Bitcoin Forum
June 18, 2024, 02:28:59 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: 1g zilver munt "Genesis Block" // Casascius Aluminium munten  (Read 1382 times)
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 18, 2013, 07:12:44 PM
Last edit: August 19, 2013, 04:45:14 PM by dnaleor
 #1

Hey mensen,

ik weet niet of jullie geïnteresseerd zijn in deze munten:


Ik heb bij een wedstrijd er ééntje gewonnen, waardoor er sowieso een pakketje van Australië naar mij komt en jullie bestellingen gratis kunnen meeliften Wink
Ik kan jullie hierdoor dus de mogelijkheid geven om GOEDKOOP aan deze muntjes te geraken Smiley

Het gaat om een muntje van 1 gram zuiver zilver dat verwijst naar de eesrte block (genesis block) die naar het adres van Satoshi Nakamoto is overgeschreven Smiley Gewoon een gadget dus. Zelf zou ik het nooit besteld hebben omdat de shipping cost te hoog is én omdat als je er weinig van bestelt, de prijs redelijk hoog is.

Zie topic hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=258630.0

***

UITVERKOCHT


***

Aangezien de munten per stuk maar 1 gram wegen, kan ik dit met een gewone brief opsturen, wat dus véél goedkoper is dan de 6$ (4.57 EUR) vanuit australië.
naar België: 0.77 EUR
naar NL: 1.13 EUR
 
Betaling in BTC aan huidige bitstamp-koers


PS: dit muntje is ongeveer even groot als een 1eurocent!
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 19, 2013, 12:46:06 AM
Last edit: August 13, 2013, 11:52:45 AM by dnaleor
 #2

Waar ik nog aan denk: binnen een week komen er 30 aluminium casascius munten toe bij mij:

(niet letten op de gouden)

Deze bevatten géén BTC, maar je kan op de vlakke achterkant wel een sticker plakken met een QR-code ofzo en er zelf munten met waarde van maken.
Ik wil er eventueel wel enkele verkopen, zou wel graag zelf een groot deel houden om (verjaardags-)cadeautjes mee te maken en er wat BTC op te zetten Wink

Laten we zeggen dat ik er maximaal 15 te koop aanbied tegen een prijs van 0.01 BTC excl shipping.
Dezelfde shipping costs zijn van toepassing als in de eerste post, behalve dan dat ik de munten nog moet wegen om te bepalen hoeveel ik er voor een bepaalde prijs kan verzenden.
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
August 10, 2013, 12:28:09 AM
 #3

De munten zijn aangekomen!

Bestellingen worden maandag verzonden.
Ik heb er nog 3 beschikbaar Smiley PM indien interesse
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
August 13, 2013, 11:51:31 AM
 #4

Nog maar één genesis-munt beschikbaar!

De aluminium casascius-munten zijn ook toegekomen, en kunnen besteld worden Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
August 16, 2013, 03:59:44 PM
Last edit: August 16, 2013, 05:00:27 PM by dnaleor
 #5

De laatste genesis munt is ook verkocht!
(ging sneller dan ik dacht)

*****

De aluminium munten zijn nog steeds beschikbaar. Ik denk erover om in september een service te leveren met deze munten: Een gepersonaliseerde fysieke bitcoin (keuze bedrag, keuze QR-code/key, keuze tekst, etc)

Meer info zal nog volgen Wink
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
August 19, 2013, 06:03:24 PM
 #6

Dan heb ik zeker interesse Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
August 19, 2013, 06:32:39 PM
 #7

Dan heb ik zeker interesse Smiley

ik zal u op de hoogte houden Wink

Gewone lege munten zijn nu al beschikbaar.

Zijn jullie geïnteresseerd in een "tamper proof" coin, of gewoon een coin met een zichtbare private key?
Ik kan eventueel wel eens uitzoeken hoe ik goedkoop aan hologram-stickers kan geraken...

heb enkele dagen geleden mijn eerste coin weggegeven voor iemand zijn verjaardag: 10 mBTC. Cheesy
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!