Bitcoin Forum
May 14, 2024, 01:58:27 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: ❓❓ Wat zijn jullie gedachten over het nieuwe MERIT systeem ❓❓  (Read 917 times)
Cloverfield
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 115



View Profile
March 01, 2018, 10:51:44 AM
 #41


Ik kom dit ook overal tegen bij de bounty pagina’s van ICO’s. Tuurlijk zit ik daar en is het mijn eigen schuld dat ik het tegenkom, maar anderzijds mag je niet met alleen dit soort posts nog eens uitgroeien naar Member, Full Member, Sr. Member, Hero of Legendary. Laat die maar een Jr. Member forever blijven! Zijn echt alleen maar uit op extra centen in het laatje en zullen nooit iets nuttigs gaan posten op het forum..

1715695107
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715695107

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715695107
Reply with quote  #2

1715695107
Report to moderator
Transactions must be included in a block to be properly completed. When you send a transaction, it is broadcast to miners. Miners can then optionally include it in their next blocks. Miners will be more inclined to include your transaction if it has a higher transaction fee.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
March 01, 2018, 11:12:16 AM
 #42

Er zal nooit een 100% waterdicht systeem zijn om te natuurlijk te groeien in ranks. Of ze moeten het gehele bounty forum excludeden van de activity/postcount.

Sexy_Sees (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 128
Merit: 22

Life is like a box of chocolates :)


View Profile
July 09, 2018, 01:51:59 AM
 #43

Ben er even uitgeweest vanwege allerlei bezogheden en heb zelf geen nieuwe ervaringen, maar het is toch een haast onmogelijke klus, hoor ik van anderen, om nog door te stromen naar hogere member levels. Power to the whales Smiley Staat dit gelijk aan de cryptomarkt zelf? Zelfde verhaal? Heeft een nieuwkomer nog wel wat te zoeken hier en met investeren in cryptovaluta Huh
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
July 09, 2018, 04:59:45 AM
 #44

Ben er even uitgeweest vanwege allerlei bezogheden en heb zelf geen nieuwe ervaringen, maar het is toch een haast onmogelijke klus, hoor ik van anderen, om nog door te stromen naar hogere member levels. Power to the whales Smiley Staat dit gelijk aan de cryptomarkt zelf? Zelfde verhaal? Heeft een nieuwkomer nog wel wat te zoeken hier en met investeren in cryptovaluta Huh

Misschien is het goed om je een paar basisvragen te stellen?

Bitcointalk:
Waarom ben je op bitcointalk gekomen? Om te lezen/schrijven/discussieren over crypto of om een zo hoog mogelijke ranking te verkrijgen?

Crypto:
Waarom ben je met crypto begonnen? (Vul hier een van de vele redenen in die je kunt hebben om met crypto bezig te zijn) of puur en alleen om snel rijk te worden?

In beide gevallen geldt dat als de laatstgenoemde reden de enige is, je inderdaad veel minder kans maakt dan de early-adapters. Maar als het slechts een (leuke!) bijkomstigheid is, dan is het alleen wat lastiger geworden.
ghfgdasfaw
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile
July 20, 2018, 08:28:51 AM
 #45

Ik vind dit echt leuk, omdat het voor mij nuttig kan zijn  Smiley Wink
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
July 20, 2018, 10:09:50 PM
 #46

Ik vind dit echt leuk, omdat het voor mij nuttig kan zijn  Smiley Wink

Dan heb je toch niks met dat merit gebeuren van doen? Voegt verder niks toe hoor.

CurrentCrypto
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 62
Merit: 1


View Profile WWW
July 21, 2018, 06:34:43 AM
 #47

Aan de ene kant lijkt het me wel een goed systeem. Mensen met een actieve/goede bijdrage kunnen hiervoor beloond worden. Maar in hetzelfde geval is degene die actief bijdraagt wel afhankelijk van anderen om zijn rank te laten stijgen. Je hebt het niet meer zelf in de hand.. Lastig
Trancelator
Member
**
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 11

Professional Dutch translations


View Profile
July 25, 2018, 09:43:07 PM
 #48

Het is met de ongelijke verdeling van merits en forumrangen een beetje zoals met de ongelijke verdeling van de welvaart. Die er veel van hebben vinden het meestal wel leuk en die er weinig van hebben doorgaans niet.
ghfgdasfaw
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile
July 26, 2018, 10:33:45 AM
 #49

Ik vind dit echt leuk, omdat het voor mij nuttig kan zijn  Smiley Wink

Dan heb je toch niks met dat merit gebeuren van doen? Voegt verder niks toe hoor.
Ik denk ook
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!