Bitcoin Forum
May 02, 2024, 08:53:26 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: is dit de goude tip???  (Read 198 times)
calvin1665 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
December 29, 2017, 10:42:47 PM
 #1

hee,

iemand verstand van masternodes?
als je een masternode wilt opzetten heb je daar een ruim aantal coins voor nodig.
dus als je van te voren weer welke coin binnenkort masternode opties gaat toevoegen, lijkt het mij een gegarandeerd succes.
vooral ook omdat anonimitiet een trend wordt.
dan moet je natuurlijk wel weten welke coin dat gaat doen.
is dit uberhaupt mogenlijk? of denk ik nu helemaal verkeerd?
iemand ervaring hiermee?


1714683206
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714683206

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714683206
Reply with quote  #2

1714683206
Report to moderator
1714683206
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714683206

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714683206
Reply with quote  #2

1714683206
Report to moderator
Remember that Bitcoin is still beta software. Don't put all of your money into BTC!
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714683206
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714683206

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714683206
Reply with quote  #2

1714683206
Report to moderator
1714683206
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714683206

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714683206
Reply with quote  #2

1714683206
Report to moderator
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
December 29, 2017, 11:21:06 PM
 #2

hee,

iemand verstand van masternodes?
als je een masternode wilt opzetten heb je daar een ruim aantal coins voor nodig.
dus als je van te voren weer welke coin binnenkort masternode opties gaat toevoegen, lijkt het mij een gegarandeerd succes.
vooral ook omdat anonimitiet een trend wordt.
dan moet je natuurlijk wel weten welke coin dat gaat doen.
is dit uberhaupt mogenlijk? of denk ik nu helemaal verkeerd?
iemand ervaring hiermee?




Ja je denkt verkeerd, er zijn nu best veel coins die masternode tech gebruiken maar de meeste zullen nooit ver komen. Masternode was nieuw en Dash heeft daar z'n succes aan te danken, ze waren innovatief en gaven een alternatief op mining. Er is wel een coin momenteel, een privacy coin die met iets nieuws bezig is; Parallel masternodes (LuxCoin) Ik zit daarin sinds 1,5 en die doet het behoorlijk goed. Meeste mensen laggen op masternodes omdat ze denken dat de hype er nog is maar die is allang verdwenen. Maar LuxCoin doet dan weer iets compleet nieuws en je zult zien dat die daarop succesvol zal worden.

Maar ik zou echt niet coins kiezen op masternode, kijk liever naar nieuwe innovatieve dingen die ze doen of bedrijven die blockchain services aan willen bieden. BCDiploma is wel een goed voorbeeld daarvan. Certificaten en diploma's op de blockchain waar scholen etc van gebruik kunnen maken. Kun je met een simpele link bewijzen dat je diploma echt is. IBM en Sony zijn hier ook mee bezig maar in een andere richting wat het moeilijker maakt om de echtheid te verifiëren. Kan een erg lucratieve ICO zijn, momenteel in pre-sale.

Btw, LuxCoin was vanaf het begin al bekend dat ze masternodes hadden maar de meeste mensen riepen liever dat het een scam was omwege de pre-mine. Ik heb zelf geen problemen met pre-mines aangezien ik in ICOs beleg die soms wel 50 miljoen ophalen. Iedereen met half een brein weet dat ze dat geld helemaal niet nodig hebben.

Je kunt kijken naar Xtrabytes, moet opzich een veel belovend platform worden en je kunt nu nog met wat geld een masternode ervoor kopen, begint volgens mij vanaf 100k coins dus met zo'n $20k heb je een brons masternode tot 1 miljoen coins ($200k) voor gold. Of dat winstgevend is weet ik niet zo, maar als je er echt in gelooft en denkt dat dit miljarden word in marketcap dan ben je er nu vroeg bij.

't is altijd wat lastig, je kunt veel onderzoek doen maar je hebt ook wat geluk nodig.

Crypto_NL
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
January 03, 2018, 09:22:03 AM
 #3

Ik heb zelf niet genoeg geld voor de meeste masternodes, ik zit nu dus ook in een aantal shared masternodes.

Van Phore bijv. en dit bevalt wel goed, heb voor 25% een MN en krijg elke week m'n muntjes gestort.
Ook een veelbelovend project, zeker als de huffington post hier ook over schrijft:
https://www.huffingtonpost.com/entry/the-top-5-crypto-projects-to-watch-in-2018_us_5a4c6a77e4b06cd2bd03e359

Dus niet alleen omdat ik er zelf in zit maar veelbelovende roadmap, zeer actief team op discord etc.
marc_a
Member
**
Offline Offline

Activity: 116
Merit: 11


View Profile
January 03, 2018, 07:52:19 PM
 #4

Ik heb zelf niet genoeg geld voor de meeste masternodes, ik zit nu dus ook in een aantal shared masternodes.

Van Phore bijv. en dit bevalt wel goed, heb voor 25% een MN en krijg elke week m'n muntjes gestort.


Hoe werk zo'n "shared masternode"?

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ ✅ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project ● ☞ ✅ Best privacy crypto-market! ● █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ─────────────────║ WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ║─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June]✅[Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ ✓ Windows  |  ✓ macOS  |  ✓ Linux
marv1n
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 334
Merit: 103


View Profile
January 03, 2018, 10:01:45 PM
 #5

ik zou mij op dit moment meer focusen op coins die niet op coinmarketcap staan.
sinds begin december zijn bijna alle altcoins explodeert.


   SEMUX   -   An innovative high-performance blockchain platform   
▬▬▬▬▬      Powered by Semux BFT consensus algorithm      ▬▬▬▬▬
Github    -    Discord    -    Twitter    -    Telegram    -    Get Free Airdrop Now!
Crypto_NL
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
January 04, 2018, 09:21:55 AM
 #6

Ik heb zelf niet genoeg geld voor de meeste masternodes, ik zit nu dus ook in een aantal shared masternodes.

Van Phore bijv. en dit bevalt wel goed, heb voor 25% een MN en krijg elke week m'n muntjes gestort.


Hoe werk zo'n "shared masternode"?

Ik heb bijv een 25% aandeel in een shared MN van Phore. Ik was hier zeer huiverig op omdat ik niet zomaar mijn coins naar iemand wilt sturen (dit is ook al vaak genoeg fout gegaan bij anderen). Maar hij werd geadviseerd door het team van Phore op Discord (hij staat ook aangegeven als tech expert in de Phore discord). Vandaar dat ik het aan hebt gedurfd. En gelukkig met positief resultaat. Krijg wekelijks netjes m'n aandeel PHR uitbetaald wat de MN heeft opgehaald.

Website: https://www.hostmns.net/phore-pool hier kan je ook de transparante spreadsheet zien van deelnemers etc.
Maar makkelijkste is om discord groep van Phore te joinen en zoeken naar @CallMeBaiter.

Nu heb ik een gok gewaagd door ook 20% in een Saga MN te gaan maar deze persoon is niet aanbevolen door het team. Ze hebben wel een discord groep waar iedereen vrij positief reageert maar dat doen ze ook bij balletje balletje in Mallorca ;-).

Op hoop van zegen.  Roll Eyes
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!