Bitcoin Forum
June 24, 2024, 01:36:07 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Top-5 alts 2018?  (Read 442 times)
Crypto_NL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
January 04, 2018, 03:44:07 PM
 #1

Hi!

Wat is jullie top-5 alts voor 2018? Ben wel benieuwd wie wat heeft en waarom...

Voor mij:

1. RaiBlocks - zero fee - instant transacties, dit is wat bitcoin had moeten zijn. Binnenkort KuiCoin / Binance / Next.exchange en meer! Nu slechts op een aantal k*t exchanges.
2. Phore - PoS 3.0 - Masternodes - Privacy coin - instant transacties & een fantastische community. Nieuwe roadmap 1 januari gelanceerd.... bekijk hem eens zou ik zeggen :-).
3. SagaCoin - Masternodes - Privacy coin - lage supply & marktcap nog. Deze puur voor de MN rewards (nu nog)
4. Tron - Blockchain voor de entertainment industrie, veel miljarden bedrijven die deze coin backen.
5. Icon - Eigenlijk niet verder in verdiept om eerlijk te zijn. Maar werd veel geshilled op Twitter door de grotere crypto accounts.

Ben benieuwd naar die van jullie!
macit800
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 40

“The Premier Digital Asset Management Ecosystem”


View Profile WWW
January 04, 2018, 07:12:11 PM
 #2

Voor mij is dat Vechain en STRAT. Met name Vechain is goed bezig met de laatste announcements die ze hebben gedaan en de rebranding.

win07
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 146
Merit: 100



View Profile
January 04, 2018, 09:33:42 PM
 #3

Voor mij is dat STRAT en TRON. Ik verwacht dat deze alts nog flink zullen stijgen.

xindoa
Member
**
Offline Offline

Activity: 194
Merit: 12

Staker.network - POS Smart Contract ETH Token


View Profile WWW
January 05, 2018, 10:05:31 AM
 #4

Voor mij zou ik XBY erbij nemen. nieuwe chain komt er als dit succesvol is zal het snel gaan naar mijn mening

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ ✅ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project ● ☞ ✅ Best privacy crypto-market! ● █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ─────────────────║ WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ║─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June]✅[Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ ✓ Windows  |  ✓ macOS  |  ✓ Linux
Crypto_NL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
January 05, 2018, 03:39:04 PM
 #5

Alle bovenstaande suggesties gehad...  Sad Maar lastige met crypto is keuzes maken.

Heb ze allemaal verkocht voor extra RaiBlocks en Phore, voor RaiBlocks heeft dat goed uitgepakt voor Phore gaat dat hopelijk nog komen.

VeChain zou ik wel een Masternode van willen hebben, maar gaat boven m'n budget zijn helaas.
Jopie
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
January 05, 2018, 06:07:11 PM
 #6

Voor mij is dat voor nu:

XVG (verge)
STRAT (stratis)
VTC (Vercoin)
XMY (Myriadcoin)
RDD (reddcoin)

Voorlopig hou ik ze in ieder geval nog even vast.
marc_a
Member
**
Offline Offline

Activity: 116
Merit: 11


View Profile
January 06, 2018, 06:26:56 PM
 #7

Ik heb recent wat Oyster en ETN gekocht.
En zoals je in mijn signature kan lezen doe ik mee met de airdrops van DeepOnion

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ ✅ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project ● ☞ ✅ Best privacy crypto-market! ● █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ─────────────────║ WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ║─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June]✅[Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ ✓ Windows  |  ✓ macOS  |  ✓ Linux
michaelbit87
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 1

Everyone Is A Bank


View Profile
January 06, 2018, 09:45:23 PM
 #8

Ik ga 2018 voor: NEM, Waves, Ripple, Red Pulse en  Oyster pearl

GetBABB.com | JOIN TOKEN SALE
Infectedworld
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 39
Merit: 0


View Profile
January 09, 2018, 09:42:26 AM
 #9

Mijn top 5:

Deeponion
Ripple
Tron
Verge
Cardano

Deeponion word voor mij zien nog het meest onderschat en verwacht in 2018 dat zijn prijskaartje 3 getallen krijgt.
Jasper Crypto
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
January 09, 2018, 10:56:16 AM
 #10

-Walton (rebranding upcomming)
-Kyber (mainnet launch in februari)
-Deeponion going crazy upcomming months (free airdrops)
Booooom!
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
January 10, 2018, 02:18:39 AM
 #11

Mijn top 6:
* Verge
* Stratis
* Enigma
* PIVX
* Cloakcoin
* DeepOnion
koreemx
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
January 10, 2018, 09:48:17 AM
Last edit: January 10, 2018, 10:51:44 AM by koreemx
 #12

  • Neblio -> mijn nummer een, veel potentie als enterprise blockchain solution, ontzettend lage supply, nog relatief onbekend, POS
  • ClearPoll -> Lage supply, verwacht veel van hun product Clearify waarmee je bijvoorbeeld ICO wallet adressen van te voren kunt checken of ze klopppen
  • Substratum -> Decantralized web, goed team, goed idee, recent qua ontwikkelingen USA (netneutraliteit)
  • Dragonchain -> Een platform, Disney, nog niet op grote exchanges
  • Cardano -> Top team, 3e generatie crypto, nog geen werkend product/begin fase
Keesjan
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
January 10, 2018, 10:26:01 AM
 #13

Hi!

Wat is jullie top-5 alts voor 2018? Ben wel benieuwd wie wat heeft en waarom...

Voor mij:

1. RaiBlocks - zero fee - instant transacties, dit is wat bitcoin had moeten zijn. Binnenkort KuiCoin / Binance / Next.exchange en meer! Nu slechts op een aantal k*t exchanges.
2. Phore - PoS 3.0 - Masternodes - Privacy coin - instant transacties & een fantastische community. Nieuwe roadmap 1 januari gelanceerd.... bekijk hem eens zou ik zeggen :-).
3. SagaCoin - Masternodes - Privacy coin - lage supply & marktcap nog. Deze puur voor de MN rewards (nu nog)
4. Tron - Blockchain voor de entertainment industrie, veel miljarden bedrijven die deze coin backen.
5. Icon - Eigenlijk niet verder in verdiept om eerlijk te zijn. Maar werd veel geshilled op Twitter door de grotere crypto accounts.

Ben benieuwd naar die van jullie!
Hi, net nieuw in het forum hier.
Ben sinds zomer 2017 bezig met altcoins, geloof zelf niet zo in bitcoins maar meer in energiezuinigere POS blockchains. Is het niet dat iedereen hier gelooft in de munten waar hij/zij zelf in belegd? Heb zelf flink wat TRON, Powr, NEM, XLM, Qtem dus door het stockholmsyndroom geloof je dan automatisch dat het goed gaat komen omdat je je verbonden hebt?
Dus @Crypot_NL en anderen met top lijstjes: zou je niet je eigen coin bezit moeten vermelden om je top 5 kracht bij te zetten? Ik snap, privacy enzo. Je geeft al wel goed aan waarom je erin gelooft. @koreemx @Booooom! e.a: zet erbij waarom je erin gelooft anders zijn het toch nutteloze lijstjes?  Sorry beetje eigenwijze bijdrage voor eerste post.
koreemx
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
January 10, 2018, 10:50:40 AM
 #14

Hi!

Wat is jullie top-5 alts voor 2018? Ben wel benieuwd wie wat heeft en waarom...

Voor mij:

1. RaiBlocks - zero fee - instant transacties, dit is wat bitcoin had moeten zijn. Binnenkort KuiCoin / Binance / Next.exchange en meer! Nu slechts op een aantal k*t exchanges.
2. Phore - PoS 3.0 - Masternodes - Privacy coin - instant transacties & een fantastische community. Nieuwe roadmap 1 januari gelanceerd.... bekijk hem eens zou ik zeggen :-).
3. SagaCoin - Masternodes - Privacy coin - lage supply & marktcap nog. Deze puur voor de MN rewards (nu nog)
4. Tron - Blockchain voor de entertainment industrie, veel miljarden bedrijven die deze coin backen.
5. Icon - Eigenlijk niet verder in verdiept om eerlijk te zijn. Maar werd veel geshilled op Twitter door de grotere crypto accounts.

Ben benieuwd naar die van jullie!
Hi, net nieuw in het forum hier.
Ben sinds zomer 2017 bezig met altcoins, geloof zelf niet zo in bitcoins maar meer in energiezuinigere POS blockchains. Is het niet dat iedereen hier gelooft in de munten waar hij/zij zelf in belegd? Heb zelf flink wat TRON, Powr, NEM, XLM, Qtem dus door het stockholmsyndroom geloof je dan automatisch dat het goed gaat komen omdat je je verbonden hebt?
Dus @Crypot_NL en anderen met top lijstjes: zou je niet je eigen coin bezit moeten vermelden om je top 5 kracht bij te zetten? Ik snap, privacy enzo. Je geeft al wel goed aan waarom je erin gelooft. @koreemx @Booooom! e.a: zet erbij waarom je erin gelooft anders zijn het toch nutteloze lijstjes?  Sorry beetje eigenwijze bijdrage voor eerste post.

better? Wink
Keesjan
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
January 10, 2018, 10:59:25 AM
 #15

  • Neblio -> mijn nummer een, veel potentie als enterprise blockchain solution, ontzettend lage supply, nog relatief onbekend, POS
  • ClearPoll -> Lage supply, verwacht veel van hun product Clearify waarmee je bijvoorbeeld ICO wallet adressen van te voren kunt checken of ze klopppen
  • Substratum -> Decantralized web, goed team, goed idee, recent qua ontwikkelingen USA (netneutraliteit)
  • Dragonchain -> Een platform, Disney, nog niet op grote exchanges
  • Cardano -> Top team, 3e generatie crypto, nog geen werkend product/begin fase
@koreemx je doet tenminste moeite uit te leggen waarom je het een goede investering doet, dank!

ps Ik zit ook in triaconta, een top 30 mandjes dat elke 2 maanden bijgewerkt wordt. NL bedrijf trouwens. Al +450% sinds start sept 17.
Avelache
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
January 10, 2018, 12:37:41 PM
 #16

Alle bovenstaande suggesties gehad...  Sad Maar lastige met crypto is keuzes maken.

Heb ze allemaal verkocht voor extra RaiBlocks en Phore, voor RaiBlocks heeft dat goed uitgepakt voor Phore gaat dat hopelijk nog komen.

VeChain zou ik wel een Masternode van willen hebben, maar gaat boven m'n budget zijn helaas.

Is dat zo en moet je kiezen?
Ik weet natuurlijk niet met hoeveel geld je aan het speculeren bent? Maar stel even dat het €250 is. Zelfs met zo'n bedrag kan je toch overwegen om 10 verschillende altcoins te kopen ipv slechts 1 of 2?
Of vind je dit een slecht idee?
Mexxwelll
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
January 10, 2018, 03:38:20 PM
 #17

Voor mij zijn het momenteel TRX (Ingestapt op 92SAT) en DeepOnion. Beide hebben lekkere profits opgeleverd. Op een bepaald punt wil ik gaan investeren in coins met een maximale 100mio mcap. Als je daar de juiste coins selecteerd krijg je de beste profits. Nog suggesties? Smiley.
HendrikJan
Member
**
Offline Offline

Activity: 64
Merit: 10



View Profile
January 10, 2018, 05:28:55 PM
 #18

Ik heb al een tijdje niet meer naar nieuwe coins gekeken maar deze lijsten van jullie zien er goed uit.
Veel goeie coins met natuurlijk ook een aantal coins die weinig nieuws toevoegen en vooral voor de heb en de hype zijn.

Dat word weer veel lees werk en kiezen welke een goeie lange termijn coin word.
Bedankt allemaal!

Referral link to a trading bot: https://www.cryptohopper.com/?atid=224
donaldrobin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
January 10, 2018, 06:06:36 PM
 #19

Mijn nummer één momenteel is Deeponion (ONION) gezien de actieve achterban die het heeft
De andere vier Oyster Pearl, Raiblocks, Deep Brain Chain, Icon
Booooom!
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
January 10, 2018, 11:29:27 PM
 #20

@koreemx @Booooom! e.a: zet erbij waarom je erin gelooft anders zijn het toch nutteloze lijstjes? 

OK, nu met toelichting:

Mijn top 6:
Ik geloof vooral in coins die anonimiteit en privacy hoog in het vaandel hebben staan.
* Verge - 'stealthcoin' (tor, IP2) met enorme potentie: atomic swaps, snelle transacties. Geen premine.
* Stratis - excellent team, mogelijkheid tot private chains om gemakkelijk (C#) applicaties voor te ontwikkelen. de munt is al enorm in waarde gegroeid, maar staat desondanks pas aan het begin van zijn praktische toepassingen.
* Enigma - bollebozen-team (MIT), biedt de mogelijkheid om (big) data te delen. Zou wel eens voor data-sharing kunnen worden wat bitcoin/altcoins voor betalingen (gaan) betekenen.
* PIVX - snellere en efficiëntere versie van DASH met verbeterde privacy en security. Daarbij verdienen alle 'stakers', niet alleen de masternodes. Heeft de potentie om DASH van zijn troon te stoten.
* Cloakcoin - Snelle transacties, POS zonder masternodes, kleine supply. Tor-achtig routing systeem (Cloakshield).
* DeepOnion - Tor based. Al veel gepromoot hier en elders vanwege de grote community (mede door de free air drops). Daardoor relatief snelle vermarkting.
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!