Bitcoin Forum
May 08, 2024, 10:07:31 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 4 »  All
  Print  
Author Topic: Waar in investeren?  (Read 6295 times)
lorean
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 36
Merit: 0


View Profile
December 14, 2013, 12:27:38 AM
 #21

wat dachten jullie van Bitbar?

die staat ook vrij hoog
1715162851
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715162851

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715162851
Reply with quote  #2

1715162851
Report to moderator
1715162851
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715162851

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715162851
Reply with quote  #2

1715162851
Report to moderator
1715162851
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715162851

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715162851
Reply with quote  #2

1715162851
Report to moderator
There are several different types of Bitcoin clients. The most secure are full nodes like Bitcoin Core, which will follow the rules of the network no matter what miners do. Even if every miner decided to create 1000 bitcoins per block, full nodes would stick to the rules and reject those blocks.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715162851
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715162851

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715162851
Reply with quote  #2

1715162851
Report to moderator
1715162851
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715162851

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715162851
Reply with quote  #2

1715162851
Report to moderator
1715162851
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715162851

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715162851
Reply with quote  #2

1715162851
Report to moderator
Jochen
Member
**
Offline Offline

Activity: 228
Merit: 10


View Profile
December 14, 2013, 02:13:18 AM
 #22

Lite en Quarkcoin doen het momenteel goed, maar het blijft een gok.
Vooral als Quarkcoin zou opgenomen worden op BTC-e.com
http://coinmarketcap.com/ is een goeie site om te volgen
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 14, 2013, 01:57:30 PM
 #23

wat dachten jullie van Bitbar?

die staat ook vrij hoog

Je moet natuurlijk ook kijken hoe makkelijk het is om "1" stuk van iets te krijgen. Bitbar staat vooral zo hoog omdat die gewoon moeilijk te minen is en maar in blocken van 0.15589 vrijkomt.  Bijvoorbeeld GrandCoin staat nu zo laag ( - al heeft die een enorme stijging doorgemaakt de laatste dagen - omdat die in blokken van 1000 vrijkomen en makkelijker te minen zijn, "1" Grandcoin is dan niet zoveel.

Leuk dat ik op 6 december zei dat Digicoin zo'n potentieel had. Ik hoop dat jullie geluisterd hebben, deze is namelijk gestegen van 0,0002 BTC naar 0,00082 BTC (per 1 Digicoin) in enkele dagen. Geen dank mensen Wink.


{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
December 14, 2013, 02:14:05 PM
 #24

Dat is inderdaad een optie... Waar worden nieuwe coins geintroduceerd?

Op het Alternate crytocurrencies board ( http://bitcointalk.org/index.php?board=67.0 ) worden vrijwel alle coins voor het eerst geintroduceerd. Als je ze kan kopen voordat ze op een exchange als Cryptsy verschijnen dan heb je de beste kans op winst. Maar niet alle coins komen daar op terecht.

Ik heb voor een klein bedragje wat Dogecoins gekocht. Tis een grap (gebaseerd op een internetmeme) maar dat was Junkcoin ook en die is ook flink wat gestegen.
Redbarron1992
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0


View Profile
December 17, 2013, 06:47:45 PM
 #25

DOGE-coin is idd een om in de gaten te houden, heb er zelf ook wat van gemined. Hou deze vast tot deze hopelijk op Cryptsy komt
Chrisiel4
Member
**
Offline Offline

Activity: 98
Merit: 10


View Profile
January 07, 2014, 07:02:36 PM
 #26

de lottocoin !
bramvnl
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
January 09, 2014, 02:26:39 PM
 #27

de lottocoin !

schijnt goed met die coin te gaan, denk wel een goeie voor de toekomst
makafeli
Member
**
Offline Offline

Activity: 60
Merit: 10


View Profile
January 09, 2014, 03:30:16 PM
 #28

Het grote probleem is van de nieuwe coins is dat zodra ze een exchange "hitten"
dat er zwaar gedumpt word door de grote mining farms en de pool houders, dus ik zou zeggen
let goed op wanneer er zwaar gedumpt word en probeer daarmee te liften... en hopen
dat na 3/4 maanden wanneer er een redelijke verdeling ontstaat te verkopen...

BTW zou QRK ook goed in de gaten houden, schijnt dat 1 adres echt gigantisch heeft ingekocht...
daarnaast is de prijs relatief laag en is er een foundation opgericht dus positieve berichten.

Lottocoin heb ik zelf ook een gross van maar daar waar word op het moment helaas zwaar gedumpd...
Grotesmurf666
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 52
Merit: 0


View Profile
January 11, 2014, 06:03:18 PM
 #29

Litecoin is altijd goed, maar dat is al eigenlijk geen altcoin meer. Het is meer bitcoin on steroids, zakt en stijgt harder maar volgt hetzelfde patroon.

Quark is ook wel goeie, eigenlijk de eerste grote(relatief) coin met een ander algoritme dan ltc en btc. Deze kan sterk groeien en is momenteel erg ondergewaardeerd. Het zal de komende 2 maanden wel erop of eronder worden voor quark, maar ik heb de gok zelf ook maar gewaagt. Het is een mooie toevoeging aan btc, ltc en dan qrk. Met respectievelijk asic, gpu en cpu mining. De coin krijgt wel veel kritiek, maar doe zelf je eigen onderzoek en je zult zien dat bijna alle argumenten volledig weerlegt kunnen worden. Het is er zo een die je moet haten of ervan houden.

Verder is lottocoin net weer aan een opmars bezig en kun je eac nog goedkoop oppakken voordat ie op cryptsy verschijnt(nu al een week ofzo aangekondigt). eac kan ook nog voor de lange termijn heeft een actief dev team achter zich dat momenteel zelf aan een fiat exchange werkt plus momenteel de coin met de snelste transactie tijden. Die exchange zal wel een paar maanden duren nog maar het is dus geen pump en dump scam (waarschijnlijk  Grin).

Voor het hoge risico kan je mss nog coinye west kopen voordat ze op een exchange komen, maar pas op dat je niet genaaid wordt en met waardeloze shitcoins in je handen staat wanneer de hype over is.
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
January 11, 2014, 06:29:07 PM
 #30

Quark is ook wel goeie, eigenlijk de eerste grote(relatief) coin met een ander algoritme dan ltc en btc. Deze kan sterk groeien en is momenteel erg ondergewaardeerd. Het zal de komende 2 maanden wel erop of eronder worden voor quark, maar ik heb de gok zelf ook maar gewaagt. Het is een mooie toevoeging aan btc, ltc en dan qrk. Met respectievelijk asic, gpu en cpu mining. De coin krijgt wel veel kritiek, maar doe zelf je eigen onderzoek en je zult zien dat bijna alle argumenten volledig weerlegt kunnen worden. Het is er zo een die je moet haten of ervan houden.

Quark is een leuke coin om te minen. Zelfs al heb je een 5 jaar oude computer (zoals ik), nog kun je flink wat coins minen via een pool als http://qrk.coinmine.pl.
Grotesmurf666
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 52
Merit: 0


View Profile
January 11, 2014, 06:36:47 PM
 #31

ps, ik ben blijkbaar niet de enige die zo over eac denkt Tongue https://bitcointalk.org/index.php?topic=400956.0
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
January 11, 2014, 06:46:29 PM
 #32

Ik heb er een aantal dagen geleden een hoop gekocht van FTC en die zijn alleen maar in waarde gedaald.  Worldcoin heeft een redelijke waarde, maar waarom begrijp ik echter niet. Bv Digicoin heeft veel meer potentieel. En natuurlijk TAG, die heeft ook potentieel maar dat hebben al veel mensen ondervonden Wink

Wie mijn raad heeft gevolgd na dit bericht, heeft naast met Digicoin (zoals eerder vermeld) waarschijnlijk een goede slag kunnen slaan met Tag. Die is vandaag 0,0027 BTC per stuk geweest Smiley.
- -

Ik investeer meestal short term in Digicoin, TagCoin en af en toe GrandCoin. Heb momenteel veel in GrandCoin zitten. Zojuist voor 0,00000117, 0,00000116 en 0,00000115 een flinke lading gekocht. Dat is, gezien de grafiek, een laag punt van GrandCoin. (Helemaal als je ziet dat deze gister een piek had van 0,00000259, waar ik mijn "shortterm Grandcoins"* voor 0,00000240 verkocht heb).

Helaas kan niemand de koers voorspellen en kan ik jullie niet garanderen dat ik op deze shortterm GrandCoin winst ga maken, maar ik ga er wel van uit Wink.

(* = ik heb naast 'Shortterm coins'  ook allerlei wallets gevuld met diverse altcoins, je weet maar nooit welke in de toekomst véél meer waard zullen zijn). Smiley

(Ik gebruik BTW gewoon Cryptsy hiervoor, deze werkt tegenwoordig weer perfect voor mij. Referallink: https://www.cryptsy.com/users/register?refid=11356).

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
pietje
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100


View Profile
January 11, 2014, 08:28:25 PM
 #33

Ik heb er een aantal dagen geleden een hoop gekocht van FTC en die zijn alleen maar in waarde gedaald.  Worldcoin heeft een redelijke waarde, maar waarom begrijp ik echter niet. Bv Digicoin heeft veel meer potentieel. En natuurlijk TAG, die heeft ook potentieel maar dat hebben al veel mensen ondervonden Wink

Wie mijn raad heeft gevolgd na dit bericht, heeft naast met Digicoin (zoals eerder vermeld) waarschijnlijk een goede slag kunnen slaan met Tag. Die is vandaag 0,0027 BTC per stuk geweest Smiley.
- -

Ik investeer meestal short term in Digicoin, TagCoin en af en toe GrandCoin. Heb momenteel veel in GrandCoin zitten. Zojuist voor 0,00000117, 0,00000116 en 0,00000115 een flinke lading gekocht. Dat is, gezien de grafiek, een laag punt van GrandCoin. (Helemaal als je ziet dat deze gister een piek had van 0,00000259, waar ik mijn "shortterm Grandcoins"* voor 0,00000240 verkocht heb).

Helaas kan niemand de koers voorspellen en kan ik jullie niet garanderen dat ik op deze shortterm GrandCoin winst ga maken, maar ik ga er wel van uit Wink.

(* = ik heb naast 'Shortterm coins'  ook allerlei wallets gevuld met diverse altcoins, je weet maar nooit welke in de toekomst véél meer waard zullen zijn). Smiley

(Ik gebruik BTW gewoon Cryptsy hiervoor, deze werkt tegenwoordig weer perfect voor mij. Referallink: https://www.cryptsy.com/users/register?refid=11356).

Ik vind het dus erg lastig om te bepalen wat een alt gaat doen. Bepaalde dingen zijn wel te voorspellen, zoals doge of quark destijds. Maar nu zit in toch echt in het duister te tasten.
Als ik naar bijvoorbeeld grandcoin kijk zie ik een coin die vanaf 14 december alleen maar aan het dalen is, waarom zou deze dan bijvoorbeeld nu weer gaan stijgen? Heb je hier nog tips voor hoe je zoiets een beetje kan inschatten?
Ook zie ik maar een piek van 186 en niet 259?
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
January 11, 2014, 08:38:26 PM
 #34

De piek kun je zien door daarop in de grafiek te kijken, bij high zul je 259 zien en dat houdt In dat ie daar voor verkocht is geweest.

Het blijft altijd moeilijk inschatten wat een coin gaat doen. Je maakt daarom soms verlies, en soms winst. Ik volg de koersen van de munten iedere dag, op een gegeven moment weet je dan wel wat een lage waarde voor een coin is. Dat is dan geen garantie dat je winst maakt, maar meestal wel het geval. Ik heb momenteel in ieder geval (veel) meer winst gemaakt dan verlies gemaakt met shortterm traden, maar daar zit ook een stukje geluk bij. 

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Grotesmurf666
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 52
Merit: 0


View Profile
January 11, 2014, 09:16:31 PM
 #35

Mijn advies is om gewoon onderzoek te doen/het nieuws bij te houden dan kun je inkopen met meer reden dan alleen 'hij staat laag'. Als je niet zo ervaren bent, kun je ook beter bij de coins houden die wel toekomst hebben en niet al te klein zijn qua market cap. In dat geval zal je inleg nooit compleet verdwijnen Tongue en maak je eigenlijk altijd wel winst als je relatief laag inkoopt en lang genoeg wacht
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
January 11, 2014, 09:21:59 PM
 #36

Dat sowieso, ik hou het forum hier altijd in de gaten. Shitcoins koop ik sowieso niet, zelfs niet shortterm.  GDC is momenteel weer gezakt van zo'n 128 naar 116 en komt daarmee weer op het punt waarop ik deze heb ingekocht. Ik zie over een paar dagen wel of ik winst of verlies heb gemaakt op deze trade Smiley.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
marco1234567989
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 11
Merit: 0


View Profile
January 12, 2014, 12:28:21 AM
 #37

wat ik dek over the coin dat de btc straks uit de tijd is of hij moet meer dan 10000 dollar worden omdat er te kort van zijn omze straks goed toe te passen als het straks op grote termijn als een betaalmiddel moet functioneren omdat er straks wat ze zeggen pas in 2040 ik denk personelijk eerder er komen steeds snellere miners op de markt
en ewr maar straks 21 miljoen bitcoins van zijn wat dus niks is op de wereld bevolking aangezien er strak ook geld in bedrijven blijft zitten en er ook geld wordt verloren met verzenden van een transactie fee en mensen waar computers van crashen denk ik dat het te kort is lite coin een betere optie met 84 million total coins maar eigenlijk moet er een coin komen die in de miljard zit dan is de waarde per coin niet zo hoog maar als je gaan kijken 1 miljard coins x 100 dollar is maar 100 miljard
over de wereld is dat niks ik denk dat er een goede stabiele coin nog moet worden uit gevonden of er zijn straks maar een paar mensen over die een coin hebben
en iedereen is nu hard aan het minen en er komen teveel coins uit waar nietover nagedacht is  kijk nu naar coinye als er morgen exchange voor is stort ie direkt in iedereen gaat ze dumpen want ze willen allemaal hun investering terug
Easy2Mine
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 854
Merit: 500


einc.io


View Profile
January 12, 2014, 01:59:37 AM
Last edit: January 12, 2014, 11:08:03 AM by Easy2Mine
 #38

Bijna alle altcoins zijn gedoemd te mislukken.
Waarom?
Het merendeel van die coins worden op de markt gegooid door mislukkelingen die denken dat ze de boot gemist hebben.
Het is nooit te laat om ergens in te stappen.
De meeste van die altcoins zijn Copy & Paste, ze voegen niks toe.

Zolang er niet een userbase die groot genoeg is en het niet makkelijk in te wisselen is tegen fiat is het gedoemd te mislukken.
Daarnaast moet er ook een systeem aanwezig zijn om de virtuele valuta om te zetten naar fiat zonder dat Henk en Ingrid die er helemaal niks van af weten hoe het allemaal werkt, maar wel normaal geld op de rekening gestort wilt hebben.(even willekeurig namen van normale mensen opgesomd)

Met de komst van Bitpay en alternativen heeft Bitcoin zijn grip in het normale betalingsverkeer kunnen versteken, vandaar die stijgingen.
Litecoin had die mogelijkheid niet, je moest het steeds weer omwisselen naar fiat of Bitcoin.
Litecoin heeft vanaf heden die mogelijkheid wel met
http://www.gocoins.com/
Let vooral op de koers als het onder de normale miners en gebruikers bekend wordt.

Ripple, dit is heel erg interessant.
Heb even geen zin om meer te typen, zoek het maar zelf uit.

Uiteindelijk zullen er waarschijnlijk deze 3 overblijven van al die wildgroei aan altcoins.
Ik mijn al sinds begin 2011 Bitcoins.
1 week verschillende altcoins in de zomer van 2011 gemind.
Ik zag de nadelen ervan en ben er toen meteen mee gestopt.

Nooit wat in Litecoin gezien, maar ik vermoedt dat Litecoin Bitcoin zal overvleugelen.
De echte Archilespees van Bitcoin komt nu in zicht en dat is niet de 51% attack waar zoveel mensen vrezen.
Ik ben nu al voor de zekerheid wat BTC aan het inwisselen voor Litecoins.

Wat voor onzin ben ik nu aan het typen Grin

Grotesmurf666
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 52
Merit: 0


View Profile
January 12, 2014, 10:07:37 AM
 #39

wat ik dek over the coin dat de btc straks uit de tijd is of hij moet meer dan 10000 dollar worden omdat er te kort van zijn omze straks goed toe te passen als het straks op grote termijn als een betaalmiddel moet functioneren omdat er straks wat ze zeggen pas in 2040 ik denk personelijk eerder er komen steeds snellere miners op de markt
en ewr maar straks 21 miljoen bitcoins van zijn wat dus niks is op de wereld bevolking aangezien er strak ook geld in bedrijven blijft zitten en er ook geld wordt verloren met verzenden van een transactie fee en mensen waar computers van crashen denk ik dat het te kort is lite coin een betere optie met 84 million total coins maar eigenlijk moet er een coin komen die in de miljard zit dan is de waarde per coin niet zo hoog maar als je gaan kijken 1 miljard coins x 100 dollar is maar 100 miljard
over de wereld is dat niks ik denk dat er een goede stabiele coin nog moet worden uit gevonden of er zijn straks maar een paar mensen over die een coin hebben
en iedereen is nu hard aan het minen en er komen teveel coins uit waar nietover nagedacht is  kijk nu naar coinye als er morgen exchange voor is stort ie direkt in iedereen gaat ze dumpen want ze willen allemaal hun investering terug
RIP Dutch  Tongue
mjajansen
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 24
Merit: 0


View Profile
January 12, 2014, 09:31:10 PM
 #40

Ik invest meestal in nieuwe coins die nog niet te handelen zijn, gewoon op fora die dingen kopen dan en hopen dat ze ooit wat waard worden.
Pages: « 1 [2] 3 4 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!