Bitcoin Forum
April 27, 2024, 04:36:07 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Website bouwen - welke host?  (Read 805 times)
MoonIsBlue (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
November 27, 2017, 06:07:55 PM
 #1

Hey allemaal,

Ik ben bezig met een website te bouwen en was begonnen op SquareSpace maar me trial is bijna voorbij en ik wil graag verder met de website (is ook al bijna af) maar ik heb geen creditcard.. en dat is de enige manier van betaling. Weet iemand een Nederlandse website host waar ik een site vergelijkbaar als www.icoalert.com kan maken? Ik moet ongeveer dezelfde organisering hebben (andere inhoud ), de kalender vorm of opkomende events/gebeurtenissen wat je het ook wilt noemen. Met squarespace kan het maar met de Nederlandse host Strato kan het niet :\

Weet je een website host die dit wel kan? Ik kan zelf namelijk geen HTML/Java en CSS en het zou te lang duren om dit te leren (zeker waard om later in te kijken) maar ik wil die website graag lanceren.

MvG,
Moon

1714192567
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714192567

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714192567
Reply with quote  #2

1714192567
Report to moderator
1714192567
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714192567

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714192567
Reply with quote  #2

1714192567
Report to moderator
1714192567
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714192567

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714192567
Reply with quote  #2

1714192567
Report to moderator
Make sure you back up your wallet regularly! Unlike a bank account, nobody can help you if you lose access to your BTC.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Cryptalking
Member
**
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 10

Riding Whales to the Moon!


View Profile WWW
November 28, 2017, 05:14:26 PM
 #2

Een host om je website op te plaatsen bied meestal geen webdesign maar simpelweg alleen een plek om je website om te plaatsen.
Misschien is het in jouw geval het beste om gewoon een hosting bij www.TransIP.nl (goedkoop en goed service) te nemen en er Wordpress op te knallen. Dit kan je zeer makkelijk zelf maken en onderhouden, om met basic WP te werken heb je haast geen HTML/Java en CSS kennis nodig. Ook het voorbeeld wat je laat zien kan je zeker weten kopen als een theme voor op je Wordpress en dan is het alleen een kwestie van invullen. De rest kan je misschien toevoegen dmv Plugins. Anyway, Succes!  Grin

DeepOnion    ▬▬  Anonymous and Untraceable  ▬▬    ENJOY YOUR PRIVACY  •  JOIN DEEPONION
▐▐▐▐▐▐▐▐   ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord   ▌▌▌▌▌▌▌▌
Get $ONION  (✔Cryptopia  ✔KuCoin)  |  VoteCentral  Register NOW!  |  Download DeepOnion
MoonIsBlue (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
November 29, 2017, 06:15:32 PM
 #3

Een host om je website op te plaatsen bied meestal geen webdesign maar simpelweg alleen een plek om je website om te plaatsen.
Misschien is het in jouw geval het beste om gewoon een hosting bij www.TransIP.nl (goedkoop en goed service) te nemen en er Wordpress op te knallen. Dit kan je zeer makkelijk zelf maken en onderhouden, om met basic WP te werken heb je haast geen HTML/Java en CSS kennis nodig. Ook het voorbeeld wat je laat zien kan je zeker weten kopen als een theme voor op je Wordpress en dan is het alleen een kwestie van invullen. De rest kan je misschien toevoegen dmv Plugins. Anyway, Succes!  Grin

Ja heb wel een beetje gekeken naar WordPress, maar krijg van die vage installers waarbij ik geen installer kan vinden.. kun je me uitleggen hoe ik met WordPress begin?  Huh

mitserdt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile
December 02, 2017, 06:21:11 PM
 #4

De enige manier om met jouw kennisniveau iets zelf van de grond te krijgen is inderdaad de aanpak die je nu gekozen hebt of de aanpak die werd voorgesteld. Naast Wordpress zijn er nog wel andere CMS systemen die voldoende plugins bieden om iets vergelijkbaars als je voorbeeld te maken. Joomla is bijvoorbeeld ook een populair framework dat je zou kunnen overwegen. Als je de huidige route voort wilt zetten, zijn er ook in Nederland wel aanbieders, Jimdo bijvoorbeeld.
Wvl21Coiner
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
December 04, 2017, 05:49:38 PM
 #5

Heb zelf goede ervaring met Websitemaker van MijnDomein.
AlwaysJanuary
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 19
Merit: 0


View Profile
December 05, 2017, 10:26:33 AM
 #6

Hosted Wordpress
Cryptalking
Member
**
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 10

Riding Whales to the Moon!


View Profile WWW
December 06, 2017, 12:45:45 AM
 #7

Een host om je website op te plaatsen bied meestal geen webdesign maar simpelweg alleen een plek om je website om te plaatsen.
Misschien is het in jouw geval het beste om gewoon een hosting bij www.TransIP.nl (goedkoop en goed service) te nemen en er Wordpress op te knallen. Dit kan je zeer makkelijk zelf maken en onderhouden, om met basic WP te werken heb je haast geen HTML/Java en CSS kennis nodig. Ook het voorbeeld wat je laat zien kan je zeker weten kopen als een theme voor op je Wordpress en dan is het alleen een kwestie van invullen. De rest kan je misschien toevoegen dmv Plugins. Anyway, Succes!  Grin

Ja heb wel een beetje gekeken naar WordPress, maar krijg van die vage installers waarbij ik geen installer kan vinden.. kun je me uitleggen hoe ik met WordPress begin?  Huh

Excuus voor de wat late reactie. De meeste hostingproviders bieder zelf al een intallatie aan. Zo biedt TransIP de optie om na het kiezen van je pakket dmv een druk op de knop WordPress te installeren. Hij leid je ook heel makkelijk door het proces van instellen waardoor je allee  maar gevraagde dinge  moet invullen zoals gebruikersnaam etc. Als je dot niet lukt staan op de nederlandse WP site de stappen duidelijk uitgelegt of kan je op Youtube tutorials vinden.

DeepOnion    ▬▬  Anonymous and Untraceable  ▬▬    ENJOY YOUR PRIVACY  •  JOIN DEEPONION
▐▐▐▐▐▐▐▐   ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord   ▌▌▌▌▌▌▌▌
Get $ONION  (✔Cryptopia  ✔KuCoin)  |  VoteCentral  Register NOW!  |  Download DeepOnion
marv1n
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 334
Merit: 103


View Profile
December 06, 2017, 08:42:10 AM
 #8

ik kan Vimexx zeer aanbevelen voor alleen webhosting. Is een Nederlandse hosting partij Ideal en paypal betalingen mogelijk.
zeer uitgebreide functionaliteiten; normaal zette ik altijd zelf VM op maar ben nog geen beperking tegengekomen en kan zelf inloggen met SSH.



   SEMUX   -   An innovative high-performance blockchain platform   
▬▬▬▬▬      Powered by Semux BFT consensus algorithm      ▬▬▬▬▬
Github    -    Discord    -    Twitter    -    Telegram    -    Get Free Airdrop Now!
MoonIsBlue (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
December 11, 2017, 06:33:18 PM
 #9

Een host om je website op te plaatsen bied meestal geen webdesign maar simpelweg alleen een plek om je website om te plaatsen.
Misschien is het in jouw geval het beste om gewoon een hosting bij www.TransIP.nl (goedkoop en goed service) te nemen en er Wordpress op te knallen. Dit kan je zeer makkelijk zelf maken en onderhouden, om met basic WP te werken heb je haast geen HTML/Java en CSS kennis nodig. Ook het voorbeeld wat je laat zien kan je zeker weten kopen als een theme voor op je Wordpress en dan is het alleen een kwestie van invullen. De rest kan je misschien toevoegen dmv Plugins. Anyway, Succes!  Grin

Ja heb wel een beetje gekeken naar WordPress, maar krijg van die vage installers waarbij ik geen installer kan vinden.. kun je me uitleggen hoe ik met WordPress begin?  Huh

Excuus voor de wat late reactie. De meeste hostingproviders bieder zelf al een intallatie aan. Zo biedt TransIP de optie om na het kiezen van je pakket dmv een druk op de knop WordPress te installeren. Hij leid je ook heel makkelijk door het proces van instellen waardoor je allee  maar gevraagde dinge  moet invullen zoals gebruikersnaam etc. Als je dot niet lukt staan op de nederlandse WP site de stappen duidelijk uitgelegt of kan je op Youtube tutorials vinden.

Jo dankje! Ben aan de slag gegaan Cheesy

MoonIsBlue (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
December 11, 2017, 08:58:33 PM
 #10

Een host om je website op te plaatsen bied meestal geen webdesign maar simpelweg alleen een plek om je website om te plaatsen.
Misschien is het in jouw geval het beste om gewoon een hosting bij www.TransIP.nl (goedkoop en goed service) te nemen en er Wordpress op te knallen. Dit kan je zeer makkelijk zelf maken en onderhouden, om met basic WP te werken heb je haast geen HTML/Java en CSS kennis nodig. Ook het voorbeeld wat je laat zien kan je zeker weten kopen als een theme voor op je Wordpress en dan is het alleen een kwestie van invullen. De rest kan je misschien toevoegen dmv Plugins. Anyway, Succes!  Grin

Ja heb wel een beetje gekeken naar WordPress, maar krijg van die vage installers waarbij ik geen installer kan vinden.. kun je me uitleggen hoe ik met WordPress begin?  Huh

Excuus voor de wat late reactie. De meeste hostingproviders bieder zelf al een intallatie aan. Zo biedt TransIP de optie om na het kiezen van je pakket dmv een druk op de knop WordPress te installeren. Hij leid je ook heel makkelijk door het proces van instellen waardoor je allee  maar gevraagde dinge  moet invullen zoals gebruikersnaam etc. Als je dot niet lukt staan op de nederlandse WP site de stappen duidelijk uitgelegt of kan je op Youtube tutorials vinden.

Btw zou je toevallig ook nog weten wat voor plug ins ik zou kunnen gebruiken of onder welke trefwoorden ik kan zoeken, zat er ff naar te kijken maar het is nou niet bepaald overzichtelijk of makkelijk te vinden.

squareware
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 31
Merit: 0


View Profile
May 27, 2018, 10:14:58 AM
 #11

Ik host mijn websites bij antagonist, goede ervaring mee en goede support vanuit het forum ook diverse installers waaronder wordpress.

Ik heb nog een oud pakket lopen met 60gb dataverkeer, meer dan genoeg voor een forum met 4k leden.
Voor mijn aankomende project webbased mmorpg heb ik L pakket genomen met unlimited data en 100gb opslag.

Zelf wordpress installeren is niet moeilijk.
Je maakt een sql database aan op je hoster. Copieerd alle wordpress bestanden naar je webhoster via ftp. Ga naar de homepage en klick op install. Je vult data in en chmod enkele mappen en config en dan klaar. Wordpress is top spul. Vanuit je eigen wordpress dashboard kun je zelf plugins zoeken en instslleren. Yoast is een hele goede voor indexing op google en seo van je content.
stefandotxyz
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 18
Merit: 0


View Profile WWW
May 27, 2018, 01:29:07 PM
 #12

Ik heb zelf goede ervaringen met de volgende hostingbedrijven: i3d.net, hetzner.de en transip.nl. Bij Hetzner nu een redelijk aantal servers draaien, VPS/dedicated en managed dedicated. Daar ben ik tot nu toe het meest tevreden over.

Voor je domeinnaam registraties kun je het beste naar versio.nl gaan, lekker goedkoop. Hosting is daar wel af te raden, daar zijn ze niet de beste in.
Aura
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 518
Merit: 268


View Profile
May 27, 2018, 01:54:18 PM
 #13

Hoeveel verkeer verwacht je te hebben in de nabije toekomst? Mocht het om grote getallen gaan dan zou ik een VPS huren waarop je een webserver draait met mogelijk andere services. Kant-en-klare webhosting kan vaak voor problemen zorgen, hou hier rekening mee als up-time een belangrijk aspect voor je is.
ICO-CryptoFan
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile WWW
June 06, 2018, 02:29:39 PM
 #14

Gewoon wordpress gebruiken, simpel en gemakkelijk.
webblast78
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
July 03, 2018, 06:23:57 PM
 #15

Mijndomein.nl met Wordpress gratis SSL certificaat en 1ste jaar lekker goedkoop 10 euro geloof ik...
Evesy
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
July 03, 2018, 08:19:38 PM
 #16

Hey allemaal,

Ik ben bezig met een website te bouwen en was begonnen op SquareSpace maar me trial is bijna voorbij en ik wil graag verder met de website (is ook al bijna af) maar ik heb geen creditcard.. en dat is de enige manier van betaling. Weet iemand een Nederlandse website host waar ik een site vergelijkbaar als www.icoalert.com kan maken? Ik moet ongeveer dezelfde organisering hebben (andere inhoud ), de kalender vorm of opkomende events/gebeurtenissen wat je het ook wilt noemen. Met squarespace kan het maar met de Nederlandse host Strato kan het niet :\

Weet je een website host die dit wel kan? Ik kan zelf namelijk geen HTML/Java en CSS en het zou te lang duren om dit te leren (zeker waard om later in te kijken) maar ik wil die website graag lanceren.

MvG,
Moon

Ik zou kiezen voor hosting bij Versio of TransIP, gebruik vervolgens Wordpress om je website te bouwen. Ideaal als je geen programmeer kennis heb.
PM me maar als je vragen hebt.
BretP
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile WWW
July 05, 2018, 09:33:17 AM
 #17

Hi! Ik host zelf https://blockspot.io bij Sitiweb. Dit is een kleine host maar wel echt fantastische service. Ik raad je aan om geen budgethost te nemen, je kan beter iets meer betalen dan je elke dag druk maken waarom die website toch zo traag is.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
July 05, 2018, 09:43:39 AM
 #18

Hi! Ik host zelf https://blockspot.io bij Sitiweb. Dit is een kleine host maar wel echt fantastische service. Ik raad je aan om geen budgethost te nemen, je kan beter iets meer betalen dan je elke dag druk maken waarom die website toch zo traag is.

Hier nog een; ik gebruik zelf Siteground (zeker niet een van de goedkoopste). Maar ook met real-time-ondersteuning, bijvoorbeeld (toch wel fijn, wanneer het nodig is)...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Trancelator
Member
**
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 11

Professional Dutch translations


View Profile
July 25, 2018, 01:42:08 PM
 #19

Zorg in ieder geval dat je je hostingdienst en je domeinregistreerder gescheiden houdt, in geval van mogelijk conflicten kan dat nadelig uitwerken. TransIP is goed en je moet weg blijven van YourHosting, dat is al wat ik weet.
Joeyops
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 6


View Profile WWW
August 08, 2018, 06:23:43 PM
 #20

Dit is heel goed mogelijk met strato of wix. Je kunt een leeg domein huren voor een cent. Je hoeft echt geen web  builder te gebruiken want dan beperk je je idd tot de functies en layout die ze bieden. Wix is misschien wel zo ver.

Win Free Bitcoins every hour! - www.freebitco.in[/s (https://freebitco.in/?r=6352768)
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!