Bitcoin Forum
November 22, 2017, 08:50:05 PM *
News: Latest stable version of Bitcoin Core: 0.15.1  [Torrent].
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bu değerler sizce nasıldır?  (Read 1476 times)
cellat87
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 294


View Profile
November 21, 2013, 11:30:28 PM
 #1

merhaba arkadaşlar.

Öneriler üzerine Litecoin üretmeye yeni başladım. sizce buradaki degerler nasıl? böyle giderse nasıl bir kazanc saglar bana? yada saglarmı?



1511383805
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1511383805

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1511383805
Reply with quote  #2

1511383805
Report to moderator
Join ICO Now Coinlancer is Disrupting the Freelance marketplace!
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1511383805
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1511383805

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1511383805
Reply with quote  #2

1511383805
Report to moderator
1511383805
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1511383805

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1511383805
Reply with quote  #2

1511383805
Report to moderator
technomancer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252



View Profile
November 21, 2013, 11:36:41 PM
 #2

bu üretim sizce nasıl veya yanlış yaptıgım bişey varmı önerdiğiniz bişey mesela Huh

Ve bişey daha resmin en altında yazanlar ne anlama geliyor? shares ve stale gibi yazılar ne oluyor? ve extra flags bölümü nedir ne işe yarar?




Bitcoin kasiyorsunuz, kazanc diye bir sey soz konusu bile degil o hiza, aksine ekran kartini eskitiyorsun ve elektrik harciyorsun, fakat litecoin kazsan belki aylik 30 40 dolar cebine ekstra kalir elektik masrafini dustukten sonra.
cellat87
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 294


View Profile
November 22, 2013, 12:43:17 AM
 #3

o konuda bana yardımcı olurmusun peki? onu nasıl kazıcam neler gerekli yani?

technomancer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252



View Profile
November 22, 2013, 12:45:52 AM
 #4

o konuda bana yardımcı olurmusun peki? onu nasıl kazıcam neler gerekli yani?

forumda litecoin diye aratin, defalarca yanitlanmis cevaplari bulacaksiniz, yazmasi saatler suren bir bilgiyi herkeze tek tek anlatmayi bekleyemezsiniz degil mi?
acedia
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 434



View Profile
November 22, 2013, 05:45:27 AM
 #5

o konuda bana yardımcı olurmusun peki? onu nasıl kazıcam neler gerekli yani?

Ekran kartın ne model bayağı iyi Mhash yapıyor. Grin

Gereksiz Şeyler...
cellat87
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 294


View Profile
November 22, 2013, 12:19:49 PM
 #6

o konuda bana yardımcı olurmusun peki? onu nasıl kazıcam neler gerekli yani?

Ekran kartın ne model bayağı iyi Mhash yapıyor. Grin


SAPPHIRE HD 7970 GHz Edition 6GB GDDR5 VAPOR-X  Grin Grin Cheesy Wink

Deathwing
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1274


GET IN - Smart Ticket Protocol - Live in market!


View Profile
November 22, 2013, 12:37:40 PM
 #7

o konuda bana yardımcı olurmusun peki? onu nasıl kazıcam neler gerekli yani?

Ekran kartın ne model bayağı iyi Mhash yapıyor. Grin


SAPPHIRE HD 7970 GHz Edition 6GB GDDR5 VAPOR-X  Grin Grin Cheesy Wink

Wow, keşke bende olsa. Sonunda Ultra ayarlarda bi Battlefield oynarım.


               ████
             ███  ███
           ████     ███
         ███  ███    ███
       ████     ███    ███
     ███  ███     ███    ███
   ████     ███     ███   ██
 ███  ███     █████████████████
███     ███     ███           ██
 ███      ███     ██          ██
   ███      ██████████      ███
     ███      ██████      ███
       ███      ██      ███
         ███          ███
           ███      ███
             ███  ███
               ████

GUTS
    ███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
   
smart-ticket protocol for events
live product with market traction!
    ███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
   
  BTC ANN
  WEBSITE
  BLOG
   
  SANDBOX
  WHITEPAPER
  BOUNTY
   
cellat87
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 294


View Profile
November 22, 2013, 01:19:39 PM
 #8

o konuda bana yardımcı olurmusun peki? onu nasıl kazıcam neler gerekli yani?

Ekran kartın ne model bayağı iyi Mhash yapıyor. Grin


SAPPHIRE HD 7970 GHz Edition 6GB GDDR5 VAPOR-X  Grin Grin Cheesy Wink

Wow, keşke bende olsa. Sonunda Ultra ayarlarda bi Battlefield oynarım.

hahaha aynen öyle banamısın demiyor valla Smiley

boymok
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 133

BitCoin


View Profile
November 22, 2013, 04:44:04 PM
 #9

Tagcoin minen yapip tutmani tavsiye ederim!
cellat87
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 294


View Profile
November 22, 2013, 05:09:45 PM
 #10

Tagcoin minen yapip tutmani tavsiye ederim!

neden oldugunu biraz açıklayabilirmisin peki?

boymok
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 133

BitCoin


View Profile
November 22, 2013, 06:04:11 PM
 #11

Tagcoin minen yapip tutmani tavsiye ederim!

neden oldugunu biraz açıklayabilirmisin peki?

Tagcoin in arkasinda buyuk bir sirket ve butce var. 6-12 ay icinde guzel seviyelere gelecegini dusunuyorum.
cellat87
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 294


View Profile
November 22, 2013, 06:07:54 PM
 #12

Tagcoin minen yapip tutmani tavsiye ederim!

neden oldugunu biraz açıklayabilirmisin peki?

Tagcoin in arkasinda buyuk bir sirket ve butce var. 6-12 ay icinde guzel seviyelere gelecegini dusunuyorum.

site verebilirmisin bir bakayım.

boymok
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 133

BitCoin


View Profile
November 22, 2013, 06:10:41 PM
 #13

Tagcoin minen yapip tutmani tavsiye ederim!

neden oldugunu biraz açıklayabilirmisin peki?

Tagcoin in arkasinda buyuk bir sirket ve butce var. 6-12 ay icinde guzel seviyelere gelecegini dusunuyorum.

site verebilirmisin bir bakayım.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=317408.0
http://tagcoin.org/
http://tagbond.com/
http://tagcash.net/
cellat87
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 294


View Profile
November 22, 2013, 06:32:04 PM
 #14

Tagcoin minen yapip tutmani tavsiye ederim!

neden oldugunu biraz açıklayabilirmisin peki?

Tagcoin in arkasinda buyuk bir sirket ve butce var. 6-12 ay icinde guzel seviyelere gelecegini dusunuyorum.

site verebilirmisin bir bakayım.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=317408.0
http://tagcoin.org/
http://tagbond.com/
http://tagcash.net/

inceliyecegim sağolasin

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!