Bitcoin Forum
May 06, 2024, 06:19:41 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Waarom heb jij voor bitcoin gekozen?  (Read 387 times)
William_Dove (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
November 28, 2017, 11:32:39 AM
 #1

Hi iedereen,

Ik ben bezig met een onderzoek over cryptocurrencies en ik ben in het bijzonder geïnteresseerd in waarom mensen voor bitcoin kiezen. Aangezien jullie bitcoin gebruikers/experts zijn, leek het mij dat ik hiervoor bij jullie aan het juiste adres ben :smile: Ik zou het geweldig vinden als je mij kan helpen door het invullen van mijn vragenlijst (anoniem). Ik beloof dat het niet langer dan 10 minuten zal duren! Klik hier om naar de vragenlijst te gaan.

Als jullie geïnteresseerd zijn kan ik over een tijdje de resultaten met jullie delen.

(Ik weet dat sommige vragen misschien wat negatief over bitcoin lijken. Dit is met een reden op deze manier gevraagd, niet vanwege een bias tegen bitcoin!)
"Bitcoin: mining our own business since 2009" -- Pieter Wuille
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 28, 2017, 12:50:26 PM
 #2

gedaan....
klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
November 28, 2017, 04:54:05 PM
 #3

Done!

Als jullie geïnteresseerd zijn kan ik over een tijdje de resultaten met jullie delen.
We wachten af Smiley

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
Cryptalking
Member
**
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 10

Riding Whales to the Moon!


View Profile WWW
November 28, 2017, 05:02:17 PM
 #4

Hi iedereen,

Ik ben bezig met een onderzoek over cryptocurrencies en ik ben in het bijzonder geïnteresseerd in waarom mensen voor bitcoin kiezen. Aangezien jullie bitcoin gebruikers/experts zijn, leek het mij dat ik hiervoor bij jullie aan het juiste adres ben :smile: Ik zou het geweldig vinden als je mij kan helpen door het invullen van mijn vragenlijst (anoniem). Ik beloof dat het niet langer dan 10 minuten zal duren! Klik hier om naar de vragenlijst te gaan.

Als jullie geïnteresseerd zijn kan ik over een tijdje de resultaten met jullie delen.

(Ik weet dat sommige vragen misschien wat negatief over bitcoin lijken. Dit is met een reden op deze manier gevraagd, niet vanwege een bias tegen bitcoin!)


De potentie, het systeem, het idee, de groei, de media aandacht, etc, etc. Ik zal eens naar je vragenlijst kijken. blijkbaar ben ik al gewaarschuwd door de wat negatieve vragen  Tongue

DeepOnion    ▬▬  Anonymous and Untraceable  ▬▬    ENJOY YOUR PRIVACY  •  JOIN DEEPONION
▐▐▐▐▐▐▐▐   ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord   ▌▌▌▌▌▌▌▌
Get $ONION  (✔Cryptopia  ✔KuCoin)  |  VoteCentral  Register NOW!  |  Download DeepOnion
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
December 03, 2017, 09:23:23 PM
 #5

Ja zaten wel wat vragen bij waarvan ik opkeek maar zou leuk zijn om de resultaten te zien. Zaten ook wel vragen bij waarbij ik benieuwd ben naar wat anderen hierover denken.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!