Bitcoin Forum
June 22, 2024, 02:58:22 PM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Eigen Coin pool  (Read 689 times)
osuyuushi (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
October 01, 2013, 08:13:26 PM
 #1

Hallo,

Ik ben al een paar dagen aan het denken over het opzetten van een cryptcoin pool. Maar heb niet echt geweldig veel uitleg gevonden.

Weten jullie mischien waar ik een goede guide kan vinden



thnx,


Osu
nick0016
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 100



View Profile
October 02, 2013, 06:42:39 AM
 #2

Het vergt meer van je dan je denkt. Beter doe je het alleen als je verstand van zaken hebt en het als hobby doet.

Likes Bitcoins!
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
October 02, 2013, 06:47:30 AM
 #3

Hallo,

Ik ben al een paar dagen aan het denken over het opzetten van een cryptcoin pool. Maar heb niet echt geweldig veel uitleg gevonden.

Weten jullie mischien waar ik een goede guide kan vinden



thnx,


Osu

Wanneer je een dergelijke vraag stelt lijkt het me verstandiger om er niet aan te beginnen.
Niet dat je de capaciteiten niet hebt om e.e.a. voor elkaar te krijgen, maar puur omdat er aardig wat bij komt kijken.
Mocht je toch willen starten met hobby'en dan zou ik beginnen met het installeren van een pool script en stap voor stap daar alle aanpassingen maken die nodig zijn. Veel testen en pas wanneer je 99,9% zeker bent dat je script goed draait de pool open zetten.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
osuyuushi (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
October 02, 2013, 11:52:18 AM
 #4

Mijn intentie is niet om een online pool te starten. ik zie dit eerder als hobbyprojectje.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!