beste bitcoiners,
Ik heb sinds vandaag een RasPi, en had graag mn 9 erupers + fan erop laten draaien. Maar... momenteel zitten ze in een 3.0 hub aangesloten op een windows server. Ik kan dit niet zomaar overplaatsen naar mijn raspi, omdat een raspi enkel met 2.0 hubs werkt.
Daarom zou ik mijn 3.0 hub willen verkopen en een 2.0 hub willen kopen...
Ik weet niet of iemand geïnteresseerd is in een ruil? Liefst wel een hub die mijn 9 erupers + fan aan kan (dus voldoende wattage: 30 watt ofzo).
Een 3.0 hub is iets duurder, dus eventueel kunnen we het verschil in waarde compenseren met de shipping?
Mijn huidige hub is een Anker USB hub. Nog maar enkele maanden oud en werkt perfect.
Ook als je gewoon een hub te koop hebt, mag je iets laten weten (dus zonder interesse om te wisselen)
ik ga echter mijn hub niet verkopen voor ik een 2.0 hub heb, want anders draaien mn erupters niet meer (ook al brengen ze niet veel meer op, wil ze toch constant online houden)
edit: er blijken weinig 10 port 2.0 usb hubs te zijn, dus 2 hubs (2.0) die tesamen 10 Block Erupters kunnen draaien, wil ik ook wisselen voor mijn 10 port 3.0 hub