Bitcoin Forum
June 21, 2024, 11:29:32 PM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Altcoins verkopen  (Read 1711 times)
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
September 15, 2013, 11:04:06 PM
 #1

Beste BitcoinTalk leden,

Ik weet dat ik deze vraag wellicht beter in het Altcoin-gedeelte van dit forum had kunnen plaatsen, maar ik hoor graag jullie (Nederlandstalige) meningen over het volgende.

Via dit forum leerde ik Bitonic kennen. Deze website blijkt betrouwbaar te zijn voor het kopen en verkopen van Bitcoins. Nu ben ik zelf echter niet in het bezit van Bitcoins, maar wel van allerlei altcoins.

Kennen jullie een soortgelijke website als Bitonic om altcoins te kopen en te verkopen?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ixxi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100



View Profile
September 16, 2013, 12:09:39 AM
 #2

Ligt eraan welke altcoins je hebt, maar op Cryptsy.com kun je veel verschillende altcoins (ver)kopen.

PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 16, 2013, 03:59:52 PM
 #3

https://vircurex.com
https://btc-e.com

Ik zou voor vircurex gaan, die gebruikte ik begin 2012 toen ik nog Litecoin minde.

Groeten
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
September 16, 2013, 09:30:32 PM
 #4

Vicurex maakt gebruik van Aurumxchange // VouchX als enige betaal / ontvang mogelijkheid. Aurumxchange bestaat echter niet meer, dus Vicurex ligt plat wat betreft geld erop zetten / geld eraf halen.

Ik heb me zojuist geregistreerd bij Cryptsy, eens zien hoe dat allemaal werkt Wink.

Edit: ik kan daar wel Altcoins onderling "ruilen", maar ik zie nergens de mogelijkheid om direct uit te betalen. Moet ik hiervoor bijvoorbeeld alles omzetten naar BTC en vervolgens via bijvoorbeeld Bitonic uit laten betalen?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
nulo0b
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 250


View Profile
September 16, 2013, 10:16:39 PM
 #5

mine en verkoop
 https://coinex.pw

Rannasha
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 728
Merit: 500


View Profile
September 17, 2013, 08:45:02 AM
 #6

Vicurex maakt gebruik van Aurumxchange // VouchX als enige betaal / ontvang mogelijkheid. Aurumxchange bestaat echter niet meer, dus Vicurex ligt plat wat betreft geld erop zetten / geld eraf halen.

Ik heb me zojuist geregistreerd bij Cryptsy, eens zien hoe dat allemaal werkt Wink.

Edit: ik kan daar wel Altcoins onderling "ruilen", maar ik zie nergens de mogelijkheid om direct uit te betalen. Moet ik hiervoor bijvoorbeeld alles omzetten naar BTC en vervolgens via bijvoorbeeld Bitonic uit laten betalen?

De standaard-aanpak is inderdaad om altcoins om te zetten naar BTC en die vervolgens uit te laten betalen. Er zijn redelijk wat altcoin exchanges, Cryptsy is over het algemeen de meest gebruikte. Deze exchange is wel bezig met uitbetalen in fiat (USD), maar de hele mikmak laat nog even op zich wachten omdat het vrij complex is qua regels om een website te hebben die handel in fiat-currencies legaal kan afhandelen.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
September 17, 2013, 06:59:01 PM
 #7

Bedankt voor jullie reacties!

@Rannasha: Okee. Het is alleen wat omslachtig om die om te zetten naar BTC en dan naar Bitonic. Dan betaal je namelijk redelijk wat fees steeds. Zo zijn bepaalde Altcoins alleen om te zetten naar Litecoin. Dan krijg je: bv XenCoin > LiteCoin > BitCoin > BitCoin Wallet > Bitonic, waarbij je dus een aantal keer fee betaald.

@Nuloob: Werkt die website ook goed als je een NL rekening hebt? Het idee dat je meteen een pool hebt waar je kunt minen is in mijn ogen uniek en chill Smiley

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
nulo0b
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 250


View Profile
September 18, 2013, 05:27:35 PM
 #8

Bedankt voor jullie reacties!



@Nuloob: Werkt die website ook goed als je een NL rekening hebt? Het idee dat je meteen een pool hebt waar je kunt minen is in mijn ogen uniek en chill Smiley

Dze exchange heeft geen fiat.

Maar op het ogenblik geen fee's op transactie's.
Dus kan je ze gemakelijk overzetten naar een exchange waar er fiat is.


Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
September 18, 2013, 06:46:33 PM
 #9

Allright. Dat is mooi!

Ik heb me zojuist aangemeld. Krijg je geen registratie-email met je gegevens? Ik heb even snel een wachtwoord ingevuld maar hoop niet dat het account ooit uitlogd haha.

De enige AltCoins die ik heb die jullie traden, zijn FTC en LTC. Ik kan echter geen deposit adress genereren. Als ik op de knop druk, gebeurd er simpelweg niks. Of ligt dat aan m'n IE browser?


{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Tafelpoot
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 191
Merit: 100


View Profile
September 19, 2013, 02:22:46 PM
 #10

nog een alternatief: https://www.crypto-trade.com/
AZIZ1977
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 504
Merit: 500



View Profile
October 10, 2013, 09:07:37 PM
 #11

Hier nog twee Nederlandse sites die alts kopen/verkopen.

http://www.litecoins.nl/
http://www.litecoinkopen.net/
makebitcoin
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
October 16, 2013, 07:27:44 PM
 #12

Ik vind BTC-e zelf de beste exchange!
Rannasha
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 728
Merit: 500


View Profile
October 17, 2013, 09:28:45 AM
 #13

Bedankt voor jullie reacties!

@Rannasha: Okee. Het is alleen wat omslachtig om die om te zetten naar BTC en dan naar Bitonic. Dan betaal je namelijk redelijk wat fees steeds. Zo zijn bepaalde Altcoins alleen om te zetten naar Litecoin. Dan krijg je: bv XenCoin > LiteCoin > BitCoin > BitCoin Wallet > Bitonic, waarbij je dus een aantal keer fee betaald.

Die fees vallen wel mee. Als je via LTC moet gaan, dan betaal je 2x de trade fee, die volgens mij 0.2% is, dus totaal 0.4%. Daarnaast hoef je niet via je BTC wallet te gaan, maar kun je direct BTC overboeken naar je Bitonic deposit adres, waardoor je dus nog een keer de BTC network fee overslaat.

Totale kosten zijn dus 0.4% + Cryptsy withdrawal fee (+ eventuele fees die Bitonic rekent).
Jouke
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 426
Merit: 250



View Profile WWW
October 17, 2013, 12:07:38 PM
 #14

Bedankt voor jullie reacties!

@Rannasha: Okee. Het is alleen wat omslachtig om die om te zetten naar BTC en dan naar Bitonic. Dan betaal je namelijk redelijk wat fees steeds. Zo zijn bepaalde Altcoins alleen om te zetten naar Litecoin. Dan krijg je: bv XenCoin > LiteCoin > BitCoin > BitCoin Wallet > Bitonic, waarbij je dus een aantal keer fee betaald.

direct BTC overboeken naar je Bitonic deposit adres, waardoor je dus nog een keer de BTC network fee overslaat.

Het probleem is wel dat de prijs die we geven voor maar 15 minuten geldig is en dat veel exchanges de bitcoins niet binnen een kwartier sturen.

Koop en verkoop snel en veilig bitcoins via iDeal op Bitonic.nl
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!