met je je niet aantrekken, gewoon wachten tot er zich weer een goeie kans voor doet Smiley

Ik heb al zoveel kansen gemist, maar als je hier enkele weken/maanden rondhangt, dan zal je kansen genoeg krijgen Wink
mruiter (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 281
Merit: 250



View Profile
June 28, 2013, 04:44:16 PM
 #5


welkom to the bitcoin wereld.
Met je je niet aantrekken, gewoon wachten tot er zich weer een goeie kans voor doet Smiley

Ik heb al zoveel kansen gemist, maar als je hier enkele weken/maanden rondhangt, dan zal je kansen genoeg krijgen Wink

Heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Ben ook net een maandje in de bitcoin wereld. Maar vindt dat hele Asic gebeuren wel leuk.
Het geknutsel ermee , weer terug naar waar ik eigenlijk voor gestudeerd heb ipv de ICT waar ik nu in zit.
Wil Hobby-en met de chips  Cheesy

❘|❘ ICONOMI  Fund Management Platform
  LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION
Coinmining
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 34
Merit: 0


View Profile
June 28, 2013, 05:02:40 PM
 #6

Timing is alles in Bitcoin mining...

Early adopters zijn degene die het risico nemen en moeten hiervoor beloond worden.

De budgetten die nodig zijn om mee te spelen in het ASIC tijdperk worden groter en groter...gaan particulieren binnen een jaar nog kunnen meespelen of wordt de toetredingsdrempel dusdanig hoog dat enkel nog bedrijven toegang tot mining hebben???

demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
June 28, 2013, 11:04:52 PM
 #7

Timing is alles in Bitcoin mining...

Early adopters zijn degene die het risico nemen en moeten hiervoor beloond worden.

De budgetten die nodig zijn om mee te spelen in het ASIC tijdperk worden groter en groter...gaan particulieren binnen een jaar nog kunnen meespelen of wordt de toetredingsdrempel dusdanig hoog dat enkel nog bedrijven toegang tot mining hebben???



Precies, ik denk dat heel het mining gebied de markt (lees mainstream) gaat verpesten..

Waarom bitcoin? zou de normale Nederlander denken.. wat is de meerwaarde?! Er moeten echt goede argumenten komen wil dit gaan werken...

En voor de zogenaamde early adopters.. fuck them; zij zijn als het goed is al multi miljonair... investeren en risico's nemen voor hun is bullshit... alsof ze een ijsje kopen...
Dus tja.. beloond? hahahaha meer markt verpesten..

Als ik in 2010/11 mijn coins had vastgehouden en bitcoin niet uit het oog (qua minen) was verloren omdat ik het een hopeloze zaak vond... Was mijn banking x een K.. en dan nog maal de 100 euro ondertussen...
Nee, of er moet een goed onderbouwd systeem komen of btc gaat kapot..

Maar goed terwijl ik dit typ.. let teh money come; zolang het werkt!

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!