Bitcoin Forum
October 03, 2024, 10:27:41 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [ICO] CoinStarter: de KickStarter van nieuwe munten en ICO's  (Read 107 times)
petezza (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 0


View Profile WWW
January 29, 2018, 03:50:44 PM
 #1



Pasgeleden kwam ik een heel interessant platform onder ogen: CoinStarter. Het heeft — net als KickStarter — als doel om ondernemers te ondersteunen bij het verwerkelijken van hun dromen en ideeën. Dat doen ze door met hun platform het lanceren van een nieuwe munt te ondersteunen. Van lancering van de campagne tot aan de distributie van de munten.

Heel interessant, aangezien er gigantische veel ICO's zijn (de markt is groot), en de verwachting is dat dat aantal alleen maar toeneemt.

CoinStarter opende zijn inschrijvingen in juli 2017. Het ging snel viraal en binnen zes weken had het meer dan 60.000 (zestigduizend!) leden, die allemaal interesse toonden in het lanceren van een eigen ICO of deelname aan de CoinStarter-community voor crowdfunding. In de laatste drie maanden van de bêta zijn op het CoinStarter-platform meer dan 11.000 projecten ontwikkeld, en meer dan 2000 inzendingen wachten nog op goedkeuring door het CoinStarter-team.

Toen het lidmaatschap 80.000 bereikte, nam CoinStarter een strategische beslissing om zijn eigen ICO te lanceren en die opbrengst te gebruiken om het platform verder te ontwikkelen. Het doel is om het CoinStarter-platform tegen februari 2018 te lanceren.

Onder de noemer van CoinStarter vallen al een aantal interessante producten:

- Businefy, een platform voor bedrijfsanalyse dat alle essentiële softwaretoepassingen biedt om alle aspecten van een onderneming of crowdsalecampagne volledig te beheren (van projectmanagement tot personeelswerving tot salarisadministratie en nog veel meer).
- CoinStarterBox, de eerste en originele ICO Coin-abonnementsservice, waarbij CoinStarter elke maand een bundel zorgvuldig samengestelde munten van de beste ICO's naar de Ethereum-wallet van leden stuurt.

De eigen munt wordt integraal onderdeel van het platform. De munt heet StarterCoin. StarterCoins geven hun eigenaars rechten en privileges bij het gebruik van het CoinStarter-platform en de bijbehorende diensten. Na de ICO zijn ze van plan om de StarterCoin op alle belangrijke exchanges te vermelden, om zowel de diensten die ze aanbieden als de waarde van de munt zelf te promoten.

Het mag duidelijk zijn dat dit een interessante ICO is om aan deel te nemen. Ik verwacht een nette groei. Op dit moment zijn er al meer dan 90.000 leden, in 138 landen en meer dan 2000 geregistreerde ICO's. De whitepaper is recent in het Nederlands vertaald. Mocht je meer willen weten, is dat een handige bron.

Je kunt met 1 ETH maar liefst 4500 StarterCoin (STAC) aanschaffen. En op dit moment van de ICO, ontvang je daar bovenop ook nog 30% bonus.

Wat deze munt in de toekomst precies gaat brengen, is natuurlijk nooit te voorspellen. Maar het is op z'n minst de moeite van het bekijken waard!
SalvaCrypto
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
January 29, 2018, 06:36:14 PM
 #2

Yes! Dit is wat de crypto-scene nodig heeft om te groeien. Ik las dat er nu 300.000 nederlanders crypto hebben, das dus zo'n 3% van de volwassenen. Oftewel, de innovators. Voordat de early adopters (... en uiteindelijk de majority) aan boord komt is er een professionalisatie nodig waarbij munten geordend en gecureerd worden. Inderdaad Kickstarter voor munten.

Lijkt me een heel interessante om in te stappen, en nu nog met bonus, dus let's go.
petezza (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 0


View Profile WWW
January 29, 2018, 07:15:52 PM
 #3

Yes! Dit is wat de crypto-scene nodig heeft om te groeien. Ik las dat er nu 300.000 nederlanders crypto hebben, das dus zo'n 3% van de volwassenen. Oftewel, de innovators. Voordat de early adopters (... en uiteindelijk de majority) aan boord komt is er een professionalisatie nodig waarbij munten geordend en gecureerd worden. Inderdaad Kickstarter voor munten.

Lijkt me een heel interessante om in te stappen, en nu nog met bonus, dus let's go.

Helemaal mee eens, bedankt voor de toevoeging.

De cryptowereld staat echt nog in z'n kinderschoenen. Een organisatie als CoinStarter kan een belangrijke spin in het web zijn. Een goede ICO en bijbehorende campagne voorbereiden is zo eenvoudig nog niet, en een platform die je daarin begeleid kan onbetaalbaar zijn.

Veel succes met de ICO!
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!