Bitcoin Forum
December 02, 2021, 06:46:25 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 22.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3 4 5 6 »  All
  Print  
Author Topic: Nihat Hatipoğluna Bitcoin Sormak ?  (Read 685 times)
tthero
Member
**
Offline Offline

Activity: 267
Merit: 11

Hata Yoksa Hareket Yok, Hareket Yoksa Ölüm Var..


View Profile
January 13, 2018, 12:25:55 AM
 #1

Ramazan geldiğinde Nıhat Hatipoğluna sorulabılcek Bitcoin soruları ?(  Seviye sınırı yok ) Grin
1_ Hocam Diyanet yasakladı ama ben bitcoin sayesinde ülkeye Döviz sokuyorum Lira güçleniyor , Günah mı sevap mı ?
2_ Bitcoinle danaya girdik , kurbanımız kabul olur mu ?
3_Bitcoinle ev aldım , ama hiç huzurum yok o evde  , Napmalıyım ?
4_Bitcoinle araba aldım , kaza yaptım , nakitim hiç yok , bitcoini bozdurup tamir ettirirsem yine kaza mı yaparım ?
5_ Namaz Kılarken aklıma bitcoin geldi , namazım kabul olur mu ?
6_ Rüyamda biri bana 1 bitcoin verdi bu hayır mı şer mi ?
7_ Binancede arkadasımın uzerınden komisyon alıyorum , Ona da Günah yazılır mı ?
8_ 7 yaşından önce bitcoin almıştım , Günah sayılmaz dimi hocam ?
Devamı sizde ...😁




❇️ E N İ G M A ❇️
1638427585
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1638427585

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1638427585
Reply with quote  #2

1638427585
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1638427585
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1638427585

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1638427585
Reply with quote  #2

1638427585
Report to moderator
1638427585
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1638427585

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1638427585
Reply with quote  #2

1638427585
Report to moderator
Osmanli42
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 434
Merit: 250

★YoBit.Net★ 1400+ Coins Exchange


View Profile
January 13, 2018, 01:08:05 AM
 #2

Öncelikle şu döviz sokuyoruz saçmalığını bir bırakın kardeşim. Swift yapanlar haricinde kimse ülkeye döviz falan sokmuyor. Önce yaptığınız işlemler ne onu öğrenin dalganızı sonra geçersiniz. Adam 100 lira yatırmış Türk borsasına ordan coin almış. Bu parayı 200 lira yapmış al-satla. Bu 200 TL yi de Türk borsasında bozdurmuş . BANA BURADA DÖVİZ GİRDİSİ NEREDE OLUYOR ONU BİR ANLATIR MISINIZ!

yobit.net is banned from signatures
Tadic
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 350
Merit: 100


View Profile
January 13, 2018, 01:18:56 AM
 #3

döviz girdisi konusuna ben de katılmıyorum bizim yaptığımız işlemlerde bir giriş çıkış oldugunu hiç düşünmüyorum demek istediğiniz paranızı dolar bazında alıp çarşı pazarda dolar ile alışveriş yapmak mı acaba biraz açarsanız girdiyi çıktıyı
tthero
Member
**
Offline Offline

Activity: 267
Merit: 11

Hata Yoksa Hareket Yok, Hareket Yoksa Ölüm Var..


View Profile
January 13, 2018, 01:23:38 AM
 #4

Öncelikle şu döviz sokuyoruz saçmalığını bir bırakın kardeşim. Swift yapanlar haricinde kimse ülkeye döviz falan sokmuyor. Önce yaptığınız işlemler ne onu öğrenin dalganızı sonra geçersiniz. Adam 100 lira yatırmış Türk borsasına ordan coin almış. Bu parayı 200 lira yapmış al-satla. Bu 200 TL yi de Türk borsasında bozdurmuş . BANA BURADA DÖVİZ GİRDİSİ NEREDE OLUYOR ONU BİR ANLATIR MISINIZ!
Hayır benim anlamadığım şu ?
Adam 1•000₺ eth aldı , binanceye attı . 4.000₺ yaptı Türkiyeye geri yolladı ? Bu aradaki para İle
 biri gitti domates sattı rusyaya ve karsılıgında ₺ ile döndü .... arasındaki fark ne ?

❇️ E N İ G M A ❇️
Osmanli42
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 434
Merit: 250

★YoBit.Net★ 1400+ Coins Exchange


View Profile
January 13, 2018, 01:39:53 AM
 #5

Öncelikle şu döviz sokuyoruz saçmalığını bir bırakın kardeşim. Swift yapanlar haricinde kimse ülkeye döviz falan sokmuyor. Önce yaptığınız işlemler ne onu öğrenin dalganızı sonra geçersiniz. Adam 100 lira yatırmış Türk borsasına ordan coin almış. Bu parayı 200 lira yapmış al-satla. Bu 200 TL yi de Türk borsasında bozdurmuş . BANA BURADA DÖVİZ GİRDİSİ NEREDE OLUYOR ONU BİR ANLATIR MISINIZ!
Hayır benim anlamadığım şu ?
Adam 1•000₺ eth aldı , binanceye attı . 4.000₺ yaptı Türkiyeye geri yolladı ? Bu aradaki para İle
 biri gitti domates sattı rusyaya ve karsılıgında ₺ ile döndü .... arasındaki fark ne ?

Bunu ciddi ciddi sordun mu ya Cheesy . Ben şimdi btcturkte 1 btc tutuyorum . Ama hiç işlem yapmadan bekliyorum. Yarın btc 100 bin lira oldu ben aldığımda 50 bindi . Ben bu btcyi bozdurursam Ülkeye Döviz mi sokmuş oluyorum Cheesy Cheesy .

yobit.net is banned from signatures
Kutup Ayisi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
January 13, 2018, 01:43:11 AM
 #6

Yahu gece gece ne adamlarsınız Smiley boş verin Nihat Hatipoğlunu falan biz kazanacağımız paraya bakalım gerisi boş.

yns1903
Member
**
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 15


View Profile WWW
January 13, 2018, 01:52:05 AM
 #7

Türkiye'nin çoğu Bitcoin ne onu bilmiyor siz Nihat Hatipoğluna soru sorcaklar diyorsunuz. Bir sorulmayan bu sorular kalmıştı onuda sorun. Yazık adama rahat bırakın adamı 😁😁

GrinZ
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1577
Merit: 1002


View Profile
January 13, 2018, 08:49:23 AM
 #8

Ramazan ayında televizyonlar da bolca duyacağımız soruların başında gelecek sanırım Smiley

Caizdir denildi ya artık oradan yollu yürümeler başlar artık ..
Midesiz
Member
**
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 20


View Profile
January 13, 2018, 08:56:30 AM
 #9

Yahu arkadaşlar , arkadaşımız olayı dalgaya vurmuş mizah yapmak istemiş. Siz yok döviz girişi var mıydı yokmuydu ona takılmışsınız. Adı üstünde nihat hatipoğluna sorulacak bitcoinle ilgili saçma sorular zaten konu. Ne diye mantık arıyorsunuz, işin aslı mantıksızlık ve cehalet zaten.

tthero
Member
**
Offline Offline

Activity: 267
Merit: 11

Hata Yoksa Hareket Yok, Hareket Yoksa Ölüm Var..


View Profile
January 13, 2018, 01:21:14 PM
 #10

Öncelikle şu döviz sokuyoruz saçmalığını bir bırakın kardeşim. Swift yapanlar haricinde kimse ülkeye döviz falan sokmuyor. Önce yaptığınız işlemler ne onu öğrenin dalganızı sonra geçersiniz. Adam 100 lira yatırmış Türk borsasına ordan coin almış. Bu parayı 200 lira yapmış al-satla. Bu 200 TL yi de Türk borsasında bozdurmuş . BANA BURADA DÖVİZ GİRDİSİ NEREDE OLUYOR ONU BİR ANLATIR MISINIZ!
Hayır benim anlamadığım şu ?
Adam 1•000₺ eth aldı , binanceye attı . 4.000₺ yaptı Türkiyeye geri yolladı ? Bu aradaki para İle
 biri gitti domates sattı rusyaya ve karsılıgında ₺ ile döndü .... arasındaki fark ne ?

Bunu ciddi ciddi sordun mu ya Cheesy . Ben şimdi btcturkte 1 btc tutuyorum . Ama hiç işlem yapmadan bekliyorum. Yarın btc 100 bin lira oldu ben aldığımda 50 bindi . Ben bu btcyi bozdurursam Ülkeye Döviz mi sokmuş oluyorum Cheesy Cheesy .
Ya Osmanlı42 sen harbı düşünemiyorsun, ben sana dıyorum kı bak orda ozellıkle BINANCEYE ATTI... SEN KALKMIŞ BTCTURKTE TUTUYORUM DIYOSUN. ALLAHIM CILDIRMAMAK ELDE DEĞİL. HALK DİLİYLE ANLATAYIM BELKİ ANLARSIN. BEN SANA DIYORUM Kİ ELİNDE DOMATES VAR MOSKOVA PAZARINDAKI BIRINE sattın gelen para ne  , sen de diyorsun ki ben sultanahmette satıyorum... ben binance polo bittrex kucoin bitfinexten para cekenler adına konusuyorum kardeş

❇️ E N İ G M A ❇️
gumusi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 206


FRX: Ferocious Alpha


View Profile
January 13, 2018, 01:22:39 PM
 #11

Bu osmanlıcı tayfadan kafası çalışan 1 tane adam çıkmadı ya yanarım yanarım ona yanarım.

cenkistan
Member
**
Offline Offline

Activity: 152
Merit: 10

ImmVRse | Disrupting the VR industry


View Profile
January 13, 2018, 01:25:22 PM
 #12

Bu osmanlıcı tayfadan kafası çalışan 1 tane adam çıkmadı ya yanarım yanarım ona yanarım.

haha   Cheesy Cheesy

ripplecanavari
Member
**
Offline Offline

Activity: 630
Merit: 37


View Profile
January 13, 2018, 01:28:43 PM
 #13

nihat hatipoğlu kim ki ona soru soralım din tüccarı cahil koyun halk sayesinde cebine milyonları dolduran çakalın biri .
risinqsun
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 672
Merit: 273

-


View Profile
January 13, 2018, 01:30:05 PM
 #14

Sorular harbiden şahane olmuş nihat hatipogluna katılıp sormak lazım Smiley  bir tanede benden olsun bitcoin ile yatmak günahmı çok kötü bir soru biliyorum Smiley
gribalenfeksiyon
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 504
Merit: 100


View Profile
January 13, 2018, 01:46:49 PM
 #15

hocam yapma etme seni ciddiye alıp biri çıkar valla ağlarım ya o seviyeye getirmeyelim gözünüzü seveyim etmeyin troll olarak kalsın Cheesy
HokageNanadaime
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 210
Merit: 100


View Profile
January 13, 2018, 01:50:06 PM
 #16

Şunu iddia ediyorum ki bitcoinle para kazanmak 2saat televizyona çıkıp milyonlar kazanmaktan daha az haramdır, yani hatipoglu eğer farkederse para kaynağını alım yapabilecek birisi durumu buna çok müsait belki bunun için olumsuz konuşmaktan çekinebilir
sentinus
Member
**
Offline Offline

Activity: 210
Merit: 10


View Profile
January 13, 2018, 01:55:17 PM
 #17

Türkiyede artık gayet biliniyor arkadaşlar yeni ramazan programında bu sorulara hazırlıklı olun  Cheesy Bitcoinden kazanılan parayla hacca gidilir mi ??  Cheesy Cheesy

▮▮█ # metahashYour Gate to Decentralized Internet# metahash █▮▮
#TraceChain#MetaApps#MetaGate#MetaHashCoin
▮▮█▬▬▬▬▬❰Facebook❱▬❰Twitter❱▬❰Telegram❱▬❰Ann thread❱▬▬▬▬▬█▮▮
yavuzcelik
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 10


View Profile
January 13, 2018, 02:03:36 PM
 #18

nihat hatipoğlu Smiley) bitcoin orucu bozar mı sorusunu da bekliyorum kesin çıkar Smiley))  sormazlarsa şaşırırım yani

Virtual Rehab➣➣➣ Psychological Rehabilitation for Vulnerable Populations
elcezireex
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 532
Merit: 151



View Profile
January 13, 2018, 02:07:27 PM
 #19

Buzz coin stakeliyorum hocam günahı var mıdır diye sormak isterdim , sanırım günah ama bilmiyorum yinede sormak lazım
alpoahmo
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 588
Merit: 125


View Profile
January 13, 2018, 02:18:56 PM
 #20

nihat hatipoğlu Smiley) bitcoin orucu bozar mı sorusunu da bekliyorum kesin çıkar Smiley))  sormazlarsa şaşırırım yani


ahahahhaha bende bunu düşünüyordum yazmak için girdim yazmışsın valla helal olsun arkadaşım benden önce yazmışlar ya da bitcoin parasıyla iftarımı açtım günah olur mu hocamı bekliyorum
Pages: [1] 2 3 4 5 6 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!