Bitcoin Forum
April 26, 2024, 03:59:05 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Mijn eigen onderneming gestart, Crypto Beheer  (Read 349 times)
Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
March 14, 2018, 01:28:41 PM
Last edit: September 14, 2018, 07:41:23 AM by Furio
 #1

Mede Crypto fanaten,

Ik neem aan dat niemand hier op mijn diensten zit te wachten als doorgewinterde crypto cowboys Wink. Maar jullie mening over de website en dienstverlening op zich wordt zeer gewaardeerd, eventuele kritiek, tips of complimenten zijn welkom.

Dit forum heeft mij veel geholpen, al sinds 2013 Smiley. Veel mensen ontmoet en mee getrade of mining apparatuur uitgewisseld, en niet te vergeten physical coins!

Als community zouden jullie me enorm kunnen helpen met een like, volg of share Smiley.

Mochten hier nou mede ondernemers met ideeën voor events, trainingen of workshops meelezen, mijn deur staat altijd open. Ben tevens aanwezig 30-5 op de Blockchain summit van Isense!

Website
www.crypto-beheer.nl

Social
https://www.facebook.com/CryptoBeheer/
https://www.linkedin.com/company/crypto-beheer/
https://www.instagram.com/cryptobeheer/
https://twitter.com/Crypto_Beheer

Mocht je de tijd willen nemen, ontzettend bedankt. Via deze kanalen zal ik ook incidenteel lucratieve signalen delen.

To the moon!! Wink

1714103945
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714103945

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714103945
Reply with quote  #2

1714103945
Report to moderator
1714103945
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714103945

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714103945
Reply with quote  #2

1714103945
Report to moderator
1714103945
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714103945

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714103945
Reply with quote  #2

1714103945
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714103945
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714103945

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714103945
Reply with quote  #2

1714103945
Report to moderator
1714103945
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714103945

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714103945
Reply with quote  #2

1714103945
Report to moderator
1714103945
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714103945

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714103945
Reply with quote  #2

1714103945
Report to moderator
macit800
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 40

“The Premier Digital Asset Management Ecosystem”


View Profile WWW
March 21, 2018, 11:32:06 AM
 #2

Succes met je eigen onderneming. Ik heb wat verbeterpunten over je website, wellicht dat je er wat aan hebt.

- Je SSL certificaat is niet goed aangesloten, wat ervoor zorgt dat de bezoekers zoals ik dit te zien krijgen bij het bezoeken van deze website.
- Met het bezoeken van Google Chrome krijg ik de slide niet te zien. Ik krijg een blanco pagina te zien. Wellicht kan dit te maken hebben met Adblock, met Firefox heb ik hetzelfde probleem niet.
- De cookiemelding en de balk onderaan waar diverse cryptocurrencies worden gezien zitten ''in elkaar''. Misschien is het een optie om de cookiemelding wat hoger te plaatsen.

Verder vind ik het er aardig uitzien.

Nogmaals veel succes.

Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
March 26, 2018, 05:44:40 AM
 #3

Succes met je eigen onderneming. Ik heb wat verbeterpunten over je website, wellicht dat je er wat aan hebt.

- Je SSL certificaat is niet goed aangesloten, wat ervoor zorgt dat de bezoekers zoals ik dit te zien krijgen bij het bezoeken van deze website.
- Met het bezoeken van Google Chrome krijg ik de slide niet te zien. Ik krijg een blanco pagina te zien. Wellicht kan dit te maken hebben met Adblock, met Firefox heb ik hetzelfde probleem niet.
- De cookiemelding en de balk onderaan waar diverse cryptocurrencies worden gezien zitten ''in elkaar''. Misschien is het een optie om de cookiemelding wat hoger te plaatsen.

Verder vind ik het er aardig uitzien.

Nogmaals veel succes.


Bedankt voor de tips man, sorry voor mijn late reactie Smiley

Gaan we wat mee doen!

icodoejezo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 68
Merit: 0


View Profile WWW
March 27, 2018, 10:04:35 AM
 #4

Misschien is het goed om duidelijk te maken waarom ik jou zou moeten vertrouwen met mijn geld. Dus eventueel eerdere resultaten, maar ook hoe weet ik dat ik mijn geld niet aan jou geef en jij er gewoon mee vandoor gaat? (niet dat ik je daarvan verdenk natuurlijk ;-)). Als ik iemand mijn geld zou laten beleggen is een hoge betrouwbaarheidsfactor belangrijk. In ieder geval goed dat je gegevens op de site staan, misschien over nadenken om je foto gewoon zichtbaar te maken? Ik lees het ook wel enigszins terug bij ontstaansgeschiedenis, maar ik zou het meer prominent maken al op je homepage denk ik, waarom moet ik jou kiezen?

Er staat soms ook best veel tekst, ben ik zelf ook een ster in. Ik zou er over nadenken hoe je kort en krachtig kan duidelijk maken wie, wat, waar, wanneer enz.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Veel succes in ieder geval.
qorne
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
March 27, 2018, 05:25:33 PM
 #5

Leuk dat je dit gaat doen. Ik zou sowieso een foto van jezelf op de website plaatsen, dat maakt het persoonlijk en geeft meer vertrouwen.

Ik denk ook dat huisstijl consequenter moet, meer gelijke kleuren gebruiken, de overons pagina is behoorlijk rood en dat zie ik op de frontpage niet terug.
Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
March 27, 2018, 08:09:21 PM
 #6

Leuk dat je dit gaat doen. Ik zou sowieso een foto van jezelf op de website plaatsen, dat maakt het persoonlijk en geeft meer vertrouwen.

Ik denk ook dat huisstijl consequenter moet, meer gelijke kleuren gebruiken, de overons pagina is behoorlijk rood en dat zie ik op de frontpage niet terug.

Klopt helemaal, verschrikkelijk. We hadden het eerst helemaal zelf gedaan met een basis thema, behoorlijk strak, zag er echt mooi uit, zwart wit voornamelijk. Maar toen hadden we het idee om geld uit te geven voor een "cool" thema, drama ever since Smiley. Mijn foto stond er gewoon, helaas krijgen we het niet voor elkaar momenteel, wordt geblurd, heel vreemd. We zijn er bijna, maar je hebt gelijk, moet idd strakker, en dat rood, net als die streepjes bij me diensten, drama Smiley. Zoveel opties e.d., kun je je voorstellen dat ik net wist hoe ik emails moest versturen 5 jaar terug toen ik hieraan begon, dit kan er ook wel bij, maar het is zoveel!

En met betrekking tot de diensten, eigenlijk liep ik al rond als een Bitcoin Jezus de afgelopen 5 jaar, wil er nu me werk van te maken Wink Ik merk wel dat echt vanuit alle kanten het werk en de promotie moeilijk worden gemaakt, we zullen zien wat er allemaal gaat gebeuren!


Aura
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 518
Merit: 268


View Profile
March 31, 2018, 04:49:09 PM
 #7

De website ziet er vrij professioneel uit, hier en daar wat opmaakfoutjes. Om te beginnen, de website lijkt geen gebruik te maken van scaling. Ik bekeek jouw website op mijn laptop en die heeft geen full HD (1920x1080) resolutie scherm, de webpagina wordt dan niet volledig getoond op mijn scherm. Hier is een makkelijke oplossing voor, deze pagina kan je verder op weg helpen https://www.w3schools.com/css/css_rwd_viewport.asp. Persoonlijk vind ik het frame van de voettekst overbodig groot, dit lijkt het resultaat te zijn van de reusachtige Facebook feed. De huidige koers onderaan is leuk gedaan, maar haal alsjeblieft de vierkantjes voor de naam van de valuta weg. Dat waren mijn kritiekpuntjes wat betreft de opmaak. De inhoud lijkt wat karig te zijn, het bevat wat mij betreft echt te weinig informatie. Vertel bijvoorbeeld waarom ze van jouw diensten gebruik zouden moeten maken, in plaats van dat van concurrenten. Hopelijk heb je wat aan mijn tips, succes met je website!
Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
September 14, 2018, 07:41:59 AM
 #8

Bedankt nogmaals allemaal voor de tips, de website is flink aangepast, al een poosje geleden, mocht iemand nog een kijkje willen nemen, ik sta open voor kritiek Smiley.

Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
September 14, 2018, 06:47:59 PM
 #9

Nette website hoor, ziet er zoals eerder gezegd professioneel uit.

Vraag uit persoonlijke interesse. In hoeverre heb je voor, ik denk vooral, de advies diensten te maken met de afm?

Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
September 17, 2018, 06:20:17 AM
 #10

Nette website hoor, ziet er zoals eerder gezegd professioneel uit.

Vraag uit persoonlijke interesse. In hoeverre heb je voor, ik denk vooral, de advies diensten te maken met de afm?

Helemaal niets man, ik denk dat je bedoelt de blockchain portfolio management, advies is sowieso vrijgesteld van het AFM, het zijn geen financiële producten zoals omschreven in hun taakomschrijving Smiley.

Voor het feitelijk beheren van portfolio's zijn 2 zaken van belang, als je werkelijk euro's wil beheren, en je wilt de dienst aanbieden aan meer dan 100 consumenten, dan heb je een vergunning nodig, die je overigens nooit kunt krijgen voor het handelen in Bitcoin en Crypto Smiley.

Zolang je de dienst toespitst op minder dan 100 consumenten, val je onder de uitzondering van de vergunningsplicht, een ander voorbeeld is als je beleggingsobjecten van meer dan een ton per stuk verkoopt, dan heb je magisch ineens ook geen vergunning meer nodig, bizar, maar waar Smiley.

Om niet in een grijs gebied terecht te komen, beheert Crypto Beheer enkel cryptocurrencies, uitbetalingen in euro's geschieden op naam van de klant, op een exchange aangevraagd op naam van de klant, er lopen geen euro transacties via Crypto Beheer, hierdoor weet ik zeker, zelfs als de regels veranderen, dat ik geen wetten breek Smiley. Ik heb persoonlijk niet zo veel met de wet, meer met moraal, echter met mijn bedrijf wil ik volledig voldoen aan de regels, geen stok om mee te slaan zeg maar, want ik vermoed toch al bovengemiddelde aandacht voor alle nieuwe Bitcoin bedrijven vanuit belasting en de overheid en (falende) instituties als banken, verzekeraars en uiteraard controle instanties als het AFM Smiley.

Bedankt voor het compliment en de input, ook succes in de eigen zaken!

Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
September 17, 2018, 04:07:23 PM
 #11

De website ziet er vrij professioneel uit, hier en daar wat opmaakfoutjes. Om te beginnen, de website lijkt geen gebruik te maken van scaling. Ik bekeek jouw website op mijn laptop en die heeft geen full HD (1920x1080) resolutie scherm, de webpagina wordt dan niet volledig getoond op mijn scherm. Hier is een makkelijke oplossing voor, deze pagina kan je verder op weg helpen https://www.w3schools.com/css/css_rwd_viewport.asp. Persoonlijk vind ik het frame van de voettekst overbodig groot, dit lijkt het resultaat te zijn van de reusachtige Facebook feed. De huidige koers onderaan is leuk gedaan, maar haal alsjeblieft de vierkantjes voor de naam van de valuta weg. Dat waren mijn kritiekpuntjes wat betreft de opmaak. De inhoud lijkt wat karig te zijn, het bevat wat mij betreft echt te weinig informatie. Vertel bijvoorbeeld waarom ze van jouw diensten gebruik zouden moeten maken, in plaats van dat van concurrenten. Hopelijk heb je wat aan mijn tips, succes met je website!

Jij ook nog bedankt voor de input, excuus dat ik helemaal niet gereageerd heb op je, dit soort punten heb ik wat aan!

MBT die informatie, ja, het wordt zo veel anders, maar waarom mensen voor mij moeten kiezen staat er idd niet duidelijk in, ga ik nog eens over nadenken, wil het geen Bitconnect verhaal maken Smiley

niel96
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 9
Merit: 0


View Profile
January 24, 2019, 04:53:39 AM
 #12

Er is nergens een audited long term track record te vinden. Ik zou er dan ook niet in beleggen om die reden. Het minste wat je kan doen is transparant zijn naar de klanten toe over de rendementen. Daar draait het uiteindelijk ook om, de markt outperformen. Anders is er geen meerwaarde en heb je eigenlijk geen bestaansrecht.

Veel mensen willen een advies bureau beginnen omdat ze dat leuk vinden maar hebben vrij weinig toegevoegde waarde. Daarom komt het niet echt overtuigend over. De mensen moeten er nu maar naar raden wat je prestaties zijn.
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
January 30, 2019, 11:36:18 AM
 #13

Hoe loopt het intussen met dit project, Furio? Is er interesse van niet-ervaren crypto-liefhebbers? Heeft de actuele conjunctuur invloed op je activiteiten?

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
July 05, 2019, 10:58:07 AM
 #14

Er is nergens een audited long term track record te vinden. Ik zou er dan ook niet in beleggen om die reden. Het minste wat je kan doen is transparant zijn naar de klanten toe over de rendementen. Daar draait het uiteindelijk ook om, de markt outperformen. Anders is er geen meerwaarde en heb je eigenlijk geen bestaansrecht.

Veel mensen willen een advies bureau beginnen omdat ze dat leuk vinden maar hebben vrij weinig toegevoegde waarde. Daarom komt het niet echt overtuigend over. De mensen moeten er nu maar naar raden wat je prestaties zijn.

Ik denk dat je de clue mist van mijn dienstverlening, ik beloof zeker niet de markt te outperformen Smiley Veel mensen zijn simpelweg niet vaardig genoeg om hieraan mee te doen, dat is mijn dienstverlening Wink

Furio (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
July 05, 2019, 11:03:26 AM
 #15

Hoe loopt het intussen met dit project, Furio? Is er interesse van niet-ervaren crypto-liefhebbers? Heeft de actuele conjunctuur invloed op je activiteiten?

Wat leuk om de interesse te lezen. m.b.t. portfolio klanten niets te klagen, het liep veel harder dan verwacht door persoonlijk en zakelijk netwerk dat ik de website ook eigenlijk een beetje verwaarloost heb, portfolio klanten neem ik sinds eind 2018 niet meer aan.

Zeker een verschil, dit jaar zie ik weer een enorme toename in interesse vergeleken met 2018, al moet ik zeggen dat eigenlijk al mijn portfolio klanten lange termijn visie hebben en niet zomaar uitstappen.

Ik had graag wat meer succes gehad in adviestrajecten, maar hier heb ik veel concurrentie in te duchten Wink.

Op kort termijn zal ik een signaal groep lanceren plus een tradingbotservice aan de hand van api's, zeer interessante rendementen behaald, nu nog even over de voorwaarden nadenken e.d.

Met het lanceren van de nieuwe dienst zal ik tevens de website vernieuwen, ik hoop dat ik ook aan nieuwe tekst toekom!

Fijn weekend allemaal!

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!