dnaleor (OP)
Legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
|
|
August 05, 2013, 09:36:04 PM |
|
Blijkbaar een nieuwe mining company: http://thegenesisblock.com/billionaire-investor-and-samsung-lead-cpu-architect-bet-on-bitcoin-mining/http://www.cointerra.com/Blijkbaar zit onder andere de Nederlander Tuur Demeester hier ook achter. Ben eigenlijk wel benieuwd of dit de revolutie gaat betekenen voor mining. Als er specifieke vragen zijn over dit bedrijf kan ik misschien eens informeren. Ik heb een gemeenschappelijke kennis met Tuur. Ik kan natuurlijk niets garanderen, waarschijnlijk lossen ze toch niets tenzij via hun site of interviews. Wat denken jullie?
|
|
|
|
Coinmining
Newbie
Activity: 34
Merit: 0
|
|
August 06, 2013, 02:35:35 PM |
|
Ik wist niet dat Tuur ondertussen van nationaliteit is veranderd?
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
August 06, 2013, 03:05:10 PM |
|
Ik wist niet dat Tuur ondertussen van nationaliteit is veranderd? ah, dan is het dus een vlaming? Ik heb hem nog nooit ontmoet
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
August 08, 2013, 03:28:17 PM |
|
|
|
|
|
dtuur
Newbie
Activity: 37
|
|
August 12, 2013, 10:15:26 PM |
|
Ik ben idd angel investor bij CoinTerra. Ik vertrek later deze week om een handje toe te steken bij het team in Austin.
Vragen stellen mag altijd.
|
|
|
|
demzie
|
|
August 13, 2013, 05:37:42 AM |
|
Ik ben idd angel investor bij CoinTerra. Ik vertrek later deze week om een handje toe te steken bij het team in Austin.
Altijd? Ook de afgezaagde standaard vragen? 1. Wat gaan jullie produceren? 2. Enig idee waarneer jullie kunnen leveren? 3. Wat voor prijzen moeten we aan gaan denken?
|
|
|
|
dtuur
Newbie
Activity: 37
|
|
August 13, 2013, 08:42:12 PM |
|
Altijd? Ook de afgezaagde standaard vragen? 1. Wat gaan jullie produceren? 2. Enig idee waarneer jullie kunnen leveren? 3. Wat voor prijzen moeten we aan gaan denken? 1. Chips, boards, en rigs - dus we bedienen zowel detail als groothandelsmarkt 2. Levering van de chips is gepland voor einde derde kwartaal 2013 3. De prijzen zullen zeer competitief zijn, ook bij een sterk stijgende snelheid van het netwerk. Specs die we vrijgegeven hebben, zijn: chip van +0.5Th/s, stroomverbruik van aanzienlijk minder dan 1W/Gh
|
|
|
|
demzie
|
|
August 13, 2013, 08:46:14 PM |
|
Ben reuze benieuwd! Hoop dat je een uitgebreid Nederlands verslag bijhoud hier, Nederland en België willen op de BTC kaart komen
|
|
|
|
|
EnJoyThis
|
|
August 21, 2013, 07:10:03 AM |
|
Ik zou zeggen, zet een groupbuy op ;-)
|
1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
|
|
|
demzie
|
|
August 21, 2013, 07:15:45 AM |
|
Die is er pas in December.. Voor dat geld..
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
August 21, 2013, 07:30:47 AM |
|
Ik zou zeggen, zet een groupbuy op ;-) lol, nee Denk dat ik het gewoon ga houden bij aandelen. Ik hoop dat ADDICTION erenkele gaat aankopen. (dat is die "group buy" met die KNCminders) Het bedrag is me iets té hoog... Als het rond de 4000 EUR was geweest, had ik er waarschijnlijk ééntje gekocht. (met een lagere hashrate dan wel, maar nog steeds dezelfde EUR/hashrate verhouding)
|
|
|
|
stfnnn
Member
Activity: 75
Merit: 10
|
|
September 04, 2013, 03:37:30 PM |
|
Zijn er mensen die met 3-4 man/vrouw gezamenlijk een TerraMiner IV willen aanschaffen?
Wij hebben begin van het jaar met z'n 3en een Avalon aangeschaft en 2 hiervan willen nu opnieuw investeren in een TerraMiner IV.
Met invoerrechten en BTW kom je rond de €14.000 uit. Dus met 3 personen €4.667 pp of met z'n 4en €3.500 pp. Mooist zou natuurlijk zijn als iemand een BTW-nummer heeft.
Bij interesse graag een PB.
Mvg,
Stefan
|
BTC send to 1DZK7skHmfLYgu1ZvfiVTRTKGhwfkQn6xH are lost in /dev/null !!
|
|
|
mubo
Newbie
Activity: 1
|
|
September 05, 2013, 09:35:40 PM |
|
Zijn er mensen die met 3-4 man/vrouw gezamenlijk een TerraMiner IV willen aanschaffen?
Wij hebben begin van het jaar met z'n 3en een Avalon aangeschaft en 2 hiervan willen nu opnieuw investeren in een TerraMiner IV.
Met invoerrechten en BTW kom je rond de €14.000 uit. Dus met 3 personen €4.667 pp of met z'n 4en €3.500 pp. Mooist zou natuurlijk zijn als iemand een BTW-nummer heeft.
Bij interesse graag een PB.
Mvg,
Stefan
Beste stefan, Ik ben van plan met mijn vennootschap 1 of meerdere 2TH machines aan te schaffen van Cointerra . De bedoeling zal zijn dat we packs van bv 100, 200 en 400Ghs zullen aanbieden voor een half jaar of jaar. Onderhoud, elektriciteit en plaatsing zullen inclusief zijn. Ik hou u op de hoogte van de vordering in dit verhaal. Mvg, Mathieu
|
|
|
|
stfnnn
Member
Activity: 75
Merit: 10
|
|
September 06, 2013, 09:31:44 AM |
|
Beste Mathieu,
Bedankt voor je reactie! Ik kijk uit naar je volgende bericht!
Enige indicatie wanneer je meer weet? Het is natuurlijk wel van belang dat je bij de 1e batch zit.
Mvg,
Stefan
|
BTC send to 1DZK7skHmfLYgu1ZvfiVTRTKGhwfkQn6xH are lost in /dev/null !!
|
|
|
|