Beste mensen,
Jullie hebben vast op het forum al een advertentie gezien van deze nieuwe site, maar ik wil hem jullie zeker niet achter houden. Zelf ben ik inmiddels enkele dagen actief op de site en ik moet zeggen dat het me aardig bevalt.
Wat is het:
cex.ioDit is een site met een exchange, tot zover niets nieuws onder de zon. Echter is het een exchange waar je hashing power kunt kopen en verkopen. Je koopt echte hashes!
Nu is het natuurlijk leuk om te speculeren wat de waarde van een Gh/s gaat doen, maar een ding weten wij allemaal dat de waarde in principe op den duur maar 1 kant op kan gaan. JUIST, naar beneden.
Het mooie is echter dat je Gh/s koopt en deze Gh/s gaan direct voor je aan het minen. GHash.IO is de site waarop de mining hardware staat. Zodra je Gh/s hebt aangekocht krijg je deze op je account bij GHash.IO bijgeschreven en zie je ook daadwerkelijk mining inkomsten. Het aankopen van hashes is nog nooit zo makkelijk en inzichtelijk geweest als je het mij vraag. Inmiddels is het een aardig grote pool van ongeveer 300.000 Gh/s.
Nu komt het, als je jezelf aanmeld via mijn referral link dan ontvang ik 1 Gh/s. Deze is op dit moment zo'n BTC0.20 waard en ik wil deze graag met je delen. Kortom, als je jezelf aanmeld dan profiteer je ook direct mee.
De voorwaarde is echter wel dat je jezelf dus via onderstaande link aanmeld en minimaal voor BTC1 aan hashing power aankoopt. Zodra dit gedaan is krijg ik automatisch de 1Gh/s bijgeschreven. Als je wilt kun je daarna de Gh/s weer verkopen en heb je dus in 15min tijd BTC0.10 verdient. https://cex.io/r/0/EnJoyThis/0/Klik dus op bovenstaande link en meld je aan en stuur mij een bericht nadat je
BTC1 gestort hebt en daarvoor hashing power hebt aangekocht. Vergeet in je PM niet je wallet adres te vermelden ;-)
Disclaimer: ik ben er bij gebaat dat jullie je inschrijven onder mij en iedereen zal dus ook zelf goed na moeten gaan of ze wel
BTC1 (tijdelijk) willen investeren en of ze vinden dat het wel/niet te vertrouwen is. Ik, nadat je
BTCmet d delen.