Bitcoin Forum
July 02, 2024, 05:49:34 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: 3FM Serious Request Glazenhuis actie!  (Read 786 times)
Amy*91 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
December 04, 2013, 09:46:33 PM
Last edit: December 06, 2013, 03:48:57 PM by PsychoticBoy
 #1

*DONEER HIER GEEN GELD AAN! Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dit een SCAM! Wees gewaarschuwd!*



Dag mede-BTCers,

Zoals niemand van jullie ontgaan is, staat er elk jaar in de week voor kerst ergens in Nederland het Glazen Huis waarin drie 3FM-dj's zich laten opsluiten en alleen leven op het zogenoemde "juice-only fast". Oftewel alleen sapjes en flink honger lijden dus!

Wij als Nederlanders hebben de afgelopen jaren flink geld ingezameld tijdens het Glazen Huis van 3FM Serious Request. Jaar na jaar wordt het record verbroken en vorig jaar is er zelfs in totaal €12,251,667 gedoneerd voor het project "Let's hear it for the babies". Zelfs in "crisistijd" doneren we ieder jaar meer en worden de meest ludieke acties bedacht. Chapeau!  Grin

Dit jaar zal het glazenhuis van 18 t/m 24 december staan in Leeuwarden en vragen ze aandacht voor kinderen die jaarlijks onnodig sterven aan (de gevolgen van) diarree. Elk jaar overlijden er namelijk meer dan 80.000 kinderen aan (de gevolgen van) diarree. Dat betekent één kind elke 7 minuten! Dit was niet nodig geweest als deze kinderen schoon drinkwater, zeep en toiletten hadden gehad. Daarom gaat het Rode Kruis zich dit jaar inzetten voor deze kinderen. Het thema dit jaar is dan ook "Let's clean this shit up!".

De meeste van ons hebben (gelukkig) met de afgelopen prijsstijgingen, met name de prijsstijging van afgelopen maand een leuk "extratje" verdiend voor tijdens de kerst of in elk geval voor in de toekomst. Daarom leek het mij een goed idee om dit jaar iets terug te doen! In dit geval voor kinderen die onnodig sterven aan (de gevolgen van) diarree.

Ook dit jaar zal ik weer naar het Glazen Huis afreizen en een leuke donatie doen terwijl ik een verzoeknummer aanvraag. Echter ik hoop dit jaar een hoger bedrag aan te kunnen bieden namens alle gebruikers van http://www.bitcointalk.org. Op deze manier genereren we natuurlijk publiciteit voor dit forum op Nederlandse TV & Radio en helpen we natuurlijk deze kinderen.

Mijn idee is om mijn donatie af te laten hangen van jullie donaties. Ik heb namelijk een aparte wallet geopend voor dit geweldige initiatief en wil jullie vragen om ook iets te doneren. Voor elke BTC die jullie samen doneren, voeg ik 0.1 BTC toe. Uiteraard wil ik direct bekendmaken dat mijn minimum 1 BTC zal zijn en mijn maximum zal 4 BTC zijn.

Ik hoop dat jullie net zoals ik begrijp hoe belangrijk dit is en een kleine donatie willen geven.
Zelfs de kleinste donaties zijn welkom! Dus al doneer je 0.001 BTC, elk beetje helpt!

De wallet die ik geopend heb is: 1PUxgtyV4WKnsKk9Zpcsoy6iMCHdYDJSrk

Het nummer dat ik aan zal vragen is "We are the World", met een knipoog naar de Bitcoin uiteraard! Wink

Ik hoop dat iedereen zich beseft hoe goed wij en onze kinderen het hier hebben en jullie harten laten spreken!

Liefs,

Amy
ixxi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100



View Profile
December 04, 2013, 10:56:27 PM
 #2

Je idee is goed en je bedoeling is vast ook goed, maar een nieuw account die om geld vraagt komt een beetje verdacht over.
Het zou beter zijn als iemand met een goede reputatie dit zou doen.

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 05, 2013, 05:28:14 PM
 #3

Ik ben het volledig met Ixxi eens. Hoewel ik meestal (te) goed van vertrouwen ben, heeft het grote aantal oplichters op dit forum het verziekt voor acties zoals deze.

We hebben natuurlijk geen bewijs dat jij de opbrengst ook daadwerkelijk gaat afgeven (en niet daarvan luxe op vakantie gaat of iets dergelijks). Sorry!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Zae
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 06, 2013, 03:41:42 PM
 #4

SCAM.

Dit is bitcointalk.org, dit soort acties nooit vertrouwen zonder respectabele escrow.
OP is hier ook al op gewezen in het engelse gedeelte. Daar is echter geen gebruik van gemaakt.

Quote
Two people already donated some money and I will refund them.

https://blockchain.info/address/1PUxgtyV4WKnsKk9Zpcsoy6iMCHdYDJSrk

Is natuurlijk ook niet uitgevoerd  Roll Eyes
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!