Bitcoin Forum
May 01, 2024, 06:13:35 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: ou est passé coinmarket.io ??  (Read 146 times)
btc5959 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 163
Merit: 10


View Profile
January 31, 2018, 02:10:20 AM
 #1

bonjour

voila une semaine que je fais une pause et la plus moyen de retrouver coinmarket.io... sois disant leur problème de serveur allé être résolu que nos crypto étaient en lieu sur et finalement le site a disparu et je trouve aucun twitter ni compte facebook, avez vous des infos svp car j'avais des cryptos j'ai eux...  Undecided

ZenCash Conducting Private Transactions Worldwide Completely
Discord -------- ANN Thread -------- Blog -------- Telegram  --------  Forum -------- Twitter
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
According to NIST and ECRYPT II, the cryptographic algorithms used in Bitcoin are expected to be strong until at least 2030. (After that, it will not be too difficult to transition to different algorithms.)
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Fofilet
Member
**
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 22


View Profile WWW
January 31, 2018, 05:44:14 AM
 #2

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2836753.0

btc5959 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 163
Merit: 10


View Profile
January 31, 2018, 04:28:51 PM
 #3

Merci a toi je suis bien content d'avoir une chance de retrouver mais colx et B3 !

Encore merci pour ton lien, j'ai eu bcp de mal a trouvé des infos hier...

ZenCash Conducting Private Transactions Worldwide Completely
Discord -------- ANN Thread -------- Blog -------- Telegram  --------  Forum -------- Twitter
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!