Bitcoin Forum
May 05, 2024, 07:47:09 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: L3+ miners kapot na stroomuitval  (Read 699 times)
digimarine (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0


View Profile
December 18, 2017, 07:57:38 PM
 #1

Hoi medeminers,

Ik mine sinds september met 4 L3+ miners thuis. Gisteren viel de stroom uit, en 2 uur later was het weer gefixt. Toen de stroom uitviel heb ik meteen de stekkers uit het stopcontact getrokken. Toen de stroom het weer deed, liep ik maar de miners in de schuur en stopte de stopcontacten weer in het stopcontact. 0 miners gingen aan. Stopcontacten weer in en uit, toen 2 van de 4 aan. Nog een keer, toen 3 van de 4 aan. De laatste gaat maar niet aan, ziet er dood uit. Geen lichtjes gaan branden, de fan gaat ook niet draaien, niks...
De PSU's doen het wel gewoon. Heb hem in ander stopcontact geprobeerd, helpt niet. Ook van PSU veranderen helpt niet. Miner maar helemaal losgekoppeld en nachtje binnen laten rusten. Vanavond nogmaals geprobeerd, op eigen PSU. Niks. PSU van buurman geprobeerd en warempel hij ging aan! Blij als ik was weer uitgedaan om op eigen PSU te testen. Weer niks. En nu ook de buurman miner niks meer, geen lichtjes branden i.o.d.

Nu zit ik dus met 2 'kapotte' miners.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Misschien piekstroom o.i.d? Waarom doet de ene miner het een dag later ineens, en later niet meer?

Hulp wordt erg gewaardeerd! Ik heb ze nu allebei ontkoppeld binnen staan.

Thanks,
Niek
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!