Bitcoin Forum
April 27, 2024, 01:05:36 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Na 17 April zal de prijs van Bitcoin opnieuw stijgen  (Read 261 times)
Debutler123 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 1


View Profile
April 05, 2018, 04:46:27 PM
Merited by BioMike (1)
 #1

Nieuwe stijging in April 2018 voor bitcoin
17 April 2018 is de dag van de belastingaangiften voor Amerikaanse burgers. Veel mensen die bitcoin kochten vorig jaar zijn waarschijnlijk niet al te blij op deze datum. Vele wisten namelijk niet dat ze belasting moesten betalen over de cryptocurrency als zij deze weer met winst zouden verkopen.

Tom Lee, mede-oprichter van Fundstrat, schat dat Amerikaanse bitcoin-beleggers ongeveer $25 miljard aan winstbelasting verschuldigd zijn. Dit bedrag zou 20% meerwaarde van de belastinginkomsten voor de treasury vertegenwoordigen. Het is dus niet gek dat de belastingdienst in Amerika zoveel waarde hecht aan het verzamelen van deze crypto-belastingen.

De totale ontvangsten van de belasting zouden een recordbedrag van $168 miljard (voor belastingjaar 2017) moeten bereiken. Hiermee overschrijdt 2017 de $137 miljard aan inkomsten uit 2007.

Tom Lee legt de link tussen de daling van de Bitcoin koers in relatie tot de belastingaangifte op 17 April. Een groot aantal beleggers hebben waarschijnlijk hun Alt-coins, Bitcoins en Ethereum munten ingewisseld voor Dollars naarmate de datum voor de belastingaangifte nadert.

Als gevolg hiervan, mocht de voorspelling correct zijn, zal de verkoopdruk voor Bitcoin worden verlicht, na 15 April. Normaal valt de aangifte dag op de 15e. Maar omdat dit jaar deze dag valt op een zondag, en de volgende dag (16 April) de dag van emancipatie gevierd wordt, zal de verkoopdruk van Bitcoin afnemen.

Tom Lee geeft aan dat hierna waarschijnlijk de koopkracht van Bitcoin weer zal toenemen waardoor de bitcoin koers wederom zal stijgen. Of deze weer tot recordhoogtes zal stijgen is nooit zeker, maar sterk omhoog zal hij zeker weer gaan.

Origineel artikel en meer crypto nieuws op: https://www. cryptobutler.nl
1714179936
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714179936

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714179936
Reply with quote  #2

1714179936
Report to moderator
1714179936
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714179936

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714179936
Reply with quote  #2

1714179936
Report to moderator
1714179936
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714179936

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714179936
Reply with quote  #2

1714179936
Report to moderator
Make sure you back up your wallet regularly! Unlike a bank account, nobody can help you if you lose access to your BTC.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714179936
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714179936

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714179936
Reply with quote  #2

1714179936
Report to moderator
1714179936
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714179936

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714179936
Reply with quote  #2

1714179936
Report to moderator
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
April 05, 2018, 07:35:23 PM
Last edit: April 06, 2018, 06:23:37 AM by peterspijzer
Merited by BioMike (1)
 #2

leuk!!



zeiden ze over 15 januari ook, dan zou er veel geld naar bitcoin gaan, vanweg de bankiersbonussen

maarjah, ik help het je hopen, want van 17.000 euro naar 5.000 euro, dat is potverdorrie een hele jammere

als ik echter naar 17 april 2017 kijk, zie ik 1.000 euro op de borden staan,
dus terugkijkend op een jaar geleden, en zie wat de koers nu is, zou het goed kunnen, hoi hoi hoi

verder heb ik eigenlijk ook geen standhoudende redenen meer, maar regulatie is zeker een belangrijke, dit in combinatie met adaptie


bitcoin is here to stay?
AboutThreeBitty
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 1


View Profile
April 06, 2018, 04:19:12 AM
Merited by BioMike (1)
 #3

lekker dan.. ik ben blij dat bitcoin zo voorspelbaar en zeker is, dan kan ik berichten zoals deze ook zonder zorgen gewoon serieus nemen.
marc_a
Member
**
Offline Offline

Activity: 116
Merit: 11


View Profile
April 06, 2018, 05:43:49 AM
Merited by BioMike (1)
 #4

ja en dat na het chinese nieuw jaar, alle chineze weer gingen investeren.
Ik acht 18 april wel af en zie wat er gebeurt

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ ✅ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project ● ☞ ✅ Best privacy crypto-market! ● █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ─────────────────║ WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ║─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June]✅[Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ ✓ Windows  |  ✓ macOS  |  ✓ Linux
icodoejezo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 68
Merit: 0


View Profile WWW
April 07, 2018, 06:44:11 PM
 #5

De 17e April gaat een spannende dag worden dan... Zou zo gezegd ook de dag gaan worden dat Verge hun nieuws over de mega deal gaat delen met de wereld. Nu staat Verge bekend om vertragingen, zo is het nieuws over de partnership ook al eerder uitgesteld....

Ben benieuwd of de 17e zijn naam waar gaat maken....
supermanst
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
April 09, 2018, 02:10:48 PM
 #6

Ik denk eerlijk gezegd dat het nieuws van Verge gaat tegenvallen gezien hun historie..
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
April 09, 2018, 04:15:05 PM
 #7

hoewel ik ook een paar keer Verge heb, het volgende:



ik CONCENTREER me over een ruime week op:

BITCOIN - (the gateway from crypto to fiat)

gewoonweg, omdat ik mijn btc-positie heel belangrijk vind
en btc is simpel gezegd de belangrijkste coin in de crypto-wereld
(hoewel ethereum misschien wel de smartste is)
CFI-2018
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile WWW
April 28, 2018, 09:08:12 AM
 #8

Bitcoin is inmiddels wel gestegen, maar hoeveel invloed de belastingaangifte heeft vraag ik me wel af, aangezien BTC vaak niet wordt opgegeven...
Robrunzen
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 50
Merit: 0


View Profile
May 01, 2018, 08:07:30 PM
 #9

Persoonlijk denk ik dat het geld verdeeld gaat worden over meerdere crypto projecten. Btc zal een doorgeefluik hiervoor blijven.
jordywillems
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 37
Merit: 0


View Profile
May 15, 2018, 08:07:21 AM
 #10

Ik zit nog te wachten.  Roll Eyes
drfugazi
Member
**
Offline Offline

Activity: 207
Merit: 10


View Profile
May 23, 2018, 09:54:45 AM
 #11

Nieuwe stijging in April 2018 voor bitcoin
17 April 2018 is de dag van de belastingaangiften voor Amerikaanse burgers. Veel mensen die bitcoin kochten vorig jaar zijn waarschijnlijk niet al te blij op deze datum. Vele wisten namelijk niet dat ze belasting moesten betalen over de cryptocurrency als zij deze weer met winst zouden verkopen.

Tom Lee, mede-oprichter van Fundstrat, schat dat Amerikaanse bitcoin-beleggers ongeveer $25 miljard aan winstbelasting verschuldigd zijn. Dit bedrag zou 20% meerwaarde van de belastinginkomsten voor de treasury vertegenwoordigen. Het is dus niet gek dat de belastingdienst in Amerika zoveel waarde hecht aan het verzamelen van deze crypto-belastingen.

De totale ontvangsten van de belasting zouden een recordbedrag van $168 miljard (voor belastingjaar 2017) moeten bereiken. Hiermee overschrijdt 2017 de $137 miljard aan inkomsten uit 2007.

Tom Lee legt de link tussen de daling van de Bitcoin koers in relatie tot de belastingaangifte op 17 April. Een groot aantal beleggers hebben waarschijnlijk hun Alt-coins, Bitcoins en Ethereum munten ingewisseld voor Dollars naarmate de datum voor de belastingaangifte nadert.

Als gevolg hiervan, mocht de voorspelling correct zijn, zal de verkoopdruk voor Bitcoin worden verlicht, na 15 April. Normaal valt de aangifte dag op de 15e. Maar omdat dit jaar deze dag valt op een zondag, en de volgende dag (16 April) de dag van emancipatie gevierd wordt, zal de verkoopdruk van Bitcoin afnemen.

Tom Lee geeft aan dat hierna waarschijnlijk de koopkracht van Bitcoin weer zal toenemen waardoor de bitcoin koers wederom zal stijgen. Of deze weer tot recordhoogtes zal stijgen is nooit zeker, maar sterk omhoog zal hij zeker weer gaan.

Origineel artikel en meer crypto nieuws op: https://www. cryptobutler.nl

We wachten allemaal nog steeds, dit soort onzinvoorspellingen getuigen van weinig intelligentie. Alstjeblieft niet meer.
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
May 25, 2018, 07:57:02 PM
 #12

We wachten allemaal nog steeds, dit soort onzinvoorspellingen getuigen van weinig intelligentie. Alstjeblieft niet meer.


hahahah  Cheesy

Het is allemaal speculatie, mensen proberen elkaar warm te maken, in de hoop voor massa fomo, maar het werkt niet zo goed de laatste tijd. Alle "voorspellingen" kloppen niet. Maar ze blijven net zo lang door gaan met voorspellen, totdat ze een keer gelijk hebben en alle die ene goede voorspelling wordt dan overal verspreid en aangeprezen.


Raypok
Member
**
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 13

PRiVCY -Mod


View Profile WWW
May 27, 2018, 10:18:52 AM
 #13

De wens is de vader van de gedachte.......

De prijs zal stijgen wanneer er meer vraag dan aanbod is, daar is geen datum aan vast te prikken.

mvg
drfugazi
Member
**
Offline Offline

Activity: 207
Merit: 10


View Profile
May 30, 2018, 09:03:38 AM
 #14

We wachten allemaal nog steeds, dit soort onzinvoorspellingen getuigen van weinig intelligentie. Alstjeblieft niet meer.


hahahah  Cheesy

Het is allemaal speculatie, mensen proberen elkaar warm te maken, in de hoop voor massa fomo, maar het werkt niet zo goed de laatste tijd. Alle "voorspellingen" kloppen niet. Maar ze blijven net zo lang door gaan met voorspellen, totdat ze een keer gelijk hebben en alle die ene goede voorspelling wordt dan overal verspreid en aangeprezen.




Vooralsnog zitten we gewoon in een dikke downtrend, verwacht dus zonder volumetoename dat de prijs vooral zal blijven dippen!
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!