Bitcoin Forum
May 07, 2024, 10:01:59 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: [VERKOCHT] Te Koop 2 x Butterfly Labs Single SC 60 gh/s Bitcoin ASIC Miner  (Read 1536 times)
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
November 07, 2013, 03:05:59 PM
Last edit: November 08, 2013, 10:33:13 AM by incama
 #1

Te Koop 2 Single SC 60 gh/s asic miners. Vers uit Amerika ontvangen samen met twee bijpassende voedingen. Wie biedt? (Ik accepteer alleen BTC's, met Euro's kan ik niets Smiley )

Pics:
http://www.ddmining.com/sell/1.jpg

http://www.ddmining.com/sell/2.png
1715119319
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715119319

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715119319
Reply with quote  #2

1715119319
Report to moderator
1715119319
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715119319

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715119319
Reply with quote  #2

1715119319
Report to moderator
There are several different types of Bitcoin clients. The most secure are full nodes like Bitcoin Core, which will follow the rules of the network no matter what miners do. Even if every miner decided to create 1000 bitcoins per block, full nodes would stick to the rules and reject those blocks.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715119319
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715119319

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715119319
Reply with quote  #2

1715119319
Report to moderator
1715119319
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715119319

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715119319
Reply with quote  #2

1715119319
Report to moderator
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
November 07, 2013, 03:20:53 PM
 #2

3 BTC voor de 2
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
November 07, 2013, 03:27:38 PM
 #3

3 BTC voor de 2

Daar mag je de lege doos voor hebben.
nick0016
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 100



View Profile
November 07, 2013, 03:57:06 PM
 #4

8 BTC per stuk vraagt de verkoper voor als iemand het zich af vraagt...

Succes!

Likes Bitcoins!
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
November 07, 2013, 04:02:19 PM
Last edit: November 07, 2013, 04:20:54 PM by incama
 #5

8 BTC per stuk vraagt de verkoper voor als iemand het zich af vraagt...

Succes!

Oww, op die manier. Dacht dat pm's persoonlijk waren, enfin kan me vergissen. Jammer dat je 1 BTC per stuk dealtje niet door ging.

PS. PM mij met een interessant bod Wink
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
November 07, 2013, 04:44:46 PM
Last edit: November 07, 2013, 08:46:17 PM by dnaleor
 #6

Ik wil tot 4 btc gaan voor de 2, bod blijft 5 dagen geldig
Foebar
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 156
Merit: 100


View Profile
November 07, 2013, 04:45:52 PM
 #7

Lijkt me nochtans relevante info die nick0016 post, dan weten ze meteen welke prijs je in gedachte had voor deze miners, en vermijd je te lage biedingen per pm.

Ik zou ook oppassen met je opmerkingen naar medegebruikers toe, je probeert per slot zaken te doen met elkaar. (just my 2cents)

In ieder geval succes met de verkoop

incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
November 07, 2013, 04:46:23 PM
 #8

Ik wil tot 4 btc gaan voor de 2, bod blijft ț dagen geldig

Wat zijn t dagen?
nick0016
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 100



View Profile
November 07, 2013, 04:55:15 PM
 #9

Oww, op die manier. Dacht dat pm's persoonlijk waren, enfin kan me vergissen. Jammer dat je 1 BTC per stuk dealtje niet door ging.

PS. PM mij met een interessant bod Wink

Zoals Foebar aangeeft is dit gewoon relevante informatie voor andere mensen die geïnteresseerd zijn. Hier is niks persoonlijks aan tenzij je natuurlijk andere prijzen gaat hanteren van verschillende mensen Wink

Dat ik (in het begin) 1 BTC per stuk aanbood is wel persoonlijk, overigens kwam ik met dat bod omdat jij geen prijs wilde geven en ik maar een bod moest doen...


Likes Bitcoins!
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
November 07, 2013, 05:02:18 PM
 #10

Lijkt me nochtans relevante info die nick0016 post, dan weten ze meteen welke prijs je in gedachte had voor deze miners, en vermijd je te lage biedingen per pm.

Ik zou ook oppassen met je opmerkingen naar medegebruikers toe, je probeert per slot zaken te doen met elkaar. (just my 2cents)

In ieder geval succes met de verkoop

Is dat zo, ik zou het niet weten mits ik alle pm's zou hebben gelezen. Nick kwam gewoon met een te belachelijk laag bod en vroeg mij wat ik er voor wilde hebben. Ik antwoordde met 8 BTC's per stuk waarna ik een opsomming kreeg van waarom dit belachelijk zou zijn. Ik onderhandel ook maar gewoon en ben zeker in staat met mensen mee te gaan.

Ten tweede, het openbaar posten van informatie die binnen pm's worden besproken lijkt mij not done (vandaar de afkorting pm). Dat Nick misschien op zijn teentjes is getrapt vanwege mijn weigering op zijn bod kan ik niets aan doen. Ik ben echter niet op mijn achterhoofd gevallen al zou hij het willen.

Ik bedank je wel voor je opmerking en voor het meedenken, dat kan ik wel waarderen Smiley .
  
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
November 07, 2013, 05:08:23 PM
 #11

Even Off-topic:

Er zijn 5 verschillende mensen die PM`s kunnen lezen namelijk: de verzender, de ontvanger, Moderators, Global Moderators en Administrators. (alleen in uitzonderingen met gegronde reden, behalve Administrators, die altijd)

Je kan niet van een ontvanger of verzender van PM`s verwachten dat zij die geheim houden, je hebt immers geen geheimhoudings plicht Wink

Ben ik soieso voorstander van bieden in het topic in plaats van PM maar daar is ook iedereen vrij in.

Groeten
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
November 07, 2013, 05:15:01 PM
 #12

Even Off-topic:

Er zijn 5 verschillende mensen die PM`s kunnen lezen namelijk: de verzender, de ontvanger, Moderators, Global Moderators en Administrators. (alleen in uitzonderingen met gegronde reden, behalve Administrators, die altijd)

Je kan niet van een ontvanger of verzender van PM`s verwachten dat zij die geheim houden, je hebt immers geen geheimhoudings plicht Wink

Ben ik soieso voorstander van bieden in het topic in plaats van PM maar daar is ook iedereen vrij in.

Groeten

Lijkt me een beetje meten met twee maten Psycho. Zie https://bitcointalk.org/index.php?topic=316703.0
Je geeft zelf ook geen informatie weg bij een deal die via pm verloopt. Want voor hoeveel heb je ze nu verkocht?
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
November 07, 2013, 05:25:18 PM
 #13

Even Off-topic:

Er zijn 5 verschillende mensen die PM`s kunnen lezen namelijk: de verzender, de ontvanger, Moderators, Global Moderators en Administrators. (alleen in uitzonderingen met gegronde reden, behalve Administrators, die altijd)

Je kan niet van een ontvanger of verzender van PM`s verwachten dat zij die geheim houden, je hebt immers geen geheimhoudings plicht Wink

Ben ik soieso voorstander van bieden in het topic in plaats van PM maar daar is ook iedereen vrij in.

Groeten

Lijkt me een beetje meten met twee maten Psycho. Zie https://bitcointalk.org/index.php?topic=316703.0
Je geeft zelf ook geen informatie weg bij een deal die via pm verloopt. Want voor hoeveel heb je ze nu verkocht?

Ik heb ze verkocht voor 5-6 btc pst (in totaal 6 stuks), lag eraan wat diegene er zelf voor wou geven.

En ik ga niet een bod van iemand plaatsen die ik per PM heb gekregen, als diegene dat wil doet hij of zij dat zelf wel.
Alleen in een veiling zal ik een qoute van het bod plaatsen maar niet in een standaard verkoop thread.
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
November 07, 2013, 05:29:01 PM
 #14

Even Off-topic:

Er zijn 5 verschillende mensen die PM`s kunnen lezen namelijk: de verzender, de ontvanger, Moderators, Global Moderators en Administrators. (alleen in uitzonderingen met gegronde reden, behalve Administrators, die altijd)

Je kan niet van een ontvanger of verzender van PM`s verwachten dat zij die geheim houden, je hebt immers geen geheimhoudings plicht Wink

Ben ik soieso voorstander van bieden in het topic in plaats van PM maar daar is ook iedereen vrij in.

Groeten

Lijkt me een beetje meten met twee maten Psycho. Zie https://bitcointalk.org/index.php?topic=316703.0
Je geeft zelf ook geen informatie weg bij een deal die via pm verloopt. Want voor hoeveel heb je ze nu verkocht?

Ik heb ze verkocht voor 5-6 btc pst (in totaal 6 stuks), lag eraan wat diegene er zelf voor wou geven.

Bedankt voor je eerlijke reactie. Zat ik met mijn start bod er niet ver van af.

Groetjes
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
November 07, 2013, 08:03:10 PM
 #15

8btc is omgerekend +/- 1700 euro

Dat is een flinke prijs voor een miner die naar verwachting in de resterende levensduur netto niet veel meer op zal brengen dan 2, 12btc ofwel EUR 240

Wilde dit wel even posten om de startende miners te wijzen op het wat minder aantrekkelijke aanbod wat alhier geplaatst wordt.

Het bod van dnaleor is dus een aardig bod, zou het aannemen als ik jou was, alle bfl producten worden met de dag minder waard. Dese waarde vermi dering gaat harder dan hetgeen ze opleveren met minen.

Desalniettemin succes met de verkoop

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
November 07, 2013, 08:46:59 PM
 #16

Ik wil tot 4 btc gaan voor de 2, bod blijft ț dagen geldig

Wat zijn t dagen?

ik zat op mn GSM, ondertussen aangepast: 5 dagen dus


edit: dit is inclusief verzendkosten
nick0016
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 100



View Profile
November 07, 2013, 09:10:20 PM
 #17

Ik heb ze verkocht voor 5-6 btc pst (in totaal 6 stuks), lag eraan wat diegene er zelf voor wou geven.

Bedankt voor je eerlijke reactie. Zat ik met mijn start bod er niet ver van af.

Groetjes

Ik ben niet op mijn teentjes getrapt hoor, geen zorgen Smiley

Vergeet niet dat die prijs een tijd terug is, nog voor de huidige difficulty. Dat compenseert dan weer. Niet echt meer een goede richtlijn voor nu als je het mij vraagt...

Likes Bitcoins!
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
November 08, 2013, 07:48:01 AM
 #18

Ik heb ze verkocht voor 5-6 btc pst (in totaal 6 stuks), lag eraan wat diegene er zelf voor wou geven.

Bedankt voor je eerlijke reactie. Zat ik met mijn start bod er niet ver van af.

Groetjes

Ik ben niet op mijn teentjes getrapt hoor, geen zorgen Smiley

Vergeet niet dat die prijs een tijd terug is, nog voor de huidige difficulty. Dat compenseert dan weer. Niet echt meer een goede richtlijn voor nu als je het mij vraagt...

Lees mijn reactie nou nog maar eens:
Quote
Ik onderhandel ook maar gewoon en ben zeker in staat met mensen mee te gaan.
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
November 08, 2013, 08:05:34 AM
 #19

@incama,

Mag ik opmerken dat je toon op zijn minst erg verdedigend zo niet aanvallend bestempeld mag worden.

Dat moet iedereen uiteraard helemaal zelf weten, maar in het geval je iets wilt verkopen op dit forum dan draagt het doorgaans niet bij aan een snellere verkoop.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
incama (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0



View Profile WWW
November 08, 2013, 08:20:34 AM
 #20

@incama,

Mag ik opmerken dat je toon op zijn minst erg verdedigend zo niet aanvallend bestempeld mag worden.

Dat moet iedereen uiteraard helemaal zelf weten, maar in het geval je iets wilt verkopen op dit forum dan draagt het doorgaans niet bij aan een snellere verkoop.

Pardon. Waar bazeer je dat dan weer op? Volgens mij ben je zelf bezig met wat olie op het vuur te gooien. In mijn laatste reactie geef ik alleen aan dat over de prijs onderhandelt kan worden. Inderdaad, erg agressief?!?

Verder, 1 module is verkocht, nog 1 op voorraad.
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!