Bitcoin Forum
June 17, 2024, 08:23:44 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: BTC/LTC => goud en zilver, is het de investering waard?  (Read 1155 times)
_rusty_ (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
July 13, 2013, 01:19:17 AM
 #1

Beste(n)

even een (beschonken) vraag.

Is het interessant om je cryptocurrency om te laten zetten naar een zilver/goud verzameling.

Ik zag het hier en daar al even passeren, mensen die goud en zilver aankopen voor LTC/BTC en anderen die het dan weer zeer graag verkopen.

Ik dacht dat de marktprijs voor goud en zilver het momenteel zeer oninteressant maakte, maar ik hoor graag eens jullie stantpunten.


groeten
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 13, 2013, 09:59:50 AM
 #2

Ik koop wel eens goud en zilver via amagimetals.com en coinabul.com, gewoon afrekenen met Bitcoin Smiley

Maar of je liever bitcoins of edelmetalen bezit is een keuze die je zelf moet maken.

Ik heb als je het terug rekend naar fiat, 80% in BTC en 20% in edelmetalen.
_rusty_ (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
July 13, 2013, 10:05:24 AM
 #3

Ik koop wel eens goud en zilver via amagimetals.com en coinabul.com, gewoon afrekenen met Bitcoin Smiley

Maar of je liever bitcoins of edelmetalen bezit is een keuze die je zelf moet maken.

Ik heb als je het terug rekend naar fiat, 80% in BTC en 20% in edelmetalen.

haal je die BTC's er dan terug uit?
want als je rekent hoeveel ze soms vragen is het toch wel ferm boven de goudprijs?

grtz
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 13, 2013, 10:26:09 AM
 #4

Ik koop wel eens goud en zilver via amagimetals.com en coinabul.com, gewoon afrekenen met Bitcoin Smiley

Maar of je liever bitcoins of edelmetalen bezit is een keuze die je zelf moet maken.

Ik heb als je het terug rekend naar fiat, 80% in BTC en 20% in edelmetalen.

haal je die BTC's er dan terug uit?
want als je rekent hoeveel ze soms vragen is het toch wel ferm boven de goudprijs?

grtz

Via die websites betaal je inderdaad wel meer dan spot prijs.
Nee ik heb mijn goud en zilver nog nooit verkocht tegen bitcoin.
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 13, 2013, 01:38:26 PM
 #5

ik heb 40% zilver, 30% goud, 7.5% BTC, 2.5% altcoins (voornamelijk litecoins) en 20% EUR

Ja, je kan me een goldbug (of eerder silverbug) noemen.
Als goud en zilver weer wat zou stijgen denk ik er wel aan een deel te verkopen tegen BTC (als BTC dan nog relatief laag zou staan)

en wow! 80% BTC  Shocked Shocked Shocked
Dat heb je, met early adopters Wink
_rusty_ (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
July 13, 2013, 01:50:48 PM
 #6

bij mij is het nu voornamelijk aan het uitwijken naar LTC omdat ik geloof in het potentieel dat het heeft.

maar aan de andere kant goud/zilver dat heb je wel in je handen op het einde van de reis...

grtz
Alpaca Bob
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 153
Merit: 100


View Profile
September 03, 2013, 03:24:29 PM
 #7

Bump, I guess.

Waar kan je als Nederlander zoal goud/zilver kopen met bitcoin? Coinabul heb ik voorbij zien komen, maar ik heb ook begrepen dat het enorm lang (~zes maanden) kan duren voordat het dan binnen is. Is Amagimetals sneller? Zijn er nog andere opties?

The Times 03/Jan/2009 Chancellor on brink of second bailout for banks
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
September 04, 2013, 07:39:51 PM
 #8

bij mij is het nu voornamelijk aan het uitwijken naar LTC omdat ik geloof in het potentieel dat het heeft.

maar aan de andere kant goud/zilver dat heb je wel in je handen op het einde van de reis...

grtz

Heb nu 112 litecoins gemined...zit te twijfelen bij kopen of toch zilver inslaan.

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 04, 2013, 09:46:20 PM
 #9

Bump, I guess.

Waar kan je als Nederlander zoal goud/zilver kopen met bitcoin? Coinabul heb ik voorbij zien komen, maar ik heb ook begrepen dat het enorm lang (~zes maanden) kan duren voordat het dan binnen is. Is Amagimetals sneller? Zijn er nog andere opties?

Wat voor zilver zoek je?

1oz munten?
kilo baren?
oud juliana geld?

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
September 04, 2013, 09:48:23 PM
 #10

Bump, I guess.

Waar kan je als Nederlander zoal goud/zilver kopen met bitcoin? Coinabul heb ik voorbij zien komen, maar ik heb ook begrepen dat het enorm lang (~zes maanden) kan duren voordat het dan binnen is. Is Amagimetals sneller? Zijn er nog andere opties?

Wat voor zilver zoek je?

1oz munten?
kilo baren?
oud juliana geld?

Ik nu vooral beleggings-munten.. 1oz munten.


Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
Alpaca Bob
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 153
Merit: 100


View Profile
September 04, 2013, 10:36:20 PM
 #11

Bump, I guess.

Waar kan je als Nederlander zoal goud/zilver kopen met bitcoin? Coinabul heb ik voorbij zien komen, maar ik heb ook begrepen dat het enorm lang (~zes maanden) kan duren voordat het dan binnen is. Is Amagimetals sneller? Zijn er nog andere opties?

Wat voor zilver zoek je?

1oz munten?
kilo baren?
oud juliana geld?

All of the above?

The Times 03/Jan/2009 Chancellor on brink of second bailout for banks
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!