dnaleor
Legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
|
|
September 01, 2013, 09:41:30 AM |
|
afhankelijk van de prijs nu, ofwel in de first selloff of al in de beartrap Waar is de bodem van de beartrap dan? Bij support rond de €95 of wellicht lager bij €91,5 of zelfs €88? of 33, who knows?
|
|
|
|
Aqua-life
Newbie
Activity: 48
Merit: 0
|
|
September 01, 2013, 09:42:52 AM |
|
Dan zou je in despair zitten.... zo koffiedik kijken is het nu ook weer niet.
|
|
|
|
dnaleor
Legendary
|
|
September 01, 2013, 09:46:28 AM |
|
I was joking Misschien eerder bull trap op 60 USD, return to normal op 150 USD en despair op 30 USD?
|
|
|
|
_rusty_
|
|
September 01, 2013, 10:24:31 AM |
|
eerder first selloff rond de 150 usd bulltrap tegen de 120 usd new paradigm rond de 200usd return to normal rond 180 usd despair op 60usd return to mean op 100usd
|
|
|
|
Aqua-life
Newbie
Activity: 48
Merit: 0
|
|
September 01, 2013, 10:39:19 AM |
|
I was joking Haha okee
|
|
|
|
dnaleor
Legendary
|
|
September 01, 2013, 11:07:59 AM |
|
eerder first selloff rond de 150 usd bulltrap tegen de 120 usd new paradigm rond de 200usd return to normal rond 180 usd despair op 60usd return to mean op 100usd
kan perfect kloppen, niemand die het weet Kijk eens hier voor leuke statistiekjes: https://bitcointalk.org/index.php?topic=239887
|
|
|
|
ZetaOS (OP)
|
|
September 04, 2013, 07:37:38 PM |
|
Update Dikke daling, 91.85 en daalt nu heel heel snel, ongeveer een euro per uur. In welk tijdframe zitten we nu? beartrap?
|
|
|
|
Mitchell
Staff
Legendary
Activity: 4102
Merit: 2317
Verified awesomeness ✔
|
|
September 04, 2013, 07:40:16 PM |
|
98,85 euro volgens BitCoin Average. Dat gebeurd de hele tijd. Morgen zit het weer rond de 103. Don't panic.
|
| | | . Duelbits | | | ▄████▄▄ ▄█████████▄ ▄█████████████▄ ▄██████████████████▄ ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄ ▄████▐▀▄▄▀▌██▄█▄██▐▀▄▄▀▌███ ██████▀▀▀▀████▀███▀▀▀▀█████ ▐████████████■▄▄▄■██████████▀ ▐██████████████████████████▀ ██████████████████████████▀ ▀███████████████████████▀ ▀███████████████████▀ ▀███████████████▀ | | | | | . ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄ ▄▀▀▄ █ █ ▀▄ █ ▄█▄ ▀▄ █ ▄▀ ▀▄ ▀█▀ ▄▀ ▀█▄▄▄▀▀ ▀ ▄▀ ▄▀ ▄▀
Live Games | | ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄ ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄ ▄▀ █ ▄ █ ▄ █ ▀▄ █ █ ▀ ▀ █ █ ▄▄▄ █ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █ █ █▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█ █▄█ █ ▀▀█ ▀▀█ ▀▀█ █ █▄█
Slots | | . ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄ █ ▄▄ █ ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄ █ █ ▄▄ █ █ █ █ █ █ ▄▀▀▄▀▀▄ █ █ █ ▀▄ ▄▀ █ █
Blackjack | | | | █▀▀▀▀▀█▄▄▄ ▀████▄▄ ██████▄ ▄▄▄▄▄▄▄▄█▀ ▀▀█ ████████▄ █ █████████▄ █ ██████████▄ ▄██ █████████▀▀▀█▄▄████ ▀▀███▀▀ ████ █ ███ █ █▀ ▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀ ███████▀▀▀ | | | | | | | | | | [ Đ ][ Ł ] AVAILABLE NOW | |
Advertisements are not endorsed by me.
|
|
|
dnaleor
Legendary
|
|
September 04, 2013, 08:17:21 PM |
|
98,85 euro volgens BitCoin Average. Dat gebeurd de hele tijd. Morgen zit het weer rond de 103. Don't panic.
k heb bijgekocht wat ik heb verkocht op 130 USD en hoger
|
|
|
|
ZetaOS (OP)
|
|
September 04, 2013, 09:57:59 PM |
|
k heb bijgekocht wat ik heb verkocht op 130 USD en hoger Wat voor bedragen koop je dan bij? 500 euro 1000 euro?
|
|
|
|
dnaleor
Legendary
|
|
September 04, 2013, 10:38:15 PM |
|
k heb bijgekocht wat ik heb verkocht op 130 USD en hoger Wat voor bedragen koop je dan bij? 500 euro 1000 euro? ongeveer 250 eur
|
|
|
|
Mitchell
Staff
Legendary
Verified awesomeness ✔
|
|
September 06, 2013, 09:37:51 AM |
|
DAFUCK. Btc sprong net van 92 euro naar 100 euro. Binnen een paar seconden o.o Volgens BitCoin Average dan, maar goed, dat is de enige website die ik echt vertrouw.
|
| | | . Duelbits | | | ▄████▄▄ ▄█████████▄ ▄█████████████▄ ▄██████████████████▄ ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄ ▄████▐▀▄▄▀▌██▄█▄██▐▀▄▄▀▌███ ██████▀▀▀▀████▀███▀▀▀▀█████ ▐████████████■▄▄▄■██████████▀ ▐██████████████████████████▀ ██████████████████████████▀ ▀███████████████████████▀ ▀███████████████████▀ ▀███████████████▀ | | | | | . ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄ ▄▀▀▄ █ █ ▀▄ █ ▄█▄ ▀▄ █ ▄▀ ▀▄ ▀█▀ ▄▀ ▀█▄▄▄▀▀ ▀ ▄▀ ▄▀ ▄▀
Live Games | | ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄ ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄ ▄▀ █ ▄ █ ▄ █ ▀▄ █ █ ▀ ▀ █ █ ▄▄▄ █ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █ █ █▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█ █▄█ █ ▀▀█ ▀▀█ ▀▀█ █ █▄█
Slots | | . ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄ █ ▄▄ █ ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄ █ █ ▄▄ █ █ █ █ █ █ ▄▀▀▄▀▀▄ █ █ █ ▀▄ ▄▀ █ █
Blackjack | | | | █▀▀▀▀▀█▄▄▄ ▀████▄▄ ██████▄ ▄▄▄▄▄▄▄▄█▀ ▀▀█ ████████▄ █ █████████▄ █ ██████████▄ ▄██ █████████▀▀▀█▄▄████ ▀▀███▀▀ ████ █ ███ █ █▀ ▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀ ███████▀▀▀ | | | | | | | | | | [ Đ ][ Ł ] AVAILABLE NOW | |
|
|
|
PsychoticBoy
Donator
Legendary
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
|
|
September 06, 2013, 11:53:20 AM |
|
DAFUCK. Btc sprong net van 92 euro naar 100 euro. Binnen een paar seconden o.o Volgens BitCoin Average dan, maar goed, dat is de enige website die ik echt vertrouw.
Ik vertrouw alleen bitstamp, de rest is vergelijkings materiaal voor mij
|
|
|
|
Mitchell
Staff
Legendary
Verified awesomeness ✔
|
|
September 06, 2013, 02:15:36 PM |
|
Ik vertrouw alleen bitstamp, de rest is vergelijkings materiaal voor mij BitCoin Average gebruikt alle exchanges, vind ik een stuk fijner. (Natuurlijk heb ik voor mijn ticker Mt.Gox uit gezet)
|
|
|
|
|
|