peterspijzer
|
|
December 12, 2017, 11:34:06 AM |
|
hahaha, ja! ik heb gisteren gekocht op 0.03
tja, als je je er inderdaad in verdiept hebt, weet je dat de onderliggende techniek veelbelovend is; het is in te zetten in de "zakelijke wereld", want de technologie van ethereum maakt dingen mogelijk, zoals:
wanneer de ene partij bijvoorbeeld iets heeft getekend, dan gaat de volgende voorwaarde in
en
als de tweede partij een aantal crypto-eenheden heeft betaald, ga dan naar programma-regel 1659, ofzo
maar, zoals het ook ging bij de video-recorders, was het niet noodzakelijkerwijs de beste kwaliteit die succesvol was.... (video 2000 was dacht ik veel beter) maar door het soort films dat beschikbaar was voor VHS, maar ook de media, die de VHS pushte, was VHS het systeem "to beat", en niet het superieure video 2000-systeem
zo ook gedeeltelijk met bitcoin, deze munt was eigenlijk de eerste, is ook lekker zichtbaar in de media, enz..
maar wat ik denk, zolang het met bitcoin goed gaat, namelijk als de koers stijgt, gaat ethereum ook omhoog, lift lekker mee
daarna, na een eventueel debacle van bitcoin, bijvoorbeeld in elkaar zakken, dan komt de ware aard van ethereum naar boven, moet ie meer "op eigen benen staan" en kan blijken hoe goed en ruim toepasbaar ethereum is
aan de andere kant, op de manier hoe ik een beetje aan het traden ben, denk ik van: er gaat heel veel geld naar de crypto-markt, en één van de coins heet ethereum
mocht er dan een munt substantieel gezakt zijn, ga ik kijken of ik 'm ga aanschaffen, in het kader van: "buy on the dip", om het daarna, na 5 tot 25% winst weer te verkopen voor bitcoin
maarjah.. ik denk maar wat, zeg maar wat, ik heb niet de precieze antwoorden, wel een mening, die zomaar volgende week anders kan zijn, we leven in nieuwe tijden, en hele hele snelle tijden
zoals de Jonathan55 het zegt: het is net het wilde westen: nieuwe, gevaarlijke, snelle, spannende tijden
.... achteraf kan dit bericht zomaar als totale onzin beschouwd worden, want ik ben er ook nog niet; nog steeds in dit afbrokkelende land wonende, ik had allang weg moeten zijn hier
|