Bitcoin Forum
June 19, 2024, 11:08:47 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3  All
  Print  
Author Topic: Animo? - Bitfury 400 Gh group buy- Post indien interesse! [40/100 BTC gevuld]  (Read 4041 times)
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 01:48:59 PM
Last edit: September 05, 2013, 02:17:56 PM by dnaleor
 #1

Op aangeven van EnjoyThis

precies. Als ze zeggen dat ze binnen 1 week leveren mag je blij zijn als het over 3 weken binnen is.

Bitfury lijkt zich redelijk aan zijn beloftes te houden.
Maar ik ben niet voornemens om EUR 6500 uit te geven als is het wel erg verleidelijk...

http://mining.thegenesisblock.com/a/944a780f18

@dnaleor, niet iets voor jou om een groupbuy hiervoor op te zetten?
We hoeven met z'n allen maar 65 btc bij elkaar te leggen om hem te kunnen kopen.

In 8 maanden tijd een potentiele winst van 73% (restwaarde van de miner niet meegerekend en stroomkosten redelijk hoog gezet).

Het gaat om dit product: http://www.bitfurystrikesback.com/product/400gh-miner-october-2013/

Kostprijs: 6500 EUR excl btw, power supply en hosting
Totaal geraamde kosten: 82 BTC + hostingkost (dag per dag te betalen)


Ik wil eens weten of er veel interesse is...

Hosting zou mogelijk zijn bij onze moderator, psychoticboy.
Beheer van de mijn-inkomsten zou door mij en enjoythis gedaan worden.

We zouden altijd een stemming kunnen houden om de miner te verkopen. Aantal geïnvesteerde BTC telt als 'stemaantal'.
Wanneer de miners te weinig opbrengen om de variabele kost te dekken (stroomverbruik) wordt sowiezo alles verkocht.
(dibbs on the RasPi Wink )

Post als je interesse hebt, en een schatting van het aantal BTC dat je erin zou willen steken



Code:
Animolijst:

dnaleor: 3 BTC
psychoticboy: 5 BTC
martinvw: 10 BTC
quest: 2 BTC
enjoythis: 10 BTC
souspeed: 2 BTC
_rusty_: 1 BTC
wttbs: 2 BTC
zetaOS: 5 BTC

TOTAAL: 40 BTC
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 01, 2013, 02:12:57 PM
 #2

Op aangeven van EnjoyThis

precies. Als ze zeggen dat ze binnen 1 week leveren mag je blij zijn als het over 3 weken binnen is.

Bitfury lijkt zich redelijk aan zijn beloftes te houden.
Maar ik ben niet voornemens om EUR 6500 uit te geven als is het wel erg verleidelijk...

http://mining.thegenesisblock.com/a/944a780f18

@dnaleor, niet iets voor jou om een groupbuy hiervoor op te zetten?
We hoeven met z'n allen maar 65 btc bij elkaar te leggen om hem te kunnen kopen.

In 8 maanden tijd een potentiele winst van 73% (restwaarde van de miner niet meegerekend en stroomkosten redelijk hoog gezet).

Het gaat om dit product: http://www.bitfurystrikesback.com/product/400gh-miner-october-2013/

Kostprijs: 6500 EUR excl shipping (ongeveer 65 BTC)


Ik wil eens weten of ezr veel interesse is...
Ik kan EVENTUEEL weer een groepsaankoop regelen en de miner hosten en bvb wekelijks de inkomsten verdelen onder de shareholders, maar ik ben nog niet 100% overtuigd, gezien het Klondike-debacle...

We zouden altijd een stemming kunnen houden om de miner te verkopen. Aantal geïnvesteerde BTC telt als 'stemaantal'.
Wanneer de miners te weinig opbrengen om de variabele kost te dekken (stroomverbruik) wordt sowiezo alles verkocht.
(dibbs on the RasPi Wink )



Post als je interesse hebt, en een schatting van het aantal BTC dat je erin zou willen steken

Als ik mee zou doen, denk ik persoonlijk 2 tot 5 BTC te investeren.


Opzich een leuk idee maar:

Wie gaat de miner hosten?

Ondanks dat wij een duur energie tarief hebben in Nederland van 22 cent (incl btw) tot 25 cent (incl btw) is minen in Nederland nog steeds goed te doen, bitcoin prijs kan ook heel snel stijgen Wink


Ik ben altijd wel in voor een gokje, heb zelf al een bitfury besteld (een 2x module).

Als ik mee investeer in deze 16x module bitfury dan is mijn inleg 5 btc.

Groeten
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 02:19:55 PM
 #3

ik wil gerust zelf hosten, maar iemand anders mag dat ook. Ik ben niet constant thuis, weet niet hoe het met onze moderator zit Wink
Hij heeft ook veel ervaring in minen...
martinvw
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
September 01, 2013, 02:52:43 PM
 #4

Ik zou wel interesse hebben, maar wil wel eerst wat meer info. Met de huidige koers zou ik wel iets van 10 BTC / 1000 euro willen inleggen.

Wellicht kan ik iets met hosting regelen, mijn fiber verbinding thuis is erg stabiel. En we hebben nacht stroom, dus soms is die wat goedkoper. Ik ben niet altijd thuis, maar eigenlijk wel elke avond. Tevens kan ik remote inloggen via SSH op mijn netwerk thuis.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 01, 2013, 02:55:28 PM
 #5

ik wil gerust zelf hosten, maar iemand anders mag dat ook. Ik ben niet constant thuis, weet niet hoe het met onze moderator zit Wink
Hij heeft ook veel ervaring in minen...

Hosten voor mij is geen probleem, kan gewoon bij de rest van mij farm.
Ik ben wel veel bij mijn hardware dus downtime is nihil.

Ben benieuwd of deze bitfury groupbuy gaat slagen.

Groeten
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 03:05:31 PM
 #6

er is nog een verschil tussen hosten en het uitbetalen van de dividenten.

Dus als bvb PschychoticBoy zou willen hosten, moet hij zich niet per sé bezig houden met de dividenten en het beheer van de groepsaankoop.

ik wil dat deel gerust voor mijn rekening nemen.


ALS we deze groepsaankoop zouden laten doorgaan, moeten we ook nog even kijken naar bijkomende kosten:
power supply
en natuurlijk de elektriciteitskosten + onderhoudskosten voor de persoon die de hosting doet.

Als ik hier zo alles een beetje samentel komen we al aan een 20tal BTC
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 01, 2013, 03:57:13 PM
 #7

er is nog een verschil tussen hosten en het uitbetalen van de dividenten.

Dus als bvb PschychoticBoy zou willen hosten, moet hij zich niet per sé bezig houden met de dividenten en het beheer van de groepsaankoop.

ik wil dat deel gerust voor mijn rekening nemen.


ALS we deze groepsaankoop zouden laten doorgaan, moeten we ook nog even kijken naar bijkomende kosten:
power supply
en natuurlijk de elektriciteitskosten + onderhoudskosten voor de persoon die de hosting doet.

Als ik hier zo alles een beetje samentel komen we al aan een 20tal BTC

De miner zal in dat geval gaan minen in een pool die wij (de groupbuyers) gezamelijk goedgekeurd hebben.
De opbrengsten van die pool worden ( bijv wekelijks) naar een vast openbaar bitcoin adres gestuurd en vanaf daar verdeeldt over de deelnemers.

Ik ben ook alleen maar van plan de miner te hosten en mij, zoals dnaleor al aangaf, niet bezig te houden met de uitbetaling van de geminde bitcoins.

Een power supply hoeft niet duur te zijn, goede 850W 80+ bronze PSUs gaan al voor 80-120€.
Energiekosten zijn ~23 cent per KW/h en een maintenance fee van 0.5-1% lijkt mij redelijk.

Groeten
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 04:28:56 PM
 #8

Wat de hosting betreft:

Ik denk dat het eenvoudiger is als we zouden werken met een vast bedrag per dag (en het dus niet laten afhangen van de mining inkomsten).
Dat is in het begin inderdaad nogal nadelig voor de hoster, maar het zorgt voor duidelijkheid + een faire vergoeding voor het werk dat in onderhoud wordt gestoken.
Daarnaast kan nog een extra vergoeding worden toegevoegd bij de start van het project: de tijd die je erin steekt om alles op te starten is namelijk groter dan gewoon alles draaiende te houden...

Alles samenvattend qua kosten
*aankoop miner: 6500 EUR (is dit exclusief of inclusief BTW?)
*aankoop power supply: ongeveer 100 EUR
*vaste vergoeding bij opstart (weet niet hoeveel de hoster hiervoor zou vragen en wat 'fair' is, maar een halve bitcoin lijkt me toch wel het minimum)
*vergoeding per dag dat de miner online is (elektriciteitskosten + kleine extra fee voor het werk dat dat met zich meebrengt)


Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar mijn voorkeur voor hosting gaat echt wel uit naar onze moderator. Zeker iemand met genoeg ervaring in deze zaken.
By the way, psychoticBoy, heb jij die raspberryPi nodig indien die erbij geleverd wordt? Of kan die miner gewoon op één van jouw systemen draaien?

Als die niet nodig is (spaart ook weer elektrciteit uit) ben ik bereid deze onmiddellijk over te nemen en zakt de kost voor de aankoop van de miner ook weeral een beetje Wink Ik zou hem dan wel voor een laag prijsje overnemen. Zie deze "korting" als een vergoeding voor het organiseren van de uitbetalingen.

Wat de aankoop betreft. Ik wil dit gerust regelen en dan laten opsturen naar de hoster (dus niet mijn adres als leveringsadres).
Laten we zeggen, iedereen betaalt in BTC (denk dat dat het eenvoudigst is) en we rekenen een iets hoger bedrag dan de marktprijs aan.
Stel dat we in totaal rekenen dat de opstart 75 BTC kost, en je investeert 7.5 BTC, heb je recht op 10% van de inkomsten (na aftrek van de onderhoudskost). Als er na de aankoop van de miner, powersupply en betaling van de opstartkost voor de host nog BTC overschiet, kan dat als eerste divident gewoon uitbetaald worden.


Nog mensen die hun licht willen laten schijnen over deze mogelijke groepsaankoop? Smiley
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 01, 2013, 05:08:16 PM
 #9

Wat de hosting betreft:

Ik denk dat het eenvoudiger is als we zouden werken met een vast bedrag per dag (en het dus niet laten afhangen van de mining inkomsten).
Dat is in het begin inderdaad nogal nadelig voor de hoster, maar het zorgt voor duidelijkheid + een faire vergoeding voor het werk dat in onderhoud wordt gestoken.
Daarnaast kan nog een extra vergoeding worden toegevoegd bij de start van het project: de tijd die je erin steekt om alles op te starten is namelijk groter dan gewoon alles draaiende te houden...

Alles samenvattend qua kosten
*aankoop miner: 6500 EUR (is dit exclusief of inclusief BTW?)
*aankoop power supply: ongeveer 100 EUR
*vaste vergoeding bij opstart (weet niet hoeveel de hoster hiervoor zou vragen en wat 'fair' is, maar een halve bitcoin lijkt me toch wel het minimum)
*vergoeding per dag dat de miner online is (elektriciteitskosten + kleine extra fee voor het werk dat dat met zich meebrengt)


Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar mijn voorkeur voor hosting gaat echt wel uit naar onze moderator. Zeker iemand met genoeg ervaring in deze zaken.
By the way, psychoticBoy, heb jij die raspberryPi nodig indien die erbij geleverd wordt? Of kan die miner gewoon op één van jouw systemen draaien?

Als die niet nodig is (spaart ook weer elektrciteit uit) ben ik bereid deze onmiddellijk over te nemen en zakt de kost voor de aankoop van de miner ook weeral een beetje Wink Ik zou hem dan wel voor een laag prijsje overnemen. Zie deze "korting" als een vergoeding voor het organiseren van de uitbetalingen.

Wat de aankoop betreft. Ik wil dit gerust regelen en dan laten opsturen naar de hoster (dus niet mijn adres als leveringsadres).
Laten we zeggen, iedereen betaalt in BTC (denk dat dat het eenvoudigst is) en we rekenen een iets hoger bedrag dan de marktprijs aan.
Stel dat we in totaal rekenen dat de opstart 75 BTC kost, en je investeert 7.5 BTC, heb je recht op 10% van de inkomsten (na aftrek van de onderhoudskost). Als er na de aankoop van de miner, powersupply en betaling van de opstartkost voor de host nog BTC overschiet, kan dat als eerste divident gewoon uitbetaald worden.


Nog mensen die hun licht willen laten schijnen over deze mogelijke groepsaankoop? Smiley

In dit voorstel kan ik mij ook wel vinden.

Ik heb die Rpi niet nodig, ik heb zelf een Rpi die ik niet gebruik.
De miner kan gewoon aangesloten worden op mijn netwerk (Icm tp-link wr703n) of aangesloten worden op 1 van mijn host computers.

Dus extra kosten voor een hostcomputer is er niet, het draaid toch al Wink


Groeten
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 05:26:42 PM
 #10

we zijn er stilaan uit aan het geraken, ik zie het wel zitten Smiley

hoeveel EUR per dag zou je nodig hebben voor de hosting? dit toestel gebruikt 400 W
We tellen er dan nog een dagvergoeding bij.

betaling van deze vergoeding natuurlijk in BTC, maar we kunnen moeilijk het bedrag vaststellen in BTC (door de veranderende koers). Dus ik zal wekelijks het bedrag uitrekenen en omzetten (bitstamp-koers?)
Of toch een vast bedrag in BTC?
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 01, 2013, 05:39:00 PM
 #11

we zijn er stilaan uit aan het geraken, ik zie het wel zitten Smiley

hoeveel EUR per dag zou je nodig hebben voor de hosting? dit toestel gebruikt 400 W
We tellen er dan nog een dagvergoeding bij.

betaling van deze vergoeding natuurlijk in BTC, maar we kunnen moeilijk het bedrag vaststellen in BTC (door de veranderende koers). Dus ik zal wekelijks het bedrag uitrekenen en omzetten (bitstamp-koers?)
Of toch een vast bedrag in BTC?

De stroomkosten zouden bij een verbruik van 400watt (9,6 KW per dag) uitkomen op 2,30 EUR per dag.
Het exacte stroomverbruik is pas te bepalen dmv een killawatt zodra de miner er is.

De vergoeding van de hosting kan een vastbedrag zijn in EUR of een percentage (~1%) van de mine inkomsten in BTC.


Laten we eerst maar eens zo`n groupbuy miner bestellen Wink

Groeten
quest
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
September 01, 2013, 06:19:51 PM
 #12

Ik wil wel voor 2btc meedoen
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 06:43:25 PM
 #13

Laten we eerst maar eens zo`n groupbuy miner bestellen Wink

Inderdaad. De details werken we later wel uit Smiley
Maar we weten nu wel al ongeveer hoe het eruit zal zien.

ik ga deze topic nog even laten lopen om te zien of er voldoende interesse is. Als we hier een voldoende groot bedrag toegezegd krijgen, zal ik een nieuw topic openen waar alles dan uitgewerkt is en dan kunnen de betalingen wel degelijk starten.

We hebben minstens toezeggingen van 40 BTC nodig vooraleer ik mijn tijd ga steken in het volledig uitwerken van alle details, dus als iemand geïnteresseerd is, laat hier dan weten voor hoeveel je ongeveer zou investeren.
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 01, 2013, 08:35:07 PM
 #14

Ik mag natuurlijk niet ontbreken om aan te geven dat ik interesse heb ;-)


@psychoticboy, jij had al de starterkit + 1extra hash kaart besteld toch?
Voor zover ik uit deze post begrijp, doet de starterkit + 1 extra kaart 40Gh/s dus niet 80 zoals je in de andere thread aangaf. Of lees/interpreteer ik het niet juist?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=250249.msg3041153#msg3041153

Post #702 geeft ook aan dat de unit 365Gh/s haalt en dat is een fullkit. (das dus de 400Gh/s +/- 10%)
Of wil je ze ook over gaan clocken? Dan kan 1 kaart wel 40Gh/s halen tegen een stroomverbruik van 35watt (https://bitcointalk.org/index.php?topic=228677.msg2796663#msg2796663)

Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om de raspi die bij de unit meegeleverd wordt ook daarbij te houden, hij wordt immers pre-installed uitgeleverd met alles erop en eraan. Beter dan zelf settings e.d. moeten bepalen (scheelt weer een dag hashen).


@dnaleor: helaas komt er nog btw (VAT) overheen waardoor de order incl. UPS express shipping totaal op EUR 8.184 komt, wat momenteel overeen komt met zo'n 80 btc.



Eventueel ben ik ook bereid een bijdrage te leveren aan de dividend verdeling, @dnaleor, wellicht samen doen zodat er ook direct een 4-ogen principe is?


Zet mij voorlopig maar op de lijst voor 10btc.


1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 08:49:04 PM
 #15

Ah, ik wist niet dat die raspPi al geconfigureerd was. Oké, misschien is het dan idd het best dat die gewoon bij de hardware blijft Smiley

Wel spijtig van de BTW. Inclusief alle kosten en wisselrisico misschien gewoon het in te zamelen bedrag op 100 BTC leggen? (tenzij BTC nu ineens nog heel sterk zou beginnen stijgen)
Dan is het duidelijk: 1 BTC = 1%
(en ja, de kans is dan héél groot dat er wat startkapitaal overblijft, dat kunnen we dan onmiddellijk uitkeren. Geeft ons ook de mogelijkheid om psychoticboy op voorhand te vergoeden voor hosting indien hij dat zou wensen. bvb week per week)

En ik heb geenenkel probleem dat we het samen doen, zolang iedereen van de groepsaankoop maar vertrouwen heeft in ons beiden. Ik denk dat we dan bvb best onze identiteit volledig bekend maken aan psychoticboy. Met een kopie van de wallet-file hebben we beiden toegang en kan de ene eens de uitbetaling van de dividenten doen als de ander geen tijd heeft en omgekeerd Smiley

edit: heb de OP aangepast met een animolijst.
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 01, 2013, 08:58:57 PM
 #16

Mochten we niet de benodigde 100btc halen dan is het wellicht ook nog een optie dat Psychoticboy zijn starterkit 'beschikbaar' stelt.

Zoals aangegeven heeft hij de starterkit + 1 H-board. Zijn er dus nog 14 slotjes over.

De starterkit doet nu EUR 950 en krijg je er 1 board bij.
1 board kost EUR 390, wat de starterkit op EUR 560 zet.

De starterkit is dus voor 1/16e benodigd, dus 560 / 16 = EUR 35 (daar moet wel 24% VAT overheen (tja in Finland komen ze er nog bekaaider vanaf dan hier in NL met 21%).

EUR 43,40 per board (+/- 0.5 btc) wat Psychoticboy dan zou ontvangen per board wat geplaatst wordt bij hem.

Uiteraard daarnaast reguliere hostingfee zoals reeds hierboven beschreven.

Maar uiteraard heeft Psychoticboy hier een grote invloed op, namelijk hij moet het wel willen ;-)

@dnaleor, identiteit bekendmaken bij Psychoticboy is wat mij betreft geheel geen probleem. Ik kom graag mijn kopie ID bij hem afgeven en direct even de miner bewonderen ;-)

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 09:07:06 PM
Last edit: September 01, 2013, 09:44:02 PM by dnaleor
 #17

Mochten we niet de benodigde 100btc halen dan is het wellicht ook nog een optie dat Psychoticboy zijn starterkit 'beschikbaar' stelt.

Zoals aangegeven heeft hij de starterkit + 1 H-board. Zijn er dus nog 14 slotjes over.

De starterkit doet nu EUR 950 en krijg je er 1 board bij.
1 board kost EUR 390, wat de starterkit op EUR 560 zet.

De starterkit is dus voor 1/16e benodigd, dus 560 / 16 = EUR 35 (daar moet wel 24% VAT overheen (tja in Finland komen ze er nog bekaaider vanaf dan hier in NL met 21%).

EUR 43,40 per board (+/- 0.5 btc) wat Psychoticboy dan zou ontvangen per board wat geplaatst wordt bij hem.

Uiteraard daarnaast reguliere hostingfee zoals reeds hierboven beschreven.

Maar uiteraard heeft Psychoticboy hier een grote invloed op, namelijk hij moet het wel willen ;-)

Dus 1 bord zou  43.4 EUR ('huur' slot) + 390 EUR (board zelf) = 433.4 EUR zijn (4.5 BTC om ruim te rekenen)
Dan zouden we met 100 BTC in principe een bord of 4 extra moeten kunnen kopen. Al ben ik niet overtuigd van het argument dat we de volledige 43.4 EUR zouden moeten betalen voor de huur van het slot... Het is namelijk psychotic zijn miner, dus we moeten die sloten niet volledig overkopen hé, we huren Tongue

Dit is in ieder geval een interessante optie.


edit: ik heb het eens vlug uitgerekend (zonder BTW)

De module die wij zouden aankopen: 6500/400 = 16.25 EUR/gh
Als we voor de 25GH per bord evenveel zouden willen betalen is het in totaal 16.25*25 = 406.25 EUR = 390 EUR (bord) + 16.25 EUR "huur"

Dus het bedrag voor de huur van één slot zou ergens rond de 16 EUR moeten liggen Wink
Maar eerst maar even afwachten of psychoticboy zijn starterskit ook ter beschikking wil stellen Tongue

(alle prijzen exclusief 24% BTW)
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 09:19:24 PM
Last edit: September 01, 2013, 09:41:52 PM by dnaleor
 #18

ah, enjoythis, had te snel gelezen

je wou boards kopen ipv de miner als we te weinig BTC zouden hebben verzameld Tongue

Sorry voor de verwarring  Wink

Ik ging er vanuit dat we die 100 BTC zouden moeten investeren wegens overweldigend succes! Wink

edit: we hebben nu al genoeg voor minstens 6 borden Smiley
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 01, 2013, 09:29:52 PM
 #19

Mochten we niet de benodigde 100btc halen dan is het wellicht ook nog een optie dat Psychoticboy zijn starterkit 'beschikbaar' stelt.

Zoals aangegeven heeft hij de starterkit + 1 H-board. Zijn er dus nog 14 slotjes over.

De starterkit doet nu EUR 950 en krijg je er 1 board bij.
1 board kost EUR 390, wat de starterkit op EUR 560 zet.

De starterkit is dus voor 1/16e benodigd, dus 560 / 16 = EUR 35 (daar moet wel 24% VAT overheen (tja in Finland komen ze er nog bekaaider vanaf dan hier in NL met 21%).

EUR 43,40 per board (+/- 0.5 btc) wat Psychoticboy dan zou ontvangen per board wat geplaatst wordt bij hem.

Uiteraard daarnaast reguliere hostingfee zoals reeds hierboven beschreven.

Maar uiteraard heeft Psychoticboy hier een grote invloed op, namelijk hij moet het wel willen ;-)

@dnaleor, identiteit bekendmaken bij Psychoticboy is wat mij betreft geheel geen probleem. Ik kom graag mijn kopie ID bij hem afgeven en direct even de miner bewonderen ;-)

1 board kost incl shipping en VAT €483.60 (boven op die 390€ komt nog VAT).
Ik wil best een H board hosten voor iemand, mits hij dat board zelf besteld en bij mij brengt/ opstuurt.

Maar een group buy als deze is ook een goede oplossing als je niet het geld hebt om een heel H board aan te schaffen.

Laten we van deze groupbuy een succes maken en de Avalon chip drama even vergeten Wink
_rusty_
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
September 01, 2013, 09:48:00 PM
 #20

afhankelijk van wanneer je begint te rekenen wil ik er wel 1btc in steken.
wat waarschijnlijk ook alles zal zijn wat ik heb, wegens omstandigheden

grtz
Pages: [1] 2 3  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!