Bitcoin Forum
June 03, 2024, 05:06:31 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: CryptoGameKeys - PS3 & PS4 Games - PC Games - Xbox Live - En meer!  (Read 1556 times)
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 18, 2013, 09:44:19 PM
Last edit: December 21, 2013, 12:59:26 PM by jdebunt
 #1

Hoi hoi,

ik ga hier ook maar even de Nederlandse versie neerpoten Smiley


Ik heb een webshop geopend, waarop jullie game cd keys, PSN cards & XBOX Live Memberships kunnen kopen, in ruil voor Cryptocurrency.

Prijzen zijn in USD, en tijdens de checkout (via coinpayments), kan je kiezen met welke crypto je wilt betalen. Op dit moment worden 15 verschillende crypto's aanvaard Smiley

Ik update de content dagelijks, verzoekjes zijn altijd welkom.

PC games : Steam, Origin, UPlay, Battle.net

PSN cards : NL & BE worden morgen toegevoegd

Xbox Live membership: 12 maanden, wereldwijd

Ondersteunce coins : Bitcoin, Litecoin, AndroidsTokens, BBQCoin,Bottlecaps,  CryptogenicBullion,ColossusCoin, Digitalcoin, Devcoin, Franko, Goldcoin, Infinitecoin, Krugercoin, Megacoin, Netcoin, Namecoin, Novacoin, Orbitcoin , Peercoin, Quark, Redcoin, StableCoin, Sexcoin, Worldcoin, Primecoin, ZetaCoin

adres : http://www.cryptogamekeys.com

Als er vragen zijn hoor ik het wel Smiley


P.S. je kan ook geld verdienen als affiliate, 2% commissie op elke verkoop Smiley
koelen3
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1022
Merit: 1007


Sooner or later, a man who wears two faces forgets


View Profile
November 18, 2013, 11:06:20 PM
 #2

Ik wil geen kritiek geven, maar ik vind de prijzen net iets aan de hoge kant
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 19, 2013, 07:54:00 AM
Last edit: November 19, 2013, 08:44:54 AM by jdebunt
 #3

Ik wil geen kritiek geven, maar ik vind de prijzen net iets aan de hoge kant

die mening mag je gerust toegedaan zijn, het is ook de bedoeling om wat winst te maken natuurlijk Smiley

ik pas de prijzn ook wel aan zodra ik een goedkopere leverancier heb gevonden, maar dat is helaas lang niet altijd het geval.


EDIT : 10% korting op alle aankopen tot en met 30 november! gebruik coupon code "CGK10" bij checkout Smiley
koelen3
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1022
Merit: 1007


Sooner or later, a man who wears two faces forgets


View Profile
November 19, 2013, 04:17:49 PM
 #4

Als je wilt weet ik nog wel wat goedkope leveranciers.
Ik ben al een goed jaar ervaren in het verhandelen van games online.
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 19, 2013, 08:58:52 PM
 #5

Als je wilt weet ik nog wel wat goedkope leveranciers.
Ik ben al een goed jaar ervaren in het verhandelen van games online.

Ik kijk het voorlopig nog even aan, heb prijzen gereduceerd op alles + er kan nog 10% van de prijs met de coupon...nu maar hopen dat het helpt Smiley
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 20, 2013, 12:14:48 PM
 #6

Prijzen verder gereduceerd tot op de drempel van break even Smiley

Nieuwe content van vandaag :

PES 2014
Europe Universalis IV
Anno 2070
Grim Dawn
Assetto Corsa
Contagion
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst
Mortal Kombat Komplete Edition
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 21, 2013, 07:20:37 PM
 #7

Nieuwe games toegevoegd :


Battlefield 4 : 3 Gold Battlepacks
Command & Conquer : Ultimate Edition
Medal of Honor : Warfighter Limited Edition
Dark Sector
Bastion
War of the Vikings
Alien Rage
Warlock : Master of the Arcane


Als er nog feedback is, hoor ik het graag.

Op de meeste prijzen maak ik nu al verlies & nog steeds geen sales, dus als er nog ideeen zijn.... Smiley
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 22, 2013, 04:46:12 PM
 #8

Verscheidene PS3 & PS4 games zijn toegevoegd!

al deze games moeten geactiveerd worden op een US account, dus best even accountje aanmaken (zonder  betaalgegevens) , code invoeren, game downloaden & terug account switchen Smiley
koelen3
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1022
Merit: 1007


Sooner or later, a man who wears two faces forgets


View Profile
November 23, 2013, 12:45:23 PM
 #9

Toevallig een battlefield 4 code voor de PS3? Smiley
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 24, 2013, 07:38:37 PM
Last edit: November 24, 2013, 07:52:01 PM by jdebunt
 #10

Toevallig een battlefield 4 code voor de PS3? Smiley

ben er niet aan toegekomen om games toe te voegen dit weekend, ik ben nu even aan het kijken Smiley


EDIT : yup, geen probleem Smiley

Toegevoegde games van vandaag :

Battlefield 4 (PS3)
Battlefield 4 + Season pass (PS3)
Fifa 14 (PS3)
The Last Of Us (PS3)
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
December 03, 2013, 07:49:25 PM
 #11

Enkele games toegevoegd Smiley (er zijn er meer maar tijdgebrek :p)


- Bioshock Triple Pack
- CIV V GOLD + Brave New World
- XCOM Collection
- Enslaved: Odyssey to the West Premium Edition
- Company of Heroes Complete Edition
- Killzone Mercenary (PS Vita)
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
December 05, 2013, 01:36:49 PM
 #12

Zowaar de 1e order uit NL vandaag! en key is net gemaild Smiley iemand van jullie toevallig? ^^
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
December 06, 2013, 09:51:13 PM
 #13

beetje nieuwe content toegevoegd, ben echt verslaafd aan LEGO Marvel Super Heroes op PS4 :<


- Darwinia + Soundtrack DLC
- FallOut 3 GOTY + New Vegas Ultimate Edition
- Left 4 Dead Bundle
- Sly Cooper : Thieves In Time (PS3)
- Madden 25 (PS3)
- Deadpool (PS3)
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
December 10, 2013, 10:38:41 AM
 #14

Nog maar wat nieuwe games toegevoegd Smiley

- XBOX 25$ Gift Card
- XBOX 50$ Gift Card
- Forza Motorsport 5 (XBOX One)
- 1 Year Playstation Plus (PS3/PS4/PS Vita)
- Saints Row IV (PS3)
- How To Survive
- Baldur’s Gate II Enhanced Edition
- The Wolf Among Us
- Scribblenauts Unmasked
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
December 10, 2013, 09:21:00 PM
 #15

Komt er ook nog een optie om de prijzen in bitcoin te zien?

Zodra je op checkout pagina zit (de coinpayments pagina) krijg je de prijs in Bitcoin te zien.


Dat de hele store niet in Bitcoin prijzen zichtbaar is, is een bewust keuze, omdat lang niet enkel Bitcoin wordt ondersteund Smiley
Jeffrey
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
December 12, 2013, 08:33:23 AM
 #16

Ik moet zeggen, ik vind dit een cool initaitief! Zeker omdat je zelf kan kiezen met welke crypto je betaalt.

Even inhakend op het bovenstaande, misschien is het een leuke ontwikkeling voor je website als je toch iets doet om de prijzen in een crypto weer te geven. Hele lange termijn visie is natuurlijk om een crypto waarde los te zien van € of $. (denk maar aan toen de euro net werd ingevoerd, heeft jaren geduurd voordat mensen stopten om terug te rekenen naar guldens)

Een voorzichtige aanname die ik hier doe is dat het overgrote deel van de mensen zich bezig houdt met 1 crypto. (nu komen er vast replys met mensen die willen laten zien dat ze zich met meerdere crypto's komen)

Wat je zou kunnen doen is het volgende:

- als iemand inlogt op de site krijgt hij/zij een paar simpele persoonlijke settings voor die login
- via deze settings kan hij/zij kiezen voor een enkele crypto waarmee hij/zij wil betalen
- na de keuze veranderen de prijzen op de site naar deze crypto of eventueel $ en crypto; spel X kost $1000 (1BTC)
- en deze keuze blijft dus alleen per persoon te zien, mensen die dit niet instellen of niet inloggen zien gewoon alleen $
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
December 14, 2013, 12:03:06 PM
 #17

Ik moet zeggen, ik vind dit een cool initaitief! Zeker omdat je zelf kan kiezen met welke crypto je betaalt.

Even inhakend op het bovenstaande, misschien is het een leuke ontwikkeling voor je website als je toch iets doet om de prijzen in een crypto weer te geven. Hele lange termijn visie is natuurlijk om een crypto waarde los te zien van € of $. (denk maar aan toen de euro net werd ingevoerd, heeft jaren geduurd voordat mensen stopten om terug te rekenen naar guldens)

Een voorzichtige aanname die ik hier doe is dat het overgrote deel van de mensen zich bezig houdt met 1 crypto. (nu komen er vast replys met mensen die willen laten zien dat ze zich met meerdere crypto's komen)

Wat je zou kunnen doen is het volgende:

- als iemand inlogt op de site krijgt hij/zij een paar simpele persoonlijke settings voor die login
- via deze settings kan hij/zij kiezen voor een enkele crypto waarmee hij/zij wil betalen
- na de keuze veranderen de prijzen op de site naar deze crypto of eventueel $ en crypto; spel X kost $1000 (1BTC)
- en deze keuze blijft dus alleen per persoon te zien, mensen die dit niet instellen of niet inloggen zien gewoon alleen $

Bedankt voor de feedback Smiley

Het is zeker een interessant idee om te werken met de display waarden adhv een ingelogde gebruiker Smiley Op dit moment is er helemaal geen reegistratie voorzien, omdat ik mensen gewoon wil laten bestellen , zodner dat ze weer een login met een wachtwoord moeten aanmaken en/of onthouden Smiley  Maar het 1 van de opties die ik op dit moment bekijk Smiley

Gezien het feit dat er een 17-tal verschillende crypto's ondersteund worden, is het moeilijk om 1 vaste waarde te zetten die niet in fiat is, daarom vindi k jouw idee net zo goed, omdat het van gebruiker tot gebruiker kan verschillen Smiley
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 14, 2013, 03:24:06 PM
 #18

Succes met je shopje!

Ik ken helaas niet alle logo's van de verschillende altcoins uit mijn hoofd, wellicht kun je ze allemaal noemen in je beginpost? Smiley

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
December 19, 2013, 09:20:20 PM
 #19

Toch nog even inhaken op de crypto prijzen. Ik moet dus helemaal al mijn gegevens invoeren om de prijs te kunnen zien. Dan ben ik allang afgehaakt. Ik wil meteen kunnen zien hoeveel iets kost in de crypto naar keuze. Waarom kan je niet gewoon een selectie mogelijkheid maken, net zoals sites waar je nu al kan switchen tussen dollars/euros/ponden enzo? (dus zonder alles in te hoeven voeren, en een account aan te maken)


BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
jdebunt (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
December 21, 2013, 08:33:08 AM
 #20

Toch nog even inhaken op de crypto prijzen. Ik moet dus helemaal al mijn gegevens invoeren om de prijs te kunnen zien. Dan ben ik allang afgehaakt. Ik wil meteen kunnen zien hoeveel iets kost in de crypto naar keuze. Waarom kan je niet gewoon een selectie mogelijkheid maken, net zoals sites waar je nu al kan switchen tussen dollars/euros/ponden enzo? (dus zonder alles in te hoeven voeren, en een account aan te maken)




de "Billing Info" velden zijn nu volledig verwijderd, dus er hoeft niets meer ingevuld te worden Smiley

(site is nu onder maintenance)

selectiemogelijkheid met bijna 20 crypto's is een beetje moeilijker dan je het doet uitschijnen, maar ik ga me er vandaag mee bezighouden Smiley

Ik ga proberen om op de checkout pagina de conversions reeds te laten zien tussen USD & alle ondersteunde coins....als dit lukt toch Smiley

Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!