Bitcoin Forum
May 25, 2024, 10:17:43 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: asdasdasd  (Read 4311 times)
fanaat (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0


View Profile
September 07, 2013, 11:36:06 AM
Last edit: January 31, 2015, 12:06:09 AM by fanaat
 #1

asdasdasd
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
September 07, 2013, 11:51:18 AM
 #2

recent nog via bitonic bitcoins verkocht en binnen 2 dagen het geld op mijn rekening ontvangen. Verder ook geen verhalen gehoord over eventuele problemen die ze zouden hebben.
Haro
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0


View Profile
September 07, 2013, 12:09:21 PM
 #3

Met happycoins nooit problemen gehad, altijd uitbetaling binnen 24 uur
iDeal is daar de eerste week wel beperkt tot 100 euro dacht ik
Jouke
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 426
Merit: 250



View Profile WWW
September 07, 2013, 01:18:54 PM
Last edit: September 07, 2013, 06:46:51 PM by Jouke
 #4

Ik heb gehoord dat Bitonic.nl in de financiele problemen zit en hun klanten niet meer direct uitbetaald, dat er altijd een ''handmatige'' check plaatsvind van een paar dagen om de levering te rekken.
Kortom: heeft iemand anders bitonic recent gebruikt?
BitMyMoney hoor ik weinig over echter..


Hier is helemaal niks van waar.

Wij zijn het enige bedrijf dat volledig open is over de beschikbare buffers. Wij verkopen nooit bitcoins die niet in onze eigen wallet staan en wij kopen nooit bitcoins in als we het geld niet op onze bankrekening hebben staan. Wij handelen nooit met geld of bitcoins van klanten en wij zijn niet bang om nee te verkopen (iets wat we gelukkig nauwelijks hoeven te doen).

Wij hebben al meer dan 50.000 bitcoins verkocht aan klanten in Nederland, met soms over de 300 transacties per dag. Deze transacties liggen in de range van 1,50 euro tot 50.000 euro.

Een handmatige check komt heel zelden voor en is alleen voor grotere bedragen (dat geven we direct aan bij het bestellen) en bij verdacht gedrag. Wij proberen daarmee te voldoen aan alle eisen die de banken en toezichthouders aan ons stellen. Deze handmatige check voor het uitleveren van Bitcoins doen wij over het algemeen binnen het uur na het binnenkomen van de order.

Het uitbetalen van euro's op het moment dat wij Bitcoins inkopen gebeurt automatisch elke dag via een batch-betaling. Banken verwerken helaas geen onderlinge betalingen in het weekend. Om onze klanten toch tot dienst te zijn hebben wij een "urgente betaling"-optie geïntroduceerd. Hiermee voeren wij binnen het uur de betaling handmatig uit van ING naar ING en van ABN naar ABN.

Ik ga niet al te veel uitweiden over onze financiën, maar ons vermogen staat het toe om piekdagen van meer dan 1000 bitcoin volume te verwerken. Wij werken met vier man fulltime in Bitonic en wij hebben daarnaast ook drie freelancers/parttimers in dienst.

Koop en verkoop snel en veilig bitcoins via iDeal op Bitonic.nl
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3934
Merit: 2201


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
September 07, 2013, 10:47:56 PM
 #5

Ik ga ook voor Bitonic, gewoon omdat ik alleen maar positieve dingen over hun hoor en zelf ook positieve ervaringen heb met ze.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
September 08, 2013, 05:43:24 AM
 #6

Ik heb gehoord dat Bitonic.nl in de financiele problemen zit en hun klanten niet meer direct uitbetaald, dat er altijd een ''handmatige'' check plaatsvind van een paar dagen om de levering te rekken.
Kortom: heeft iemand anders bitonic recent gebruikt?
BitMyMoney hoor ik weinig over echter..


Hier is helemaal niks van waar.

Wij zijn het enige bedrijf dat volledig open is over de beschikbare buffers. Wij verkopen nooit bitcoins die niet in onze eigen wallet staan en wij kopen nooit bitcoins in als we het geld niet op onze bankrekening hebben staan. Wij handelen nooit met geld of bitcoins van klanten en wij zijn niet bang om nee te verkopen (iets wat we gelukkig nauwelijks hoeven te doen).

Wij hebben al meer dan 50.000 bitcoins verkocht aan klanten in Nederland, met soms over de 300 transacties per dag. Deze transacties liggen in de range van 1,50 euro tot 50.000 euro.

Een handmatige check komt heel zelden voor en is alleen voor grotere bedragen (dat geven we direct aan bij het bestellen) en bij verdacht gedrag. Wij proberen daarmee te voldoen aan alle eisen die de banken en toezichthouders aan ons stellen. Deze handmatige check voor het uitleveren van Bitcoins doen wij over het algemeen binnen het uur na het binnenkomen van de order.

Het uitbetalen van euro's op het moment dat wij Bitcoins inkopen gebeurt automatisch elke dag via een batch-betaling. Banken verwerken helaas geen onderlinge betalingen in het weekend. Om onze klanten toch tot dienst te zijn hebben wij een "urgente betaling"-optie geïntroduceerd. Hiermee voeren wij binnen het uur de betaling handmatig uit van ING naar ING en van ABN naar ABN.

Ik ga niet al te veel uitweiden over onze financiën, maar ons vermogen staat het toe om piekdagen van meer dan 1000 bitcoin volume te verwerken. Wij werken met vier man fulltime in Bitonic en wij hebben daarnaast ook drie freelancers/parttimers in dienst.
Gaaf zo`n Nederlands Bitcoin bedrijf!
Vraagje minen jullie ook zelf?

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
BjorndeGraaf
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 16
Merit: 0


View Profile
September 08, 2013, 03:48:31 PM
 #7

Zowel Bitonic als Bitmymoney zijn uitstekende Nederlandse wisselkantoren.
Ik heb bij beide bitcoins gekocht of verkocht zonder enige problemen.
Persoonlijk prefereer ik Bitmymoney, maar het is niet zo dat er erg grote verschillen zijn tussen deze wisselkantoren en hun diensten.
Bitmymoney is wel iets later van start gegaan dan Bitonic en daarom waarschijnlijk nog iets onbekender, maar dat doet dus niets af aan hun service.
nederhoed
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile WWW
September 08, 2013, 03:55:39 PM
 #8

Hi fanaat,

Leuk dat je ons gevonden hebt. Ik ben de oprichter van Bitmymoney. We zijn sinds december 2012 actief.

Wat Bitonic schrijft, geldt ook voor ons: we verkopen geen bitcoins die we niet kunnen leveren. Extra checks gebeuren altijd binnen een uur.

Je hebt wellicht minder van ons gehoord omdat we een jonger bedrijf zijn. Bitonic is iets langer actief dan Bitmymoney.

Bitmymoney helpt, naast iDeal verkoop online, (web)winkels bij het accepteren van Bitcoin als betaalmiddel. Bijvoorbeeld De Waag in Delft en de Hackers & Makers conferentie OHM2013.


Je kunt altijd contact met me opnemen, als je meer over ons wilt weten, voordat je besluit.


Vriendelijke groet, Robert-Reinder Nederhoed
Founder Bitmymoney.com


PS - we kennen Bitonic persoonlijk en het onderlinge contact is goed. We zijn natuurlijk concurrenten, maar zien beide het belang van voldoende aanbieders van bitcoins in Nederland en daarbuiten.
Kontsnor
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile
September 08, 2013, 04:57:56 PM
 #9

Ik ben terecht gekomen bij bitplaats.nl via mijn zoektocht. Prijzen per BTC liggen ongeveer gelijk aan bitonic. Ik heb betaald met iDeal, en de bitcoin (Ja, het was er maar eentje Tongue) stond met 5minuten in m'n wallet
Anon135246
Member
**
Offline Offline

Activity: 84
Merit: 10


View Profile
September 08, 2013, 05:07:22 PM
 #10

Bitonic.nl ziet er goed uit. Ik wacht nog even tot de prijs iets zakt en dan ga ik zeker kopen. Fijn dat er ook met iDeal betaald kan worden.
morningtime
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 160
Merit: 100


View Profile
September 09, 2013, 07:41:40 PM
 #11

Ik raad Bitonic aan, omdat hun concept werkt in Nederland. Ze richten zich met iDEAL alléén op Nederland. De truc is dat iDEAL écht onomkeerbaar is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld SEPA, Giropay etc.

Maar hackers die met gestolen bankrekeningen of pinpassen bij Bitonic Bitcoins kopen, komen er mee weg. Mocht je dus iemand z'n pincode weten en z'n pas "lenen", kun je hun rekening kaalplunderen bij Bitonic, en je Bitcoins op Mt.Gox verkopen - of gewoon weer aan Bitonic Smiley Natuurlijk heeft Bitonic algorithmes om problemen te detecteren, maar die is niet feilloos, dat bestaat niet.

Bovendien vraagt Bitonic niet om identificatie / kopie paspoort, terwijl dit volgens de Nederlandse geld witwas-wetten verplicht is. De wet tegen Witwassen en Financiering van Terrorisme.  Een iDEAL betaling is dus géén identifiatie, want je kan met de pas van je ex-vriendin, zonder haar medeweten, haar geld uitgeven aan Bitcoins. Daar kom je dus straffeloos mee weg op Bitonic.

Het verhaal ligt echter heel anders met het Europese SEPA: SEPA-overboekingen kunnen to 10 werkdagen worden gestorneerd. Ze zijn dus omkeerbaar en heten niet voor niets SEPA Credit Transfer (credit, dus geen debit). Europese exchanges zijn daardoor massaal slachtoffer van fraude. Zelfs Mt.Gox heeft tonnen verloren aan SEPA-storneringen.
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
September 09, 2013, 10:34:13 PM
 #12

Ik raad Bitonic aan, omdat hun concept werkt in Nederland. Ze richten zich met iDEAL alléén op Nederland. De truc is dat iDEAL écht onomkeerbaar is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld SEPA, Giropay etc.

Maar hackers die met gestolen bankrekeningen of pinpassen bij Bitonic Bitcoins kopen, komen er mee weg. Mocht je dus iemand z'n pincode weten en z'n pas "lenen", kun je hun rekening kaalplunderen bij Bitonic, en je Bitcoins op Mt.Gox verkopen - of gewoon weer aan Bitonic Smiley Natuurlijk heeft Bitonic algorithmes om problemen te detecteren, maar die is niet feilloos, dat bestaat niet.

Bovendien vraagt Bitonic niet om identificatie / kopie paspoort, terwijl dit volgens de Nederlandse geld witwas-wetten verplicht is. De wet tegen Witwassen en Financiering van Terrorisme.  Een iDEAL betaling is dus géén identifiatie, want je kan met de pas van je ex-vriendin, zonder haar medeweten, haar geld uitgeven aan Bitcoins. Daar kom je dus straffeloos mee weg op Bitonic.

Het verhaal ligt echter heel anders met het Europese SEPA: SEPA-overboekingen kunnen to 10 werkdagen worden gestorneerd. Ze zijn dus omkeerbaar en heten niet voor niets SEPA Credit Transfer (credit, dus geen debit). Europese exchanges zijn daardoor massaal slachtoffer van fraude. Zelfs Mt.Gox heeft tonnen verloren aan SEPA-storneringen.
Wow echt!?
Ik heb wel eens 25 Europa overgemaakt aan de verkeerde rek.nummer.
Dit wassen niet terug te balen begreep ik van de bank.

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
makebitcoin
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
September 23, 2013, 10:49:07 AM
 #13

Ik raad Bitonic aan, omdat hun concept werkt in Nederland. Ze richten zich met iDEAL alléén op Nederland. De truc is dat iDEAL écht onomkeerbaar is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld SEPA, Giropay etc.

Maar hackers die met gestolen bankrekeningen of pinpassen bij Bitonic Bitcoins kopen, komen er mee weg. Mocht je dus iemand z'n pincode weten en z'n pas "lenen", kun je hun rekening kaalplunderen bij Bitonic, en je Bitcoins op Mt.Gox verkopen - of gewoon weer aan Bitonic Smiley Natuurlijk heeft Bitonic algorithmes om problemen te detecteren, maar die is niet feilloos, dat bestaat niet.

Bovendien vraagt Bitonic niet om identificatie / kopie paspoort, terwijl dit volgens de Nederlandse geld witwas-wetten verplicht is. De wet tegen Witwassen en Financiering van Terrorisme.  Een iDEAL betaling is dus géén identifiatie, want je kan met de pas van je ex-vriendin, zonder haar medeweten, haar geld uitgeven aan Bitcoins. Daar kom je dus straffeloos mee weg op Bitonic.

Het verhaal ligt echter heel anders met het Europese SEPA: SEPA-overboekingen kunnen to 10 werkdagen worden gestorneerd. Ze zijn dus omkeerbaar en heten niet voor niets SEPA Credit Transfer (credit, dus geen debit). Europese exchanges zijn daardoor massaal slachtoffer van fraude. Zelfs Mt.Gox heeft tonnen verloren aan SEPA-storneringen.
Wow echt!?
Ik heb wel eens 25 Europa overgemaakt aan de verkeerde rek.nummer.
Dit wassen niet terug te balen begreep ik van de bank.


Normale overschrijvingen binnen Nederland kunnen alleen op verzoek teruggedraaid worden. Incassos kan je storneren. Misschien dat het vanaf SEPA veranderd is?
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!