Bitcoin Forum
May 05, 2024, 04:40:44 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Beste bounty programma's  (Read 162 times)
DikkieD (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 22


View Profile
February 19, 2018, 09:52:17 AM
 #1

Ik heb wat input nodig. De categorie met de actieve bountyprogramma's is echt enorm groot. Er is nauwelijks doorheen te komen, en 90% lijkt een recept voor een shitcoin. Nu is dat vaak in dat stadium nog niet bekend, maar toch. Kijk je in de lijst naar programma's met weinig activiteit, dan is het moeilijk eruit op te maken of het de tijdsinvestering waard is. Ik doe normaal gesproken maar mee met max 2 bountyprogramma's. Daarbij heb ik ook telkens meegedaan aan de airdrop en/of de ICO.

Ik heb tot nu toe meegedaan aan HOQU (die eerder stopte met wat gedoe rond het tellen van de stakes, maar lijkt goed te zijn gegaan) en Havven (die plotseling weer stopte zonder echte mededeling). Nu ben ik bezig met Nucleus Vision (was whitelisted, maar nu airdrop) en Effect.ai (pas net mee gestart). HOQU was de eerste waaraan ik mee deed. Ik krijg uiteindelijk ruim 1000 HOQU coins (inspanning was 6/10, puur via Twitter). Ik heb via de ICO aan HOQU meegedaan en die 1000 coins is toch zo'n 0.1/0.15eth.

Ik vroeg mij af of er ook algemene topics zijn waar de potentie van de bountyprogramma's besproken worden. Ben het nog nergens tegen gekomen.

Waar het mij in het bijzonder om gaat is om een lijstje met bountyprogramma's samen te stellen waarop het volgende van toepassing is:

  • Potentie van project
  • Hype van project
  • Token metrics, maw zal de coin later mogelijk in waarde stijgen
  • Bounty vergoeding
  • Voldoende doorlooptijd
  • Eerlijke spelregels (we zijn geen loonslaven)

Andere zaken waarop je moet letten?

Willen jullie helpen met input rond goede bountyprogramma's? Waar doen jullie aan mee? Of vind je bountyprogramma's dikke onzin?
1714927244
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714927244

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714927244
Reply with quote  #2

1714927244
Report to moderator
Even if you use Bitcoin through Tor, the way transactions are handled by the network makes anonymity difficult to achieve. Do not expect your transactions to be anonymous unless you really know what you're doing.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714927244
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714927244

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714927244
Reply with quote  #2

1714927244
Report to moderator
1714927244
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714927244

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714927244
Reply with quote  #2

1714927244
Report to moderator
1714927244
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714927244

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714927244
Reply with quote  #2

1714927244
Report to moderator
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
February 19, 2018, 03:20:37 PM
 #2

Tjah lastig...ik doe zelf ook regelmatig mee, maar heb (helaas) ook wat rotzooi bountyprogramma's gehad, scam projecten etc. Je kan het niet 100% waterdicht hebben.

Ik ben in elk geval gestopt met het delen van FB en Twitter posts als bounty. Nutteloos en het "betaald" nagenoeg niks. Signature bounties zijn veel winstgevender.

DikkieD (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 22


View Profile
February 19, 2018, 03:32:35 PM
Last edit: February 20, 2018, 10:24:47 AM by DikkieD
 #3

Tja. Signature bounties, op zich leuk, maar als ik dan lees dat je eventjes 20 berichten per week moet publiceren (logischerwijs geen spam), dan zou ik niet weten hoe ik dat naar eer en geweten kan doen....maargoed, is ook weer een kwestie van goed zoeken en niet zomaar elk project pakken.

Edit: toch maar ook even wat mee gedaan Tongue
Edit: en door de vraag hieronder ook ontdekt dat het om gewone zinvolle bijdrages gaat, niet om letterlijk pluggen van de ICO Smiley
TranslateIntoDutch
Member
**
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 69


View Profile
February 19, 2018, 11:40:44 PM
 #4

Ik ben nog redelijk onbekend op het gebied van bounty programma’s. Zoals hierboven al staat moet je vaak voor een signature campaign minimaal 20 berichten per week plaatsen. Nou vroeg ik me af of al die berichten dan over de ICO moeten gaan die je in je signature hebt? Of gaat het er gewoon om dat je minimaal 20 berichten plaatst ongeacht het onderwerp, omdat men dan toch (ook al is het niet het onderwerp van je post) de ICO in je signature voorbij ziet komen? Die laatste optie lijkt me wat realistischer, maar het zou ook vervelend zijn om er achteraf achter te komen dat je de bounty misloopt omdat je de ICO niet in elke post hebt genoemd. Kan iemand hier opheldering over geven? Alvast bedankt!

DikkieD (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 22


View Profile
February 20, 2018, 10:22:48 AM
 #5

Grappig, daar liep ik net zelf tegenaan. Ik heb het meteen aan de bountymanager gevraagd. Kom er nog bij je op terug dus.

Even vooruitlopend. Ik mag aannemen dat het om algemene activiteiten gaat, gewoon zinvol reageren zodat je signature enige exposure krijgt.

Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat het de bedoeling is om 20x per week actief een ICO te pluggen, lijkt me alleen maar averechts werken. Ik ken een coin waar dit volgens mij wel de bedoeling is, en die kom je dan ook werkelijk overal op het forum tegen (geshilled), namelijk Spectrecoin. Een coin met vreemd genoeg zat potentie als ze een beetje tempo maken maar deze wordt hier serieus tot shitcoin gespammed Smiley.

marc_a
Member
**
Offline Offline

Activity: 116
Merit: 11


View Profile
February 21, 2018, 12:00:06 PM
 #6

ik heb het even bij aelf geprobeerd, maar moest zoveel tweets spammen en kreeg daar niest voor terug, dat ik er maar mee opgehouden ben

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ ✅ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project ● ☞ ✅ Best privacy crypto-market! ● █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ─────────────────║ WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ║─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June]✅[Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ ✓ Windows  |  ✓ macOS  |  ✓ Linux
HappyMod
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 2

ICO Communtiy Management & Engagement happymod.io


View Profile WWW
February 22, 2018, 05:17:16 PM
 #7

Het is interessant om te lezen dat er toch vraag is naar betrouwbare en potientiele ico's die een bounty campaign houden. Sinds enkele weken ben ik met een team begonnen met het ontwikkelen van een bounty portaal. In dit portaal zullen wij alleen token sales weergeven waar wij ervan uit kunnen gaan dat de partijen betouwbaar zijn. We zullen daarom ook vele controles uitvoeren om dit te valideren. Het portaal zal binnenkort besschikbaar zijn met een zeer gebruiksvriendelijke interface. We hopen hier veel problemen mee op te lossen en het makkelijker voor iedereen te maken om mee te doen aan bounties. Niet elke keer maar één bounty via een google document maar op één multifunctioneel portaal met verschillende interessante bounties tegelijk! To be announced...

happymod.io

Startup for Cryptocurrency Community Management, Engagement and Marketing. Expert in ICO Advising and moderation of social media platforms happymod.io
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!