Bitcoin Forum
April 20, 2024, 12:04:46 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3 4 5 »  All
  Print  
Author Topic: SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING (BTC Exchange)  (Read 47770 times)
KSV (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398
Merit: 250


SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING


View Profile WWW
July 14, 2013, 06:33:01 PM
Last edit: August 03, 2013, 09:03:03 AM by KSV
 #1


Hej kära Bitcoiners!!  
(In English Below)

Jag skulle vilja ta tillfället i akt och presentera er för:
 
FYB-SE Sveriges Virtuella Valutaväxling
 
https://www.fybse.se
 
Detta är den 1:a expansionen som erbjuder våra tjänster till Skandinavien! Vi accepterar banköverföringar från alla Svenska banker och tar inte ut några utgående överföringsavgifter överhuvudtaget (Nationellt & Internationellt).
 
Vi avser att betjäna den skandinaviska / nordiska Bitcoin branschen genom att göra det enkelt för konsumenterna att kunna växla Bitcoins snabbt till en låg kostnad. Vårt mål är att göra de nordiska länderna till en större del av det växande Bitcoins samhället.
 
Vår handelsplattform har skrivits och blivit testad av proffs och har varit aktiv i Singapores marknad sedan början av detta år.
Vi ser väldigt mycket fram emot att presentera den för Skandinavien!
 
Du är välkommen att besöka webbplatsen och ge oss dina synpunkter. Alla eventuella förslag uppskattas stort.
 
Ser fram emot en lång och intressant framtid för Bitcoins, och vi är glada över att vara en liten del av det.


(English)

Hello Fellow Bitcoiners!

I would like to take this opportunity to introduce to you:

FYB-SE Sverige's Virtuella Valutaväxling

https://www.fybse.se

This is the 1st expansion that is bringing our services to Scandinavia! We accept bank wire transfers from any Swedish Bank & do not charge any outgoing wire fees (Local & International).

We intend to serve the Scandinavian/Nordic Bitcoin community by making it easy for consumers to be able to exchange Bitcoins fast at low cost. Our goal is to enable the Nordic People to exchange Bitcoins quick & easy.

Our trade platform has been written & tested by professionals and has been active in the Singapore market since the beginning of this year. We are pleased to introduce it to Scandinavia!

Please do feel free to visit the site and give us any feedback. Any and all suggestions will be greatly appreciated.

Looking forward to a long and interesting future for Bitcoins, and we are glad to be a small part of it.

Trade Bitcoins @ FYB-SE ---> https://www.fybse.se
1713571486
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713571486

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713571486
Reply with quote  #2

1713571486
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713571486
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713571486

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713571486
Reply with quote  #2

1713571486
Report to moderator
1713571486
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713571486

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713571486
Reply with quote  #2

1713571486
Report to moderator
1713571486
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713571486

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713571486
Reply with quote  #2

1713571486
Report to moderator
nordicbtcminers
Member
**
Offline Offline

Activity: 90
Merit: 10


View Profile WWW
July 14, 2013, 10:31:15 PM
 #2

Hej!

Har nu provat att överföra motsvarande summa för 1 BTC, får se vad som händer och hur lång tid det tar!

Har Swedbank så vet inte hur många dagar det tar innan ni får pengarna, något ni vet?

Om det fungerar bra och smidigt så är priset just nu för att köpa 1 BTC vid er 100:- billigare än vid exempelvis btcx Smiley

----->   The first live betting site for Bitcoins! - BitcoinLiveBets.com
-------------------------------------------------------------------------
Live betting on many games now available plus thousands of bets for all major sports!
KSV (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398
Merit: 250


SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING


View Profile WWW
July 15, 2013, 09:14:29 AM
 #3

Hej välkommen till FYB-SE!

Vi är glada att ha dig som kund och uppskattar att du valt oss.

Överföringen brukar ta runt 24h och det blir krediterat till ditt konto så fort vi mottagit transaktionen.

Hoppas att denna informationen är tillräcklig, om du har några mer frågor, besök gärna vårt FAQ (https://www.fybse.se/faq)

Vänliga hälsningar
FYB-SE Team

Trade Bitcoins @ FYB-SE ---> https://www.fybse.se
plethora
Member
**
Offline Offline

Activity: 113
Merit: 10



View Profile
July 15, 2013, 10:04:15 AM
 #4

Synd att sidan är full med stavfel och särskrivningar. Det sänker förtroendet rejält.

Quote
2 Faktors Autentisering stöd
Verkligen?

Quote
Bitcoins är lagras offline
Quote
Kostnadseffektift
Cry
KSV (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398
Merit: 250


SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING


View Profile WWW
July 15, 2013, 11:09:57 AM
 #5

Hej tack för dina synpunkter,de uppskattas! sidan är ny ! vi ber om ursäkt för stavfelen, de skall åtgärdas så fort som möjligt.

Trade Bitcoins @ FYB-SE ---> https://www.fybse.se
D.H.
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 311
Merit: 250


Bitcoin.se site owner


View Profile WWW
July 15, 2013, 12:00:25 PM
 #6

Vore intressant att veta lite mer om företaget. Vilka är FYB PTE. LTD.? I vilket land är ni registrerade?

www.bitcoin.se - Forum, nyheter och information på svenska! (Forum, news and information in Swedish)
elebit
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 441
Merit: 250


View Profile
July 15, 2013, 12:01:37 PM
 #7

Det är knappast någon svensk som gjort detta. Har någon kollat upp att firman existerar?
KSV (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398
Merit: 250


SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING


View Profile WWW
July 15, 2013, 12:45:06 PM
 #8

Hej

Tack för intresset, vi är mer än glada att låta er ta del av vårt företag och visioner.

FYB-SE är den första expansionen från FYB.
FYB öppnade i januari 2013 i Singapore med vår första valuta handel (FYB-SG https://www.fybsg.com).
FYB är baserat i Singapore av olika anledningar, den första FYB valuta handeln startades här men även pga att de har några av de striktaste lagarna i världen vad gäller företag.
Vi möter alla krav och lagar som krävs i Sverige för valuta handel och för vårt företag.

FYB-SE är den första i en lång rad av expansioner, vi i FYB jobbar i dagsläget med att erbjuda flera länder i Europa vår service och expertise. Ni kan förvänta er en FYB-UK inom slutet av detta året.

Nedanför finns en artikel angående lagar och regler i UK angående Bitcoins och FYB näms då vi är några av de få som i dagsläget följer alla dessa.

http://www.coindesk.com/hmrc-uk-bitcoin-exchanges-dont-have-to-register-under-money-laundering-regulations/

Vårt mål är att få Sverige att bli en större del av det växande Bitcoins samhället. Vi vill erbjuda er ett enkelt och billigt sätt att köpa och sälja Bitcoins som även är snabbt och tryggt.

Vänliga hälsningar
FYB-SE Teamet

Trade Bitcoins @ FYB-SE ---> https://www.fybse.se
D.H.
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 311
Merit: 250


Bitcoin.se site owner


View Profile WWW
July 15, 2013, 02:04:17 PM
 #9

Under insättning finns följande text:

Quote
Konsumentrådgivning- FYB PTE. LTD., innehavaren av FYB-SE inlåning lagrade värdeanläggning, kräver inte godkännande av Finansinspektionen. Konsumenterna (användarna) uppmanas att läsa vilkoren noga.

För det första är det väldigt konstig svenska ("inlåning lagrade värdeanläggning") men bortsett från det, anser ni alltså att ni inte behöver registrera er hos Finansinspektionen för att driva er verksamhet? Undrar också var villkoren jag uppmanas läsa finns.

www.bitcoin.se - Forum, nyheter och information på svenska! (Forum, news and information in Swedish)
nordicbtcminers
Member
**
Offline Offline

Activity: 90
Merit: 10


View Profile WWW
July 15, 2013, 02:50:25 PM
 #10

Har nu testat tjänsten och den fungerar förvånansvärt smidigt och snabbt

1. Satte in 610 SEK till deras konto natten mellan söndag och måndag
2. Fick ett bekräftelse mail runt kl 14 att mina pengar hade satts in på mitt konto
3. Klockan 16.30 ungefär så köpte jag 1 BTC för 610 SEK, fick 0,992, avgiften låg på 0,008BTC
4. Valde att ta ut mina BTC's till en annan wallet, vilket tog ungefär 5 sek, sedan så fanns de där

Om man inte handlar från en escrow eller en som handlar med SEK -> BTC eller tvärtom utan använder typ btcx så rek. jag att byta.
Sedan så har ju btcx ett full användargränssnitt på svenska och andra bra funktioner!

----->   The first live betting site for Bitcoins! - BitcoinLiveBets.com
-------------------------------------------------------------------------
Live betting on many games now available plus thousands of bets for all major sports!
KSV (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398
Merit: 250


SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING


View Profile WWW
July 15, 2013, 06:06:02 PM
 #11

Hej

Tack för att du ställer dessa frågor de är nämligen väldigt viktiga.

-Termen: inlåning lagrade värdeanläggning kommer från trading termen: "stored valued deposit".

-Vad gäller registrering hos finansinspektionen så har vi varit i kontakt med dem och min kontakt person har efter en undersökning gjort bedömningen att FYB-SE inte har någon anledning att registrar sig. Argumentet från deras sida är att FYB är ett Singaporianskt registrerat företag och därför inte behöver denna tillämpning.
Vi bad om att volentär registrera oss men fick svaret att det inte fans någon anledning.

-Villkor hitter du längst ned på sidan "Insättning"

Vänliga hälsningar
FYB-SE Teamet

Trade Bitcoins @ FYB-SE ---> https://www.fybse.se
elebit
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 441
Merit: 250


View Profile
July 15, 2013, 09:22:09 PM
 #12

Nu ska jag ge ett råd i all välmening, och jag vet inte om jag gör ett misstag nu, men jag förutsätter för en sekund att ni inte är bedragare. Ni måste förstå att ni inte ger ens skuggan av ett seriöst intryck. Som svensk får man då och då epost ordagrant översatta med ordbok i hand (bildligt talat, i realiteten är det naturligtvis gratis översättningsprogram bakom) som alla är fantastiska affärsförslag från nigerianska prinsar. Det går inte att skilja er hemsida från ett sådant förslag. För en svensk ser detta ut som ett bedrägeriförsök, man skummar med ögonen längst ned på sidan och funderar på när försöket att få en att uppge personuppgifter och kreditkortsnummer kommer.

Det är helt uppenbart att ni inte är ett svenskt företag, trots att ni påstår motsatsen. Alla undanglidningar från att redovisa detta gör att ni framstår allt mer oseriöst. Att ni inte skulle behöva registrera företaget hos Finansinspektionen har naturligtvis en mycket enkel förklaring eftersom ni inte finns i landet och därför inte faller under nationell finansreglering.

Vill ni etablera er i Sverige och Skandinavien på allvar, gör ett nytt försök. Lägg alla korten på bordet, berätta vilket företag vi har att göra med och vilken lagstiftning ni lyder under. Önskar ni en lokal förankring, skaffa då en sådan och låt denne sköta kommunikationen på den svenska marknaden. Sluta marknadsföra er som det första svenska bitcoinhandelstorget, då ni är varken svenska eller först ut. Den svenska marknaden är känslig för oetisk marknadsföring och man tjänar på att vara rak och tydlig. Det går också alldeles utmärkt att göra affärer på engelska i Sverige, vilket till och med är att föredra framför dåliga översättningar.

Tack för mig (och varsågod för råden, de är gratis). Nu ska jag lämna tråden ifred.
Jobe7
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


Now they are thinking what to do with me


View Profile
July 15, 2013, 10:09:36 PM
Last edit: July 15, 2013, 11:15:32 PM by Jobe7
 #13

Apologies if I misinterpret anything, unfortunately I have to rely on google translate atm.

As has been clarified through excessive research and thorough investigation and communication, the Swedish official opinion is very similar to the UK position.

I know the article (coindesk: referenced above) doesn't reference FSA in the UK, but let me assure you that thorough communication has occurred. In that you do not need to register with the FSA (or FCA as they call themselves nowadays) as a Bitcoin Exchange. Though suspect activity would be investigated (as is normal).

This will probably change at some time in the future, and FYB will of course register as required by each local government when policies require it.

Each FYB exchange is responsible for making SURE 110% that it has fulfilled all its legal obligations, you can rest assured that FYB is doing its due diligence with regards to the legal and regulatory requirements in each country its expanding into.


~Joel

p.s. the '1st' Swedish exchange (as posted on reddit) was my fault, I did not realise about the other exchange that already exists within Sweden, apologies for that.

edit: The conditions that we suggest you (as a customer) to read is the FAQ.

https://www.fybse.se/faq

Similarly found on the SG site (https://www.fybsg.com/faq).

So that you (as a customer) understand exactly how the exchange works, obviously feel free to read it if you're waiting for an exchange in your own country as FYB operates under a similar policy in all countries it will expand to.
plethora
Member
**
Offline Offline

Activity: 113
Merit: 10



View Profile
July 16, 2013, 10:53:18 AM
 #14

Kommer FYB-SE att dyka upp på http://bitcoincharts.com/markets/? Jag ser att FYB-SG redan finns där.
Svennisen
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 125
Merit: 100



View Profile
July 23, 2013, 01:27:01 AM
 #15

Apologies if I misinterpret anything, unfortunately I have to rely on google translate atm.

As has been clarified through excessive research and thorough investigation and communication, the Swedish official opinion is very similar to the UK position.

I know the article (coindesk: referenced above) doesn't reference FSA in the UK, but let me assure you that thorough communication has occurred. In that you do not need to register with the FSA (or FCA as they call themselves nowadays) as a Bitcoin Exchange. Though suspect activity would be investigated (as is normal).

This will probably change at some time in the future, and FYB will of course register as required by each local government when policies require it.

Each FYB exchange is responsible for making SURE 110% that it has fulfilled all its legal obligations, you can rest assured that FYB is doing its due diligence with regards to the legal and regulatory requirements in each country its expanding into.


~Joel

p.s. the '1st' Swedish exchange (as posted on reddit) was my fault, I did not realise about the other exchange that already exists within Sweden, apologies for that.

edit: The conditions that we suggest you (as a customer) to read is the FAQ.

https://www.fybse.se/faq

Similarly found on the SG site (https://www.fybsg.com/faq).

So that you (as a customer) understand exactly how the exchange works, obviously feel free to read it if you're waiting for an exchange in your own country as FYB operates under a similar policy in all countries it will expand to.

Don't know who does your research, but it is most certainly wrong. As a bitcoin exchange in sweden your business falls in to the foreign exchange company category (valutahandelsföretag) and is demanded by law to submit to FI and register as such.

So the reason for you not submitting to FI can't be as stated above, but must have to do with you being a foreign company.
Either that or you do not have legal support for your operation.

Löjligt att jag skriver detta på engelska... men med de svenskakunskaperna de verkar besitta så känns allt annat lönlöst.

"-Vad gäller registrering hos finansinspektionen så har vi varit i kontakt med dem och min kontakt person har efter en undersökning gjort bedömningen att FYB-SE inte har någon anledning att registrar sig. Argumentet från deras sida är att FYB är ett Singaporianskt registrerat företag och därför inte behöver denna tillämpning.
Vi bad om att volentär registrera oss men fick svaret att det inte fans någon anledning."

som ovan, antingen det ena, eller det andra Smiley

Got help from me? Feel free to tip me Smiley   BTC: 13hrdpUSJWhe2n4g4kTSHEx4GYUF9v5CU3
KSV (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398
Merit: 250


SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING


View Profile WWW
July 23, 2013, 05:24:19 PM
Last edit: August 30, 2013, 12:15:12 PM by KSV
 #16

We would like to assure one and all that our legal team has been in direct contact with the FI and ALL other relevant authorities in Sweden and that we are FULLY COMPLIANT with all swedish regulations. Our operation/presence is legal and we are required to abide by the regulation as stated by the FI (and several other authoritative bodies).

Having said that, we would like to add that we only strive to contribute to the Scandinavian Bitcoin community. Our goal is to enable people from everywhere to easily obtain and exchange to/from BTC.

We do NOT charge ANY deposit fee (only accept local transfers for now), neither do we charge any withdrawal fee to almost anywhere in world (yes that's right, you can withdraw the money in your account to foreign banks too). Miners/Anyone with BTC can fund their account, sell the BTC and withdraw the money to their preferred account.

We will be adding INTERNATIONAL deposits shortly (and yes for NO FEES - no 1%, no USD15,00 MIN deductible - NOTHING). Any funds sent will be converted, free of course, to SEK @ competitive rates*

Every international withdrawal will be converted from SEK to the currency of your choice and sent out the same day as the request is made. It takes about 3-5 BANK days to receive the money in the preferred account WORLDWIDE.

The plus points of using our services -

1) ONLY 3 confirmations for BTC deposits (for arbitrageurs)
2) NO FEES for withdrawals to several countries WORLDWIDE!
3) NO FEES for EU* deposits!
4) Low trade fees.

We do extend our gratitude to those who have already begun using our services.

Happy trading!

Mvh,
FYB-SE Team

Trade Bitcoins @ FYB-SE ---> https://www.fybse.se
Laudes
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
July 31, 2013, 05:00:28 PM
 #17

Vette fasen hur bra det gick för mig med det här.

Första gången någonsin jag köpt bitcoins, jag skiter väl i om ni så kommer från taiwan eller sverige eller singapore eller vad det nu är, banköverföringar är säkra så vitt jag vet. Observera att jag inte gör några stora överföringar dock, så jag har inte mycket till orsak att oroa mig.

Försöka göra en banköverföring på 20 kronor till utsatt bankkonto, ogiltigt banknummer... Tog bort en punkt så var det giltigt, Skandia banken tror jag det blev då.

Frågor:

- Ska man ta bort en punkt så där? (eller satt jag in pengar på fel konto?)

- Det går väl ändå att köpa 0.XXXX bitcoins/växla till 0.XXXX bitcoins? Såg inga krav om att "du måste köpa minst 1 bitcoin" eller liknande, så jag antog att det gick att fixa bitcoins för tjugo spänn om jag så ville det.


Ber om ursäkt om jag klantat till något, eller bara inte fattat, har aldrig handlat i bitcoins förut och jag har aldrig gjort en banköverföring förut heller. Omyndig är jag minsann, och jag såg bitcoins som ett sätt att kringgå skiten med att jag inte kan köpa grejer på internet före jag är 18. (För banköverföringar får man ju göra, samt betala räkningar... Helt absurt om du frågar mig). Nåväl.

MVH
KSV (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398
Merit: 250


SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING


View Profile WWW
July 31, 2013, 07:27:39 PM
Last edit: August 01, 2013, 08:00:54 AM by KSV
 #18

Hej.

Tack för frågorna, följande gäller.

1. Banknummer varierar i format, för att vara säker på vad som gäller, kontakta din bank så berättar de vad deras format är.
 (normalt brukar inte en punkt göra skillnad så länge siffrorna är korrekt)

2. Du får köpa minimum 0,01 Bitcoins anledningen är att förhindra oseriösa order. 

3. För framtida frågor och support kontakta oss gärna på våran Kundservice.

Vi vill förtydliga att vi är endast en Bitcoin-Växelfirma. Våran service är att växla SEK-BTC och vise versa.
Vad kunder väljer att göra med sina SEK eller BTC är deras privatsak. och inte inom vårt område av expertis.    

We respect the libertarian ideology of math based crypto-currencies and we take customer privacy very seriously.

Mvh
FYB-SE Teamet

Trade Bitcoins @ FYB-SE ---> https://www.fybse.se
KSV (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398
Merit: 250


SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING


View Profile WWW
August 05, 2013, 08:14:16 PM
 #19

Det är goda nyheter. Decentralisering är nyckeln till framgång för Bitcoins, och alla tjänar på det.
 
Alla tror på Bitcoins av olika anledningar, om vi alla arbetar tillsammans för att göra det bättre är chansen för framgång större.
 
PS: Hör gärna av er om ni behöver hjälp med ert företag.
 
Mvh FYB-SE Teamet

Trade Bitcoins @ FYB-SE ---> https://www.fybse.se
KSV (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398
Merit: 250


SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING


View Profile WWW
August 30, 2013, 12:07:49 PM
Last edit: September 11, 2013, 03:53:30 PM by KSV
 #20

*UPPDATERING*

1/ Insättning via Bankgiro!
 Alla insättningar framöver kommer vara via Bankgiro.

2/  Vi accepterar internationella insättningar från och med nu!
Inga avgifter för EU* länder (förutom Danmark)
Insättningar från icke EU land medför en bankavgift på 30SEK

*EDIT*

3/ Från och med nu hanterar vi internationella uttag!
    Låga bank AVGIFTER till EU land och flera andra länder.

   (30 SEK Bankavgift för insättningar från EU länder, 50 SEK bankavgift för insättningar icke EU länder)
    


Alla utländska valuta insättningar konverteras Gratis till SEK med
konkurrenskraftiga priser!


Miners/Traders/vem som helst med BTC, kan nu sätta in pengar på sitt konto, sälja BTC
och överföra pengarna till deras angivna konto. Varje internationellt uttag kommer att konverteras från
SEK till den valuta du vill och skickas ut samma dag som begäran görs. Det tar ca 2-5 bankdagar för internationella
uttag att överföras till angivet konto.

Vi vill tacka alla de som redan har börjat använda våra tjänster och för att visa det erbjuder vi
GRATIS KÖP OCH SÄLJ / FREE TRADING  i 48 timmar från 2013/09/12-2013/09/13  


Du är välkommen att besöka vår webbplats och ge oss dina synpunkter. Alla eventuella förslag kommer uppskattas.
Ser fram emot en lång och intressant framtid för Bitcoins, som vi är glada över att vara en liten del av.


Mvh
FYB-SE Teamet

_______________________________________________________________________________ ____________________________________

(In English)
*UPDATE*

1/ Deposits via Bankgiro!
    All deposits henceforth shall be via Bankgiro.

2/ We accept INTERNATIONAL deposits!
    NO FEES for EU* deposits! (EXCLUDING Denmark)
    Bank imposed fee of 30Kr for NON-EU deposits.

3/ We process INTERNATIONAL withdrawal!
    LOW FEES to EU countries!
   (Bank imposed fee of 30kr for EU countries and 50kr for others)

Any funds sent/requested will be converted, free of course, to SEK @
competitive rates!!


Miners/Traders/Anyone with BTC can now fund their account, sell the BTC
and withdraw the money to their preferred account. Every international
withdrawal will be converted from SEK to the currency of your choice and
sent out the same day as the request is made. It takes about 2-5 BANK
days to receive the money in the preferred account WORLDWIDE.

We do extend our gratitude to those who have already begun using our
services. To sweeten the deal, we will be enabling FREE TRADING @ ZERO
FEES for 48hours from 2013/09/12 - 2013/09/13!!


Please do feel free to visit the site and give us feedback, any and all suggestions will be
greatly appreciated. Looking forward to a long and interesting future for Bitcoins, and we are glad to be a
small part of it.

Happy trading!


Mvh, FYB-SE


Trade Bitcoins @ FYB-SE ---> https://www.fybse.se
Pages: [1] 2 3 4 5 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!