Bitcoin Forum
May 28, 2024, 08:18:46 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: gemakkelijkste manier om geld van Gox te halen  (Read 1933 times)
Yzord
Member
**
Offline Offline

Activity: 72
Merit: 10


View Profile
August 08, 2013, 01:37:46 PM
 #21

Waarschijnlijk had dat moeten komen van de seized bankrekeningen.....die krijg je dan voorlopig ook niet (meer)
10c
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 658
Merit: 100


BuyAnyLight - Blockchain LED Marketplace


View Profile
August 09, 2013, 08:20:36 AM
Last edit: August 09, 2013, 08:44:07 AM by 10c
 #22

Ja ik ga er van uit dat het een SEPA betaling betreft aangezien mijn account verified is en ik ook IBAN gegevens heb gekoppeld.
En gox een PL rekening heeft. Er wordt nu al niet eens meer gereageerd op het ticket... laatste contact poging van mij uit 4 dagen en counting....

Ik heb nog een ander gox account waar geld op staat, maar denk dat ik daar weer coins voor koop aangezien ik anders straks nog meer geld kwijt ben. Mijn advies voor de op is dan ook:
koop coins en wissel elders!

OP zegt dat ie een 'groot' bedrag heeft staan op gox en nu is dat natuurlijk relatief. Vandaar dat ik de 650 euro ook noem zodat je zelf een plaatje kan vormen van groot bedrag of niet. Het enige wat ik zeg is als je een 4 of 5 digit bedrag hebt zou ik het niet doen...

Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!