Dat is al eventjes geleden zeg! Ik weet nog wel dat ik rond die tijd er wat over hoorde, maar er niet zoveel mee deed omdat ik het concept maar vaag vond ofzo. Misschien wel de grootste fout die ik tot nu toe gemaakt heb, haha
Was dat toevallig toen Silkroad werd opgerold? De media schonk toen best veel (negatieve) aandacht aan onion routing en Bitcoin. Misschien heeft het onbewust je mening beïnvloed of gecreëerd? Ik denk eigenlijk dat iedereen behalve wat administrators hier, spijt hebben van het feit dat ze niet eerder instapte.
Lange tijd vastgehouden, hoop ik? Dan zal dat wel een leuke cadeautje voor jezelf zijn geweest!
Een klein deel van de Bitcoins heb ik gelukkig bewaard. Helaas besloot ik het overgrote deel voor $200 per stuk te verkopen, maar dat is natuurlijk makkelijk achteraf te zeggen. Toch mag ik zeker niet klagen, want dat in verhouding kleine voorraadje heeft met de huidige koers een behoorlijke waarde.
Wauw, op zo'n leeftijd al zo ondernemend, dat is netjes! Geen gekke beslissing om meer op school te focussen, maar het is natuurlijk wel een mooi verhaal dat je dat ook gedaan hebt.
Ondernemen op het internet en rondzwerven op forums was echt een hobby voor mij, dus dat hielp wel mee. Terugkijkend naar die tijd heb ik er toch wel een beetje spijt van dat ik alles heb opgegeven voor school, ook al was dat ook belangrijk. Overigens heb ik mijn Engels wel heel erg verbeterd door het lezen en schrijven van posts op forums.
Zou best kunnen dat wij in dezelfde stad studeren dan! Ik doe zelf technische informatica
Oost/West/Zuid?
Wat houdt die signature campagne precies in?
Signature campagnes worden door bedrijven gerelateerd aan Bitcoin hier aangemaakt met als doel promotie voor hun dienst of producten. Onder al mijn posts staat een kleine advertentie (incl. deze), voor het verspreiden wordt ik wekelijks beloont met een vergoeding in Bitcoins.
Dat is het positieve aan de koers momenteel ja, voor de rest is het vooral flink balen hoe erg het er aan toe gaat momenteel... haha
Zie het als een uitverkoop