Bitcoin Forum
March 19, 2024, 06:05:19 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [Bitbuy] Goedkoop, makkelijk en veilig via iDeal bitcoins kopen  (Read 3595 times)
BitbuyNL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0



View Profile WWW
August 30, 2013, 04:07:56 PM
Last edit: August 30, 2013, 04:59:14 PM by BitbuyNL
 #1

Bitcoin en Bitbuy

Veel mensen zijn door de gunstige eigenschappen van Bitcoin geïnteresseerd en geënthousiasmeerd geraakt in Bitcoin. Wij van Bitbuy ook en streven er naar om het voor de Nederlandse klant zo eenvoudig mogelijk te maken om Bitcoins te kopen en bekendheid te promoten. Wij laten klanten werken in de door hun vertrouwde iDeal omgeving, maar kopen achter de schermen Bitcoins in op grootste handelsmarkten om zo voor de klant de meest gunstige prijzen te realiseren.

Hier blijft het echter niet bij. Bitcoin wordt steeds bekender en Bitbuy probeert de huidige ontwikkelingen omtrent Bitcoin zo goed mogelijk te volgen en heeft een aantal nog niet aangekondigde plannen om nieuwe services te ontwikkelen om zo goed mogelijk op de behoeftes van de Nederlandse markt in te spelen.

Bitbuy B.V. is in mei dit jaar (2013) opgericht door Jaap (bekend op dit forum als “Mushoz”), Koen (bekend op dit forum als “Koekiemonster”) en Ton. Jaap en Koen hadden kwamen al 2 jaar geleden op het idee om een service zoals Bitbuy op te zetten, maar Bitcoin was op dat moment nog te nieuw en te klein. Bitcoin is echter allang niet meer zo klein als 2 jaar geleden en nog steeds groeiende, dus is dit jaar ons idee weer uit de ijskast gehaald. Een idee is echter niet alles. Wij hadden iemand nodig met ervaring in het ondernemen en op ICT gebied. Zie hier Ton, de vader van Jaap, al 25 jaar ondernemer in de ICT branche.

Samen vormen wij een hecht team waarbij onze persoonlijke kwaliteiten nauw op elkaar aansluiten.


Waarom Bitbuy?

•   Wij zijn op dit moment een van de goedkoopste partijen in Nederland waarbij u met iDeal bitcoins kunt kopen.
•   Wij bieden de mogelijkheid om direct op de grote handelsmarkten te kopen op het moment van afrekenen. Hierdoor bent u verzekerd van de meest recente prijs.
•   Ons systeem is volledig geautomatiseerd en gemakkelijk en snel.


Waarom zou u Bitbuy vertrouwen?

•   Onze echte identiteit is niet geheim. Neem gerust een kijkje op onze over ons pagina of zoek ons op Facebook of Linkedin.
•   Ons systeem is volledig geautomatiseerd. U kunt een kleine testtransactie maken om ons systeem te testen. Houd in dat geval wel rekening met de relatief hoge iDeal fee van €1,-
•   Ook op dit forum zijn wij al lang actief en bekend.
•   Wij staan geregistreerd bij de KvK.


Hoe kunt u Bitbuy helpen?

Wij zijn van mening dat er altijd dingen beter kunnen. Daarom stellen wij het dan ook zeer op prijs om zowel positieve maar zeker ook negatieve feedback te krijgen, zodat wij onze best kunnen gaan doen om Bitbuy nog beter te maken. Ook hebben wij een aantal ideeën en vragen ons af wat u daarvan vindt:
•   Lijkt het jullie interessant als wij onze social media pagina’s ook gebruiken om interessante artikelen over Bitcoin te posten of zien jullie liever dat deze pagina’s puur en alleen gebruikt worden voor Bitbuy gerelateerde dingen?


Heeft u zelf nog vragen?

Stel gerust al uw vragen en wij zullen deze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.


www.bitbuy.nl en www.facebook.com/bitbuynl
1710828319
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1710828319

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1710828319
Reply with quote  #2

1710828319
Report to moderator
1710828319
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1710828319

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1710828319
Reply with quote  #2

1710828319
Report to moderator
1710828319
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1710828319

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1710828319
Reply with quote  #2

1710828319
Report to moderator
You can see the statistics of your reports to moderators on the "Report to moderator" pages.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1710828319
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1710828319

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1710828319
Reply with quote  #2

1710828319
Report to moderator
1710828319
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1710828319

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1710828319
Reply with quote  #2

1710828319
Report to moderator
1710828319
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1710828319

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1710828319
Reply with quote  #2

1710828319
Report to moderator
Mushoz
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 686
Merit: 500


Bitbuy


View Profile WWW
August 30, 2013, 04:08:22 PM
 #2

Ik ben Jaap Buurman, 23 jaar, en ik studeer Psychologie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Komend jaar is mijn laatste jaar van mijn Bachelor en wil daarna de Cognitive Neuroscience Master gaan volgen. In 2011 ben ik betrokken geraakt bij het minen van bitcoins en ben tegelijkertijd zeer geïnteresseerd geraakt in de potentiele mogelijkheden van het hele Bitcoin project. Ik volg de Bitcoin ontwikkelingen nog steeds erg nauw, en ik ben dan ook razend enthousiast nu ook op het ondernemingsgebied betrokken te raken bij Bitcoin.

Ik heb tot nu toe al ontzettend veel geleerd op het ondernemersgebied, dus voor mij is het project nu al geslaagd. Toch zou het voor mij natuurlijk een nog groter succes zijn als Bitbuy gaat slagen, en wil mij daarvoor dan ook 100% in gaan zetten.

www.bitbuy.nl - Koop eenvoudig, snel en goedkoop bitcoins bij Bitbuy!
Koekiemonster
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 321
Merit: 250


Bitbuy.nl!


View Profile
August 30, 2013, 04:08:51 PM
 #3

Ik ben Koen de Wilt, 23 jaar, en ik studeer Science(natuurwetenschappen) en Psychologie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Bij Science volg ik het fysisch chemische traject en doe ik tevens een minor informatica. Door Jaap ben ik met Bitcoin in aanraking gekomen en door zijn enthousiasme meegesleurd. Het meest plezier heb ik van daadwerkelijk Bitcoins gebruiken voor alledaagse transacties. Het wordt een uitdaging om twee studies te volgen en een bedrijf te runnen, maar ik heb mijn vriendin al duidelijk gemaakt dat ik in de toekomst wat minder tijd voor haar heb. Wink

https://www.bitbuy.nl - Koop eenvoudig, snel en goedkoop bitcoins bij Bitbuy!
Bitcointalk topic over Bitbuy!
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
August 30, 2013, 05:45:46 PM
 #4

Ik ben Ralph 28 jaar en eindelijk is het dan zover, ook ik mag zeggen dat ik geslaagd ben voor de opleiding Bedrijfskunde MER. Het was vooral op het einde een zwaar proces, zowel fysiek als mentaal.
De reis naar de verdediging was zeer spannend. Ik leverde het rapport in op 3 juni en zou een week later horen of ik mocht verdedigen. Precies een week later kreeg ik het bericht dat ik mocht verdedigen. Toen kwam het afstuderen toch ineens wel heel dichtbij.

Sinds ik bitbuy heb ontdekt viel het mij op dat www.bitbuy.nl hun bitcoins een paar euro duurder verkocht dan marktprijs Angry
Op andere sites heb ik ze wel eens exact op, of onder marktprijs aangeschaft.Wellicht dat daar nog een puntje voor verbetering te halen is.
Ook zou ik de site-software zo aanpassen als ik een bedrag in BTC invul ik direct de aankoop prijs in euro`s te zien zou krijgen.
Een totaal aan BTC op de site beschikbaar is ook hadig zodat ik niet meer dan de voorraad kan aankopen.
Veder ziet de site er natuurlijk super uit, wellicht dat ik hem als de prijs iets beter is ga gebruiken.




Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
BitbuyNL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0



View Profile WWW
August 30, 2013, 06:08:45 PM
Last edit: September 02, 2013, 11:17:52 PM by BitbuyNL
 #5

Ik ben Ralph 28 jaar en eindelijk is het dan zover, ook ik mag zeggen dat ik geslaagd ben voor de opleiding Bedrijfskunde MER. Het was vooral op het einde een zwaar proces, zowel fysiek als mentaal.
De reis naar de verdediging was zeer spannend. Ik leverde het rapport in op 3 juni en zou een week later horen of ik mocht verdedigen. Precies een week later kreeg ik het bericht dat ik mocht verdedigen. Toen kwam het afstuderen toch ineens wel heel dichtbij.

Sinds ik bitbuy heb ontdekt viel het mij op dat www.bitbuy.nl hun bitcoins een paar euro duurder verkocht dan marktprijs Angry
Op andere sites heb ik ze wel eens exact op, of onder marktprijs aangeschaft.Wellicht dat daar nog een puntje voor verbetering te halen is.
Ook zou ik de site-software zo aanpassen als ik een bedrag in BTC invul ik direct de aankoop prijs in euro`s te zien zou krijgen.
Een totaal aan BTC op de site beschikbaar is ook hadig zodat ik niet meer dan de voorraad kan aankopen.
Veder ziet de site er natuurlijk super uit, wellicht dat ik hem als de prijs iets beter is ga gebruiken.

Beste Ralph, het klopt dat wij iets duurder zijn dan de Exchanges. Het is natuurlijk altijd goedkoper om direct op grote exchanges zelf uw bitcoins te kopen. Daartegenover staat het gebruiksgemak door bij ons te kopen. U hoeft geen account aan te maken, u hoeft geen documenten naar ons te sturen ter verificatie en u hoeft geen geld via trage bank overboekingen over te maken.

De reden dat u niet direct het aantal Bitcoins kan invoeren heeft te maken met hoe ons systeem werkt. Hierdoor is dit niet mogelijk. U geeft aan hoeveel euro’s u wilt besteden en wij geven aan hoeveel bitcoins u hiervoor krijgt. Deze hoeveelheid bitcoins die u zult ontvangen zal worden geüpdatet tijdens de betaling en is afhankelijk van het aanbod op de grote internationale handelsmarkten. De precieze hoeveelheid wordt vastgelegd op het moment dat u de iDEAL-betaling afrondt en u zult tijdens uw betaling visueel worden geïnformeerd over de huidige hoeveelheid. Dit proces wordt uitgelegd als u op "afrekenen" drukt in een tussenscherm.

Tot slot hebben wij natuurlijk rekening gehouden met onze voorraad. Als u onze voorraad overschrijdt zult u daarvan een melding krijgen. Op dit moment zult u deze melding niet krijgen, omdat onze voorraad op dit moment groter is dan de maximale transactiegrootte die wij ondersteunen.

Ik hoop dat alles hiermee duidelijk is!
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
August 30, 2013, 09:37:06 PM
 #6

Ten eerste gefeliciteerd met de lancering van jullie bedrijf maar ik heb een tweetal punten wat mij er op het moment van weerhoud om bij jullie bitcoins te kopen.

De reden dat u niet direct het aantal Bitcoins kan invoeren heeft te maken met hoe ons systeem werkt. Hierdoor is dit niet mogelijk.
Tja, om even lullig te doen, dan moeten jullie dat maar aanpassen want om nu de prijs tussen jullie en bv bitonic te vergelijken als ik 1 bitcoin wil kopen moet ik bij benadering een euro bedrag gaan invullen. Ik ben iemand die als hij bitcoins koopt een aantal bitcoins invult en dan naar de prijs kijkt en niet andersom (ik heb ook een tik dat ik precieze bedragen in bitcoin wil en niet zoveel satoshis achter de komma). Dat maakt ook het vergelijken met de prijs van bitstamp en gox veel makkelijker.

Quote
U geeft aan hoeveel euro’s u wilt besteden en wij geven aan hoeveel bitcoins u hiervoor krijgt. Deze hoeveelheid bitcoins die u zult ontvangen zal worden geüpdatet tijdens de betaling en is afhankelijk van het aanbod op de handelsmarkten. De precieze hoeveelheid wordt vastgelegd op het moment dat u de iDEAL-betaling afrondt.
Vergeef me als dit verkeerd begrijp maar dit vind ik dus echt niet kunnen. Ik moet dus betalen en dan pas weet ik hoeveel bitcoins ik precies krijg  Embarrassed. Zit daar nog een maximaal afwijkend percentage op ofzo? Zoals ik het begrijp kan het dus zo zijn dat als ik 100 euro betaal en ik zou daar 1 BTC voor krijgen en in de tussentijd gaan de markten omhoog naar 125 euro voor 1 BTC dan krijg ik nog maar 0,8 BTC?

De site ziet er verder goed uit en lijkt me makkelijk te gebruiken. Ook met de gegeven prijs is niks mis behalve wat ik hierboven noem.

EDIT: Ik zie dat jullie beide punten in jullie FAQ uitleggen. Bij de laatste stap in de ideal betaling zie ik dus precies hoeveel bitcoins ik krijg? Dat is in ieder geval beter dan het voorbeeld wat ik hierboven schreef maar het maakt het nog steed lastig om jullie prijzen te vergelijken met anderen omdat het tijden de betaling nog kan veranderen.

BitbuyNL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0



View Profile WWW
August 30, 2013, 09:52:56 PM
Last edit: September 02, 2013, 11:19:39 PM by BitbuyNL
 #7

Ten eerste gefeliciteerd met de lancering van jullie bedrijf maar ik heb een tweetal punten wat mij er op het moment van weerhoud om bij jullie bitcoins te kopen.

De reden dat u niet direct het aantal Bitcoins kan invoeren heeft te maken met hoe ons systeem werkt. Hierdoor is dit niet mogelijk.
Tja, om even lullig te doen, dan moeten jullie dat maar aanpassen want om nu de prijs tussen jullie en bv bitonic te vergelijken als ik 1 bitcoin wil kopen moet ik bij benadering een euro bedrag gaan invullen. Ik ben iemand die als hij bitcoins koopt een aantal bitcoins invult en dan naar de prijs kijkt en niet andersom (ik heb ook een tik dat ik precieze bedragen in bitcoin wil en niet zoveel satoshis achter de komma). Dat maakt ook het vergelijken met de prijs van bitstamp en gox veel makkelijker.

Het klopt dat dit niet ideaal is voor alle klanten, al denken wij zelf dat de meesten eerder een bepaald aantal euro's willen uitgeven dan een precies aantal bitcoins wilt kopen, al maakt dat jouw punt natuurlijk niet minder waar. Deze manier van werken geeft voor ons echter het grote voordeel dat wij niet onderhevig zijn aan prijsschommelingen tijdens het betalingsproces, waardoor wij lage fees kunnen rekenen, waardoor onze klanten goedkoper uit zijn. De prijsvergelijking met exchanges is inderdaad wat lastig bij ons, maar u kunt ons prima vergelijken met andere iDeal sites door bij beide sites een bepaald aantal euro's in te voeren (bijvoorbeeld 100) en te kijken bij welke site u het meeste Bitcoins krijgt voor die 100 euro.


Quote
U geeft aan hoeveel euro’s u wilt besteden en wij geven aan hoeveel bitcoins u hiervoor krijgt. Deze hoeveelheid bitcoins die u zult ontvangen zal worden geüpdatet tijdens de betaling en is afhankelijk van het aanbod op de handelsmarkten. De precieze hoeveelheid wordt vastgelegd op het moment dat u de iDEAL-betaling afrondt.
Vergeef me als dit verkeerd begrijp maar dit vind ik dus echt niet kunnen. Ik moet dus betalen en dan pas weet ik hoeveel bitcoins ik precies krijg  Embarrassed. Zit daar nog een maximaal afwijkend percentage op ofzo? Zoals ik het begrijp kan het dus zo zijn dat als ik 100 euro betaal en ik zou daar 1 BTC voor krijgen en in de tussentijd gaan de markten omhoog naar 125 euro voor 1 BTC dan krijg ik nog maar 0,8 BTC?

In het tussenscherm staat precies uitgelegd hoe het betalingsproces bij ons in zijn werk gaat. Het iDeal scherm zal zich openen in een tweede tabblad. In de titel van het eerste tabblad wordt een live-update weergegeven van het aantal Bitcoins dat u op dat moment voor uw euro's zult ontvangen. Dit getal kan dus tijdens de betaalprocedure nog schommelen, zowel naar boven als beneden, en wordt volledig bepaald door het huidige aanbod op de exchanges. Bent u niet tevreden met de koersveranderingen dan bent u natuurlijk geheel vrij om de betaling te annuleren; u zit natuurlijk nergens aan vast. Op het moment dat u de betaling in iDeal voltooit ontvangt u het aantal Bitcoins dat op dat moment in de titel van het eerste tabblad wordt weergegeven. Probeer het gerust zelf even uit zonder de daadwerkelijke iDeal betaling te voltooien, misschien wordt het dan allemaal iets duidelijker Smiley Het is inderdaad een iets ander systeem dan mensen gewend zijn.


De site ziet er verder goed uit en lijkt me makkelijk te gebruiken. Ook met de gegeven prijs is niks mis behalve wat ik hierboven noem.

Bedankt voor je compliment!
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3864
Merit: 2185


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
August 31, 2013, 10:06:16 AM
 #8

Ik heb zware problemen met het input field. Op een gegeven moment kon ik geen bedrag meer invullen. Hij blokkeerde het gewoon. Voor de rest is julie huidige prijs wel heel iets lager dan die van Bitonic (BTC0.00125 meer voor dezelfde prijs). Als jullie geen scambedrijf blijken te zijn, dan zouden jullie een goede concurrent kunnen worden van ze.

De website ziet er goed en duidelijk uit, dat is altijd belangrijk. Good job.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
BitbuyNL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0



View Profile WWW
August 31, 2013, 10:20:23 AM
Last edit: September 02, 2013, 11:17:22 PM by BitbuyNL
 #9

Ik heb zware problemen met het input field. Op een gegeven moment kon ik geen bedrag meer invullen. Hij blokkeerde het gewoon. Voor de rest is julie huidige prijs wel heel iets lager dan die van Bitonic (BTC0.00125 meer voor dezelfde prijs). Als jullie geen scambedrijf blijken te zijn, dan zouden jullie een goede concurrent kunnen worden van ze.

De website ziet er goed en duidelijk uit, dat is altijd belangrijk. Good job.

Bedankt voor je feedback! Wij zijn op de hoogte van dit probleem en gaan dit zo spoedig mogelijk fixen. Als je 2 getallen achter de komma invult en vervolgens de hele input selecteert, dan kan je op dit moment inderdaad geen getallen meer invullen. Ook kan je geen extra getallen vóór de komma toevoegen. Even het veld leeghalen met backspace of delete is op dit moment een workaround voor het probleem. Onze excuses voor het ongemak!
Advocado
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 9
Merit: 0



View Profile
August 31, 2013, 12:56:17 PM
 #10

Bitcoin gekocht. Ik zag ze binnen enkele seconden in mijn wallet.
Werkt prima. Nette site. Nu wachten op bevestiging.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!